Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2008, 20:57
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Interessant dagje.
Verwijderd
Citaat:
Staat ie op GMT -5 ofzo?
Nee, hij staat gewoon op +1. Maar ik heb hem nu ook weer goed gezet, maar als ik me afmeld en mijn vader meldt zich weer aan, geeft -ie weer een hele andere tijd aan.
Swlabr
Swlabr is offline
Cheers.
Oud 04-07-2008, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Mondharmonica is iets anders dan een mondharp.
Zo dan?
Oud 04-07-2008, 20:58
Verwijderd

Al koop ik dat soort dingen liever gewoon in een winkel.
Oud 04-07-2008, 20:59
Verwijderd
ik ken een jongen die altijd met een mondharp loopt te pielen. het zijn wel grappige dingetjes.
Oud 04-07-2008, 20:59
Verwijderd
ik denk dat je die gewoon bij de betere muziekwinkel kan krijgen hoor.
Oud 04-07-2008, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Interessant dagje.
Vertel, .
Oud 04-07-2008, 21:01
Verwijderd
ik heb die van mij uit middelburg ergens.
Verwijderd
Citaat:

Al koop ik dat soort dingen liever gewoon in een winkel.
Groot gelijk. Van de verzendkosten kun je alweer een nieuwe kopen.
Verwijderd
maar ze zijn maar 3 euro ofzo dus je zou ze wel in een grotere zaak kunnen krijgen
Swlabr
Swlabr is offline
Is 'jacking off' afgeleid van 'ejaculating'?
Oud 04-07-2008, 21:02
Verwijderd
http://youtube.com/watch?v=NM4TwwwdQpQ
Oud 04-07-2008, 21:02
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Vertel, .
Hmm bedreigd. Dat was wel vrij apart. Ja.

Maar er zijn ook wat positieve gevolgen van, zo heb ik eindelijk counter geleerd. Nice.
Oud 04-07-2008, 21:03
Verwijderd
Bedreigd? Op het werk?
Oud 04-07-2008, 21:05
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Bedreigd? Op het werk?
Jep.

Zo leuk, die verplichte id controle bij alcohol.
Oud 04-07-2008, 21:06
Swlabr
Swlabr is offline
Posten op notalwaysright.com.
Oud 04-07-2008, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Jep.

Zo leuk, die verplichte id controle bij alcohol.
Was 'ie ook geen 16 of had 'ie geen id mee?
Oud 04-07-2008, 21:08
Verwijderd
Ach, dat soort mongolen moet je hardhandig de winkel uit werken, . Ze krijgen bij ons één keer de opdracht uit eigen beweging te vertrekken en daarna werken de chef en ik ze gewoon naar buiten. Je laat je toch niet bedreigen door die zwakzinnigen?
Oud 04-07-2008, 21:09
Swlabr
Swlabr is offline
Ben je een grote, brede jongen, Jaeger?
Oud 04-07-2008, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Ben je een grote, brede jongen, Jaeger?
Groot ben ik zeker, breed iets minder. Maar ik heb wel een slecht humeur wanneer mensen me uitschelden/bedreigen, en dat werkt ook.
Oud 04-07-2008, 21:11
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Was 'ie ook geen 16 of had 'ie geen id mee?
Citaat:
Ach, dat soort mongolen moet je hardhandig de winkel uit werken, . Je laat je toch niet bedreigen door die zwakzinnigen?
Ik kende de persoon in kwestie, mongool eersteklas, stereotype vmbo'er. Hij schold me uit, maar gaf toch maar z'n id. Hij ging weg, en ineens had ik een marokaan achter me staan die vroeg of ik Stephan was. Dus ik zeg ja, zegt ie; 'dit is je laatste waarschuwing, volgende keer ga je eraan' en toen liep 'ie weg.

Ik meteen de cassiere achter mij gewezen op die gozer en verteld hoe en wat (ivm identificeren) en toen ben ik van kassa afgehaald. Ik heb toen de bewaker erover verteld en die heeft de politie gebeld.

(leuk detail; de bewaker wilde een winkelverbod voor de gozers want hij wist wie het waren. Maar dat mocht niet, want hij had ze niet ter plekke staande gehouden. -_-' kutnederland af en toe.. )
Oud 04-07-2008, 21:11
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Groot ben ik zeker, breed iets minder. Maar ik heb wel een slecht humeur, en dat telt ook.
Jazeker.
Oud 04-07-2008, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Ik kende de persoon in kwestie, mongool eersteklas, stereotype vmbo'er. Hij schold me uit, maar gaf toch maar z'n id. Hij ging weg, en ineens had ik een marokaan achter me staan die vroeg of ik Stephan was. Dus ik zeg ja, zegt ie; 'dit is je laatste waarschuwing, volgende keer ga je eraan' en toen liep 'ie weg.

Ik meteen de cassiere achter mij gewezen op die gozer en verteld hoe en wat (ivm identificeren) en toen ben ik van kassa afgehaald. Ik heb toen de bewaker erover verteld en die heeft de politie gebeld.

(leuk detail; de bewaker wilde een winkelverbod voor de gozers want hij wist wie het waren. Maar dat mocht niet, want hij had ze niet ter plekke staande gehouden. -_-' kutnederland af en toe.. )
Da's ook lekker.
Oud 04-07-2008, 21:12
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:

Dat is naar.
Oud 04-07-2008, 21:13
Verwijderd
Bij ons in de kantine van de C1000 hangt een briefje met voorschriften voor de caissičres, als ze jongeren onder de 16 alcohol verkopen is de boete voor de C1000 minimaal €1.900,-. Da's best veel.
Oud 04-07-2008, 21:14
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat is naar.
Yeah.
Oud 04-07-2008, 21:14
Verwijderd
Citaat:

Heb je camerabeelden en getuigen die die jongen dat hebben horen zeggen? Wij hebben namelijk geen beveiliger, maar mogen wel een winkelverbod opleggen.

Ik hoop overigens dat je je er niet al te veel van aantrekt. Ik heb een tijdje geleden een hele familie tegenover me gehad, die me na sluitingstijd wel eventjes 'zouden komen bewerken'. Zie je nooit meer terug, natuurlijk.
Oud 04-07-2008, 21:15
Verwijderd
jezus DP
Oud 04-07-2008, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Heb je camerabeelden en getuigen die die jongen dat hebben horen zeggen? Wij hebben namelijk geen beveiliger, maar mogen wel een winkelverbod opleggen.
Dat ze geen winkelverbod mochten geven is ook bizar, een vriend van mij heeft al een winkelverbod gekregen (gewoon van de bedrijfleidster fso) omdat hij een fles wijn omstootte en niet wilde betalen..
Oud 04-07-2008, 21:17
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:

Ik hoop overigens dat je je er niet al te veel van aantrekt. Ik heb een tijdje geleden een hele familie tegenover me gehad, die me na sluitingstijd wel eventjes 'zouden komen bewerken'. Zie je nooit meer terug, natuurlijk
Ik ken het geval, het is zo'n standaard vmbo'ertje, het feit dat 'ie een ander me laat bedreigen zegt natuurlijk al genoeg. Ik heb alleen weinig zin om ineens tegenover tig man te staan, want dat soort gastjes zijn het dan net weer wel. Lafaards.

En de volgende keer zijn ze sowieso de lul.
Verwijderd
Citaat:
Dat ze geen winkelverbod mochten geven is ook bizar, een vriend van mij heeft al een winkelverbod gekregen (gewoon van de bedrijfleidster fso) omdat hij een fles wijn omstootte en niet wilde betalen..
Ja, inderdaad. Mijn bedrijfsleider ontzegt mensen ook gewoon de toegang tot de winkel, wanneer ze zich ernstig misdragen.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ging om een winkelcentrum verbod, dat mocht de politie niet opleggen om die reden.
Oud 04-07-2008, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Ging om een winkelcentrum verbod, dat mocht de politie niet opleggen om die reden.
Ah oké. Maar werk je in een supermarkt fso?
Oud 04-07-2008, 21:19
Verwijderd
voel je je wel ok stephan?
Oud 04-07-2008, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Ik ken het geval, het is zo'n standaard vmbo'ertje, het feit dat 'ie een ander me laat bedreigen zegt natuurlijk al genoeg. Ik heb alleen weinig zin om ineens tegenover tig man te staan, want dat soort gastjes zijn het dan net weer wel. Lafaards.
Laat je in hemelsnaam niet op je kop zitten door dat soort inferieuren, want daar kicken ze alleen maar op. Een beetje van je af bijten kan overigens best, want dat wordt vaak niet eens verwacht.
Oud 04-07-2008, 21:21
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ah oké. Maar werk je in een supermarkt fso?
AH, ja.

Citaat:
voel je je wel ok stephan?
Yeah, het gaat wel. Het moment zelf eigenlijk ook wel, stond alleen een beetje te trillen, het was nogal onverwacht en de rest maakte er een heel gebeuren van.
Oud 04-07-2008, 21:22
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Laat je in hemelsnaam niet op je kop zitten door dat soort inferieuren, want daar kicken ze alleen maar op.
Ik heb meteen alles wat ik kon doen (terugdreigen, vechten e.d. heeft sowieso geen nut en dubbel niet als ik aan het werk ben) en probeer ze nu via de legale tour het leven zuur te maken. Ach ja, we zien wel weer.
Oud 04-07-2008, 21:23
Verwijderd
Die vmbo'ertjes zijn sowieso sneu, ik zit op een school met best veel vmbo-leerlingen (ongeveer 40%) en in de eerste en tweede liepen die alleen maar bij ons te kloten, terwijl zij 2 of 3 jaar ouder zijn. Nu zit ik in de vierde en heb ik nooit last van ze, ze durven alleen mensen te pakken die jonger zijn en met minder.
Oud 04-07-2008, 21:24
Verwijderd
Citaat:
AH, ja.

Yeah, het gaat wel. Het moment zelf eigenlijk ook wel, stond alleen een beetje te trillen, het was nogal onverwacht en de rest maakte er een heel gebeuren van.
ja dat kan ik me voorstellen, ik zou er flink para van worden iig.
en ik vind het ook nogal wat.
Oud 04-07-2008, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Die vmbo'ertjes zijn sowieso sneu, ik zit op een school met best veel vmbo-leerlingen (ongeveer 40%) en in de eerste en tweede liepen die alleen maar bij ons te kloten, terwijl zij 2 of 3 jaar ouder zijn. Nu zit ik in de vierde en heb ik nooit last van ze, ze durven alleen mensen te pakken die jonger zijn en met minder.
Bij mij is 60/70% vmbo ;(
Oud 04-07-2008, 21:26
Verwijderd
Vooral het feit dat het zo onverwacht is, en een reactie is op wat ik als burgerplicht zie (controleren ID), maakt het zo bizar.
Oud 04-07-2008, 21:26
Swlabr
Swlabr is offline
Bij mij waren er nul VMBO'ers aanwezig.
Oud 04-07-2008, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Oeh, bij mij 0%. Enkel gymnasium, .
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ja dat kan ik me voorstellen, ik zou er flink para van worden iig.
en ik vind het ook nogal wat.
Mjah. M'n collega's waren heel lief, ik mocht rustig even pauze nemen en wat gaan drinken enzo, met een 'zie maar wanneer je terug komt' houding. En vervolgens heb ik dus de hele avond counter mogen draaien, omdat ik dat toch wilde gaan leren en het niet heel druk was. Dus ach.
Verwijderd
Citaat:
Probleem is dat ze altijd met z'n 10-en zijn.
Oh trouwens, de school naast ons is een zwaar gereformeerde school en daarvoor móet je elke zondag naar de kerk, gedoopt zijn, etc. maar daar zitten ook een paar 'negers' op, bizar.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Vooral het feit dat het zo onverwacht is, en een reactie is op wat ik als burgerplicht zie (controleren ID), maakt het zo bizar.
Ja, dat ja. Ik kan er ook echt gezeilk mee krijgen als ik het niet doe, dat is een beetje het nare.
Oud 04-07-2008, 21:28
Verwijderd
Dp, heb je aangifte gedaan?
Oud 04-07-2008, 21:28
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dp, heb je aangifte gedaan?
Nee.
Oud 04-07-2008, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat ja. Ik kan er ook echt gezeilk mee krijgen als ik het niet doe, dat is een beetje het nare.
Minimaal €1.900,- boete voor de winkel als de politie er achter komt dat er alcohol of rookwaren is verkocht aan <16 jaar.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten