Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien komt er een reprise in september, maar dat moeten we nog even met de regisseur overleggen. Het ging wel goed, en het was een heel groot succes. Het publiek was echt lyrisch. Maar het vervelende was, dat mijn rol niet erg groot is, en ik daardoor steeds dacht; Ja, het was vast goed, maar niet dankzij mij. Beetje rot, maar goed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Da's mooi ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Boohoo dat moet je op kamers.
![]() Thuisstudie lijkt me echt kut. Dan ontmoet je helemaal geen mensen. En toegepaste psych is volgens mij ook meer een opstapje naar psychologie, yerli heeft dat geloof ik ook gedaan: dr P halen en dan psych op de universiteit doen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Propedeuse Toegepaste Psychologie, Saxion Enschede: Fib, Yerli - Propedeuse Toegepaste Psychologie, Fontys Eindhoven: butterflyonfire ja ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb per ongeluk al een reactie op kamernet verspild
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Vervelend voor je, meid ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Naar aanleiding van deze post, waarom groeit Pinocchio's neus eigenlijk als hij liegt? Ik weet niet meer of dat uitgevonden is door Disney of dat het ook in het boek stond, maar het is sowieso raar. Als dat joch van hout is, kan er toch niet op magische wijze meer hout op zijn gezicht verschijnen? En hoezo heeft hout opeens een moreel bewustzijn? Dat hebben sommige mensen niet eens.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Kamers in Utrecht zijn maar knap lastig te vinden geloof ik. Iig inschrijven bij de SSHU ofzo zegt men altijd. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar als het verwijst naar Italië in die tijd dan is het al een stukje logischer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar hij groeit dus niet bij iedere leugen die hij vertelt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dan is het wel weer raar wat de pinocchiologen over de neus zeggen. Hebben die 't dan alleen over de film? Sowieso is het raar dat er mensen bestaan die pinocchioloog zijn, maar goed. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ik weet het natuurlijk niet meer ![]() Het zal vast met seks te maken hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar het verhaal van het boek is inderdaad veel gaver dan van de film, de Blauwe Fee heeft er ook een veel grotere en belangrijkere rol in en het zit vol met freaky surrealistische nachtmerriesituaties.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #259 Swlabr | 500 | 29-06-2008 00:29 | |
De Kantine |
Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258 TopDrop | 500 | 28-06-2008 19:33 |