Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2008, 21:37
Verwijderd
mijn zusjes kat ging vandaag doen alsof hij een hele grote gevaarlijke tijger is en probeerde mijn wijsvinger van mijn hand te scheuren. hij faalde jammerlijk.
Advertentie
Oud 29-09-2008, 21:43
Kuikie
Kuikie is offline
ik heb vanmorgen ons Vlekje (= de poes van m'n broer maar die zit meestal bij m'n ouders voor de achterdeur) terug buitengezet omdat ie stiekem binnensloop

muhahaha
Oud 29-09-2008, 22:55
Verwijderd
Je kan op Facebook blijkbaar fan worden van de Zon! Ik vind dat wel een beetje grappig ja.
Oud 30-09-2008, 00:44
Uice
Uice is offline
Citaat:
ik heb vanmorgen ons Vlekje (= de poes van m'n broer maar die zit meestal bij m'n ouders voor de achterdeur) terug buitengezet omdat ie stiekem binnensloop

muhahaha
Zeer geestig inderdaad.
Oud 30-09-2008, 08:45
Verwijderd
het hoeft niet grappig te zijn om ergens om te lachen!!

ot: mijn huisgenoot
Oud 30-09-2008, 10:02
Uice
Uice is offline
Citaat:
het hoeft niet grappig te zijn om ergens om te lachen!!
Dat is waar. Ik heb me te snel van mijn sarcastische kant laten zien.
Oud 30-09-2008, 12:16
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Waar is m'n klaar? Oh, ik zie het al, achter de AH!
Oud 30-09-2008, 20:10
Skilly
Skilly is offline
Nadat een collega op stage de kop en inhoud last van de artikel dat de PETA wilt dat ben and jerry ice cream moeder melk gaat gebruiken inplaats van koemelk in hun ijs.

andere collega: ja maar hoe gaat dat nu in massa productie? Alle vrouwen op hun knieën en pompen maar aan die dingen? Verplichting voor het krijgen van een heleboel kinderen? Dus dan heb je niet alleen dierentransport maar ook vrouwen transport. Oo gatver lol
Oud 01-10-2008, 10:17
snoopy
snoopy is offline
Een vrouw op het zwangerschapsforum:

ik snap die baby-gaga.com banner niet. Ik ben 4 juni uitgerekend en dan zegt de banner dat ik al 5 weken ben. Gister was ik nog 4 weken en 6 dagen. Dan zou het vandaag toch 4 weken en 7 dagen moeten zijn en morgen pas 5 weken? Volgens de vk ben ik vandaag in ieder geval pas 4 weken en 6 dagen en toch uitgerekend op 4 juni. Ik snap er niks van.

Hihi... Ik snap uiteindelijk wel wat ze bedoelt, maar ik vind het zo mooi: ik ben niet 5 weken, ik ben 4 weken en 7 dagen
Oud 01-10-2008, 14:19
capibara
capibara is offline
Kameraad belde me op. Afgelopen weekend had ie veel lui over de vloer en nog meer drank.

Eehm, weet jij nog wat van zaterdag? Er zit een enorme vlek in de bank, er lag een flinke plens kots in de wasbak en wat de fuck doet die nepreiger in m'n voortuin?

Mijn naam is Haas, vanavond gaan we uitzoeken wie de sneaky barfer is.
Oud 01-10-2008, 14:30
snoopy
snoopy is offline
Ieuw, ligt die plens kots er nog steeds van zaterdag?
Oud 01-10-2008, 15:39
Batave
Batave is offline
Citaat:
Een vrouw op het zwangerschapsforum:

ik snap die baby-gaga.com banner niet. Ik ben 4 juni uitgerekend en dan zegt de banner dat ik al 5 weken ben. Gister was ik nog 4 weken en 6 dagen. Dan zou het vandaag toch 4 weken en 7 dagen moeten zijn en morgen pas 5 weken? Volgens de vk ben ik vandaag in ieder geval pas 4 weken en 6 dagen en toch uitgerekend op 4 juni. Ik snap er niks van.

Hihi... Ik snap uiteindelijk wel wat ze bedoelt, maar ik vind het zo mooi: ik ben niet 5 weken, ik ben 4 weken en 7 dagen
Oud 01-10-2008, 15:51
capibara
capibara is offline
Citaat:
Ieuw, ligt die plens kots er nog steeds van zaterdag?
Ik gok van niet.
Oud 01-10-2008, 16:05
Batave
Batave is offline
Vanwege een vriend, we zeiden allebei hetzelfde(over msn) en toen zeiden we allebei lol tegelijkertijd

En vanwege de Pers. In de krant staat namelijk Al-Qaida, en op de website staat Al-Qaeda
Oud 01-10-2008, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Vanwege een vriend, we zeiden allebei hetzelfde(over msn) en toen zeiden we allebei lol tegelijkertijd

En vanwege de Pers. In de krant staat namelijk Al-Qaida, en op de website staat Al-Qaeda
Al Qaida of Al-Qaeda, kan allebei
Oud 01-10-2008, 16:29
Batave
Batave is offline
Ja, maar ik bedoel dat ik het apart vind dat in de krant De Pers Al-Qaida staat en dat er dan op de website van De Pers Al-Qaeda staat.
Oud 01-10-2008, 16:51
Verwijderd
Ik was wat aan het lezen op de site van de mythbusters, meer bepaald het stukje over de misverstanden over dove mensen. Met misverstand 2 had ik het toch moeilijk:

"Myth 2: Most dead people are mutes."

Ik mag het eigenlijk wel hopen ja!
Oud 01-10-2008, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Ik was wat aan het lezen op de site van de mythbusters, meer bepaald het stukje over de misverstanden over dove mensen. Met misverstand 2 had ik het toch moeilijk:

Dat dat een misverstand is?
Oud 01-10-2008, 16:58
capibara
capibara is offline
Ik bezorg eens in de zoveel tijd allemaal monsters, testjes etc. van het ziekenhuis bij huisartsen. Vandaag liep ik met 3 pakketjes, met daarop in grote letters.
- MRSA
- Herpes Genitalus
- Faeces

Ik moest grinniken om de combo.
Oud 01-10-2008, 17:50
Dinalfos
Dinalfos is offline
"Geenstijl supports strong women"

:')
Oud 01-10-2008, 18:02
Batave
Batave is offline
Mijn vader: "We zijn dus met z'n drieën."
Ik(van bovenaan de trap): "Oke.. Wat eten we?"
Vader(loopt weg): "Ik ga eten klaar maken."

*Facepalm*
Oud 01-10-2008, 19:11
Missy
Missy is offline
- 'Moet je dat dikke boek leren?'
'Ja'
- 'Haha'

Typisch een daar moet je bij zijn moment.
Oud 01-10-2008, 19:17
Verwijderd
om maarten: "raad het antwoord" ;d;d;:D *frustratie!*
Oud 02-10-2008, 01:15
WolterB
WolterB is offline
Opmerking van huisgenoot, Fokke & Sukke
Oud 02-10-2008, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Welke, post eens?
Oud 02-10-2008, 17:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
"Je wil niet weten hoe hard ik mijn schoenen ga uitdoen!"
"als je voeten maar niet stinken.."
"geen idee, maar ik weet wel dat ze pijn doen!"

oefenen met mijn trio: het gaat weer van harte
Oud 02-10-2008, 17:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

..en zo werd het aloude gezegde "silent as the grave" van zijn voetstuk geslagen.
Oud 02-10-2008, 21:19
Verwijderd
Citaat:
OMG ik wil mijn vriendje, ik was net zo trots dat ik hem nog niet heb gebeld vandaag, maar nu kan het dus niet meer want hij is aan het werk
Oud 02-10-2008, 21:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
rasmusje je lacht me uit!
Oud 02-10-2008, 21:39
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
In mijn boek maatschappijwetenschappen stond de vraag "Waarom is een slachtofferenquete voor dood of moordslag niet de beste manier om statistieken te verkrijgen?"
Like duh.
Oh en ik moest ook lachen om Dylan Moran, omdat ik net Monster ging kijken op google Video.
Oud 04-10-2008, 03:13
Verwijderd
Ik ben al een maand bezig met het ontcijferen van een zeer bizar Amerikaans fenomeen, maar eerst een beetje informatie:

In enkele jaren heeft de Amerikaanse organisatie FEMA 800 hulpkampen over het land gebouwd voor het Amerikaanse volk die in geval van ramp daarbij kunnen schuilen. Dus schuilkampen, he.

Nu hier is het vreemde dingetje: bij alle rampen die gebeurd zijn is er nooit zo'n kamp gebruikt. Wat nog vreemder is is dat die kampen compleet gebruiksklaar zijn. DAARNA het ergste is dat er in elk kamp meerdere verbrandingsovens zijn gebouwd die groot genoeg zijn om een tiental mensen in te vullen. Waarom worden de kampen uitgerust met gasdichte en lekvrije compartimenten? Wat ook zeer opmerkzaam is is dat er in ELK van die kampen zeker 500.000 lege, goedkope, zwarte, lekvrije, in elkaar geschoven koffers die groot genoeg zijn om drie man in te zetten en verdacht genoeg de vorm hebben van doodskisten.

Velen onderzoeken dit, bij vragen aan de congresleden en politiekers krijgen ze nooit een antwoord. Vreemd? De meest geaccepteerde en gevreesde theorie is:

Dat de VS rond januari-Februari 2009 de noodtoestand uitroept. Dit betekent dat de regering compleet overworpen wordt en dat er in een noodwetten en regels worden gehandeld? de speculatie is dat twee weken voor de noodtoestanden de VS zijn rode lijst uitvoeren: de vijanden van de nieuwe Orde zal rond 4 in de morgen uit hun huizen gesleept worden en naar de de kampen worden gesleept. Daar zullen ze binnen de dag vermoord worden. De rode lijstmensen zijn politici die de nieuwe wet tegenspreekt en tv en radiopresentators die de waarheid willen zeggen, Michael Moore bv. bij de uitroeping van de noodtoestand zal de regering in de nacht dan de mensen van de blauwe lijst opnemen: mensen die van de orde afweten en daarom 'teveel spreken'. die zullen ook in de kampen gaan en zo zullenb de meesten sterven door honger en gasstikking, terwijl de overlevenden moeten werken. Daarna zullen de restr van de bevolking, zo'n 5.500.000.000 miljard mensen behoren tot de gele lijst, de mensen die niets over de orde willen weten en naar alles luisteren en alles doen. Jullie dus, ik behoor volgens de theorie namelijk bij de blauwe lijst. omdat er teveel mensen in de blauwe liçjst zit en het oncontroleerbaar is zullen velen vermoord worden of sterven door honger. Het bevolkingsaantal zal verlaagd worden tot 500 miljoen wereldwijd.

Oud 04-10-2008, 07:17
Verwijderd
Citaat:
Mijn docent Kunsttechnieken, en dit is er het topic voor, dus ga er maar eens goed voor zitten!

Ik ben best erg op hem. Hij is een jaar of 35, best klein, kaal, en zoals ik het nu omschrijf lijkt hij echt jakkie, maar hij is ZO CUTE! Hij is Vlaams, en alleen al de manier waarop hij praat is zo schattig. We hadden vandaag een excursie in de buitenlucht, en hij had een mutsje op, amg, wat lief.

Een keer ging hij een woord voor ons spellen: "Dat is T, ü, met twee bollekes erop."

Ik hoop op een filmeske docent-studente affaire, met dat we niet in het openbaar kunnen verschijnen maar wel stomende seks hebben.
En dan vooral die bollekes.
Oud 04-10-2008, 13:45
Verwijderd
Citaat:
blah

jezus. de wereld wordt steeds mongoler.
Oud 04-10-2008, 13:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Daar moest ik ook om lachen, maar dan vooral om de stomende seks-fantasie

[edit] om het verhaal van Stefenootje dus.
Oud 04-10-2008, 17:34
Dinalfos
Dinalfos is offline
Om een of ander luizig kutkind dat als een dolle stier op een groepje witte zwanen afstormde. En mams vond het allemaal wel best

"Haha, kijk hem toch gaan, m'n oogappeltje!!!1!"
Oud 04-10-2008, 17:41
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
dood of moordslag
:')
Oud 04-10-2008, 18:03
Verwijderd
Whut
Oud 04-10-2008, 18:52
Flijn
Flijn is offline
Presentator van het rtl-nieuws na het weerbericht: "ik word hier zo níet vrolijk van!".
Oud 04-10-2008, 19:50
Batave
Batave is offline
Het journaal, de lichten schenen recht in haar gezicht en aan het einde van de uitzending zei ze dat ook: In de spotlight staan heeft voor mij een hele nieuwe betekenis gekregen. Waar klaag je over je werk? Op tv ofcourse!
Oud 04-10-2008, 22:09
Miekje*
Miekje* is offline
het hoort echt niet, maar toen ik terugkwam van de begrafenis van mn oma, ging m'n vriendin op m'n überlange rok staan waardoor ik bijna viel, en we lagen helemaal dubbel
Oud 04-10-2008, 23:53
Verwijderd
Veldhuis en kemper.
Oud 05-10-2008, 08:31
Verwijderd
een collega had zich gisteren verslapen en moest de winkel openen, de bloedhoer. dus stonden wij van half 7 tot 7.15u in de regen te wachten. uiteindelijk mijn baas gebeld, die heeft de sleutels en toen konden we eindelijk naar binnen. hij had vakantie en kwam ook echt in zn joggingpak binnenlopen. zegt een meisje: "ach joh, lekker toch? nou heb je nog wat aan je dag!"
Oud 05-10-2008, 11:54
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Veldhuis en Kemper, moest ik ook om lachen. En daarvoor om Never Mind the Buzzcocks.
Oud 05-10-2008, 16:38
Verwijderd
Om een briefje dat mijn broer ooit geschreven had en ik vandaag bij toeval tegenkwam:

ik-kan-goet-schrijven
en-ik-kan-ook-leezen
ik-ben-6-jaar
ik-ben-tim
ik-ben-heel-lief
en-mijn-zusje-heet-wendy

Aaahw wat schattig!
Oud 05-10-2008, 21:17
Verwijderd
Citaat:
de bloedhoer.
Zelden zo'n sappig scheldwoord gelezen .
Oud 05-10-2008, 21:19
Verwijderd

origineel gejat van deelder: "bloedhoer met een kut op aardgas."
http://www.youtube.com/watch?v=nu3Nd1Ig3vU
Oud 05-10-2008, 21:20
Verwijderd
Citaat:

origineel gejat van deelder: "bloedhoer met een kut op aardgas."
http://www.youtube.com/watch?v=nu3Nd1Ig3vU
Oud 05-10-2008, 21:21
Verwijderd
dat kan je echt niet in 1 minuut al geluisterd hebben