Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2008, 22:17
Flind0r
Flind0r is offline
In die auto kun je dus alleen de hellingproef met handrem doen. Als je het probeert met het rempedaal, rolt ie achteruit
Oud 29-06-2008, 22:18
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
In die auto kun je dus alleen de hellingproef met handrem doen. Als je het probeert met het rempedaal, rolt ie achteruit
Daar zou ik dus niet in kunnen rijden.
Oud 29-06-2008, 22:19
Flind0r
Flind0r is offline
In die auto kun je sowieso niet fatsoenlijk rijden. Overal zijn wel dingen kapot
Oud 29-06-2008, 22:19
Verwijderd
ik twijfelde of flind0r wel echt vlinder was, maar toen las ik ergens 'veldwerk'!

Citaat:
Ja, hallo, ik ga ook nog op vakantie! Rustig aan doen, dat kan/mag echt niet. Ik ben bang dat de economie dan instort.
waar ga je heen?
Citaat:
want dat ziet er wel lekker uit zonder inkt?
rofl
Oud 29-06-2008, 22:21
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja en sowieso dingen behalve rustig in zn drie ergens rijden

Ik haat autorijden
Het is leuk!

Citaat:
Ik vind het best wel leuk en het wordt steeds minder vermoeiend dus steeds leuker.
Ja!

Citaat:
Ik heb nooit geleerd om vooruit in een vak te parkeren, ik weet dus ook echt niet hoe ik dat goed moet doen. Ik kan dus in het algemeen niet parkeren.
In een normaal vak bedoel ik he. Niet fileparkeren. Gewoon naast elkaar. Dan rij je 'm zo erin. Vooruit fileparkeren heb ik ook niet geleerd, maar dat kan ook helemaal niet als je maar 1 vak hebt. Als je 2 of 3 vakken hebt, dan rij je 'm ook zo erin.

Citaat:
Oja ik heb ook nooit de hellingproef met handrem geleerd, dus die durf ik nooit te gebruiken.
Wat is deze?
Oud 29-06-2008, 22:21
Flind0r
Flind0r is offline
Damn, ik heb me verraden
Oud 29-06-2008, 22:22
Lethe
Lethe is offline
Voor alles met een stekker, alleen de prijs is gekker!
Oud 29-06-2008, 22:23
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Het moet met elke auto kunnen..

Ik heb eens in een suzuki swift gereden. Die slaan echt snel af in vergelijking met de diesel auto van mn rijles. Maar nu ben ik de benzine van mn vader gewend en heb ik sowieso wel meer ervaring, dus nu lukt dat ook wel
Oud 29-06-2008, 22:23
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Het is leuk!

In een normaal vak bedoel ik he. Niet fileparkeren. Gewoon naast elkaar. Dan rij je 'm zo erin. Vooruit fileparkeren heb ik ook niet geleerd, maar dat kan ook helemaal niet als je maar 1 vak hebt. Als je 2 of 3 vakken hebt, dan rij je 'm ook zo erin.
Ja, in een normaal vak kan ik het dus ook niet. Niet binnen de lijnen in ieder geval.
Oud 29-06-2008, 22:24
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja, in een normaal vak kan ik het dus ook niet. Niet binnen de lijnen in ieder geval.
Waarom niet? Dat is gewoon net alsof je linksaf slaat een smal weggetje in. Maar dan dus een parkeervak
Oud 29-06-2008, 22:27
Flind0r
Flind0r is offline
Citaat:
Het moet met elke auto kunnen..

Ik heb eens in een suzuki swift gereden. Die slaan echt snel af in vergelijking met de diesel auto van mn rijles. Maar nu ben ik de benzine van mn vader gewend en heb ik sowieso wel meer ervaring, dus nu lukt dat ook wel
Mwa, als je een paar keer achteruit ben gerold, probeer je het niet meer zonder handrem. Het leukste was nog toen ik een keer achteruit rolde toen ik op wilde trekken bij een helling en de auto achter me vantevoren getoeterd had, omdat ik niet snel genoeg optrok. Die nam daarna gepaste afstand van me en durfde niet nog een keer te toeteren
Oud 29-06-2008, 22:29
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Waarom niet? Dat is gewoon net alsof je linksaf slaat een smal weggetje in. Maar dan dus een parkeervak
Ja maar ik kom nooit goed uit of zo.
Oud 29-06-2008, 22:30
Lethe
Lethe is offline
Ik heb vandaag een vriendin twee uur geholpen met leren voor een tentamen en ik vind hbo misschien veel leuker dan uni.
Oud 29-06-2008, 22:31
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik heb vandaag een vriendin twee uur geholpen met leren voor een tentamen en ik vind hbo misschien veel leuker dan uni.
Oh, waarom?
Oud 29-06-2008, 22:32
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Oh, waarom?
Veel diverser, meer verschillende vakken. En leukere studies om uit te kiezen.
Oud 29-06-2008, 22:34
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Veel diverser, meer verschillende vakken. En leukere studies om uit te kiezen.
Dat hangt misschien van je studie af. Want mijn studie is leuk en ik heb best diverse vakken?
Oud 29-06-2008, 22:35
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Dat hangt misschien van je studie af. Want mijn studie is leuk en ik heb best diverse vakken?
Hm ja. Dat ligt dan misschien aan rechten idd. Nou ja, ik vind mijn studie ook leuk. Maar nu achteraf denk ik dat ik ook gewoon chill havo had kunnen doen en dan lekker naar het hbo, minder gestress en zo.
Oud 29-06-2008, 22:35
Verwijderd
Mij is heel vaak verteld dat hbo toch echt leuker voor mij zou zijn want dan zat ik niet direct in het managementgedeelte en bla, maar nu voor het eerst zei een studieadviseur dat ik me zou vervelen op een hbo
Oud 29-06-2008, 22:36
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Hm ja. Dat ligt dan misschien aan rechten idd. Nou ja, ik vind mijn studie ook leuk. Maar nu achteraf denk ik dat ik ook gewoon chill havo had kunnen doen en dan lekker naar het hbo, minder gestress en zo.
Dat is misschien wel zo. Maar feit blijft waarschijnlijk toch dat je dan uiteindelijk minder gaat verdienen. En daarbij vind ik mijn studie niet bepaald stressvol. Ik ervaar het misschien als stressvol omdat ik steeds vanalles uitstel, maar goed
Oud 29-06-2008, 22:37
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Haay.
Oud 29-06-2008, 22:39
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Mij is heel vaak verteld dat hbo toch echt leuker voor mij zou zijn want dan zat ik niet direct in het managementgedeelte en bla, maar nu voor het eerst zei een studieadviseur dat ik me zou vervelen op een hbo
Heb je je al ingeschreven voor je nieuwe studie?

Citaat:
Dat is misschien wel zo. Maar feit blijft waarschijnlijk toch dat je dan uiteindelijk minder gaat verdienen. En daarbij vind ik mijn studie niet bepaald stressvol. Ik ervaar het misschien als stressvol omdat ik steeds vanalles uitstel, maar goed
Dat wel, maar dan zou ik alsnog een master kunnen doen. Ach ja ik rond dit af en dan ga ik alsnog wel een hbo-studie doen. Al denk ik daar over vier jaar misschien heel anders over.
Oud 29-06-2008, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Heb je je al ingeschreven voor je nieuwe studie?

Dat wel, maar dan zou ik alsnog een master kunnen doen. Ach ja ik rond dit af en dan ga ik alsnog wel een hbo-studie doen. Al denk ik daar over vier jaar misschien heel anders over.
Yesh En ik zoek een kamer en ik ga morgen ergens kijken maar er komen nog duisent mensen en ze vinden me vast niet aardig.
Oud 29-06-2008, 22:54
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Yesh En ik zoek een kamer en ik ga morgen ergens kijken maar er komen nog duisent mensen en ze vinden me vast niet aardig.
Maar dan heb je in ieder geval een begin gemaakt.
Oud 29-06-2008, 22:54
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Haay.
Hoi!
Oud 29-06-2008, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Maar dan heb je in ieder geval een begin gemaakt.
Ja ik vind het op zich ook wel goed van mezelf want ik vond het maar gedoe allemaal, ik zou willen dati k al bezig was en alles was geregeld
Oud 29-06-2008, 22:55
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hoi!
Hoi!
Oud 29-06-2008, 22:57
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Ja ik vind het op zich ook wel goed van mezelf want ik vond het maar gedoe allemaal, ik zou willen dati k al bezig was en alles was geregeld
Je zou toch misschien in Bunnik gaan wonen of is dat alleen als je in Utrecht op korte termijn niks kunt vinden?
Verwijderd
Citaat:

oefening baart kunst, goed zoeken en spontaan reageren! dan heb je meestal een streepje voor
TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb op een advertentie gereageerd van nutricia. Al voldoe ik niet helemaal aan de functie eisen geloof ik
Oud 29-06-2008, 22:58
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
oefening baart kunst
Kunst?
Oud 29-06-2008, 22:58
Verwijderd
haha

ik was even serieus
Oud 29-06-2008, 23:00
Verwijderd
Citaat:
oefening baart kunst, goed zoeken en spontaan reageren! dan heb je meestal een streepje voor
Jaweeel en op zich heb ik al wat uitnodigingen gekregen maar achteraf vond ik die toch niet geschikt, als in: kosten me toch teveel e zoveel heb ik niet te besteden.
Oud 29-06-2008, 23:00
Verwijderd
Dat maakt dat zinnetje wel vies. Of het zegt wat over de mama van charlotte maar op zich noem je die dan oefening?
Oud 29-06-2008, 23:01
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat maakt dat zinnetje wel vies. Of het zegt wat over de mama van charlotte maar op zich noem je die dan oefening?
psies
Oud 29-06-2008, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Jaweeel en op zich heb ik al wat uitnodigingen gekregen maar achteraf vond ik die toch niet geschikt, als in: kosten me toch teveel e zoveel heb ik niet te besteden.
Ik krijg altijd de scheit als de mensen, die daar zaten/zitten, mogen kiezen.
ga inderdaad iets buiten de stad zitten dan?
Oud 29-06-2008, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg altijd de scheit als de mensen, die daar zaten/zitten, mogen kiezen.
ga inderdaad iets buiten de stad zitten dan?
Noh dan zit ik liever wat krapper Ik wil oko niet heel afgelegen zitten dat ik niet zomaar weg kan (uit, of dat ik niet alleen met de fiets naar huis kan ofzo).
Oud 29-06-2008, 23:06
Verwijderd
Ik ben tijdelijk verliefd op Alan Davies. Hij is zo ondraaglijk schattig dat ik 'm neer wil slaan en wil ontvoeren zodat ik hem in een kooitje kan stoppen en 'm voor de rest van z'n leven kan observeren. Aaaahhhh <33333

Trimm Trabb, Uice en ecnelis naamzoek, want ze zijn het vast met me eens.
Oud 29-06-2008, 23:06
Verwijderd
schijt.
Oud 29-06-2008, 23:08
Verwijderd
Citaat:
schijt.
Oud 29-06-2008, 23:08
Verwijderd
ja geen scheit dus.
Oud 29-06-2008, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Noh dan zit ik liever wat krapper Ik wil oko niet heel afgelegen zitten dat ik niet zomaar weg kan (uit, of dat ik niet alleen met de fiets naar huis kan ofzo).
Zo erg kan het nu ook weer niet zijn? toch?
Oud 29-06-2008, 23:10
Verwijderd
Citaat:
ja geen scheit dus.
Oh
Citaat:
Zo erg kan het nu ook weer niet zijn? toch?
Ja ik heb zoiets avn het maakt me niet uit in welke buurt ik woon, ik red me toch wel maar iedereen zei neee dat kun je niet doen, je moet goed opletten dat je nog alleen over straat kan ;s nachts enzo
Oud 29-06-2008, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Oh

Ja ik heb zoiets avn het maakt me niet uit in welke buurt ik woon, ik red me toch wel maar iedereen zei neee dat kun je niet doen, je moet goed opletten dat je nog alleen over straat kan ;s nachts enzo
ja, zelfs overdag kan je geraped worden door de eerste beste. Dan kan je net zo goed een dikke kluisslot op je voordeur zetten en nooit meer naar buiten gaan.
Oud 29-06-2008, 23:16
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oh, ik lees net dat Missy weg is? Alsin, is ze op vakantie?

Maar, wie gaat er dan nog op DK letten?
Oud 29-06-2008, 23:16
Verwijderd
Citaat:
ja, zelfs overdag kan je geraped worden door de eerste beste. Dan kan je net zo goed een dikke kluisslot op je voordeur zetten en nooit meer naar buiten gaan.
Ja dus ach. Maar ik wil toch wel dicht bij de stad zitten dus ik zie later wel of ik naar wat groters verhuis
Oud 29-06-2008, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Ja dus ach. Maar ik wil toch wel dicht bij de stad zitten dus ik zie later wel of ik naar wat groters verhuis
anders moet je gewoon een vent in huis nemen
goedkoper als iemand van de beveiliging
Oud 29-06-2008, 23:19
Verwijderd
Citaat:
anders moet je gewoon een vent in huis nemen
goedkoper als iemand van de beveiliging
Ik zorg wel voor mezelf hoor
Oud 29-06-2008, 23:20
Lethe
Lethe is offline
Oh lisa je had m'n vraag niet gelezen.
Oud 29-06-2008, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Ik zorg wel voor mezelf hoor

hahahah met een honkbalknuppel in je handen

boh.ik ga weer slapen..trusten
Oud 29-06-2008, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Ik ben tijdelijk verliefd op Alan Davies. Hij is zo ondraaglijk schattig dat ik 'm neer wil slaan en wil ontvoeren zodat ik hem in een kooitje kan stoppen en 'm voor de rest van z'n leven kan observeren. Aaaahhhh <33333

Trimm Trabb, Uice en ecnelis naamzoek, want ze zijn het vast met me eens.
op zich
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten