Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eén keer, toen ik zeventien of zestien was, was ik naar een feestje aan een meer. Wat m'n ouders overigens ook wisten en ze wisten dat ik niet alleen zou fietsen (zowel heen als terug) en dat ik rond twee/drie uur thuis zou komen. Toen ik thuiskwam, zo rond halfvier, was ik nog even beneden een broodje aan het pakken en achter de pc aan het hangen. Kwamen ze een kwartier later opeens de voordeur binnen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Een week later ging ik naar een illegaal goafeestje en hadden we ongeveer de volgende dialoog: > "Nou, daaaaag, ik ga naar een goafeestje." < "Waar is dat?" > "Geen idee, het is illegaal dus ze bellen de locatie nog door." < "Oh, okay. Wanneer ben je thuis?" > "Eehhh, morgenochtend ergens? En anders morgenmiddag wel." < "Okaaay, tot morgen dan. ![]() De volgende ochtend kwam ik heel brak binnen en toen gingen ze gewoon relaxt vragen of het leuk was en of ik nog een tosti wilde enzo. Wtf. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar wtf echt, een wekkerradio. Ik had wel een wekker nodig, maar 1) dat wisten zij niet en 2) waarom komen ze die hier echt opeens brengen. Hadden ze een excuus nodig om langs te komen om te zien of ik thuis was ofzo, omdat ze weten dat ik het haat als mensen in mijn afwezigheid op mijn kamer komen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
*spamt verder*
M'n moeder en m'n broertje gaan morgen of overmorgen oid ook op vakantie naar Spanje, tien dagen. En dan is mijn vader dus alleen thuis. Alleen kan mijn vader gewoon echt totáál niet koken. Letterlijk. Hij kan niet eens een ei bakken of pasta maken, volgens mij heeft hij nog nooit in zijn leven iets eetbaars hoeven bereiden. Dus de vorige keer dat ik bij m'n ouders was zat 'ie echt zo heel zielig te hengelen. "Mashaaaa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar ik ga echt niet tien dagen daar intrekken en dan elke dag voor 'm koken, dus ik ben echt benieuwd naar hoe dat zal gaan. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eén keer was m'n moeder op een bedrijfsfeest en ik was.. winkelen of bier drinken ergens, oid. Dus ik kwam zo om negen uur 's avonds pas thuis en toen zat hij heel treurig in een kommetje yoghurt te prutsen met een lepel en te jammeren dat 'ie honger had. Ik wist toen niet dat hij niet kon koken, dus ik reageerde heel verbaasd en vroeg waarom 'ie dan niet gewoon pasta had gemaakt oid. Zei hij zo heel verdrietig - "Dat kan ik niet ![]() Dat was echt heel erg tragikomisch. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ja, ik wilde 'm toen ook leren hoe hij pasta moest maken maar dat wilde hij niet oid dus toen deed ik het maar gewoon zelf. Ik denk dat ik 'm nu maar gewoon in de schoolbanken zet en het 'm alsnog leer, ookal heeft 'ie allemaal idiote eisen omdat hij altijd allemaal gezond dieetvoer wil. Dan maakt hij maar volkorenpasta, ofzo. Dat is gezonder dan doodgaan van de honger
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dan moest je maar geen vis zijn!
Of zo'n four-eyed-nogwat-fish. Die heeft twee ogen die verdeeld zijn in twee delen, zodat hij met ieder oog zowel boven water als onder water kan kijken. ![]() En hij heet 'anableps', officieel. Anableps ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ze wilde natuurlijk die tritand van koning triton hebben voor de macht. maar waarom ze zo is wordt niet echt duidelijk volgens mij ![]() en ik kan niet slapen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |