Advertentie | |
|
![]() |
|
Pff, eerst tot 3 uur wakker gehouden door de giechelende onderhuurder Fransen (waarom giechelen Fransen altijd??) en toen om half 6 wakker van een stortbui op mijn schuine raam, en toen kon ik niet meer slapen... Zometeen naar mijn ouders die vast gaan zeuren dat ik er zo moe uitzie en dat ik gezonder moet eten enzo, van 1 nacht slecht slapen...
|
Ik ben niet echt kapot, maar opzich wel moe. Als ik nu naar bed ga, dan is officieel mijn ritme compleet omgedraaid en ben ik echt alleen nog maar 's nachts wakker
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tip van Tante Katje: in plaats van geklungel met spatels of omdraaien in de lucht: laat de pannenkoek op een groot pannendeksel glijden en keer hem dan om! Foolproof! |
![]() |
|
brood is er nog heel veel. beleg ook. veel kaas en dingen als hagelslag enzo. er is ook vla en yoghurt enzo. drinken is er ook heel veel. sap enzo.
fruit en tussendoor en avondeten dus ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |