Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tov maandag precies gelijk gebleven qua gewicht. Zo haal ik die 4 ons per week natuurlijk niet. (Waarom is afvallen zoveel makkelijker dan aankomen?) Het is wel een goed bewijs dat ik meer eten nodig heb dan ik altijd denk. Het is mijn toestemming om meer te mogen eten. Niet altijd leuk maar ik ga het wel doen, ik moet/wil tenslotte aankomen.
En nu ACTIE, want ik heb veel te doen vandaag. [EDIT]Was ik maar gelijk gebleven, kijk net op mn gewichtstabel 2 ons eraf. Grmbl. Opzich niet veel, maar er had 2 ons bíj moeten zitten. Nou moet er voor maandag 6 ons bij. Aaargh, stom gedoe dit. Nou moet ik echt meer gaan eten. Oooh, straks lukt het allemaal niet, straks kan ik het niet. ![]() Laatst gewijzigd op 08-08-2008 om 09:25. |
![]() |
|
@ Duivelaartje: hoeveel jaar zit er tussen jullie dan?
OT: o ik heb echt geen zin om weer naar de UB te gaan. ![]() En ik ga nu echt eerst even langs de Etos voor paracetamol..ik heb gewoon nooit hoofdpijn en nu 3 dagen achter elkaar, hoewel het vandaag nog wel meevalt, maar voor de zekerheid toch maar even wat halen. Nouja, vanavond begin ik weer aan een nieuwe strip ![]() ![]() Edit: denk ik dat ik zo maar naar m'n ouders ga. Ik heb écht geen zin in iets vandaag. Ga er maandag wel weer hard tegen aan. Laatst gewijzigd op 08-08-2008 om 10:59. |
![]() |
|
Eindelijk op m'n werk weer eens het gevoel gehad mezelf nuttig te kunnen maken en de juiste mentaliteit te hebben. Welliswaar niet in m'n eigen filiaal maar dan nog. Ongelofelijk hoe sommige mensen kunnen zeiken of al moe zijn bij het idee iets te moeten doen. Het komt nou eenmaal niet allemaal vanzelf!
|
Ik schrijf een muziekstuk als praktisch deel van mijn eindwerkstuk (profielwerkstuk op veel scholen). Maar wat ik ook bedenk, ik ben steeds zo bang dat het al bestaat en ik plagiaat pleeg, dat ik niks op durf te schrijven!
![]() Maar ik ben wel begonnen aan mijn theoretisch deel en het is eigenlijk helemaal niet zo erg! Ik ga gewoon alles afwerken op mijn lijstje en daarna gaan mijn vriendje en begeleider me helpen het te perfectioneren! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Echt irritant, ik had kip-kerrie gekocht voor op twee broodjes, blijkt die kip-kerrie al niet meer goed te zijn. Dus ach, dan eet ik die broodjes wel met kaas. Broodjes in de oven, en dan blijkt de kaas ook niet meer goed. Dus ja, dan maar met boter. Oh nee, laat maar, broodjes zijn ook niet meer eetbaar
![]() ![]() |
![]() |
|
Shit. Ik hoefde maar 5 minuutjes te fietsen om mijn declaratieformulier in te leveren, maar net voor ik daar was, begon het me toch te plenzen. Onder een boom gaan staan hielp ook al niet meer, dus ik kwam daar echt doorweekt aan. Toen ben ik maar via de dure buurtsuper (ik moest nog wat hebben voor het eten vanavond) weer gauw naar huis gefietst.
Enikhebgeenzininvanavond. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nja zíjn omgeving keurt het blijkbaar niet goed en we moeten maar afwachten tot het 'overgewaaid' is voordat hij mij daar mee naar toeneemt. Ja doei.
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Bleh, ik houd niet van sufheid. Drie vakanties (nouja, 2 kampen en 1 vakantie) waren heerlijk, maar ben ik daardoor nou moe? Of ben ik moe omdat ik niks hoef te doen, behalve mijn kamer opruimen?
En verder ben ik verliefdx100 op mijn lieve vriendje en het voelt allemaal zo goed en gewoon aan alsof het zo hoort. Hij heeft een tekening voor mij gemaakt <33
||
Verwijderd
|
Citaat:
Men vergat altijd dat ik nog een jonkie ben. Maar goed, als hij jou/jullie ''verborgen'' wil houden is ie maar raar. Lekker boeiend wat zn vrienden vinden, ik zou júist willen laten zien dat ze t mis hebben. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Na een paar maanden wilde hij het overigens wel rustiger aan doen, maar dat is eigenlijk nooit gebeurd. Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben mijn eerste echte sollicitatiebrief aan het schrijven voor m'n eerste echte baan
![]() ![]() ![]() Ik krijg ook steeds meer zin in afgestudeerd zijn, werken en een eigen huisje enzo ![]()
|
Frans is dood en ik voel me gewoon opgelucht... Iedereen is in de rouw, maar mij kan het niks schelen. Ik haatte die vent. En waarom zei iedereen telkens van: "Trek het je niet aan bij wat ie tegen je doet." En moest ik telkens de separeer in als ik daardoor uit mn plaat ging. En nu krijg ik opeens te horen; hij deed wel vervelend tegen je altijd, het is goed dat je voor jezelf opkwam.
WAAROM... WÁÁROM in hemelsnaam, kwam er nooit iemand voor me op toen hij nog leefde?! ![]()
|
Verwijderd
|
@Eend: wat heftig
![]() *knuf* Hoe gaat het nu met je? OT: Hm, rustig dagje hier in het topic! Vandaag was wel een redelijk goede dag. Vanmiddag gepoold en de sfeer daar vond ik erg naar, maar de mensen waarmee ik was was wel een fijne groep, dus dat maakt het dan wat minder erg. En ik droomde vlak voor ik wakker werd heel heftig en dat was minder fijn wakker worden. Ik voelde me (in m'n droom) ontzettend niet gehoord of in de steek gelaten ofzo en wanhopig en raakte er nogal overstuur van. Niet fijn dus. Zometeen Medium kijken (toch wel een leuke serie ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |