Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kazet, meld je eens aan: http://www.last.fm/group/De+Kantine Ik wil lijstjes zien!
|
![]() |
||
Citaat:
edit: 1 en 2 juli heb ik tentamens. Dus echt briljant komt het ook niet uit. Ik denk er nog wel over. ![]()
|
Verwijderd
|
Zwarte handel? Het festival is nog niet uitverkocht (ofwel, het is niet dat je expres heel veel kaartjes hebt gekocht met de bedoeling ze later voor belachelijke prijzen door te verkopen als het eenmaal uitverkocht is, oid) en er is al voor dat kaartje betaald. Dus het is niet gejat of gefalsificeerd. Dan kun je nog zo hard slapen, onder zwarte handel valt het niet.
Zeg dan gewoon dat je graag gezellig wil chillen met een willekeurige forummer. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de hoop is inderdaad dat het met vier leuker is dan met drie. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Huhu, wikipedia. En handel via onofficiële wegen heet informele economie ( ![]() Maar goed, ik ben geen econoom en ook geen jurist, dus eigenlijk roep ik maar wat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, misschien had ik het stuk ervoor ook nog moeten kopiëren.
![]() "Een mogelijk voorbeeld: A vult de belastingaangifte van B in, en mag in ruil daarvoor enige tijd de zonnebank van B lenen. Beide partijen achten deze "prestaties" in een redelijke verhouding tot elkaar staan. Een exacte waarde is echter niet vast te stellen. Deze transactie is echter "onzichtbaar", en komt daarmee niet in de BNP-cijfers tot uitdrukking. Deze transacties zijn echter volstrekt legaal." Dus de onwettelijke transacties zijn gewoon illegaal, maar legale transacties die niet vastgelegd/geregistreerd (kunnen) worden, zijn eh.. legaal. Thanks, wikipedia, for stating the obvious! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je je oude wasmachine doorverkoopt via marktplaats of je ruilt een DVD die je dubbel hebt tegen wat biertjes in de kroeg, dan weet de regering dat ook niet, maar dat is wel gewoon legaal. Dat is wat ze bedoelen, denk ik. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
De pot verwijt de ketel dat hij saai is #242 Verwijderd | 500 | 16-06-2008 16:39 | |
De Kantine |
Zoals de wind saait, saait m'n rokje #241 Verwijderd | 501 | 15-06-2008 18:46 | |
De Kantine |
De saaiheid heeft een lange neus. #239 Neko* | 500 | 12-06-2008 23:14 |