Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2008, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Hehe, ben geloof ik deze enige jongen van 14 jaar in Nederland die nog nooit een vriendin heeft gehad. Ach, wil ik graag nog even zo hoeden, leid alleen maar af
Sorry, maar om deze moest ik hardop lachen. Hoe kom je daar nou bij? Mijn beste Freund is 23 en heeft pas sinds drie maanden een vriendin, andere vriend is 22 en heeft ook nog nooit vriendin gehad. Dusj.

ot: Verder geen veranderingen. Alleen maar dat hij heel schattig is en dat het alleen maar beter wordt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2008, 20:48
I C U
I C U is offline
Bah. Ik kom thuis, wil gewoon even mijn verhaal kwijt, krijg ik te horen dat ik overdrijf en me niet zo moet opfokken en blaat. Dammit, ik wil gewoon m'n verhaal kwijt, ik hoef niet te weten wat zij ervan vinden Als ik het kwijt ben, ben ik het kwijt, klaar. Ouders...
Oud 22-06-2008, 21:31
Verwijderd
Ik zie m deze week ook op woensdag
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 23:09
Verwijderd
Tsjezus wat een weekend. Meneer heeft het er blijkbaar eindelijk eens moeilijk mee (en/of met zichzelf) en doet dus volstrekt belachelijk, vooral tegen mij. En omdat ik het uiteraard presteer me daar het halve weekend druk om te maken, mis ik alle 'hints' van m'n net-niet-projectje van een half jaar geleden... Tot er ineens allemaal spanning was toen we van iedereen afscheid aan het nemen waren. Verwarrend allemaal
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 07:56
Verwijderd
vannacht tot 5 uur wakker geweest en veel gepraat. Hij is zo goed bezig de laatste tijd. Niet alleen in onze relatie, maar ook met zichzelf. Ik ben zo trots op hem!
Wij hebben zelfs kindernaampjes bedacht Hij wil over max 5 jaar een kindje met me maken. hihi zo schattig allemaal.
En ondertussen heerlijk in zn armen gechilled.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 08:11
Verwijderd
Hij zei het en ik voelde het. Voor het aller- aller- eerst voelde ik het. <3
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 11:20
botulismf
botulismf is offline
"Ik ga je keihard nemen"?
Oud 23-06-2008, 12:04
Rob
Rob is offline
Dat was een prima maar vermoeiend en heerlijk weekend. <3
Oud 23-06-2008, 12:07
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ik denk dat het toch meer eentje uit de categorie "ik hou van je" is geweest

OT: ik heb nog steeds geen relationeel gebied. Van mijn kant iig. Exlief denkt er een beetje anders over geloof ik. En ik weet niet wat ik van hem wil. Momenteel doen we het iig rustig aan. Gewoon leuke dingen doen en zo af en toe wat drinken en dan zie ik wel wat het word.
Zoals het nu is wil ik hem vooral weer heel graag terug als mijn beste maatje, want ik kan zo goed met hem praten... Ik hoop alleen dat hij daar ook mee kan leven.
Oud 23-06-2008, 12:24
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Sorry, maar deze vind ik stiekem heel grappig
Oud 23-06-2008, 12:41
botulismf
botulismf is offline
Excuses aanvaard, snoopy.
Oud 23-06-2008, 12:57
Verwijderd
Hahahah ik vond m ook wel grappig xD

Ik twijfel zo veel soms, door mn verleden ofzo? Want het kán toch helemaal niet, zo. Maar het is wel zo en wieieeieieiei.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 13:11
Verwijderd
Pfff hoe lang gaat dit in godsheresnaam nog duren? Nog een jaar? Ik ben er zozozozozo moe van.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 14:32
groovy
groovy is offline
Citaat:
Pfff hoe lang gaat dit in godsheresnaam nog duren? Nog een jaar? Ik ben er zozozozozo moe van.
Is this about the ex?

Ot: Pfff ik weet niet wat er met mij aan de hand is hoor, maar ik zit gewoon niet lekker in mijn vel . Om er een relationele post van te maken, natuurlijk reageer ik dat op hem af. Wat hij weer erg jammer vindt. Het is o zo begrijpelijk, maar ik ben denk ik toe aan even niets moeten en/of doen. Gelukkig is dat over 2 weken dus wat zeik ik nou, maar ik heb het echt gehad na dit jaar. Ik heb alles op alles moeten zetten om mijn studie te halen (nadat het vorig jaar totaal de mist in is gegaan door omstandigheden), gezeik gehad met mijn (ex)werk, constant ziek. Ik heb het gewoon even gehad . En ook al heb ik zowat alles tot een goed einde gebracht, ik ben zo moe dat ik daar niet eens blij om kan zijn. Ik wil weer vrolijk zijn, maar kan het even niet opbrengen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Is this about the ex?
Wie anders
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 15:12
ST*R
ST*R is offline
Volgens mij heb ik het een beetje verpest. Zoals ik wel vaker doe bij lieve jongens die me écht leuk vinden.
en ik wil dat de sex jongen uit mn hoofd verdwijnt
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 18:27
Verwijderd
Citaat:
gisteren gruwelijke bonje gehad. Te lang om uit te leggen, maar hij heeft mij nu echt eens pissig gezien.

Achteraf was het allemaal niet zo erg. Maar ik houd er gewoon niet van dat hij 'iets niet zegt' (blijkbaar minder erg dan liegen), om mij niet te kwetsen. Jammer genoeg is mijn intuïtie top en kom ik toch altijd wel achter wat hij niet zegt.
Nu weer uitgepraat en nu is alles weer goed. Maar k hoop voor hem dat hij nou eens begrijpt dat iets meteen zeggen veel minder er is dan dat ik t later hoor of er zelf achter moet komen.
Pff, dit is zó herkenbaar! Mijn vriend flikt het elke keer, elke keer over hetzelfde. Ben het nu zooo beu! Dus hoop dat die laatste 'ruzie' hem de ogen geopend heeft..

OT: Ja, lekker! Zaterdag naar de Efteling geweest en dat was leuk, haha! Ik hou er van dat wij van dezelfde dingen houden en gewoon, lekker bij hem zijn <3 's Avonds lekker tegen hem aan in slaap vallen en 's ochtends zo weer wakker worden. En hij heeft een baan! Ook in Rotterdam Dus voorlopig samen reizen
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 20:44
groovy
groovy is offline
Citaat:
Wie anders
aahww, hoe kut..was er maar een pilletje dat je kon slikken, zodat je er in 1 keer helemaal klaar mee was. Hoewel, zouden we dat pilletje dan ook daadwerkelijk in nemen ?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 21:58
Verwijderd
Citaat:
aahww, hoe kut..was er maar een pilletje dat je kon slikken, zodat je er in 1 keer helemaal klaar mee was. Hoewel, zouden we dat pilletje dan ook daadwerkelijk in nemen ?
Op dit moment zeg ik JA! Het heeft hier ook wel lang genoeg geduurd nu

Ontopic: En vandaag was er geen vuiltje meer aan de lucht. Meneer is echt onbegrijpelijk
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 22:27
WolterB
WolterB is offline
Er mag wel eens wat gebeuren op relationeel gebied, dit is ook maar zo, zo
Oud 23-06-2008, 22:39
Joehoedith
Joehoedith is offline
^ wordt het danniet eens tijd dat je stappen gaat ondernemen Wolter

OT:hmm dit weekend was vermoeiend, spannend en leuk

en ik ben nu weer helemaal in de war....

wat hij allemaal in me losmaakt is soms moeilijk te verwerken... maar ik ben zo verschrikkelijk blij met hem <3
Oud 23-06-2008, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Zou wel handig zijn ja! En ik denk dat ik op dit moment zo'n pilletje zeker wel zou nemen. Ik wil namelijk niks van hem, ik weet heel goed waarom het stom is om ook maar iets van hem te willen, dus het zou verdomd handig zijn dat ik niet meer zo heftig op hem reageer, als ik gewoon niet meer zo veel van 'm zou houden. Maar goed, het gaat wel steeds beter. Het duurt alleen zo verrekte langzaam. Och. Misschien is het volgend jaar over.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 06:34
Cesar
Cesar is offline
Ze is geweldig, maar het gaat niet werken.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 06:58
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Zou wel handig zijn ja! En ik denk dat ik op dit moment zo'n pilletje zeker wel zou nemen. Ik wil namelijk niks van hem, ik weet heel goed waarom het stom is om ook maar iets van hem te willen, dus het zou verdomd handig zijn dat ik niet meer zo heftig op hem reageer, als ik gewoon niet meer zo veel van 'm zou houden. Maar goed, het gaat wel steeds beter. Het duurt alleen zo verrekte langzaam. Och. Misschien is het volgend jaar over.
QFT! x 10
Oud 24-06-2008, 07:57
Verwijderd
Citaat:

Pluis heeft gelijk, helaasch voor Botulismf
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 09:20
Verwijderd
GVD.

Hij mag door omstandigheden niet op uitzending waardoor zn huis kopen ook in gevaar komt. Hij had nog meer wilde plannen, maar ook die zijn nu van de baan. Ik probeer zoveel mogelijk oplossingen te bedenken, maar allemachtig..makkelijk is het niet.
Hoe moet ik hem hier nu in steunen? Hij had eindelijk een doel en nu is dat ook van de baan. Hij voelt zich zo waardeloos en doelloos.

Bij mij gaat juist alles goed en bij hem helemaal niet. Verdomme zeg
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 09:42
stout!
stout! is offline
@ Get Psycho: wat heeft op uitzending gaan dan te maken met een huis kopen?

Hier alles prima... wel een beetje gek. Ik heb in het weekend verhuisd met mijn ouders, alles staat nu daar en mijn kamer is leeg. Ik moet er niet teveel over nadenken wat ik allemaal in die kamer heb meegemaakt en de afgelopen vijf jaar en dat dat nu afgelopen is. Vandaag ga ik nog één keer terug om schoon te maken en wat laatste dingen op te halen.
Ik woon nu voorlopig bij hem en dat is ook leuk. Maar het is gek en tegelijk ook wel fijn dat ik nog geen idee heb hoe alles volgend jaar gaat lopen. Ik ben zo benieuwd.
Oud 24-06-2008, 10:02
Idunarara
Idunarara is offline
Eh ja, het gaat. Ik probeer het luchtig te houden met hem en me niet schuldig te voelen.

En mijn vriend is de liefste, leukste, daar ben ik nu wel heel erg achter. Alleen wil ik hem een keer langer dan een uur, avond of dag. Gewoon een paar dagen samen zijn en genieten, maar daar is hij niet zo van en de tijd laat het ook niet toe. Maar heden, op naar de vakantie over twee (!) maanden..
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 11:12
snoopy
snoopy is offline
We waren in de sauna, waar alles op zijn naam stond. Ik had een afspraak voor een massage en toen die mevrouw me kwam halen zei ze:

'mevrouw [insert achternaam vriendje]?'

Wahahaha. Het klonk wel goed.
En nu maken we de hele tijd flauwe grapjes dat we stiekem getrouwd zijn.
Oud 24-06-2008, 11:19
I C U
I C U is offline
^ Oh ja, dat ken ik wel. Ik ga er dan lekker tegenin, wat hij alleen maar leuk vindt, maar ik neem dan wraak door over kinderen te beginnen, waar hij dan weer tegenin gaat. Ach ja...

OT: Naast hem wakker worden is fijn. Ja. En het is zo vertrouwd, met afentoe ineens het besef van: hé zo lang ken ik hem niet, hij is soms zo nieuw en zo vertrouwd. Nee, ik snap het zelf ook niet, maar tis wel leuk.
Oud 24-06-2008, 11:40
Verwijderd
Citaat:
@ Get Psycho: wat heeft op uitzending gaan dan te maken met een huis kopen?
Nouja hij heeft t zo geregeld dat de koopsom in de hypotheek zit en het meerwerk voor keuken enzo met t geld van zn uitzending betaald zou worden.
Niet de constructie waar ik voor zou kiezen, maar ja.
Zn huis kan dus blijkbaar wel doorgaan, alleen het meerwerk niet. Dat is kut, want ga maar es sparen voor een keuken terwijl je hypotheek betaald.
Maarja.. ik heb hem net gesproken en hij zit er ff doorheen. Hij zit gewoon in een lastig pakket.
Ik wil hem zo graag helpen, maar ik kan nix voor hem doen behalve luisteren. Voor mij is dat niet genoeg, maar voor hem wel. Ik moet mezelf dus maar ff inhouden met oplossingen bedenken.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 12:51
stout!
stout! is offline
Een iets hogere hypotheek afsluiten? Of is alles al rond?
Je kunt hem denk ik niet echt helpen, alleen door gewoon te luisteren en een beetje mee te denken. Uiteindelijk moet (en wil) hij het waarschijnlijk toch zelf oplossen en komt het ook wel weer goed.

Ik ben op de ub maar ben meer in de zon aan het zitten en met iedereen die ik tegenkom aan het kletsen dan nog echt wat te doen. Ik hoef ook eigenlijk bijna niets meer te doen... maar ergens moet ik denk ik gewoon afkicken van mijn dagritme. En mijn vriendje heeft een her, dus ik dacht dan ga ik lekker naast hem zitten en 't allemaal nog één keer doorkijken. Alleen na mijn laatste pauze van 2 uur ben ik m opeens kwijt .
Oud 24-06-2008, 13:02
Orpheo
Orpheo is offline
ik ben nu op familiebezoek in 't buitenland, en damn, alles gaat hier echt op z'n elf-en-dertigst. niet normaal. ik erger me er kapot aan. Ik baal nog meer van mijn moeder, die constant tegen me zit uit te spelen (ze zit nog in NL) om me gewoon (bewust?) gezeik te leveren. Ben vandaag jarig, maar ik heb nog van niemand ook maar iets gehoord van 'gefeliciteerd', behalve van m'n vriendin via een superlief smsje. en ze vragen zich maar af waarom ik zo geirriteerd ben. Dit tripje is een grote fout, en moet. 'gezellig, de familieband aanhalen'. Ik heb d'r schoon genoeg van, maar ik moet nog een week of 2,5 (iets meer). Ik heb geen enkel wiskundeboek mee want 'dat was belachelijk'. Ik had 't gewoon moeten doen. De veldslag die ik leverde om m'n eigen gitaar mee te kunnen nemen... damn! paschendaal was d'r niks bij. Ik speel alleen maar heavy metal, en krijg nog commentaar waarom ik geen lieve ballad speel. geen zin. simpel.

over 2,5 week zit ik weer thuis, met m'n royale collectie gitaren (nu pas merk ik dat 't a: een verslaving is en b: broodnodig (zie punt a), geen gezeik om een biefstukje pepersaus (melk en vlees mag niet....) etc etc. oh al die regeltjes en al die zinloze dingen.

maar goed, ik zet m'n clownsgezicht wel weer op en lach lief en vriendelijk.
Oud 24-06-2008, 13:23
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
We waren in de sauna, waar alles op zijn naam stond. Ik had een afspraak voor een massage en toen die mevrouw me kwam halen zei ze:

Hihi, dat had ik met m'n ex toen we naar een hotel gingen. Kom je daar die kamer in, staat er op de tv: "welkom dhr. en mvr. [achternaam ex]"
toen deden we ook t hele weekend alsof we getrouwd waren
Oud 24-06-2008, 13:26
metallica
metallica is offline
Soms zit ik er echt helemaal doorheen en heb ik echt geen zin meer om ervoor te vechten, terwijl ik het andere moment echt vlinders in mijn buik heb. We zien het wel denk ik. In augustus iig samen een weekje naar Ierland. En eindelijk eens gevraagd of hij de foto's van zijn ex eens van de muur wil halen. Het was een "uhm, ik weet niet, waarom?" Maar zijn moeder belde tussendoor waardoor hij helemaal chagarijnig was, dus ben ik er maar niet verder op gegaan. Ik zie het komend weekend wel en anders begin ik er gewoon weer over. Sukkel, nee het is fijn om naar je ex te meoetn staren als ik bij jou op de bank zit, duh...
Oud 24-06-2008, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Een iets hogere hypotheek afsluiten? Of is alles al rond?
Je kunt hem denk ik niet echt helpen, alleen door gewoon te luisteren en een beetje mee te denken. Uiteindelijk moet (en wil) hij het waarschijnlijk toch zelf oplossen en komt het ook wel weer goed.
Dat zeg ik dus ook. Maar het kan zijn dat zn maandlasten dan te hoog worden.

Ik probeer wel te luisteren, maar ik ben zo verdomd oplossingsgericht dat het moeilijk is niet elke oplossing die in me opkomt aan hem te vertellen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 14:48
Luna
Luna is offline
ik voel me belachelijk verliefd haha, en we hebben een halfjaar verkering
ik ben nu mn laatste take-home tentamen aan het maken en heb t bijna af, morgen nog een ander tentamen en dan ben ik klaar en dan zaterdag awakeningfestival, wat een heerlijk vooruitzicht!
Oud 24-06-2008, 14:56
niña
niña is offline
Het is gewoon ook allemaal leuk samen, of we nu extreem klef doen of gewoon naast elkaar zitten te gamen. Yes, goed nieuws is geen nieuws
Oud 24-06-2008, 16:01
I C U
I C U is offline
En weetje, het was gewoon gezellig Ook goed. Gewoon bijgepraat. 't Zware gesprek komt nog wel es, als het zo uitkomt, maar voor nu is het goed. We kennen elkaar ook echt te goed, weetje, dat merk je. En 't was prima terrasweer, dus je ziet echt verdomd goed dat ik een shirtje aanhad vandaag Ach ja.
Oud 24-06-2008, 16:41
Verwijderd
Mrftpffflaatloslaatloslaatloslaatlos.

Edit: Laat ook maar, eigenlijk is het helemaal niet zo erg dat ik er blij van word als ik hem weer eens spreek na meer dan een maand geen contact. Ik word ook blij als ik mijn vrienden na een tijdje weer spreek. En ja, d'r zitten nog lagen gevoel onder, maar dat doet er eigenlijk weinig toe, toch? Er is niks mis mee als ik blij word van hem spreken, zolang ik maar niet vervolgens boos ga worden op hem of mezelf om hoe we tegen elkaar doen, of verdrietig omdat ik toch meer wil ofzo. Gewoon het prettige gevoel loskoppelen van ergerlijke mantra's aan negatieve gedachten over hem.

En ik word ook blij als ik mijn vriendje spreek. Maarrr die slaapt nu vast dus dat duurt nog wel even. Jammer, wil 'm wel weer zien, is ook alweer een tijdje geleden! Maar gister bellen was gezellig.

En over gezellig gesproken en blij worden van iemand spreken: <3 Qimm.

Laatst gewijzigd op 24-06-2008 om 16:57.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 17:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:

Haha, ja dat is leuk Ik vond het al heel leuk dat ik met kerst post kreeg op zijn adres (kerstkaarten van zijn vrienden), met mijn naam en zijn adres
Oud 24-06-2008, 19:26
ST*R
ST*R is offline
Mijn ex moet echt even normaal doen, ik snap dat hij het moeilijk heeft maar hij hoeft niet alles bij mij te leggen.
En ik weet niet of/wat er is, maar dat merk ik wel ofzo. Als hij door zoiets al zo (niet) reageert bekijkt hij het sowieso maar. Ik zie hem over 2 dagen en daar heb ik wel zin in
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 19:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zie hem donderdag weer en daar heb ik zin in. Afgelopen weekend was fijn maar ik heb hem wel een beetje weinig gezien. En ik vind het lief dat hij toch elke dag een smsje stuurt en me ff belt of spreekt op msn want daar heb ik wel behoefte aan meestal
Oud 24-06-2008, 20:51
Qimm
Qimm is offline
House <3
Ben & Jerry's <3
Vriendje <3

hét recept voor lekker bankhangen!
Oud 24-06-2008, 21:42
Verwijderd
ahhh afgelopen twee dagen samen op het water geweest en hij is ZO leuk <3 morgen komt hij hopelijk nog hier en anders is het dus gewoon donderdag dat ik hem (sowieso voorlopig, misschien voor altijd) voor het laatst zie. het is zo fijn allemaal nu maar zo verschrikkelijk naar met het dat idee van weggaan in m'n achterhoofd. Save tonight.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 01:22
vedetje
vedetje is offline
het gaat al beter gewoon een beslissing nemen dat je er iets wil aan doen werkt. Ik voel me sinds zondag op slag weer verliefd...

Ah, en ik wil hem vertellen dat ik een 10 heb, en dat we maar met drie mensen geslaagd zijn voor het examen. Ik wil mijn vreugde met hem erover delen
Het was zo heel erg moeilijk, ik weet niet hoe ik het gedaan heb.

En vanavond gaan we gezellig iets samen eten *zin*
Oud 25-06-2008, 06:36
Verwijderd
he goed hoor! Een 10 voor je examen?? damn girl

OT: vannacht weer een sex, praat en lach nachtje gehad. We hebben welgeteld 2 uur geslapen hihi.
Ik ben al helemaal kapot en de dag is net begonnen! Maar t was zo gezellig!

Oja! We gaan gewoon volgende maand naar Parijs! We hebben een heel romantisch hotelletje gezien en lekker dicht bij het centrum.
Ik heb er zo'n zin in!

Liefde <3
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 08:33
stout!
stout! is offline
De 'feedback' van mijn scriptiebegeleider: Goed werk, klaar om ingeleverd te worden. Dus ik ben zo goed als klaar!! Zo relaxed.
Komende dagen nog wat sollicitatiedingen, afstuderen van t broertje van mijn vriend aan de filmacademie, en dan zaterdag naar Awakenings! Ben heel benieuwd, weet niet of t echt mijn muziek is, maar het is de dag na mijn scriptiedeadline en het is met één van mijn beste vriendinnen, dus het wordt sowieso fantastisch! Het vakantiegevoel begint een beetje te komen, ik moet niet meer steeds dingen.
En hij helpt me een beetje met me herinneren wat ik echt wil op momenten dat dat moeilijker is, en dat is zo goed.
Oud 25-06-2008, 08:45
Luna
Luna is offline
haha, ik ga ook naar awakenings, misschien komen we elkaar tegen
Oud 25-06-2008, 08:49
Missy
Missy is offline
Citaat:
Hij is geweldig, maar het gaat niet werken.
Dit.
Reageren

Regels voor berichten