Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
"Welkom terug CS!" "Was het leuk? Vertel alles!" "Heb je nog gesoent? Gebatst? Gezopen, geblowt, gespoten, gesneden?" '
Maar nee hoor! ![]() EDIT: Ha, missy to da resqu! Het was heel erg leuk. Ik heb veel gelopen, waardoor mijn voeten pijn doen. Het hotel was vies en slecht onderhouden, het ontbijt dat bij het hotel zat inbegrepen was letterlijk niet te eten, waardoor ik 3 keer heb ontbeten met chocopops-repen. We hebben heel veel kerken bezocht, ik vind de Sint Jan mooier dan de Sint Pieter, omdat de Sint Pieter overbevolkt was, en het hele effect weg. Net Disneyworld. 14 leerlingen, vrijwel allemaal erg aardig, en 2 gave leraren ook nog. Donderdag was de leukste dag, we gingen naar Ostia, en daar gingen we op zoek met 4 leerlingen en een leraar op zoek naar een mithreum, van de geheime sekte van Mithras. Zo'n heel ondergronds gangenstelsel gevonden waar we eigenlijk niet mochten komen, maar de leraar ging voorop. XD Daarna gingen we naar het strand en ik had geen zwemspullen bij me, helaas. Ik stroopte mijn broekspijpen op en ging het water toch zo ver mogelijk in, en toen mijn broek toch nat werd ben ik maar wat verder gegaan ook, maar niet tot boven mijn kont (ik was net ongesteld geworden. ¬¬) en toen gingen we weer met de tram/trein terug en was mijn broek zeiknat en helemaal onder het zand. Er waren 8 leerlingen en de tofste van de leraren. En het was best koud en winderig en alles maar ik was toch echt gelukkig ![]() Die leraar wou daarna ook nog mijn gitaar stiekem lenen, en ging in zijn hotelkamer aan het eind van de gang spelen. Toen ik naar de badkamers liep om mijn broek en voeten schoon te spoelen hoorde ik hem spelen en ben ik even aan de deur gaan luisteren omdat hij weigert voor publiek te spelen. Hij zat heel hard mee te zingen alsof die muren niet flinterdun waren, hij klonk echt gelukkig. En daar werd ik ook heel blij mee. Alleen toen gingen 2 vriendinnen ook aan de deur luisteren, en betrapte hij ons. Eigenlijk moest een van ons gewoon een handdoek lenen en wilden ze niet midden in een liedje binnenvallen. Hij moest heel hard lachen en werd helemaal verlegen omdat wij hadden staan luisteren. Dus moesten ik en een vna mijn vriendinnen om het goed te maken ook maar een liedje spelen op de weg terug naar huis. Geen probleem! Dus hebben we de hele terugweg in de bus gitaar zitten spelen en muziek zitten luisteren, over Belle & Sebastian, The Moldy Peaches, Death Cab For Cutie enzovoort. Oeh en hij zei dat we zo'n mooie stem hadden, mijn vriendin en ik. Lang verhaal. Basically: Rome was echt heel erg leuk en een van de leraren is mijn grote held. ![]()
Laatst gewijzigd op 13-06-2008 om 16:22. |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Dus leef je uit ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Niet gebatst! Van dat lijstje alleen gedronken. Bier. Maar niet te veel want de dag voordat we uitgingen waren 2 meisjes nogal aangeschoten waardoor ze echt luidruchtig over straat gingen lopen. lallend en wel.
Ik vond de San Giovanni (Sint Jan) heel erg mooi. De Trevi-fontein ook maar daar ben ik maar heel eventjes geweest. Foto's komen eraan! We gingen maandag naar een Ierse pub om de wedstrijd tussen Italie en Nederland te kijken. Een paar klasgenoten hadden heel veel oranje spullen meegenomen. Het metrosysteen in Rome vind ik trouwens wel vet handig. Ik heb geen verkopers van me af moeten slaan. Wel waren er heel erg irritante franse pubers in de hotelkamer naast de onze, dat was nogal een gezeik. Wel supergrappig. Oh en in een drukke metro was er ook nog een situatie dat een man een foto maakte van de borsten van een van de meisjes. De een vond dat we hem een klap in zijn gezicht moesten geven, de ander vond dat je daar alleen maar problemen mee krijgt. Ik heb gewoon mijn duimnagel heel subtiel in zijn rug geduwd. Ik overwoog ook nog, toen hij in mijn buurt kwam staan en ik op een bankje zat, een foto van zijn kruis te maken, maar dat deed ik maar niet. Uiteindelijk bleek het te laat om te reageren en is hij gewoon ontsnapt.
|
Ik heb meer over mijn klasgenoten geleerd dan over Rome. Hoewel ik daar ook wel wat over ben opgestoken. Zo moest ik een presentatie doen over de Santa Prassede, een basiliek, en daarvan is de vloer blijkbaar heel bijzonder. Cosmatenwerk. Met een porfieren schijf in de grond waaronder de botten van martelaren werden begraven. Dat soort dingen.
Mijn zachte teenslippers liepen vaak lekkerder dan mijn allstars, omdat die zolen van mijn schoenen harder zijn dan die vna mijn slippers. Pijn aan mijn hakken! Ongelofelijk. Slippers liepen beter en waren minder zweterig.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai Sacrifice #253 Verwijderd | 501 | 24-06-2008 21:18 | |
De Kantine |
Ready to Saai #252 Verwijderd | 500 | 24-06-2008 10:58 | |
De Kantine |
Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251 Verwijderd | 500 | 23-06-2008 12:45 | |
De Kantine |
So they saai #248 Neko* | 500 | 20-06-2008 16:43 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
De pot verwijt de ketel dat hij saai is #242 Verwijderd | 500 | 16-06-2008 16:39 |