Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2008, 19:20
justhanna
justhanna is offline
Ik besef het geloof ik allemaal even niet meer. Morgen is officieel mijn laatste werkdag. Ik ben bijna een jaar bij dit verzorgingshuis geweest. En per 1 september loop ik ineens stage in een verpleeghuis. Het dringt nog niet helemaal door dat ik straks al die mensen niet meer ga zien.
En daarnaast ga ik zondag op vakantie, naar Hongarije. Ook dat gevoel heb ik helemaal niet. Net m'n tas alvast een beetje ingepakt, om te zien hoe ik uitkom met de ruimte. Ik kan me echt niet voorstellen dat ik zondagavond al in Hongarije ben.
Het liefst zou ik willen dat alles zo bleef zoals het was. Geen veranderingen. Dag in dag uit hetzelfde. Gewoon weten waar ik aan toe ben. En oké, dat zou misschien vervelen. Maar ik haat nieuwe dingen. Ook al vallen ze achteraf vaak wel mee.
Oud 07-08-2008, 19:37
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ooh jezus. Wat een watje. We kunnen niet bij hem afspreken volgens hem, want 'men' keurt zijn 'liefde' voor mij niet goed en om minder gezeik erover te krijgen moeten we maar niet daar met elkaar afspreken. Hallo, hij is fucking volwassen en woont op zichzelf. Dat hij echt volwassen is, is misschien wel het probleem en er is wel een leeftijdsverschil maar dat is niet ontzettend groot. We gaan gewoon vrij met elkaar om en in de ogen van anderen kan het misschien raar lijken, maar aaagh. Ik begrijp het gewoon niet dat hij ervoor wegloopt. Daarom spreken we altijd af in de steden waar ik woon, zodat niet de mensen die hij kent ons samen door de stad zien lopen ofzo. Oh ik ben zo boos en ik heb er geen zin meer in.
Oud 07-08-2008, 20:56
Verwijderd
(...)

Beter als ik dat maar niet zeg.

Alleen ik, alleen ik was de reden.
Waarom maak ik alles stuk?
Waarom niet gewoon dik tevreden,
tevreden hier met dit geluk.
Oud 07-08-2008, 21:38
Redhair
Redhair is offline
Nattigheid, hoewel onze situaties verschillen, herken ik het gevoel. Na een half jaar doet het nog pijn en ik kan er niet mee omgaan. Wanneer kom je er nou overheen?
Je kan me altijd pm'en. Knuffel.
Oud 07-08-2008, 22:11
Nienna*
Nienna* is offline
Joehoe, officieel student aan de VU + een heeeeeele hoop boeken gekregen vandaag <33333!
Oud 07-08-2008, 22:15
Verwijderd
@Vogelvrij: wat heb jij aan je maag dat je zovaak maagpijn hebt?

OT: Lekker slapen, hoop ik!
Oud 08-08-2008, 04:11
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik heb de afgelopen nacht maar kort geslapen en nu kom ik helemaal niet in slaap. Maar het punt is dus, dat ik bang was om E. kwijt te raken, maar nu (omdat veel van haar vrienden haar ineens bij veel dingen niet meer betrekken, zonder dat ze er zelf naar vraagt) is zij ook bang om mij kwijt te raken. En toen vroeg ze dus, of ze mij ook kwijt ging raken. Naja, ik kopieer wel eventjes stukje uit de chatlog:

(22:42) -->Pruts0r<--||Y: Alleen ga ik niet zo snel dood.
(22:42) -->Pruts0r<--||Y: Tisser?
(22:43) E.: Raak ik jou ook kwijt?
(22:43) -->Pruts0r<--||Y: Waarom?
(22:43) E.: Hm.
(22:43) E.: Weet niet.
(22:43) -->Pruts0r<--||Y: Wie ben je kwijtgeraakt dan?
(22:43) -->Pruts0r<--||Y: =/
(22:43) E.: Weet ik ook niet.
(22:43) E.: Iedereen?
(22:43) E.: Naja, dunno.
(22:43) -->Pruts0r<--||Y: Tuurlijk niet.
(22:43) -->Pruts0r<--||Y: Als je mij kwijt zou raken, waarom zou ik dan 6 uur reizen, om je twee uur te kunnen zien, terwijl ik ook zou kunnen gamen?
(22:43) -->Pruts0r<--||Y: Dus as in, als ik jou niet zou willen zien. =3
(22:44) E.: Iedereen spreekt constant af, vandaag waren Kim en Ruben bij Manon, ze gaan steeds naar fairs en zo en vragen mij niet mee.
(22:44) E.: Terwijl ze eerst altijd zeurden als ik niet ging.
(22:44) -->Pruts0r<--||Y: :
(22:44) E.: En iedereen is veel interessanter dan ik, denk ik, daarom gaan ze meer met anderen om.
(22:44) -->Pruts0r<--||Y: Ik wil het liefst meteen de eerste dag als mijn OV geldig is weer komen, maar dat is in het weekend.
(22:44) -->Pruts0r<--||Y: En de eerste dag dat ik doordeweeks gratis kan reizen, moet ik naar de diëtiste
(22:45) E.: Het is altijd zo eenzaam op MSN... Ik ben veel te verlegen om mensen aan te spreken, maar eigenlijk zijn jij, L., S. en G. de enigen met wie ik nog regelmatig praat.
(22:45) E.: En dan kijk ik wie er online zijn...
(22:45) E.: En dan hebben ze allemaal insidejokes van elkaar in hun naam staan.
(22:45) E.: Tja.
(22:45) -->Pruts0r<--||Y: Ben je nu serieus?
(22:45) E.: It hurts.
(22:45) E.: Ja.
(22:45) -->Pruts0r<--||Y: *aai*
(22:46) -->Pruts0r<--||Y: Je moet je niet zo'n zorgen daarom maken Emma.
(22:46) E.: Geef me een reden?
(22:47) -->Pruts0r<--||Y: Hm.
(22:47) -->Pruts0r<--||Y: Lastig om daar een reden voor te geven.
(22:47) -->Pruts0r<--||Y: Je gaat je daardoor alleen maar kut voelen.
(22:47) E.: Mja.
(22:47) E.: True.
(22:48) E.: Wanneer zie ik je weer?
(22:48) -->Pruts0r<--||Y: Als het aan mij ligt 19 augustus
(22:48) -->Pruts0r<--||Y: ALs het goed is, heb ik dan nog niets gepland.
(22:48) E.: Oh ja.
(22:49) E.: Mkay.
(22:49) -->Pruts0r<--||Y: Maar ik denk eerder dat ik jou kwijtraak, dan jij mij.
(22:50) -->Pruts0r<--||Y: Hoewel dat eerste wss ook niet gebeurt.
(22:50) E.: wtf wat grappig. XD
(22:50) -->Pruts0r<--||Y: ?
(22:50) E.: Naja, niet grappig.
(22:50) -->Pruts0r<--||Y: Ik was sowieso serieus
(22:50) E.: Mja.
(22:50) E.: Sorry.
(22:50) -->Pruts0r<--||Y: Niet erg.
(22:50) -->Pruts0r<--||Y:
(22:52) -->Pruts0r<--||Y: Maar waarom denk je dat je mij kwijtraakt?
(22:52) E.: Weet ik niet.
(22:52) E.: Ik zie en spreek je minder denk.
(22:52) -->Pruts0r<--||Y: Sorry. =/
(22:52) E.: Is dat jouw schuld dan?
(22:53) E.: Je hoeft niet met me te praten als je niet wil, hoor. Da'sjouw keuze.
(22:53) -->Pruts0r<--||Y: Ik wil wel met jou praten.
(22:53) E.: =)
(22:53) -->Pruts0r<--||Y: =)
(22:54) E.: Dus, 'sup?
(22:54) -->Pruts0r<--||Y: Hier is alles goed.
(22:54) -->Pruts0r<--||Y: ALs je dat bedoelt.
(22:54) E.: Ehm.
(22:54) E.: Meer een 'Okay, ik ben uitgerant'.
(22:54) -->Pruts0r<--||Y: Oh.
(22:54) -->Pruts0r<--||Y: Ik hoop dat ik je een beetje gerust heb kunnen stellen.
(22:54) E.: Ja.
(22:54) -->Pruts0r<--||Y: Iig, ik ben denk ik de laatste die je kwijtraakt. =3
(22:54) E.: Hehe.
(22:55) E.: Mja.
(22:55) E.: Als ik jou kwijtraak...
(22:55) E.: Dan moet ik echt een leven zoeken.
(22:55) -->Pruts0r<--||Y: Hm, same here.
(22:55) -->Pruts0r<--||Y: That almost made me cry. :$
(22:55) E.: Aww.
(22:56) -->Pruts0r<--||Y: And not because I feel sad.
(22:56) E.: Nu moet ik ook bijna huilen. *sob*
(22:56) -->Pruts0r<--||Y: Ik zou willen dat ik je kon knuffelen
(22:56) E.: Mja.

En dat raakte mij behoorlijk. Anyway, ik moet de post afkappen, want mijn ouders snappen niet, dat ik niet kan slapen, eerst 4 uur wakker lig en dan een stuk ga schrijven... Dus ik zal mijn laptop maar uitzetten...
Oud 08-08-2008, 07:43
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik besef het geloof ik allemaal even niet meer. Morgen is officieel mijn laatste werkdag. Ik ben bijna een jaar bij dit verzorgingshuis geweest. En per 1 september loop ik ineens stage in een verpleeghuis. Het dringt nog niet helemaal door dat ik straks al die mensen niet meer ga zien.
Gek is dat, he, als zoiets "ineens" ophoudt... Toch veel plezier gewenst vandaag!

OT: Het was lang geleden, maar de afgelopen dagen (eigenlijk sinds dinsdagavond) heb ik weer enorm veel last gehad van bronchitis. Ik heb zelfs een aantal keer mijn medicijnen ingenomen. Meestal kijk ik het even aan en probeer ik het zonder te doen, maar dat ging nu echt niet. Het weer in combinatie met het klus-stof in huis was echt te erg. Ik ga zo maar eens poetsen in huis, dan wordt het vast een stuk beter. Als ik tenminste niet gebeld wordt dat ze nog een adresje voor me hebben. Gisteren werd mijn ochtendclient afgemeld, en ik "kon morgenvroeg wel even bellen of ze een ander adresje voor me hadden". Als je toch weet dat ik niet ingeroosterd ben, dan kun je me toch zelf ook wel bellen als je een ziekmelding hebt van een werknemer?! Ik heb al genoeg achter hun vodden aan gezeten deze week, ik ga het niet weer doen. Ik bel straks wel om de bijzonderheden voor de clienten van volgende week te horen en dan ga ik vanmiddag gewoon lekker werken volgens mijn rooster. Het is wel goed zo.
Oud 08-08-2008, 08:56
Verwijderd
Tov maandag precies gelijk gebleven qua gewicht. Zo haal ik die 4 ons per week natuurlijk niet. (Waarom is afvallen zoveel makkelijker dan aankomen?) Het is wel een goed bewijs dat ik meer eten nodig heb dan ik altijd denk. Het is mijn toestemming om meer te mogen eten. Niet altijd leuk maar ik ga het wel doen, ik moet/wil tenslotte aankomen.
En nu ACTIE, want ik heb veel te doen vandaag.

[EDIT]Was ik maar gelijk gebleven, kijk net op mn gewichtstabel 2 ons eraf. Grmbl. Opzich niet veel, maar er had 2 ons bíj moeten zitten. Nou moet er voor maandag 6 ons bij. Aaargh, stom gedoe dit. Nou moet ik echt meer gaan eten. Oooh, straks lukt het allemaal niet, straks kan ik het niet. [/EDIT]

Laatst gewijzigd op 08-08-2008 om 09:25.
Oud 08-08-2008, 09:40
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Duivelaartje: hoeveel jaar zit er tussen jullie dan?

OT: o ik heb echt geen zin om weer naar de UB te gaan.
En ik ga nu echt eerst even langs de Etos voor paracetamol..ik heb gewoon nooit hoofdpijn en nu 3 dagen achter elkaar, hoewel het vandaag nog wel meevalt, maar voor de zekerheid toch maar even wat halen. Nouja, vanavond begin ik weer aan een nieuwe strip Straks weer naar m'n ouders en vanavond komt vriendje

Edit: denk ik dat ik zo maar naar m'n ouders ga. Ik heb écht geen zin in iets vandaag. Ga er maandag wel weer hard tegen aan.

Laatst gewijzigd op 08-08-2008 om 10:59.
Oud 08-08-2008, 12:56
marrel
marrel is offline
Eindelijk op m'n werk weer eens het gevoel gehad mezelf nuttig te kunnen maken en de juiste mentaliteit te hebben. Welliswaar niet in m'n eigen filiaal maar dan nog. Ongelofelijk hoe sommige mensen kunnen zeiken of al moe zijn bij het idee iets te moeten doen. Het komt nou eenmaal niet allemaal vanzelf!
Oud 08-08-2008, 12:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik schrijf een muziekstuk als praktisch deel van mijn eindwerkstuk (profielwerkstuk op veel scholen). Maar wat ik ook bedenk, ik ben steeds zo bang dat het al bestaat en ik plagiaat pleeg, dat ik niks op durf te schrijven!
Maar ik ben wel begonnen aan mijn theoretisch deel en het is eigenlijk helemaal niet zo erg! Ik ga gewoon alles afwerken op mijn lijstje en daarna gaan mijn vriendje en begeleider me helpen het te perfectioneren!
Oud 08-08-2008, 14:13
Verwijderd
Echt irritant, ik had kip-kerrie gekocht voor op twee broodjes, blijkt die kip-kerrie al niet meer goed te zijn. Dus ach, dan eet ik die broodjes wel met kaas. Broodjes in de oven, en dan blijkt de kaas ook niet meer goed. Dus ja, dan maar met boter. Oh nee, laat maar, broodjes zijn ook niet meer eetbaar Maar ach, als dat alles is waar ik me druk over maak
Oud 08-08-2008, 14:59
Until My End
Until My End is offline
Dit doet weer zo denken aan vroeger. Geen contact, maar toch weer. Hoe zit t nou? Alles is dubbel, altijd al zo geweest lijkt wel. Bleh....
Oud 08-08-2008, 15:01
ilse
ilse is offline
En dan ineens geen antwoord meer...
Hopeloos gebeuren ook..

Edit: en nog hetzelfde denken ook... weird..
Oud 08-08-2008, 15:08
ilse
ilse is offline
Kut
Oud 08-08-2008, 15:28
Hawahaai
Hawahaai is offline
Shit. Ik hoefde maar 5 minuutjes te fietsen om mijn declaratieformulier in te leveren, maar net voor ik daar was, begon het me toch te plenzen. Onder een boom gaan staan hielp ook al niet meer, dus ik kwam daar echt doorweekt aan. Toen ben ik maar via de dure buurtsuper (ik moest nog wat hebben voor het eten vanavond) weer gauw naar huis gefietst.
Enikhebgeenzininvanavond.
Oud 08-08-2008, 16:10
Verwijderd
'k Ben erin geslaagd om zonder nat te regenen naar de stad te fietsen en weer terug.
Bij de xenos nog wat zooi gekocht, blijft een leuke winkel.

En nu moet ik een tactisch smsje formuleren .
Oud 08-08-2008, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid, hoewel onze situaties verschillen, herken ik het gevoel. Na een half jaar doet het nog pijn en ik kan er niet mee omgaan. Wanneer kom je er nou overheen?
Je kan me altijd pm'en. Knuffel.
lief aan de ene kant denk ik steeds maar dat ik het mezelf aan doe door er mee bezig te zijn, aan de andere kant heeft het zo'n vreselijk diep gat geslagen in m'n, m'n alles, dat ik af en toe flip van ellende, hoofdpijn heb van het denken en er gewoon niet bij ben. Wanneer gaat het nou over...pfff. elke keer als ik denk dat ik er niet meer mee bezig ben, wham, zo in een keer een complete terugklap. En ik zeg ook steeds maar tegen iedereen: ik weet niet meer wat ik denken moet, dus wil ik er niet aan denken en stop ik het even weg. Maar dat mag dan ook weer niet. tsja.
Oud 08-08-2008, 18:13
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
@ Duivelaartje: hoeveel jaar zit er tussen jullie dan?
Ongeveer 6.
Oud 08-08-2008, 18:41
ilse
ilse is offline
Damnnn laat maar weer..

Fucked up kutgedoe.
Oud 08-08-2008, 21:12
Nona
Nona is offline
*zucht* Voor sommige mensen is het ook nooit goed.
Oud 08-08-2008, 21:24
rare kwast
rare kwast is offline
whahahaah ow sorry, mag eigenlijk niet lachen

leed vermaak

en sinds wanneer kan een infuus wel 2 mnd blijven zitten?!

Laatst gewijzigd op 08-08-2008 om 21:39.
Oud 08-08-2008, 21:39
Verwijderd
*Gaat een weekje keihard werken en heeft geen internet*
Dus voor alle mensen hier een grote knuffel en tot volgende week!
Oud 08-08-2008, 21:45
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
whahahaah ow sorry, mag eigenlijk niet lachen

leed vermaak

en sinds wanneer kan een infuus wel 2 mnd blijven zitten?!
fearfighters?
Oud 08-08-2008, 21:56
Until My End
Until My End is offline
Lekker zo werken als er t echt net voor je moet werken zo'n misverstand is...
Oud 09-08-2008, 01:49
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Ongeveer 6.
Ja ik wil niet vervelend doen, maar dan is hij 25 ofzo? Maak je niet druk joh, dat is helemaal niet oud . (of hij moet zich geestelijk veeeel ouder gedragen natuurlijk)
Oud 09-08-2008, 10:01
Nona
Nona is offline
Hihi, mijn vriendje wil ringen samen.
Nee, niet als plan-voor-witte-jurk nog, but still.
Oud 09-08-2008, 10:07
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ja ik wil niet vervelend doen, maar dan is hij 25 ofzo? Maak je niet druk joh, dat is helemaal niet oud . (of hij moet zich geestelijk veeeel ouder gedragen natuurlijk)
Haha ja, ik vind het ook niet zo oud hoor. En hij gedraagt zich geestelijk geloof ik jonger, ik voel me soms namelijk oud naast hem. Maar soms helaas ook echt superjong dus daarom weet ik niet zo goed wat ik er mee aan moet..
Oud 09-08-2008, 10:07
kroot
kroot is offline
@Kruimel: gaaf joh.
@ Sonho: veel succes/plezier. Take care!

Vandaag verslapen. Laatste dag dat vriendinnetje bij mij op werk helpt. Jammer, was erg gezellig.
Maandag komt mijn zusje voor een week.
Oud 09-08-2008, 11:46
Verwijderd
6 jaar verschil is niks mis mee, is bij mij en mn vriend ook het geval en nog nooit problemen mee gehad.

Oh hij is lief. Opvrolijkmailtjes <3
Oud 09-08-2008, 12:15
L!nn
L!nn is offline
argh, wat een zak..
hlaf 1 zou hij op msn zijn
en hijs niet hier.. benieuwd wat voor leuk excuus er uitkomt
om half 2 ga ik offline, zoekt hij het zich maar uit.
Oud 09-08-2008, 12:52
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
fearfighters?

en mag dat labiele gevoel ff oprotten ja
Oud 09-08-2008, 13:31
Verwijderd
Zohee, eindelijk weer eens internet. Ik heb er zin in! maar ook weer niet. Will be fine.
Oud 09-08-2008, 13:36
Verwijderd
Wat een weer.
Heb de ramen gelapt, boodschappen gedaan, mp3 speler geherorganiseerd en 'k ga zo nog even de stad in.
Oud 09-08-2008, 14:54
Verwijderd
Citaat:
6 jaar verschil is niks mis mee, is bij mij en mn vriend ook het geval en nog nooit problemen mee gehad.

Oh hij is lief. Opvrolijkmailtjes <3
6 jaar is heel normaal, ik ken heel veel stellen die 6 jaar schelen (mijn opa en oma, mijn ouders, een aantal ooms en tantes, allemaal hele normale stellen ). Zelf ben ik bijna 10 jaar jonger dan mijn man en dat gaat al ruim 8 jaar heel erg goed. 't Enige waar wij ooit last van hebben gehad is dat we in het begin bang waren voor de reacties van anderen, tussen ons heeft het echt nooit voor problemen gezorgd.
Oud 09-08-2008, 16:03
duivelaartje
duivelaartje is offline
Nja zíjn omgeving keurt het blijkbaar niet goed en we moeten maar afwachten tot het 'overgewaaid' is voordat hij mij daar mee naar toeneemt. Ja doei. Ik ben daar totaal niet bang voor, ik ga met mensen om - gewoon tijdens m'n studie - die soms 4 jaar of meer ouder zijn, net zoals zijn vrienden dus. Blijkbaar denken z'n vrienden dat ik nog een kindje ben ofzo.
Oud 09-08-2008, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Nja zíjn omgeving keurt het blijkbaar niet goed en we moeten maar afwachten tot het 'overgewaaid' is voordat hij mij daar mee naar toeneemt. Ja doei. Ik ben daar totaal niet bang voor, ik ga met mensen om - gewoon tijdens m'n studie - die soms 4 jaar of meer ouder zijn, net zoals zijn vrienden dus. Blijkbaar denken z'n vrienden dat ik nog een kindje ben ofzo.
Irritant ja, mensen die denken dat ze zelf zo volwassen zijn met hun paar jaartjes extra Valt vaak flink tegen, overigens.
Oud 09-08-2008, 16:28
indigo
indigo is offline
Bleh, ik houd niet van sufheid. Drie vakanties (nouja, 2 kampen en 1 vakantie) waren heerlijk, maar ben ik daardoor nou moe? Of ben ik moe omdat ik niks hoef te doen, behalve mijn kamer opruimen?
En verder ben ik verliefdx100 op mijn lieve vriendje en het voelt allemaal zo goed en gewoon aan alsof het zo hoort. Hij heeft een tekening voor mij gemaakt <33
Oud 09-08-2008, 18:02
Verwijderd
Citaat:
weet hij dat of denkt hij dat? Wij waren er ook wel bang voor (schelen bijna 10 jaar), maar amper negatieve reacties gehad. Wel rare situaties soms, zoals toen ik mn VWO had afgerond. "Ik ben geslaagd!" O voor welke studie? "Uh. Het VWO."
Men vergat altijd dat ik nog een jonkie ben.

Maar goed, als hij jou/jullie ''verborgen'' wil houden is ie maar raar. Lekker boeiend wat zn vrienden vinden, ik zou júist willen laten zien dat ze t mis hebben.
Oud 09-08-2008, 18:10
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
weet hij dat of denkt hij dat?
Hij zegt dat ze dat van de week tegen hem hebben gezegd. Pff, ik zou graag plotseling voor hun neus gaan staan en ze eens laten zien hoe ik ben.
Oud 09-08-2008, 18:30
Verwijderd
Citaat:
weet hij dat of denkt hij dat? Wij waren er ook wel bang voor (schelen bijna 10 jaar), maar amper negatieve reacties gehad. Wel rare situaties soms, zoals toen ik mn VWO had afgerond. "Ik ben geslaagd!" O voor welke studie? "Uh. Het VWO."
Men vergat altijd dat ik nog een jonkie ben.

Maar goed, als hij jou/jullie ''verborgen'' wil houden is ie maar raar. Lekker boeiend wat zn vrienden vinden, ik zou júist willen laten zien dat ze t mis hebben.
Dat was bij ons dus ook zo, in het begin gaf 't wat rare situaties, maar de ruime meerderheid van zijn vrienden was positief. Zijn hele familie ook. (En die van mij ook, overigens.) Ik kreeg in het begin heel vaak vragen als;'En wat heb jij gestudeerd?' terwijl ik 15 of 16 was
Na een paar maanden wilde hij het overigens wel rustiger aan doen, maar dat is eigenlijk nooit gebeurd.

Citaat:
Hij zegt dat ze dat van de week tegen hem hebben gezegd. Pff, ik zou graag plotseling voor hun neus gaan staan en ze eens laten zien hoe ik ben.
Heb je ze wel eens ontmoet enzo? Vaak helpt dat heel erg goed
Oud 09-08-2008, 18:51
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben mijn eerste echte sollicitatiebrief aan het schrijven voor m'n eerste echte baan naar m'n vorige stageplaats, dat dan weer wel. Alleen is dat nog best lastig want ik ken die man dus persoonlijk (was m'n stagebegeleider) en ik ken die hele afdeling. Maar ja, is het dan 'beste [voornaam]' of 'beste meneer [achternaam]' en is het 'je' of 'u' en dat soort dingetjes. M'n brief is tof maar sommige dingen lopen nu niet. En ik kan ook moeilijk hun eigen afdeling als referentie gebruiken dus ik heb m'n huidige stagebegeleiders maar ff gemaild of ik die mag gebruiken als referentie. Tis een beetje raar maar het lijkt me wel tof om daar weer te werken

Ik krijg ook steeds meer zin in afgestudeerd zijn, werken en een eigen huisje enzo Het is heel raar. In 6 vwo wilde ik niet slagen maar het liefst zakken en het jaar overdoen omdat ik niet weg wilde maar op het allerlaatst wilde ik wel gaan studeren. Nu wilde ik niet stoppen met studeren en het allerliefst verder gaan maar op het allerlaatst krijg ik nu ook wel zin om klaar te zijn, niet meer zo super zuinig te hoeven zijn en in een eigen huisje enzo (dat laatste is niet moeilijk als je na drie weken thuis komt in een teringzooi in je eigen studentenhuis maar toch).
Oud 09-08-2008, 19:43
Verwijderd
Oh, echt, sommige mensen...
Hoe moeilijk kan het zijn?
Oud 09-08-2008, 19:58
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb het helemaal gehad met dat gejank om niets..
waarom zou je huilen om fun. home video...
Oud 09-08-2008, 23:37
Eend
Eend is offline
Frans is dood en ik voel me gewoon opgelucht... Iedereen is in de rouw, maar mij kan het niks schelen. Ik haatte die vent. En waarom zei iedereen telkens van: "Trek het je niet aan bij wat ie tegen je doet." En moest ik telkens de separeer in als ik daardoor uit mn plaat ging. En nu krijg ik opeens te horen; hij deed wel vervelend tegen je altijd, het is goed dat je voor jezelf opkwam.

WAAROM... WÁÁROM in hemelsnaam, kwam er nooit iemand voor me op toen hij nog leefde?!
Oud 10-08-2008, 18:21
rare kwast
rare kwast is offline
moet ik het spellen?

i-k-w-i-l-r-u-s-t
Oud 10-08-2008, 18:58
Verwijderd
Mijn hoofd is vol.
En er zit een verhaal in mn hoofd. Ik moet het schrijven maar ik weet nog niet hoe ik het hebben wil. Erg is dat. Toch maar beginnen.
Oud 10-08-2008, 20:15
Verwijderd
@Eend: wat heftig . Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik kan me voorstellen dat ze het deden om hem in bescherming te nemen ofzo. En dat ze nu pas zich realiseren dat het voor jou superzwaar was...
*knuf*
Hoe gaat het nu met je?

OT:
Hm, rustig dagje hier in het topic!
Vandaag was wel een redelijk goede dag. Vanmiddag gepoold en de sfeer daar vond ik erg naar, maar de mensen waarmee ik was was wel een fijne groep, dus dat maakt het dan wat minder erg.
En ik droomde vlak voor ik wakker werd heel heftig en dat was minder fijn wakker worden. Ik voelde me (in m'n droom) ontzettend niet gehoord of in de steek gelaten ofzo en wanhopig en raakte er nogal overstuur van.
Niet fijn dus.
Zometeen Medium kijken (toch wel een leuke serie ) en dan hoop ik heel hard dat ik morgen bericht krijg dat ik m'n pc kan halen. Maar dat zal nog wel niet.
Oud 10-08-2008, 21:34
Verwijderd
Nu kan het niet zo lang meer duren.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten