Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2008, 13:23
Verwijderd
ja beter doe je dat! het is wel heel duur maar dat is het absoluut waard, en je mag ook zelf zoveel drank meenemen als je wilt dus daar heb je amper kosten aan. het enige drinken wat ik heb gekocht is appelsap. inslaan bij de aldi ftw!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2008, 14:04
Verwijderd
ik ben jarig, maar verjaardagen zijn overrated. dit jaar 58 studiepunten gehaald, dus ik mag op stage yehyeh. en nu zijn m'n opa en oma hier, en dat is saai. vanavond komen er nog meer suffe mensen en 2 vrienden uit emmen, zin in!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 15:04
Carn
Carn is offline
Citaat:
ja beter doe je dat! het is wel heel duur maar dat is het absoluut waard, en je mag ook zelf zoveel drank meenemen als je wilt dus daar heb je amper kosten aan. het enige drinken wat ik heb gekocht is appelsap. inslaan bij de aldi ftw!
Ja, volgens mij mag dat overigens in praktisch elk land -behalve Nederland-. In Duitsland/Belgie kijken je ze raar aan als je niet steunend en kreunend in de rij staat met je 2 trays bier + tas vol eten. Regeltjesland, bah.
Oud 08-07-2008, 15:12
ZerO
ZerO is offline
Gisteren ben ik dronken geworden met een collega en toen ik thuis kwam ben ik met kleren en al in slaap gevallen. Werd 's nachts heel verward wakker :/ Vandaag de hele dag aan scriptie gewerkt en straks ga ik op bezoek bij mijn lover in A'dam.
Oud 08-07-2008, 15:47
idontcare
idontcare is offline
vanmorgen sollicitatiegesprek gehad, maar ik ben afgewezen, omdat ik te weinig werkervaring heb en ze bang waren dat ik het werk niet aan zou kunnen. echt fucking kansloos want dan moeten ze niet iemand vai studentenwerk zoeken. kk homo's. sterf.
Oud 08-07-2008, 15:49
Carn
Carn is offline
Citaat:
vanmorgen sollicitatiegesprek gehad, maar ik ben afgewezen, omdat ik te weinig werkervaring heb en ze bang waren dat ik het werk niet aan zou kunnen. echt fucking kansloos want dan moeten ze niet iemand vai studentenwerk zoeken. kk homo's. sterf.
Daarom, aan diploma's heb je bar weinig, tenzij je echt een specifieke (vaak technische) job zoekt. Een werkgever ziet liever wat behaalde resultaten bij andere bedrijven/instellingen. Krom eigenlijk, maar goed.
Oud 08-07-2008, 15:58
655321
655321 is offline
Ik moest werken en dat was wel leuk want een van de stomme meisjes had d'r laatste werkdag. Straks ga ik naar een punkshowtje in Eindhoven en daar heb ik zin in hoewel m'n fiets donderdagnacht gejat is en ik nu waarschijnlijk vannacht naar huis moet LOPEN. Brr.
Oud 08-07-2008, 16:00
Carn
Carn is offline
ik liep laatst van de Helling naar Overvecht Noord .
Oud 08-07-2008, 16:13
655321
655321 is offline
Ja, dat had ik die donderdag dus ook. Ik doe het niet nog een keer, daarom heb ik nu dan ook een fiets geleend. Nu alleen hopen dat het ophoudt met regenen!
Oud 08-07-2008, 18:17
Verwijderd
ik logeer in amsterdam en vermaak me kostelijk.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 18:32
Verwijderd
meeen ik doe niets anders dan niezen en hoesten en prison break kijken omg wat is dat spannendddd
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 19:01
botulismf
botulismf is offline
De Spanjaard in mij is aangenaam verrast door de smaak van kant en klare Iglo Paella.
Oud 09-07-2008, 09:30
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Gisteren ben ik dronken geworden met een collega
en een vriendin. Nu ben ik al wakker, omdat mijn oma me belde om me alvast een fijne verjaardag te wensen. Vandaag naar kung fu panda en uit eten met mijn lover, omdat we 10.000 jaar samen zijn.
Oud 09-07-2008, 09:42
kuik
kuik is offline
zondag ging ik naar CSS in paradiso en dat was redelijk leuk, alleen het publiek was suf en het was te vroeg op de avond. daarna nog even blijven hangen, maar gelukkig was ik om 12 uur alweer thuis. de volgende ochtend om 6 uur opgestaan om nog even keihard te studeren, maar om 10 uur mn bed weer ingedoken. tentamen was moeilijk + te weinig geleerd, dus dat ging 'm niet worden. 's avonds uit eten geweest bij de libanees met mn ouders, eindelijk weer gezond eten die week (L). vandaag ga ik helemaal niets doen totdat ik moet werken.
Oud 09-07-2008, 11:18
Verwijderd
ik voel me ziek en ik BAAL ervan dat het fucking duur is om naar frankrijk te gaan.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 15:37
Verwijderd
ik was gisteren jarig, en vandaag ging ik met m'n moeder terug naar m'n kamer om spullen voor m'n party morgen/vakantie/cadeautjes te droppen, en toen ging ze me ineens meehelpen met opruimen
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 15:55
Verwijderd
Citaat:
zondag ging ik naar CSS in paradiso en dat was redelijk leuk, alleen het publiek was suf
Ik vrees dat dat aan de combinatie zondag + paradiso ligt
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 16:19
Broeder
Broeder is offline
Op de LP die ik gekocht heb blijkt heavy metal te staan in plaats van wat er op het label staat. Ik dacht nog wel zo'n koopje te hebben : (
Oud 09-07-2008, 20:08
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik keek maar weer eens nightwatch want ik ben verliefd op die hoofdrolspeler. en nou ga ik een spaghettiwestern kijken.
Oud 09-07-2008, 20:08
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ohja ik maakte vandaag een harry turtle avatar met bijpassend onderschrift
Oud 09-07-2008, 21:11
asjdfl
asjdfl is offline
ik heb vandaag door tachtig hospiteeremails heengeploegd 8(, zaten wel wat pareltjes tussen.

"ik heb blond krullend haar, blauwe ogen. 60-65 kilo"
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 21:29
vilein
vilein is offline
Opstaan, werken, een surprise visit van mijn best friend en we hebben de hele tijd lopen schelden op de tv. Morgen echt aan mijn scriptie en dan weer werken en dan naar the dwarves ahyeah.
Oud 09-07-2008, 22:14
*oma*
*oma* is offline
Morgen op vakantie en ik haat inpakken.
Oud 09-07-2008, 23:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ohja ik maakte vandaag een harry turtle avatar met bijpassend onderschrift
<3

Vandaag na 3 weken vakantie weer moeten werken en dat viel best tegen. Gelukkig heb ik over een week weer vrij, want Dour enzo.
Nu baal ik, want ik heb een omgikmoetchocola bui, maar ik heb helemaal geen zoete meuk meer in huis. Behalve likeur, maar ik vind het altijd zo sneu om alleen te drinken.
Oud 10-07-2008, 00:40
Verwijderd
ik ging net pans labyrinth ofzo kijken, wat een rare film. wel goed tho'. en nu ga ik slapen, want morgen paaty.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 01:10
botulismf
botulismf is offline
Ben uitgeweest omdat een vriendin was afgestudeerd, en toen gingen we naar café Zondag en het was daar feest maar toen was het al vrijwel meteen afgelopen. Dus nu weer thuis terwijl ik nog zin had om door te feesten, maar nu kan ik morgen tenminste met een frisse kop mijn bewijs van goed gedrag gaan aanvragen.
Oud 10-07-2008, 09:29
Verwijderd
vanavond verjaardagsfeestje van een vriend, vanmiddag wachten op een paar pakketjes van de musicstore.

Laatst gewijzigd op 10-07-2008 om 12:06.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 11:26
Verwijderd
vanmorgen belde m'n moeder om 9 uur ofzo dat de uitslag binnen was van de foto's van m'n kaak, en nu moet ik ooit geopereerd worden (voor of na m'n stage) omdat m'n kaakkopje te klein is voor die kom zeg maar. belachelijk kut, want ik heb echt traumatische ervaringen met kaakchirurgen van toen ik 10 was ofzo vanavond paaarty, ZIN IN!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 13:36
Verwijderd
klokje rond geslapen, als ik de wekker niet had gezet sliep ik nu vast nog. moeee. net kamer opgeruimd, nu boodschappen doen, daarna mijn deense vriendinnetje ophalen van schiphol en dan vanavond naar het feestje van uuf
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 14:04
ragdoll
ragdoll is offline
in indonesie en moet al bijna weer naar huis maar wil eigenlijk nooit meer weg. Per abuis zijn we in Solo in een bizar luxe hotel terecht gekomen, maar alles is hier zo goedkoop dat het niet eens meer uitmaakt. Heb java gezien, een vulkaan beklommen, dronken geworden op bali, 4782974786 souvenirs en andere zooi aangeschaft en een heuse indonesische indie band ontdekt .

en ook: heel erg bruin, liters water, kilo's rijst, heel veel taxi's en rikshaws en treinen en bussen en zon. i'm hooked.
Oud 10-07-2008, 14:22
Broeder
Broeder is offline
Ben jij met een Marjette op reis toevallig?
Oud 10-07-2008, 14:29
KiMZz
KiMZz is offline
Ik ben lekker lang in bed blijven liggen vandaag, mijn moeder is op vakantie dus ben 2 weken alleen thuis. Betekent gewoon lekker binnen roken en smoken en zuipen en chillen. Straks ga ik monopoly kopen en wii-en, en dan zie ik wel weer hoe laat t vannacht wordt. Ik heb toch vakantie nu
Oud 10-07-2008, 15:34
Verwijderd
Ik heb vandaag cultureel gedaan door naar het rijksmuseum te gaan. Was er nog nooit geweest en het was nog maar twee dagen gratis voor me aangezien ik zaterdag 19 word.
Straks ga ik naar de bioscoop.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 17:03
655321
655321 is offline
Ik moest werken, heel hard werken en toen kreeg ik cake en appeltaart omdat een van de leuke meisjes weggaat. Toen moest ik nog even aan mn bacheloronderzoek en dat was kut want ik heb alles op tijd af maar dat stomme andere joch heeft de thesis zelf nog niet ingeleverd en dat moest om 5 en het is nu.. 18:01. Godverrrdomme. Straks komt mn tweelingzusje eten en een vriend van ons ook en dan ga ik slapen. En denken hoe ik dat achterlijke snertjoch op een pijnlijke, langzame manier om kan brengen. Iets met bijtend zuur ofzo.
Oud 10-07-2008, 17:52
Verwijderd
Citaat:
in indonesie en moet al bijna weer naar huis maar wil eigenlijk nooit meer weg. Per abuis zijn we in Solo in een bizar luxe hotel terecht gekomen, maar alles is hier zo goedkoop dat het niet eens meer uitmaakt. Heb java gezien, een vulkaan beklommen, dronken geworden op bali, 4782974786 souvenirs en andere zooi aangeschaft en een heuse indonesische indie band ontdekt .

en ook: heel erg bruin, liters water, kilo's rijst, heel veel taxi's en rikshaws en treinen en bussen en zon. i'm hooked.
Vet men!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 18:13
STP
STP is offline
Ik heb de hele dag gewerkt en nu baal ik dat ik morgen weer van 10 tot 21 moet werken omdat ik anders fijn naar Uuf d'r parteh was gegaan!
Oud 10-07-2008, 19:37
Verwijderd
Ik won vandaag geen 25 miljoen euro dus ik ga morgen maar gewoon weer werken,.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 20:24
botulismf
botulismf is offline
Aan het werk tot 10 en ik heb een ernstig geval van 'geen zin meer'.
Oud 10-07-2008, 21:39
lapin
lapin is offline
Citaat:
=Strychnine;27862713]Ik won vandaag geen 25 miljoen euro dus ik ga morgen maar gewoon weer werken,.
shittt ik ook niet, alleen quitte gespeeld
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 22:09
Verwijderd
elk jaar heb ik minstens een oorontsteking, ga ik een jaar naar het buitenland, heb ik nergens last van. kom ik terug, nog geen twee weken later is het zover
gelukkig niet doodziek, zoals normaal gesproken. dat scheelt dan weer.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 22:47
Verwijderd
Ik heb vandaag weer eindeloze telefoontjes over onboeiende dingen gehad, wel een bordje met versnaperingen gekregen (o.a. zalm sandwiches en een kaasstengel) vanwege de boswachterborrel. Toen ging een schoolboek halen en eindigde ik aan tafel (op de bank) met een tweeling en een vriend van ze met een goed bord pasta (kaas en spinazie, prima combinatie). Morgen naar Eindhoven, dat belooft een goede avond te gaan worden als ik het goed begrepen heb.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 23:02
vilein
vilein is offline
The Dwarves waren echt super tof, goed feestje! Waarom moet die, wat is het, bassist?? in een fucking string op het podium staan? I don't need that. Verder ben ik nu helemaal tegen het rookverbod want gatverdamme wat stonk het. Leuk ook om te zien hoe raar mijn ex doet als zn nieuwe chick er bij is.
Oud 10-07-2008, 23:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vanochtend stroomde m'n douche over, waardoor ik moest dweilen en ik net de bus miste. Met de volgende bus miste ik ook net m'n trein, dus ik was te laat op m'n werk.
Het was weer een drama dagje, want er waren alweer te weinig mensen en we moesten ons het apenlazerus werken. Het is de laatste tijd weer zovaak raak dat ik er serieus aan denk om me te laten overplaatsen, ookal zijn m'n collega's nog zo fijn, op deze manier werken trek ik echt heel slecht.

Verder ben ik ook geen miljonair geworden, maar ik heb wel 14,50 gescoord, dus genoeg voor een nieuw lot.
Oud 11-07-2008, 08:47
655321
655321 is offline
Ik moet vandaag leren voor mn tentamen van aanstaande donderdag maar ik heb hoofdpijn, keelpijn en ik moet de afwas doen. Vanavond ga ik naar Eindhoven en dat wordt waarschijnlijk mooi, op voorwaarde dat de hoofdpijn, de keelpijn en de afwas verdwenen zijn.
Oud 11-07-2008, 12:20
Verwijderd
kutdag. regen en keelpijn en werken. en ik heb fucking heimwee
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 15:32
Crimson
Crimson is offline
vandaag heb ik mn propedeuse gehaald in 1 jaar, met een 8 gemiddeld voor de vakken van mn eigen studie
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 16:52
botulismf
botulismf is offline
Weekend, je was het wachten waard.
Oud 11-07-2008, 17:14
Luna
Luna is offline
Ik ging vandaag in de beeb zoeken naar boeken voor een paper en ik vond er 1. dat leek me wel genoeg en nu zit ik al uuuren achter de laptop van mn moeder te typen en ook vooral te niksen. straks ga ik eten met mn vader en vanavond terug naar Utrecht.
Oud 11-07-2008, 17:37
STP
STP is offline
Ik kon vandaag eerder weg van m'n werk gelukkig, ik vond ook wel dat ik genoeg had gewerkt deze week. Vanavond ga ik met een vriend mee die moet draaien bij één van de meest walgelijke studentenverenigingen van Groningen. Klootjesvolk, maar wel gratis zuipen!
Oud 11-07-2008, 17:39
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
The Dwarves waren echt super tof, goed feestje! Waarom moet die, wat is het, bassist?? in een fucking string op het podium staan? I don't need that. Verder ben ik nu helemaal tegen het rookverbod want gatverdamme wat stonk het. Leuk ook om te zien hoe raar mijn ex doet als zn nieuwe chick er bij is.
Wees blij dat ie uberhaubt een string aan had, op wasted stond ie in zijn blote lul.

Gisteren geoefend met mijn band en een nummer geschreven over het rook verbod. Daarna nog thuis wezen zuipen met mijn huisgenoot en onze sxe gitarist, maar die ging dus aan de thee. Vandaag brak gewerkt en zo vreten halen.
Reageren

Regels voor berichten