Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2008, 00:47
Verwijderd
arme jaeger
Advertentie
Oud 15-08-2008, 00:48
Verwijderd
Citaat:
Wat is snel internet toch fijn. Downloaden met 1mb/sec, <3.
Welke provider heb je?
Verwijderd
Tele2.
Verwijderd
Paranoide wat heb je schattige ouders. Irritant, maar schattig.
Verwijderd
jaeger

para is er
Oud 15-08-2008, 00:50
Verwijderd
En wat voor abonnement + hoe ver zit je van de centrale? Als ik dat vragen mag en als je dat weet enzo.

Ik moet overstappen van provider omdat Alice een hoer is, maar ik weet niet welke ik wil.
Oud 15-08-2008, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Paranoide wat heb je schattige ouders. Irritant, maar schattig.
Gek in hun hoofd zijn ze! Dagenlang hebben ze me niet gesproken en ook niet gebeld en nu breekt opeens de hel los als ik één dag m'n telefoon niet opneem. Wtf.

Het is ook echt het hele gezin dat voicemailberichten heeft achtergelaten. Driemaal m'n moeder, één keer m'n vader met heel laconiek 'is je telefoon afgesloten ofzo, stuur anders even een mailtje ofzo' en één keer m'n broertje met 'HALLO WAAROM LAAT JE NIKS VAN JE HOREN, IK VIND DAT MAAR BELACHELIJK'. Ik zat echt te luisteren met zo'n gevoel van 'whutttttttttttt '.
Oud 15-08-2008, 00:52
Verwijderd
De afstand tot de centrale, daar heb ik echt geen idee van. En het papierwerk van de provider heb ik hier niet meer liggen. In het begin was een vrij matig abonnement, maar laatst hebben ze de 'snelheid verhoogd'. Papieren daarvan liggen bij mijn ouders.
Oud 15-08-2008, 00:53
Verwijderd
Kortom: geen idee.
Oud 15-08-2008, 00:54
Verwijderd
ik zei net
' ik kijk liever bewust naar niets, dan dat ik nergens naar kijk'

Over 50 jaar als ik dood ben, zal iedereen dat heel diepzinnig gebruiken!
Oud 15-08-2008, 01:01
Verwijderd
Eén keer, toen ik zeventien of zestien was, was ik naar een feestje aan een meer. Wat m'n ouders overigens ook wisten en ze wisten dat ik niet alleen zou fietsen (zowel heen als terug) en dat ik rond twee/drie uur thuis zou komen. Toen ik thuiskwam, zo rond halfvier, was ik nog even beneden een broodje aan het pakken en achter de pc aan het hangen. Kwamen ze een kwartier later opeens de voordeur binnen Bleek dat ze het gek vonden dat ik om drie uur nog niet thuis was en de politie hadden gebeld En daarna zijn ze met de politie naar dat meer gegaan, waar we natuurlijk allang niet meer zaten De politie was toen in dat sukkelmeer aan het baggeren om te kijken of er nog lijken in te vinden waren, terwijl m'n ouders teruggingen naar huis om te kijken of ik daar misschien al zat Wtf

Een week later ging ik naar een illegaal goafeestje en hadden we ongeveer de volgende dialoog:
> "Nou, daaaaag, ik ga naar een goafeestje."
< "Waar is dat?"
> "Geen idee, het is illegaal dus ze bellen de locatie nog door."
< "Oh, okay. Wanneer ben je thuis?"
> "Eehhh, morgenochtend ergens? En anders morgenmiddag wel."
< "Okaaay, tot morgen dan. '

De volgende ochtend kwam ik heel brak binnen en toen gingen ze gewoon relaxt vragen of het leuk was en of ik nog een tosti wilde enzo.

Wtf.
Oud 15-08-2008, 01:01
Verwijderd
Citaat:
Kortom: geen idee.
Hm, jammer.

Maar goed, eigenlijk ben ik toch te lui om een nieuwe provider te zoeken en dat gekut te doen met overschakelen.
Oud 15-08-2008, 01:02
Verwijderd
Citaat:
Eén keer, toen ik zeventien of zestien was, was ik naar een feestje aan een meer. Wat m'n ouders overigens ook wisten en ze wisten dat ik niet alleen zou fietsen (zowel heen als terug) en dat ik rond twee/drie uur thuis zou komen. Toen ik thuiskwam, zo rond halfvier, was ik nog even beneden een broodje aan het pakken en achter de pc aan het hangen. Kwamen ze een kwartier later opeens de voordeur binnen Bleek dat ze het gek vonden dat ik om drie uur nog niet thuis was en de politie hadden gebeld En daarna zijn ze met de politie naar dat meer gegaan, waar we natuurlijk allang niet meer zaten De politie was toen in dat sukkelmeer aan het baggeren om te kijken of er nog lijken in te vinden waren, terwijl m'n ouders teruggingen naar huis om te kijken of ik daar misschien al zat Wtf

Een week later ging ik naar een illegaal goafeestje en hadden we ongeveer de volgende dialoog:
> "Nou, daaaaag, ik ga naar een goafeestje."
< "Waar is dat?"
> "Geen idee, het is illegaal dus ze bellen de locatie nog door."
< "Oh, okay. Wanneer ben je thuis?"
> "Eehhh, morgenochtend ergens? En anders morgenmiddag wel."
< "Okaaay, tot morgen dan. '

De volgende ochtend kwam ik heel brak binnen en toen gingen ze gewoon relaxt vragen of het leuk was en of ik nog een tosti wilde enzo.

Wtf.
Oud 15-08-2008, 01:07
Verwijderd
Ja, ze zijn nogal inconsequent in het wel/niet bezorgd zijn.

En qua alle andere dingen zijn ze ook gewoon raar, eigenlijk.
Oud 15-08-2008, 01:07
Verwijderd
hahaha @ para's ouders
ik zeg ook altijd tegen mijn ouders dat ik niet thuis kom als ik weet dat het heeel laat wordt, anders gaan ze op me wachten ofzo
Oud 15-08-2008, 01:08
Verwijderd
Maar wtf echt, een wekkerradio. Ik had wel een wekker nodig, maar 1) dat wisten zij niet en 2) waarom komen ze die hier echt opeens brengen. Hadden ze een excuus nodig om langs te komen om te zien of ik thuis was ofzo, omdat ze weten dat ik het haat als mensen in mijn afwezigheid op mijn kamer komen
Oud 15-08-2008, 01:09
Verwijderd
M'n moeder heeft ook m'n asbak geleegd zie ik nu
Oud 15-08-2008, 01:11
Verwijderd
Citaat:
hahaha @ para's ouders
ik zeg ook altijd tegen mijn ouders dat ik niet thuis kom als ik weet dat het heeel laat wordt, anders gaan ze op me wachten ofzo
Aww, dat is ook wel lief van ze. Maar niet echt productief, tot halfvijf opblijven puur om op jou te wachten Ik snap het op mensen wachten sowieso niet echt eigenlijk, in zulk soort situaties. "O hai, was het leuk? Okay toffff, nou, dan gaan we nu maar met z'n allen slapen."
Oud 15-08-2008, 01:14
Verwijderd
Citaat:
Aww, dat is ook wel lief van ze. Maar niet echt productief, tot halfvijf opblijven puur om op jou te wachten Ik snap het op mensen wachten sowieso niet echt eigenlijk, in zulk soort situaties. "O hai, was het leuk? Okay toffff, nou, dan gaan we nu maar met z'n allen slapen."
Dat doen die van mij ook weleens. Altijd braaf tussen half twaalf en half een slapen en dan opeens 'een film afkijken' als ik thuiskom om 2 uur ofzo.
Oud 15-08-2008, 01:18
Verwijderd
*spamt verder*

M'n moeder en m'n broertje gaan morgen of overmorgen oid ook op vakantie naar Spanje, tien dagen. En dan is mijn vader dus alleen thuis. Alleen kan mijn vader gewoon echt totáál niet koken. Letterlijk. Hij kan niet eens een ei bakken of pasta maken, volgens mij heeft hij nog nooit in zijn leven iets eetbaars hoeven bereiden.

Dus de vorige keer dat ik bij m'n ouders was zat 'ie echt zo heel zielig te hengelen. "Mashaaaa Kom je me wel opzoeken als je moeder op vakantie is *verwachtingsvolle pauze en puppyblik* En ga je dan ook die hele lekkere aardappelhapjes maken Want die zijn zo lekker Plzzzz "

Maar ik ga echt niet tien dagen daar intrekken en dan elke dag voor 'm koken, dus ik ben echt benieuwd naar hoe dat zal gaan. Arme man, volgens mij gaat hij echt de halve tijd leven op muesli en yoghurt want dat kan hij nog net wel zelf bij elkaar gooien in een kommetje. En dat hij dan één keer een magnetronmaaltijd probeert te maken maar dat gaat vast mislukken.
Oud 15-08-2008, 01:19
Verwijderd
Citaat:
Dat doen die van mij ook weleens. Altijd braaf tussen half twaalf en half een slapen en dan opeens 'een film afkijken' als ik thuiskom om 2 uur ofzo.
Subtiel!
Oud 15-08-2008, 01:35
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dus de vorige keer dat ik bij m'n ouders was zat 'ie echt zo heel zielig te hengelen. "Mashaaaa Kom je me wel opzoeken als je moeder op vakantie is *verwachtingsvolle pauze en puppyblik* En ga je dan ook die hele lekkere aardappelhapjes maken Want die zijn zo lekker Plzzzz "
Aaaawwhh
Oud 15-08-2008, 01:36
Verwijderd
Hey maarten ik had d.nl al weggeklikt

En ik schreef weggelikt. Jeetje.
Oud 15-08-2008, 01:37
TopDrop
TopDrop is offline
Gekke lisa Je bent er nog!
Oud 15-08-2008, 01:38
Verwijderd
Je bent zelf gek met je oren.
Oud 15-08-2008, 01:38
TopDrop
TopDrop is offline
ik had net een slok 7up op, ennu space ik 'm helemaal?
Oud 15-08-2008, 01:41
Verwijderd
Ik heb ook weleens stuitermomenten.
Oud 15-08-2008, 01:41
Verwijderd
Citaat:
Aaaawwhh [afbeelding]
Wil jij dan elke dag langskomen om eten voor 'm te maken?

Eén keer was m'n moeder op een bedrijfsfeest en ik was.. winkelen of bier drinken ergens, oid. Dus ik kwam zo om negen uur 's avonds pas thuis en toen zat hij heel treurig in een kommetje yoghurt te prutsen met een lepel en te jammeren dat 'ie honger had. Ik wist toen niet dat hij niet kon koken, dus ik reageerde heel verbaasd en vroeg waarom 'ie dan niet gewoon pasta had gemaakt oid. Zei hij zo heel verdrietig - "Dat kan ik niet "

Dat was echt heel erg tragikomisch.
Oud 15-08-2008, 01:44
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Wil jij dan elke dag langskomen om eten voor 'm te maken?

Eén keer was m'n moeder op een bedrijfsfeest en ik was.. winkelen of bier drinken ergens, oid. Dus ik kwam zo om negen uur 's avonds pas thuis en toen zat hij heel treurig in een kommetje yoghurt te prutsen met een lepel en te jammeren dat 'ie honger had. Ik wist toen niet dat hij niet kon koken, dus ik reageerde heel verbaasd en vroeg waarom 'ie dan niet gewoon pasta had gemaakt oid. Zei hij zo heel verdrietig - "Dat kan ik niet "

Dat was echt heel erg tragikomisch.
aaaawwwhhh

Oud 15-08-2008, 01:45
Verwijderd
Haha dat had mijn vader ook Vroeger. En toen heeft ie geleerd hoe je spaghetti maakt en dat maakt ie nu echt altijd als hij moet koken.

Oud 15-08-2008, 01:47
TopDrop
TopDrop is offline

Mijn papa kan heel goed pannenkoeken bakken en patat frituren
Oud 15-08-2008, 01:47
Verwijderd
Owowow frituren ja.

Echte mannentaak.
Oud 15-08-2008, 01:48
TopDrop
TopDrop is offline
Ja lach maar, vrouw
Oud 15-08-2008, 01:49
Verwijderd
Ja, ik wilde 'm toen ook leren hoe hij pasta moest maken maar dat wilde hij niet oid dus toen deed ik het maar gewoon zelf. Ik denk dat ik 'm nu maar gewoon in de schoolbanken zet en het 'm alsnog leer, ookal heeft 'ie allemaal idiote eisen omdat hij altijd allemaal gezond dieetvoer wil. Dan maakt hij maar volkorenpasta, ofzo. Dat is gezonder dan doodgaan van de honger
Oud 15-08-2008, 01:50
Verwijderd
Frituren en barbecueën ja, haha. En maar gewichtig doen erover Oh, barbecueën kan m'n vader dan weer wel, maar we hebben volgens mij geen barbecue meer.
Oud 15-08-2008, 01:51
Verwijderd
Slaan met je staart heeft geen enkele zin
Benen zijn nodig voor zingen, dansen
Zij lopen rond op hun
Hoe noem je dat ook alweer? Voeten!

Van verveling raak in een kleine zeemeermin-bui
Oud 15-08-2008, 01:52
Verwijderd
Dat heb ik nou nooit.
Oud 15-08-2008, 01:54
Verwijderd
Nee, maar jij bent een cynische trut!

Oud 15-08-2008, 01:54
Verwijderd
Nee, maar de kleine zeemeermin is gewoon een naïeve hoer.

Oud 15-08-2008, 01:55
Verwijderd
Ik wil omhoog naar de zohonneschijn.
Oud 15-08-2008, 02:06
Verwijderd
Dan moest je maar geen vis zijn!

Of zo'n four-eyed-nogwat-fish. Die heeft twee ogen die verdeeld zijn in twee delen, zodat hij met ieder oog zowel boven water als onder water kan kijken.

En hij heet 'anableps', officieel. Anableps Degene die dat bedacht heeft is echt een sukkel. Hoewel het volgens mij Latijn is voor 'naar boven kijken' of 'dubbel kijken' oid, maar toch. Anableps. Kom óp.
Oud 15-08-2008, 02:08
Verwijderd
Dat is mijn wens Net als een mens Bij jou te zijn......
Oud 15-08-2008, 02:10
Verwijderd
Ik zal je naar je wens leiden hoor, Lisa. Zo aardig ben ik wel, al voel ik milde doch distinctieve afkeer voor jou.
Oud 15-08-2008, 02:12
Verwijderd
Ja, waarom stond die zeeheks eigenlijk negatief tegenover Ariël? Ik ben het vergeten. Was het gewoon doordat ze een heks was of had het een dieper gelegen oorzaak, zoals het niet uitgenodigd worden op het feestje na Ariëls geboorte?
Oud 15-08-2008, 02:15
Verwijderd
Maar die zeeheks had toch heel veel mensen die ze dan veranderde in van die kleine monstertjes? Was dat niet zoiets als om jong te blijven ofzo?
Verwijderd
Ik denk dat ze autistisch was.
Verwijderd
Ohnee ze wilde met de prins trouwens. Erik!
Oud 15-08-2008, 02:17
Verwijderd
Erik is toch gay?
Oud 15-08-2008, 02:17
Verwijderd
Citaat:
Maar die zeeheks had toch heel veel mensen die ze dan veranderde in van die kleine monstertjes? Was dat niet zoiets als om jong te blijven ofzo?
ja, dat was om lelijkerds een mooi uiterlijk te geven 'maar soms kreeg een arme klant, de betaling niet tot stand en mijn methodes zijn dan niet zo erg...subtiel...' en dan veranderde ze de wanbetalers in van die monstertjes ja.
En ze wilde natuurlijk die tritand van koning triton hebben voor de macht.
maar waarom ze zo is wordt niet echt duidelijk volgens mij

en ik kan niet slapen.
Oud 15-08-2008, 02:20
Verwijderd
ik ben zelfs zo wakker dat ik twijfel of ik nog ga slapen. ik moet werken van 8 tot 2. kan ik daarna slapen. is inprincipe wel te doen.
en ik heb honger als een paard.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten