Advertentie | |
|
![]() |
|
Mis hem steeds minder, en gelukkig is er op het werk niet meer 24/7 Skyradio op, want al die klefliedjes kon ik even niet meer hebben.
![]() En op 't werk is het gezellig en dan kan ik best lachen om een college die met plakbandrol in de hand langsloopt en grijnst 'hiermee pak ik je helemaal in, ik ga je versieren!' Ach ja.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: nix bijzonders te melden.
|
![]() |
Volgens mij gaat het goed
![]() Ik heb het de laatste tijd zo druk met afspraken met vrienden en vriendinnen en dat is leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb zin om mijn vriendin veel te zien, maar er zijn gewoon per persoon wat spanningen over het nieuwe jaar, en ik ga 3 weken weg(vind ik lang). Ze is lief, maar ik heb zo het gevoel dat we 'verder' moeten in onze relatie binnenkort, en dat is gewoon niet practisch.
||
Citaat:
![]() nouja met mij gaat het iig super! ik ben eigenlijk constant gelukkig/blij omdat ik bijna naar berlijn ga. alleen moet ik nog zoveel regelen voordat ik ga en mn bach project.. maar het komt allemaal helemaal goed en morgen zie ik hem ws weer! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vriend weet inmiddels dat ik HEEL ERG moeilijk wakker te krijgen ben, dus hij had echt een drama vannacht dat hij geen water/glas/sap kon vinden eni k snapte er maar geen zak van (omdat ik sliep) lol, hij geirriteerd, ik geirriteerd en uiteindelijk wel samen lachen en dom doen. Jemig wat lijken wij op elkaar als het gaat om koppig zijn, nukkig doen en dat soort ongein.
![]() ![]() Ik zie hem minder door ons werk, bah, toch zien of dit samenwonen-plan mss zou willen lukken, dat zou gewoon fijn zijn want we vinden dit allebei zo gewoon niet leuk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar dan komt het probleem: Ik woon in Wageningen en wil daar echt niet weg. Zij werkt en woont in Almere. Bij elkaar wonen gaat op dit moment niet zonder grote offers te maken door een van ons tweeen. Zij is docente en ik hoop aan het einde van het jaar klaar te zijn met mijn studie. Het plan is om dan eens te gaan kijken waar ik kom te werken en hoe dat te combineren is met haar werk, of dat ze verder moet zoeken (al zou ze dit liever niet doen).
|
Waarom doe ik dit toch altijd? Het gaat fout met degene met wie ik een relatie heb, en moet/ga/wil het binnenkort stoppen, maar ondertussen besluit mijn hoofd dat ik verliefd word op iemand anders... Het lijkt wel alsof ik geen relatie kan verbreken zonder er eerst "zeker" van te zijn dat er meer mensen op de wereld zijn...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tsja saaiheid hier, werkweken van 30 uur zijn ook niet bepaald goed voor een eventueel relationeel gebied ![]() |
![]() |
|
Ik had mijn sollicitatiebrieven naar hem gemaild om even na te kijken voor me en gewoon een leuk mailtje getypt. Krijg ik een heel gezellig verhaal van hem terug, dat is zo leuk, het is net zo'n kletskous als ik. Dat zegt m'n moeder ook altijd 'als je lang bij hem geweest bent, dan heb je de kans niet gehad om je verhaal kwijt te kunnen'. En hij komt morgen hier naar toe en dat vind ik wel heel tof
![]()
||
Citaat:
jaaaaa kom eens gauw thuis jij! *mist* *veel te vertellen/bespreken heeft*
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 26-08-2008 om 21:24. |
![]() |
|
Haha, m'n schoonmoeder kwam ermee dat ik me toch maar in moest schrijven voor een huis bij hun in de buurt bij de woningbouwvereniging. Tijdje terug vroeg ik me al af waarom ze het over Haaglanden had terwijl ik nu in Rotterdam woont. Volgens mij vindt ze het wel best als ik in de buurt kom wonen en we op termijn gaan samenwonen, haha
![]()
|
sms: doe jij?
sms terug: beetje forummen, rondhangen op internet. Jij? antwoord: bij jullie voor de deur staan ![]() ![]() ![]()
|
Hij heeft een beetje een laat me maar met rust bui, maar ik merk wel dat ik daar steeds beter mee kan omgaan. Dus wat dat betreft gaat het steeds mer de goede kant op
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik kan er wel om lachen gelukkig, af en toe is het zo'n drama-queen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: Gisteren gewinkeld en ik deed een beetje stom waardoor we ruzie kregen. Maar dat is weer goed. Leuk gewinkeld en het was gezellig. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De vrouw waar ik over vertelde, heeft dat wel. Ze heeft verschillende opleidingen gedaan (waaronder fysiotherapie, kinesiologie en reiki) en heeft daarna door Afrika gereisd. Daar heeft ze veel geleerd en dat heeft ze dmv cursussen hier weer uitgebouwd. Ze heeft een goedlopende praktijk (dat wil zeggen, minimaal zes weken wachttijd) en het werkt. Hier thuis zijn we allemaal minimaal twee keer daar geweest voor bepaalde problemen en tot nu toe hebben we alleen nog maar positieve ervaringen. |
![]() |
|
![]() |
Morgen zie ik hem eindelijk weer. Is alweer een week geleden dat we elkaar hebben gezien. Maar misschien bel ik zo nog wel even voor thee ofzo, want daar heb ik wel zin in.
Vanavond uit eten met vriendinnetje, want ze is afgestudeerd ![]() Gister voor het eerst een docentenvergadering gehad ( als docent ![]() ![]() Ik sta de laatste tijd elke dag vol met afspraken en dat is leuk! |
![]() |
|
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Bwugh.... Heeft een betrekking op mijn relationeel gebied, maar ik hoorde tussen de middag van mam dat het bedrijf waar pap werkt, faillet (hoe schrijf je dat?) is gegaan... Nu even afwachten. Ik hoop echt dat ze een doorstart maken en dat pap kan blijven, want als je toch als 52-jarige nog moet gaan solliciteren, is de kans vrij klein dat je nog iets fatsoenlijks vind.....
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #3 Verwijderd | 500 | 15-07-2008 18:51 |