Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2008, 22:29
Delius
Delius is offline
Citaat:
nou, hij was hier en het was stom. ik was afgelopen paar dagen chagrijnig omdat ik vandaag begon met m'n stage. en m'n stageplaats is heel leuk, en dit is ook echt wat ik wilde, maar toch. ik zit er wel EEN JAAR vast. en hij begrijpt dat niet, en zijn gevoelens jegens mij zijn een beetje bekoeld omdat ik de afgelopen paar dagen zo druk in de weer was met stage dat ik half afwezig/moe/knorrig was. ik bedoel: WTF. als zijn gevoelens al zo snel bekoeld zijn dan flikkert hij ook maar mooi op. serieus.
Je begint een beetje ST*R trekjes te krijgen.
Advertentie
Oud 25-08-2008, 22:36
Cethlion
Cethlion is offline
Mis hem steeds minder, en gelukkig is er op het werk niet meer 24/7 Skyradio op, want al die klefliedjes kon ik even niet meer hebben.
En op 't werk is het gezellig en dan kan ik best lachen om een college die met plakbandrol in de hand langsloopt en grijnst 'hiermee pak ik je helemaal in, ik ga je versieren!' Ach ja.
Oud 25-08-2008, 22:55
Verwijderd
st*r trekjes, haha. maar nee, ik was gewoon even pissed off omdat hij totaal niet begreep wat ik bedoelde, beetje miscommunicatie van beide kanten. nu gaat het eigenlijk wel weer oké, haha.
Oud 26-08-2008, 06:34
Verwijderd
Citaat:
Het gaat zo goed met ons samen en het is zo fijn, kreeg net een smsje dat hij het ook heel fijn vond *knipz* En zijn ouders vinden het ook wel heel fijn als ik gewoon koffie en thee zet nadat ze thuisgekomen waren en dan voelt het toch wel als thuis. Zijn er mensen die dit herkennen?
Heel veel herkenning! Als hij bij mij thuis is, is dat enorm zo. Vooral met koffie zetten enzo, haha. Ik de laatste tijd bij hem ook wel, ik kan het steeds beter met zn moeder enzo vinden, wat echt uberuber leuk is. Ook vragen ze constant wanneer ik weer kom
Oud 26-08-2008, 06:48
farai
farai is offline
Citaat:
Juh. Hij heeft een hele tijd geleden veel last gehad van nachtmerries waarbij hij ging slaapwandelen. Zo heeft hij een keer twee ruiten ingeslagen op zijn kamer (waar hij nu nog littekens van heeft), zijn knokkels kapotgeslagen tegen een muur bij zijn ex en een gat in de deur geslagen. Dit doet hij dus allemaal slapend. Dat is een hele tijd heel rustig geweest, maar maandagnacht was het dus weer zo ver. Ik werd wakker van een slag, daarna van een hoop gerinkel en toen ik het licht aandeed, stond hij naast een tv die aan diggelen op de grond lag.
Aangezien we in het bed van mijn ouders sliepen, was het hun tv en nu is het verzekeringstechnisch gezien opgelost.

Das best heftig. Krijgt die wel hulp enzo? Lijkt me dat er toch één en ander aan de hand is.

OT: nix bijzonders te melden.
Oud 26-08-2008, 08:15
Verwijderd
Ik voel me bij hem in zijn appartement zoveel meer thuis dan hier.
Oud 26-08-2008, 08:30
[v]ennuz
[v]ennuz is offline
Geen moeite hier swa. Gewoon lekker chillax 3 meiden per week daten jwt.
Oud 26-08-2008, 08:53
Neko*
Neko* is offline
Hij bracht rozen mee. Gewoon zomaar. Omdat hij me zo lief vond.
Oud 26-08-2008, 09:07
wup
wup is offline
Volgens mij gaat het goed , maar het gaat wel weer erg rustig. Maar dat doen we altijd. Hoop dat ik hem donderdag of vrijdag weer kan zien.
Ik heb het de laatste tijd zo druk met afspraken met vrienden en vriendinnen en dat is leuk. Gister gezellig personeelsfeestje en vandaag eten met mijn zus. Morgen uit eten met goede vriendin. Maar goed, lastig om daar het vriendje ergens tussen te plannen
Oud 26-08-2008, 09:11
Verwijderd
stresssssssss, stressssssssss.. straks mijn laatste toelating voor de uni en dat heeft mijn leven de afgelopen week behoorlijk bepaald..

hmmm, had ik nu maar gewoon mijn vwo afgemaakt ipv er in de 6e mee te stoppen..
Oud 26-08-2008, 09:28
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
stresssssssss, stressssssssss.. straks mijn laatste toelating voor de uni en dat heeft mijn leven de afgelopen week behoorlijk bepaald..

hmmm, had ik nu maar gewoon mijn vwo afgemaakt ipv er in de 6e mee te stoppen..
? .. en .. dat heeft betrekking op relationeel gebied .. omdat .. ?
Oud 26-08-2008, 09:37
Verwijderd
niets, hoewel ik zou kunnen beargumenteren dat de relatieve rust op relationeel gebied hieraan te wijten is.
Aangezien hier echter regelmatig dagelijkse strubbelingen gepost worden leek het mij een goed idee om niet achter te blijven
Oud 26-08-2008, 09:41
Kitten
Kitten is offline
Ik heb zin om mijn vriendin veel te zien, maar er zijn gewoon per persoon wat spanningen over het nieuwe jaar, en ik ga 3 weken weg(vind ik lang). Ze is lief, maar ik heb zo het gevoel dat we 'verder' moeten in onze relatie binnenkort, en dat is gewoon niet practisch.
Oud 26-08-2008, 10:12
Verwijderd
@ Secret Agent: Aii dat is minder maar mooi dat het is opgelost!

OT: Goed.
Oud 26-08-2008, 11:06
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Je begint een beetje ST*R trekjes te krijgen.
haha ben ik al een begrip en wat zijn 'st*r trekjes' dan? nouja miss weet ik het ook wel. maar ik ben toch niet heeeel raar ofzo. of wel?
nouja met mij gaat het iig super! ik ben eigenlijk constant gelukkig/blij omdat ik bijna naar berlijn ga. alleen moet ik nog zoveel regelen voordat ik ga en mn bach project.. maar het komt allemaal helemaal goed en morgen zie ik hem ws weer!
Oud 26-08-2008, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zin om mijn vriendin veel te zien, maar er zijn gewoon per persoon wat spanningen over het nieuwe jaar, en ik ga 3 weken weg(vind ik lang). Ze is lief, maar ik heb zo het gevoel dat we 'verder' moeten in onze relatie binnenkort, en dat is gewoon niet practisch.
Wat bedoel jij met verder? Als dat niet praktisch is dan behoudt je toch de status-quo?
Oud 26-08-2008, 13:07
Verwijderd
Mijn vriend weet inmiddels dat ik HEEL ERG moeilijk wakker te krijgen ben, dus hij had echt een drama vannacht dat hij geen water/glas/sap kon vinden eni k snapte er maar geen zak van (omdat ik sliep) lol, hij geirriteerd, ik geirriteerd en uiteindelijk wel samen lachen en dom doen. Jemig wat lijken wij op elkaar als het gaat om koppig zijn, nukkig doen en dat soort ongein.

Ik zie hem minder door ons werk, bah, toch zien of dit samenwonen-plan mss zou willen lukken, dat zou gewoon fijn zijn want we vinden dit allebei zo gewoon niet leuk.
Oud 26-08-2008, 13:09
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Wat bedoel jij met verder? Als dat niet praktisch is dan behoudt je toch de status-quo?
Nouja, ik wil eigenlijk wel een keer met d'r samen gaan wonen, meer tijd voor haar hebben omdat we elkaar na 3 jaar gewoon eigenlijk meer willen zien. Dat heeft bijv. ook te maken met dat we net tijdens de vakantie elkaar een tijd veel hebben gezien. We zijn lang genoeg bij elkaar om ons niet meer elk weekend met 'dingetjes' te vermaken (samen op bed liggen en random kletsen enzo). Ik heb tenminst het idee dat dat niet genoeg meer is voor me... Klinkt misschien een beetje vreemd.

Maar dan komt het probleem: Ik woon in Wageningen en wil daar echt niet weg. Zij werkt en woont in Almere. Bij elkaar wonen gaat op dit moment niet zonder grote offers te maken door een van ons tweeen. Zij is docente en ik hoop aan het einde van het jaar klaar te zijn met mijn studie. Het plan is om dan eens te gaan kijken waar ik kom te werken en hoe dat te combineren is met haar werk, of dat ze verder moet zoeken (al zou ze dit liever niet doen).
Oud 26-08-2008, 14:42
Sherco
Sherco is offline
Waarom doe ik dit toch altijd? Het gaat fout met degene met wie ik een relatie heb, en moet/ga/wil het binnenkort stoppen, maar ondertussen besluit mijn hoofd dat ik verliefd word op iemand anders... Het lijkt wel alsof ik geen relatie kan verbreken zonder er eerst "zeker" van te zijn dat er meer mensen op de wereld zijn...
Oud 26-08-2008, 16:39
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
ST*R trekjes
hihihih hier moest ik om lachen
Oud 26-08-2008, 17:43
Verwijderd
Hola allemaal, ik ben veilig weer terug van de andere kant van de wereld! Verschans me even bij de Duitser (die momenteel pasta voor mij aan het maken is, hihihi, hij is zo lief) en daarna moet ik heel erg nodig mijn beste vriendinnetje zien zeg.
Oud 26-08-2008, 17:47
Verwijderd
Citaat:
niets, hoewel ik zou kunnen beargumenteren dat de relatieve rust op relationeel gebied hieraan te wijten is.
Aangezien hier echter regelmatig dagelijkse strubbelingen gepost worden leek het mij een goed idee om niet achter te blijven
En terecht Wat ga je doen op de uni?

Tsja saaiheid hier, werkweken van 30 uur zijn ook niet bepaald goed voor een eventueel relationeel gebied Tussen alle stress door zie ik gelukkig nog verrassend veel vrienden, maar daar houdt het ook echt mee op.
Oud 26-08-2008, 17:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik had mijn sollicitatiebrieven naar hem gemaild om even na te kijken voor me en gewoon een leuk mailtje getypt. Krijg ik een heel gezellig verhaal van hem terug, dat is zo leuk, het is net zo'n kletskous als ik. Dat zegt m'n moeder ook altijd 'als je lang bij hem geweest bent, dan heb je de kans niet gehad om je verhaal kwijt te kunnen'. En hij komt morgen hier naar toe en dat vind ik wel heel tof
Oud 26-08-2008, 18:21
snoopy
snoopy is offline
Heel erg goed. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, maar het voelt heel compleet. We passen op zóveel gebieden goed bij elkaar...
Oud 26-08-2008, 19:14
Verwijderd
Citaat:
En terecht Wat ga je doen op de uni?

geschiedenis en toelating ging goed, dus waarschijnlijk volgende week beginnen!
Oud 26-08-2008, 20:20
The Larch
The Larch is offline
Bang!
Hij komt vrijdag terug
Ik vind het heel fijn dat hij terugkomt maar ik ga weer heel erg aan hem moeten wennen na zo'n lange tijd. Ik ben bang dat hij aan me gaat zitten enzo.
Oud 26-08-2008, 20:58
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Hola allemaal, ik ben veilig weer terug van de andere kant van de wereld! Verschans me even bij de Duitser (die momenteel pasta voor mij aan het maken is, hihihi, hij is zo lief) en daarna moet ik heel erg nodig mijn beste vriendinnetje zien zeg.

jaaaaa kom eens gauw thuis jij! *mist* *veel te vertellen/bespreken heeft*
Oud 26-08-2008, 21:05
Bloem
Bloem is offline
Wat moest je nou doen voor die toelating Bart?
Oud 26-08-2008, 21:14
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Mijn vriend weet inmiddels dat ik HEEL ERG moeilijk wakker te krijgen ben, dus hij had echt een drama vannacht dat hij geen water/glas/sap kon vinden eni k snapte er maar geen zak van (omdat ik sliep) lol, hij geirriteerd, ik geirriteerd en uiteindelijk wel samen lachen en dom doen. Jemig wat lijken wij op elkaar als het gaat om koppig zijn, nukkig doen en dat soort ongein.

Ik zie hem minder door ons werk, bah, toch zien of dit samenwonen-plan mss zou willen lukken, dat zou gewoon fijn zijn want we vinden dit allebei zo gewoon niet leuk.
wat heb jij een stom raar vriendje onoes ik weet niet hoe ik een glas water moet schenken. Echt seriously uncool

Laatst gewijzigd op 26-08-2008 om 21:24.
Oud 26-08-2008, 21:22
ZerO
ZerO is offline
hahaha
Oud 26-08-2008, 21:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Haha, m'n schoonmoeder kwam ermee dat ik me toch maar in moest schrijven voor een huis bij hun in de buurt bij de woningbouwvereniging. Tijdje terug vroeg ik me al af waarom ze het over Haaglanden had terwijl ik nu in Rotterdam woont. Volgens mij vindt ze het wel best als ik in de buurt kom wonen en we op termijn gaan samenwonen, haha
Oud 26-08-2008, 22:15
Qimm
Qimm is offline
sms: doe jij?
sms terug: beetje forummen, rondhangen op internet. Jij?
antwoord: bij jullie voor de deur staan

Dat was mijn beste vriend die tegenwoordig heel ver weg woont, maar hij had een bruiloft in de buurt en kwam alleen even gedag zeggen voor hij weer naar het verre zuiden ging. Aaah lief Spontane acties
Oud 26-08-2008, 22:28
nps
nps is offline
supertof
Oud 26-08-2008, 22:32
miekmuis
miekmuis is offline
Morgen staat hij iets na zessen voor mijn deur. Aaaaaaaah
Oud 26-08-2008, 22:41
metallica
metallica is offline
Hij heeft een beetje een laat me maar met rust bui, maar ik merk wel dat ik daar steeds beter mee kan omgaan. Dus wat dat betreft gaat het steeds mer de goede kant op Ik vraag me wel af wat er nou met hem aan de hand is, wat hij heeft meegemaakt dat hem zo dwars zit. Ik vind het wel echt jammer/vreemd/wat het woord dan ook is dat hij dat niet met me wil delen. Ik heb geprobeert het op vakantie aan te snijden, maar hij weigert er gewoon over te praten. Wat me eigenlijk toch wel dwars zit en me zo m'n twijfels over dat samenwonen geeft (stiekem). En tja waarom nu pas, ik dacht dat hij niet precies kon plaatsen waarom hij zich zo rot voelt en heb hem daarom maar eeen beetje gelaten. Maar hij weet het blijkbaar heel goed, maar wil of kan dat niet met me delen. Dus ik vraag me een beetje af of het dan wel goed genoeg zit om nu al te gaan samenwonen. Misschien heeft dat gewoon nog wat meer tijd nodig. Het gaat verder echt nog steeds veel beter, maar samenwonen is wel een hele stap. En eigenlijk zou ik zeggen dat vertrouwen en goede communicatie de stap is die je voor samenwonen neemt. Ik weet het gewoon even niet, ik wil het aan de andere kant ook wel weer heel erg graag. Ik weet alleen niet waar ik meer waarde aan moet hechten. We zien wel...
Oud 26-08-2008, 23:02
Verwijderd
Nghhhhhh. Ik had het zo fijn gevonden als ie zondag mee naar mn optreden was gegaan, ik vind het fijn om hem bij me te hebben.. Maar het is niet handig. Ja pfffrt. :zielig: Nouja. Verder issie lief <3
Oud 26-08-2008, 23:29
Verwijderd
Citaat:
wat heb jij een stom raar vriendje onoes ik weet niet hoe ik een glas water moet schenken. Echt seriously uncool
Yuh. Ik snap nu nog niet wat nu zo'n probleem was; hij bleek gewoon geirriteert te zijn met de wereld (en dat kwam tot uiting door geen drinken te kunnen vinden en daadoor zwaar sjaggereinig te zijn, en midden in de nacht niet kunnen slapen)

Ik kan er wel om lachen gelukkig, af en toe is het zo'n drama-queen.
Oud 27-08-2008, 06:31
Verwijderd
20 maanden samen De tijd vliegt. Voor m'n gevoel lijkt 't nog geen eens een jaar geleden dat ik hem ontmoette.. Maar daarnaast zijn we dus echt wel TE leuk samen, en ben ik stapelverliefd, en mag 't nog eeuwen zo door gaan
Oud 27-08-2008, 08:42
Verwijderd
Citaat:
Das best heftig. Krijgt die wel hulp enzo? Lijkt me dat er toch één en ander aan de hand is.
Nou, tot ongeveer een jaar geleden is het heel rustig geweest, nadat hij 'bovennatuurlijke' (ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet noemen) hulp had gekregen van een buurman die bijzondere gaven heeft. Dit was onprofessioneel. Thuis hebben wij ervaring met iemand met dergelijke gaven, alleen heeft deze hulpverleenster haar beroep ervan gemaakt. Ik vind het moeilijk uitleggen, maar het komt er op neer dat ze werkt met energieën in en om je heen. Ik wil haar binnenkort eens bellen om te zien wat zij ervan zegt. Dit is namelijk inet echt handig, nee. Maar ach. Tot die tijd zien we wel.

ot: Gisteren gewinkeld en ik deed een beetje stom waardoor we ruzie kregen. Maar dat is weer goed. Leuk gewinkeld en het was gezellig.
Oud 27-08-2008, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Morgen staat hij iets na zessen voor mijn deur. Aaaaaaaah
wel open doen hè
Oud 27-08-2008, 10:07
farai
farai is offline
Citaat:
Nou, tot ongeveer een jaar geleden is het heel rustig geweest, nadat hij 'bovennatuurlijke' (ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet noemen) hulp had gekregen van een buurman die bijzondere gaven heeft. Dit was onprofessioneel. Thuis hebben wij ervaring met iemand met dergelijke gaven, alleen heeft deze hulpverleenster haar beroep ervan gemaakt. Ik vind het moeilijk uitleggen, maar het komt er op neer dat ze werkt met energieën in en om je heen. Ik wil haar binnenkort eens bellen om te zien wat zij ervan zegt. Dit is namelijk inet echt handig, nee. Maar ach. Tot die tijd zien we wel.

ot: Gisteren gewinkeld en ik deed een beetje stom waardoor we ruzie kregen. Maar dat is weer goed. Leuk gewinkeld en het was gezellig.
Mja kijk, ik weet zelf ni zo goed wat ik van zulke dingen moet denken eigk. Maar het valt wel te proberen natuurlijk, toch ook mee oppassen wie en wat enzo want charlatans zijn er ook genoeg en wie weet maken die het enkel erger.
Oud 27-08-2008, 10:23
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
hihihih hier moest ik om lachen
haha ik gelukkig ook, maar verder dan 'niet weten wat je wil' kom ik niet. of ik heb zelf niet door hoe raar ik ben

en ik wil hem vanavond ziennnn! en als hij weer af zegt ga ik er wel even wat van zeggen
Oud 27-08-2008, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Mja kijk, ik weet zelf ni zo goed wat ik van zulke dingen moet denken eigk. Maar het valt wel te proberen natuurlijk, toch ook mee oppassen wie en wat enzo want charlatans zijn er ook genoeg en wie weet maken die het enkel erger.
Dat ben ik helemaal met je eens, daarom ben ik het oko niet helemaal eens met de eerdere 'hulp' die mijn vriendje heeft gekregen. Hij werd geholpen door een oude buurman, die per toeval er achter kwam dat hij die gaven had. Prima, en dat zal ook écht wel zo zijn (het is echter een jaar weggeweest), maar die buurman heeft er verder niks geen begeleiding in gehad over hoe je het beste met je gaven om kunt gaan.
De vrouw waar ik over vertelde, heeft dat wel. Ze heeft verschillende opleidingen gedaan (waaronder fysiotherapie, kinesiologie en reiki) en heeft daarna door Afrika gereisd. Daar heeft ze veel geleerd en dat heeft ze dmv cursussen hier weer uitgebouwd. Ze heeft een goedlopende praktijk (dat wil zeggen, minimaal zes weken wachttijd) en het werkt. Hier thuis zijn we allemaal minimaal twee keer daar geweest voor bepaalde problemen en tot nu toe hebben we alleen nog maar positieve ervaringen.
Oud 27-08-2008, 12:06
wup
wup is offline
Morgen zie ik hem eindelijk weer. Is alweer een week geleden dat we elkaar hebben gezien. Maar misschien bel ik zo nog wel even voor thee ofzo, want daar heb ik wel zin in.
Vanavond uit eten met vriendinnetje, want ze is afgestudeerd Ben blij voor dr!
Gister voor het eerst een docentenvergadering gehad ( als docent). Ik ga cursussen geven bij ons op school. Vet eng en dus erg leuk dat mijn beste vriendin van school het ook doet. Samen komt het well goed
Ik sta de laatste tijd elke dag vol met afspraken en dat is leuk!
Oud 27-08-2008, 13:35
metallica
metallica is offline
ik had gisteren gewoon even een rotdag, opgeschreven klinkt het toch wel wat drastischer dan dat ik het in mijn hoofd had. Ik wil er gewoon echt voor gaan, aan de rest moeten we gewoon samen werken
Oud 27-08-2008, 14:13
Verwijderd
Bwugh.... Heeft een betrekking op mijn relationeel gebied, maar ik hoorde tussen de middag van mam dat het bedrijf waar pap werkt, faillet (hoe schrijf je dat?) is gegaan... Nu even afwachten. Ik hoop echt dat ze een doorstart maken en dat pap kan blijven, want als je toch als 52-jarige nog moet gaan solliciteren, is de kans vrij klein dat je nog iets fatsoenlijks vind.....
Oud 27-08-2008, 14:15
Verwijderd
Failliet. En wat verrot, SA Sterkte ermee.

Aaagh ik ben in een slechte bui, mis hem. :/
Oud 27-08-2008, 14:50
Lilium
Lilium is offline
Ik ben hard toe aan een knuffel van mijn vriend.
Oud 27-08-2008, 14:59
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Bwugh.... Heeft een betrekking op mijn relationeel gebied, maar ik hoorde tussen de middag van mam dat het bedrijf waar pap werkt, faillet (hoe schrijf je dat?) is gegaan... Nu even afwachten. Ik hoop echt dat ze een doorstart maken en dat pap kan blijven, want als je toch als 52-jarige nog moet gaan solliciteren, is de kans vrij klein dat je nog iets fatsoenlijks vind.....
Heeft hij een beetje goede naam en netwerk? Dat is op zijn leeftijd erg belangrijk om nog aan de slag te gaan, want soms zoeken bedrijven juist die mensen met ervaring.
Oud 27-08-2008, 16:11
Verwijderd
Ahhh SA, wat klote... maar positief blijven heh, want zeker is het nu nog niet dat hij helemaal zijn baan kwijt is
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten