Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Grrrr ik wil naar de AH want mijn shag is op en mijn eten ook en ik heb geen koffie en geen energiedrank. Ik heb alleen bladerdeeg en olijfolie en kruiden en champignonsoep uit blik. En drie plakjes kaas. Maar ik heb geen zin dus ik ben neurotisch door het gebrek aan nicotine-cafeïne en een beetje duizelig van de honger ahahah eh. Waarom zijn niet gewoon alle AH's open vandaag? Of waarom woon ik niet dichter bij het centrum? Oke, het is vast maar twintig minuten fietsen maar ik weet de weg helemaal niet. Ik kan ook met de tram, maar het is mooi weer en ik heb geen weekend-OV en zwartrijden is tegen mijn principes (OFZO
![]() ![]() OH HA! Ik heb motivatie gevonden om te gaan, want m'n internet bugt opeens keihard en valt om de tien seconden uit. Ik kan dit niet eens fatsoenlijk posten, want dan denk ik telkens van 'aaaa hij doet het, snel, versturen!' maar dan duurt het laden te lang en valt het internet weer uit. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ian. - Inelinc \ Trysax. zegt (13:09):
kreeg een rekening Ian. - Inelinc \ Trysax. zegt (13:09): van het cz Ελμερ - Fiskermann [Yrttituorejuusto] zegt (13:09): o Ian. - Inelinc \ Trysax. zegt (13:09): HET TOTAAL BEDRAG TEVOLDOEN VOOR 16 JUNI!!!! Ian. - Inelinc \ Trysax. zegt (13:09): 1 euro en 80 cent ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258 TopDrop | 500 | 28-06-2008 19:33 | |
De Kantine |
Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251 Verwijderd | 500 | 23-06-2008 12:45 | |
De Kantine |
So they saai #248 Neko* | 500 | 20-06-2008 16:43 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
De pot verwijt de ketel dat hij saai is #242 Verwijderd | 500 | 16-06-2008 16:39 | |
De Kantine |
Zoals de wind saait, saait m'n rokje #241 Verwijderd | 501 | 15-06-2008 18:46 |