Advertentie | |
|
![]() |
|
Nadat een collega op stage de kop en inhoud last van de artikel dat de PETA wilt dat ben and jerry ice cream moeder melk gaat gebruiken inplaats van koemelk in hun ijs.
andere collega: ja maar hoe gaat dat nu in massa productie? Alle vrouwen op hun knieën en pompen maar aan die dingen? Verplichting voor het krijgen van een heleboel kinderen? Dus dan heb je niet alleen dierentransport maar ook vrouwen transport. ![]() ![]()
|
Een vrouw op het zwangerschapsforum:
ik snap die baby-gaga.com banner niet. Ik ben 4 juni uitgerekend en dan zegt de banner dat ik al 5 weken ben. Gister was ik nog 4 weken en 6 dagen. Dan zou het vandaag toch 4 weken en 7 dagen moeten zijn en morgen pas 5 weken? Volgens de vk ben ik vandaag in ieder geval pas 4 weken en 6 dagen en toch uitgerekend op 4 juni. Ik snap er niks van. Hihi... ![]() ![]()
|
Kameraad belde me op. Afgelopen weekend had ie veel lui over de vloer en nog meer drank.
Eehm, weet jij nog wat van zaterdag? Er zit een enorme vlek in de bank, er lag een flinke plens kots in de wasbak en wat de fuck doet die nepreiger in m'n voortuin? Mijn naam is Haas, vanavond gaan we uitzoeken wie de sneaky barfer is.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
In mijn boek maatschappijwetenschappen stond de vraag "Waarom is een slachtofferenquete voor dood of moordslag niet de beste manier om statistieken te verkrijgen?"
Like duh. ![]() Oh en ik moest ook lachen om Dylan Moran, omdat ik net Monster ging kijken op google Video.
|
Verwijderd
|
Ik ben al een maand bezig met het ontcijferen van een zeer bizar Amerikaans fenomeen, maar eerst een beetje informatie:
In enkele jaren heeft de Amerikaanse organisatie FEMA 800 hulpkampen over het land gebouwd voor het Amerikaanse volk die in geval van ramp daarbij kunnen schuilen. Dus schuilkampen, he. Nu hier is het vreemde dingetje: bij alle rampen die gebeurd zijn is er nooit zo'n kamp gebruikt. Wat nog vreemder is is dat die kampen compleet gebruiksklaar zijn. DAARNA het ergste is dat er in elk kamp meerdere verbrandingsovens zijn gebouwd die groot genoeg zijn om een tiental mensen in te vullen. Waarom worden de kampen uitgerust met gasdichte en lekvrije compartimenten? Wat ook zeer opmerkzaam is is dat er in ELK van die kampen zeker 500.000 lege, goedkope, zwarte, lekvrije, in elkaar geschoven koffers die groot genoeg zijn om drie man in te zetten en verdacht genoeg de vorm hebben van doodskisten. Velen onderzoeken dit, bij vragen aan de congresleden en politiekers krijgen ze nooit een antwoord. Vreemd? De meest geaccepteerde en gevreesde theorie is: Dat de VS rond januari-Februari 2009 de noodtoestand uitroept. Dit betekent dat de regering compleet overworpen wordt en dat er in een noodwetten en regels worden gehandeld? de speculatie is dat twee weken voor de noodtoestanden de VS zijn rode lijst uitvoeren: de vijanden van de nieuwe Orde zal rond 4 in de morgen uit hun huizen gesleept worden en naar de de kampen worden gesleept. Daar zullen ze binnen de dag vermoord worden. De rode lijstmensen zijn politici die de nieuwe wet tegenspreekt en tv en radiopresentators die de waarheid willen zeggen, Michael Moore bv. bij de uitroeping van de noodtoestand zal de regering in de nacht dan de mensen van de blauwe lijst opnemen: mensen die van de orde afweten en daarom 'teveel spreken'. die zullen ook in de kampen gaan en zo zullenb de meesten sterven door honger en gasstikking, terwijl de overlevenden moeten werken. Daarna zullen de restr van de bevolking, zo'n 5.500.000.000 miljard mensen behoren tot de gele lijst, de mensen die niets over de orde willen weten en naar alles luisteren en alles doen. Jullie dus, ik behoor volgens de theorie namelijk bij de blauwe lijst. omdat er teveel mensen in de blauwe liçjst zit en het oncontroleerbaar is zullen velen vermoord worden of sterven door honger. Het bevolkingsaantal zal verlaagd worden tot 500 miljoen wereldwijd. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
een collega had zich gisteren verslapen en moest de winkel openen, de bloedhoer. dus stonden wij van half 7 tot 7.15u in de regen te wachten. uiteindelijk mijn baas gebeld, die heeft de sleutels en toen konden we eindelijk naar binnen. hij had vakantie en kwam ook echt in zn joggingpak binnenlopen. zegt een meisje: "ach joh, lekker toch? nou heb je nog wat aan je dag!"
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() origineel gejat van deelder: "bloedhoer met een kut op aardgas." http://www.youtube.com/watch?v=nu3Nd1Ig3vU |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred Verwijderd | 15 | 02-09-2004 01:26 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!) An | 5 | 02-09-2001 16:35 |