Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
awwww :aai:
ik vind het best irritant dat ik behoorlijke trek heb en gewoon helemaal niks eetbaars in huis. maar over 2 uur moet ik al werken, dus om nu naar de supermarkt te gaan en dan thuis te eten om dan na een uur ofzo weer daarheen te gaan om te werken is niet zo handig ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Achterlijke bad beats altijd
![]() Ook leuk is het als je AQ hebt, iemand callt met 44, flop K 10 10 turn J river...4. Denk je een leuke straat te hebben, rivert die etter een fullhouse ![]() |
![]() |
|
De moeder vna een vriendin van mij, omdat die 2 weken vakantie heeft en haar dochter vrij vaak moet werken en als ze niet werkt, wil ze afspreken met haar vriendinnen (like wtf?
![]() ![]()
|
De kut IKEA die mijn spulletjes tussen 6 en 10 zouden komen brengen, want het kon alleen maar vandaag, dus ik de afspraak met m'n zus afgezegd en de hele avond zitten wachten terwijl ik ook nog boodschappen moest doen, en nu zijn die fakkers nog steeds niet geweest en heb ik geen eten in huis en niks om op te zitten, want ik had m'n improvisatie bank al verplaatst.
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
wie of wat kan je niet zo waarderen? Verwijderd | 500 | 01-11-2008 16:18 | |
De Kantine |
wie of wat kan je wel waarderen? Verwijderd | 500 | 30-09-2008 08:43 | |
De Kantine |
Bonsaai Boompje #282 TopDrop | 500 | 15-07-2008 21:53 | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 | |
Psychologie |
Eisen stellen aan personen in je omgeving... Gothic | 5 | 04-12-2002 18:16 |