Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eerste hangronde: Orsino* Fantome (dorpeling) Amuse (verrader) Grootvader Daboman (heks) Lisaah (onbekend) Twinkebel (onbekend) Flowtje (weerwolf) Kopmuntkip Sherco (dorpeling) Orsino* (onbekend) Azaelia (onbekend) Katje Krynn (onbekend) Heksjuh (dorpeling) Twinkebel Röps (onbekend) Katje (onbekend) Krynn (onbekend) AllureV (dorpeling) Daboman Basjeeh (weerwolf) Flowtje matige_muis (onbekend) Basjeeh Grootvader (dorpeling) kopmuntkip (dorpeling) Zoals het lijstje eruitzag was het 4 - 4 tussen Grootvader en Twinkebel. Flowtje bleek wolf te zijn, dus 3 punten voor Grootvader en 4 voor Twinkebel. Er moet dus nog een wolf in het twinkebel lijstje zitten, dat lijkt nu wel duidelijk. Anders had Grootvader er zelfs 2, als Lisaaah ook wolf was... Goede argumentatie ![]() |
![]() |
|
![]() |
@ Lisaaah; goed gedaan inderdaad.
Wel jammer dat de leerling nu aan de slechte kant staat, maarja het was gelukkig niet een goede rol die opgegeten is. Ik vind wat hierboven ook al paar keer genoemd wordt wel aannemlijk; dat door het gelijkspel tussen Grootv. en Twinkebel en de functie's van die personen die we al weten, dat het daardoor dus aannemlijk is dat de wolf in het rijtje van Twinkebelstemmers zit. Ik ga de posts van die personen denk ik nog even nalezen. En nog bedankt voor de felicitaties trouwens ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoe het morgen ook zou gaan, ik denk dat we er in ieder geval ook kunnen concluderen wie dan wel de wolf is. Mijn verdachten, op volgorde, zijn momenteel Katje, Krynn, Orsino en Matige_Muis. Uit Orsino's stemgedrag kan ik gewoon niets halen. En bij matige_muis vind ik het o.a. heel vreemd dat je overzicht van de eerste stemronde niet klopt. Krynn staat er 2 keer in. Hier onder even de lijst van hoe het bekend was.
Spoiler
In deze lijst hieronder, MM, lijkt het me een beetje voorbarige conclusie om Lisaaah als wolf aan te wijzen. Ik denk dat dat Daboman zijn stem daarin heeft veranderd. Zijn stem is niet controleerbaar omdat Lisaaah er toch nooit uit zou gaan. Het is aannemelijker dat hij heeft gestemd op Amuse of op KMK. Aangezien hij geen kennis heeft zou het allebei kunnen zijn, niet wetende dus dat Amuse verrader was. Voor vanavond gaat mijn stem in ieder geval naar Katje. Kopmuntkip matige muis (onbekend) Fantome (dorpeling) Amuse (verrader) Krynn (onbekend) Flowtje (wolf) Twinkebel/missy (onbekend) Amuse Röps (onbekend) Orsino* (onbekend) Heksjuh (dorpeling) Azealia (vergat te stemmen) Katje (onbekend) Kopmuntkip (dorpeling) Daboman Lisaaah Flowtje Sherco Lisaaah Daboman
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het moet wel Rops zijn. Iig: ik ben het niehiet ![]() Rops Katje Katje Krynn |
![]() |
|
lieve mensen, het is vroeg... maar ik snap niet waarom het per sé gelijkspel had meoten zijn tussen grootvader en twinkebel, met nog één wolf te gaan.
Grootvader heeft, zoals het eruitziet, drie stemmen (want flowtje is weerwolf en dabo heeft waarsch. gewoon op grootvader gestemd). als het echt gelijkspel is tussen grootvader en twinkbel, is het idd logisch dat de laatste wolf bij de twinkebelstemmer zit. Maar niemand heeft gezegd dat het gelijkspel is tussen deze twee mensen. Grootvader had ook 2 oprechte stemmen kunnen hebben. In dat geval was het gelijkspel geweest tussen grootvader basjeeh en katje en moet de laatste wolf dus bij de grootvader stemmers zitten. ik moet nu werken, maar het zou fijn zijn als iemand me uitlegt waarom bovenstaande niet zou kunnen??
|
katje, ik zal me aan mn woord houden en vanavond niet op jou stemmen
![]() lekkere suffe actie was dit van mijn kant, zat alleen maar met gelijkspel in mn hoofd (en dat de wolven dan mogen kiezen) maar natuurlijk niet als iemand anders dan nog een meerderheid heeft. goed, dan ga ik voor krynn of twinkebel/missy beslis vanavond wel, moet nu verder werken xxx
||
![]() |
Mhh ik vind het behoorlijk lastig. Ik ga nu stemmen, want ben de rest van de dag weg.
Ook al hoeft dat verhaal van het gelijkspel niet percé zo te zijn, ik vind het toch wel een goede optie, en dan blijf ik een beetje hangen bij Katje. Krynn en Röps vind ik sowieso minder verdacht door hun postgedrag, en Katje schiet snel in de verdediging. En bovendien vind ik dit nog steeds een rare reden: Citaat:
Röps Katje Katje Krynn Orsino* |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoezo is dat een rare reden?
![]() ![]() En ik schiet helemaal niet snel in de verdediging. Pas nu er meer mensen zijn die mij verdacht schijnen te vinden en het er naar uitziet dat ik hang. Ik wil namelijk niet hangen. En ik verdedig me graag tegen niet geldige argumenten om mij verdacht te vinden. Maar ja. En wat er is verdacht aan mijn postgedrag ![]() |
![]() |
|
Beetje toch ook een rare beredenering Katje. Ik was die avond gewoon thuis, dus als mij iets gevraagd zou worden over gelijkspel had ik gewoon kunnen antwoorden. Bovendien, Flowtje was wolf en is hier sowieso niet vaak, dus wie zegt mij dat jij niet hebt gewacht op haar of dat je het deed om anderen verdacht te maken?
|
Röps
Katje Katje Krynn Orsino* Azaelia Zoals ik gisteren al zei. En wat mij betreft mag Twinkmissy nu ook wel sterven aan inactiviteit. Van missy al 6 dagen geen posts, en van Twinkebel 4 maar die is dus momenteel afwezig. Ik zal zo nog even je beredeneringen checken Katje want je laat me toch weer wat twijfelen.
|
![]() |
Katje, als je 't toch niet bent, dan hangen we volgende ronde gewoon Röps op, en dan is 't ook uit
![]() ![]() Aan de mensen die hun stem nog aan mij willen verspillen omdat ze denken dat ik wolf ben: denken jullie nou echt dat ik Flowtje zo actief verdacht had gemaakt, rondenlang, telkens nieuw bewijs aandragend? Waar ik nieuwsgierig naar ben is wie de ziener nou uiteindelijk is. *donkerbruin vermoeden heeft* ![]()
|
Ik ben echt benieuwd. Ik ben niet veel wijzer geworden van posts terugzoeken, maar ik heb wel een beetje in mijn hoofd zitten dat als jij het niet bent het dan wel krynn moet zijn. Maar dat zie ik dan wel weer. Mijn stem blijft dus wel staan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
1. AllureV (dorpeling)
2. Daboman (heks) 3. Grootvader (dorpeling) 4. Katje (dorpeling) 5. Heksjuh (dorpeling) 6. Basjeeh (weerwolf) 7. ~~Fantôme~~ 8. matige_muis 9. twinkebel 10. Flowtje (weerwolf) 11. kopmuntkip (dorpeling) 12. Azaelia 13. Röps 14. Orsino* 15. Lisaaah 16. amuse (verrader) 17. Sherco (dorpeling) 18. Krynn De dorpelingen vertrouwden Katje niet en dat is haar einde geworden. Voor de dorpelingen is het ook geen gunstige uitslag, want ze was slechts een dorpeling. Nu mogen de wolven weer een hapje eten, dit mogen zij doorgeven tot morgen 20.30 En excuses voor het ontbreken van verhalen, het komt er gewoon even niet van. ![]()
Laatst gewijzigd op 21-07-2008 om 19:30. Reden: even Allure weer dood maken |
![]() |
|
![]() Nou dan is het Krynn. En als Krynn het ook niet is, dan heeft Amuse dus wél op Grootvader gestemd de eerste ronde en is het Azaelia, Matige Muis of Orsino*, maar dat is een stuk minder waarschijnlijk. Aan de algehele stemming zie ik trouwens dat ik gehangen ga worden overmorgen, maar dan zal de overwinning nog wel twee dagen uitgesteld moeten worden.
Laatst gewijzigd op 20-07-2008 om 21:14. |
![]() |
||
Shit zeg, dit had ik niet verwacht. Het zou echt nu haast wel Krynn moeten zijn. Röps vind ik nog steeds niet zo verdacht maar het zou kunnen. Orsino en matige_muis zijn de andere opties. Twinkebel/Missy... geen idee eigenlijk maar ik zou het erg flauw vinden als die 2 wolf zouden zijn terwijl ze zo afwezig als de neten zijn. Lisaaah staat ook erg laag op mijn verdachtenlijst, maar een duidelijke reden heb ik daarvoor niet zo, ze heeft niets verdachts gezegd volgens mij, maar ook niet echt een spannende bijdrage. Van Fantome zijn de bijdragen zo immens dat ik van mijn stoel zou vallen als die niet met goede bedoelingen gepost zouden zijn.
Quotes ter onderbouwing:
Spoiler
In bovenstaande post vind ik Krynn wel verdacht. Ze vindt Flowtje (wolf) verdacht en geeft er redenen voor. Maar gaat toch voor Kopmuntkip (dorpeling) terwijl ze daar naast onderbuikgevoel, geen reden voor hem geeft.
Spoiler
In Amuses (verrader) post hierboven vind ik de smileys opvallen. Wel bij Flowtje (wolf) en Krynn (onbekend), maar niet bij de opmerkingen bij Daboman (heks) en bij Matige_Muis (onbekend) waar volgens mij ook best 'verzachtende' smileys bijgezet hadden kunnen worden om de opmerking semi-komisch te maken. Het zou volledig paranoïde kunnen zijn, maar dat vind ik dan weer richting Krynn wijzen.
Spoiler
Fantome (onbekend) zag Amuse (verrader) als volgend slachtoffer. Krynn (onbekend) wilde dit niet. Amuse reageert hierop als volgt: Citaat:
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Nu even de nacht afwachten. Rollen die we nog over hebben: 3× dorpeling, 1 wolfsbane, 1 ziener, 1 tovenaar, 1 heks, 1 wolf.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #49 Lethe | 500 | 13-07-2008 20:46 |