Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga me vandaag maar ziek melden denk ik. Ik heb er echt geen zin in, in die intro. Heb sowieso nog de hele week intro dusja. Ik voel me ook nog niet echt fijn en het is ook veel makkelijker als ik gewoon thuis blijf. Kan ik mee boodschappen doen en de kast eindelijk eens ophalen. Eigenlijk wel stom om me zo vroeg al ziek te melden maarja.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Op de site van de Uithof staat trouwens ergens ook een kaartje waarop alle gebouwen aangegeven staan. Erg handig. ![]() |
![]() |
|
@ Nienna: sta je wel ergens ingeschreven in Amsterdam, zodat je er later wel een kamer kunt krijgen?
@ Faded Away: kun je niet beter wel naar de intro gaan? Straks weet je heel veel niet omdat je nu niet wilt. Het is altijd makkelijker om niet te gaan... ![]() OT: ik ga weer verder typen. Hoop dat het nu wél lukt, nu ook de ergste druk een beetje weg is omdat ik die deadline gewoon niet haal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ohhh mijn zusje is een beetje aan het flippen en dat is echt niet grappig
![]() ![]() Zucht. Maarrr vriendje is vandaag voor 't eerst naar z'n nieuwe school en hij vond het heel spannend, zo superschattig, dus ik hoop echt dat-ie het naar z'n zin heeft. Morgen ga ik hem zien! En vandaag ga ik lekker naar mijn eigen kamer ![]()
|
Verwijderd
|
Pfff. Gisteren optreden, 3 uur thuis, 7 uur ging de wekker (en ik heb minstens 8 uur slaap nodig dus dat was sowieso nogal een fail), gedouched en alles, krijg ik een mailtje van mn scriptiebegeleider-to-be dat de afspraak niet door kan gaan. Meh! Kan ik nog niet fatsoenlijk beginnen. Toen maar weer terug in bed gekropen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik word echt gek van mezelf. Na allerlei eetbuien vorige week wilde ik het deze week beter doen, met als gevolg dat ik nu al drie uur een eetbui probeer tegen te houden. Ik heb geen honger, geen trek, zelfs geen zin in iets, maar ik wil toch eten. En ja, ik heb goed ontbeten, en ja ik heb net 2 crackers tussendoor gegeten. Het is geen lichamelijke honger, was het dat maar, dat is nog makkelijker te negeren dan dit.
Bah. |
![]() |
|
Het komt inmiddels steeds dichterbij... Iedereen hier praat over introducties en (weer) beginnen met de studie, en ik heb vorige week mijn studie afgerond en ga overmorgen op vakantie. Het is echt zo raar. Het besef begint ook nu pas te komen, dat ik gewoon echt lekker op vakantie ga. Eigenlijk denk ik nog niet eens aan mijn werk daarna. Voorlopig levert dat - gelukkig - nog geen stress op. Na de vakantie zie ik wel hoe het gaat. Ik werk dan 1 week en daarna is het al weer een weekje herfstvakantie, dus dan kan ik mooi even alles op een rijtje zetten voor mezelf.
En ik vind het zo fijn dat het met Vriendje zoveel beter gaat. Dit is echt het bewijs dat het voor 99% door stress veroorzaakt wordt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Whoohoo, 't gaat lekker
![]() ![]() En ik kreeg net een tof mailtje van iemand die samen met mij een hertentamen had (wij met z'n tweetjes alleen), en we hadden allebei 't zelfde cijfer voor dat tentamen ![]() ![]() En in de supermarkt ging 't alarm af toen ik naar binnen stapte, door iets in m'n tas, en ik voelde me helemaal niet stom of angstig ofzo ![]() ![]() ![]() Lekker lekker ![]() |
![]() |
|
Nou, ik zit in Utrecht en ik vond mijn eerste introdag dramatisch.
Mijn werkgroep-groep ( ![]() ![]() Vrijwel niemand had trouwens zijn studentenkaart ontvangen dus er werd gezegd dat die nog wel binnen zouden komen. Zit nu dus ook op mijn kamertje, van de ene kant heb ik zoiets van 'ga socializen in de woonkamer' maar van de andere kant wil ik gewoon even lekker alleen zijn. Pff de enige die mijn rothumeur nu kan opknappen is mijn vriendje maar die heeft nu zelf college in Tilburg ![]() Donderdag is er een of ander enorm feest, heb al besloten om daar niet heen te gaan, vrijwel niemand van mijn werkgroep gaat (in ieder geval gaan de leuke mensen niet ![]() Hopen maar dat morgen een betere dag wordt...
|
@ Dith: hoe weird, we begonnen vanochtend gewoon bij hetzelfde introductiepraatje van die vent en ik heb je niet gespot (want weet niet hoe je eruit ziet
![]() OT: Oké mijn eerste introductiedag was echt vet leuk! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Gewoon doen. ![]()
|
Ik ben toch maar naar het studiepunt gegaan om te vragen hoe dat nu zit allemaal, maar volgens dat vrouwtje krijg je geen bewijs van inschrijving zolang je niet bent aangenomen bij je master. Ik moet dus aangenomen worden bij mijn master. Argh, is het normaal dat ze dat pas de week van tevoren regelen of zo? En het was echt superdruk in die straat, duizend introgroepjes. *haat*
![]()
||
Citaat:
Ben vanmiddag ook niet op de borrel geweest, was helemaal gesloopt en moest nog boodschappen doen en dergelijke én er gingen maar 2 mensen van mijn groepje (waaronder dat vervélende aandachtsgeile kind) heen dus ben met een ander meisje mee naar huis gefietst. Ik ga wel op kamp, maar met culturele antropologie; Texelweekend ![]() Het is gewoon zo wennen voor me, gelukkig zijn mijn huisgenoten wel relaxed. Ben net met een paar naar de AH geweest en ze toveren hier de meest culinaire hoogstandjes tevoorschijn haha. En ik ben echt een drama wat betreft koken dus misschien kunnen ze me nog wat leren ![]()
|
Vandaag is me erg meegevallen, de dag vloog om
![]() Wel kreeg ik meerdere keren te horen 'maar dat verwachten we ook nog niet van je' ![]() Collega's zijn gezellige dames waar je lekker gezellig mee kan kletsen. En m'n werkbegeleidster lijken ook oké ![]() De groep waar ik vandaag op zat was erg gezellig, en daar zit ik elke maandag en vrijdag op, dus daar ben ik erg blij mee. Morgen en donderdag zit ik op een andere groep, ben benieuwd hoe die gaat zijn (dat zijn ouderen met psychiatrische problemen namelijk).
|
@ Vogelvrij: GRR, wat nou haat aan introgroepjes, dat zijn juist de leukste mensen
![]() @ Dith: ik ga ASW studeren. Wat fijn trouwens dat je huisgenoten wel gezellig zijn en ach, dit was pas de eerste dag, misschien wordt t morgen wel veel leuker ![]()
|
Ah ASW. Een oude vriend/klasgenoot van me doet het ook (Justus heet hij) en een klasgenootje van me van afgelopen jaar ook (Babette). Misschien dat ze toevallig in je groep zitten
![]() Heb net even mijn vriendje gesproken die me ook weer heeft gerustgesteld haha. Ik had nooit verwacht dat ik me zo zou voelen, ik wilde zo graag uit huis maar nu ik weg ben wil ik gewoon in mijn eigen bad en bed liggen... Hoop dat dit me gewoon goed gaat bevallen anders wordt het héél hard sparen/werken voor een eigen appartementje/kamer met eigen badkamer/keuken haha.
|
![]() |
@alle introlopers en mensen die beginnen met studeren: rustig maar.. Het lijkt allemaal heel hectisch in het begin, maar praat hier en daar wat met mensen maar raak niet opgefokt door al die mensen die je maar niets lijken. De komende weken raken de colleges op gang, vindt iedereen zijn ritme en keert de rust terug.
(wat ben ik blij dat ik na twee keer beginnen met een studie eindelijk derdejaars ben ![]() OT: Ik ben al dagen achtereen doodop aan het iend van de dag, of zelfs halverwege al. Misschine moet ik wat eerder naar bed.. maar waarom ben ik nou een avondmens? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: Over 24 uur zit de eerste vlucht er gewoon al weer op en wachten we op de tweede! Ik krijg zo langzamerhand wel de reiskriebels... |
![]() |
|
@Nijn: Grapje
![]() En waarschijnlijk komt er morgen iemand voor de wasmachine, dat heb ik dan weer mooi geregeld. En verder heb ik vandaag niet zoveel te doen behalve stressen of het goed komt met dat bachelordiploma en zo. Niet teveel computeren want mijn arm/pols/hand/schouder doet pijn ![]()
|
Verwijderd
|
woww hier ben ik al lang niet meer geweest zeg. Wel beetje meegelezen de hele tijd, maar door al mn vakanties is er toch wel veel langs me heen gegaan
![]() Succes aan alle eerstejaars die op Intro gaan! Geniet ervan en wees lekker jezelf. Maar doe wel je best om nieuwe mensen te leren kennen. Zelf heb ik veel vrienden over gehouden aan de intro waar ik 2 jaar later nog steeds mee omga. Echt ideale tijd om nieuwe mensen te leren kennen en de stad natuurlijk! Met mij gaat het wel prima. Met uitzondering van mn keelonsteking, of nja het is een virus in mn keel en ben ook nog eens flink verkouden. Gisteren voor de zekerheid geprikt op pfeiffer, maar hoop zo erg dat dat het niet is. Collegejaar is net begonnen, dat kan ik er dan echt niet bijhebben.. Vanmiddag weer het eerste Honours College, nog niet erg veel zin. ![]() ![]() |
![]() |
|
@ Hawahaai: heel veel plezier op vakantie! Waar ga je heen?
@ Nattigheid: wat ga je studeren? @ Vogelvrij: ga je een doorstroommaster doen of echt een andere? Want bij een niet-doorstroommaster moet je meestal 'officieel' toegelaten worden door de examencommissie van die master. OT: ik zit niet meer lekker in het typen. Gister te weinig gedaan, dus er moet vandaag veel op papier komen. En ik baal, want ik moét morgen naar de repetitie als ik nog mee wil doen met 2 optredens en dat is dus de enige reden dat ik naar Zwolle moet. En als ik nou gewoon netjes m'n deadline had gehaald, had dat allemaal zonder meer gekund, maar nu is het echt verre van handig. Donderdagavond ook nog optreden en daar kan ik eigenlijk niet meer onderuit, omdat er al zo weinig mensen meedoen. Maar het gaat me zoveel tijd kosten, die ik zoveel beter kan gebruiken. Ik ga er nog maar eens over nadenken wat ik ermee doe. Laatst gewijzigd op 02-09-2008 om 10:22. |
![]() |
|
Mijn dag viel reuze mee. Had maar een paar uurtjes les en het was niet heel lastig... Kon alleen weer zo slecht wakker worden, terwijl ik om tien uur al in bed lag en zeker voor half elf probeerde te slapen. Verder heb ik ontzettend veel zin om een bepaalde email of telefoontje te ontvangen, zodat ik me weer kan verheugen!
|
![]() |
|
Ik las vandaag voor het eerst in de krant over 'doorstroommasters', had die term nooit eerder gehoord. En ik neem aan dat ik nog moet worden toegelaten ja, maar ik hoop wel dat dat deze week nog gebeurd want het begint volgende week
![]() Maar ik heb net wel het boek besteld dat ze niet bij de boekhandel hadden ![]()
|||
Citaat:
Ik ben nog nooit zo ver weg geweest, dus ik vind het wel spannend! Citaat:
|
![]() |
|
@Thoughtful: wat is er aan de hand?
![]() Hmm, dansen was tof gister, misschien dat ik donderdag ook nog even ga kijken bij de andere groep. Verder mijn kamer goed ingericht, nieuwe sprei en nieuwe bureaulamp, nu alleen nog leuke kussens voor op m'n bed/bank. Ik heb zin om te studeren ennnnnn straks naar vriendje ![]()
|
@ Hawahaai: dat is wel ver weg ja, maar lijkt me wel gaaf, gaan jullie daar een zelf een auto huren en rondrijden of met een reisorganisatie?
En verder, ja, ik heb niks aan 'als', want ik heb het nou eenmaal nog niet af. Maar het is lastig, het zou het best zijn als ik en de repetitie en het optredentje afzeg, maar ik doe al vrijwel niks naast dat typen, dat is zeg maar m'n enige hobby/sociale activiteit ernaast. Maar deze week (en vorige week) komt gewoon niet uit. Nouja, ik denk nog wel even. |
![]() |
|
Jeej handig, kom erachter dat ik naast m'n vrijstellingen (4blokken voor psychologie) toch nog 5 blokken moet halen om een positief studieadvies te halen. Daarnaast moet ik ondanks m'n vrijstellingen voor sociologie daar ook nog 5 blokken halen. Ofwel, ik moet voor beide vakken dit jaar alles halen want anders kan ik het risico lopen voor beide vakken uitgesloten te worden. Fijn zeg! mooi dat het gestimuleerd wordt meer te willen, want het blijkt ook dat ze bij psychologie heel streng zijn wat betreft het wisselen van werkgroepen als er vakken ovbereenkomen van twee studies. Eikels. Maar ik ga straks maar eens een hoop emails schrijven...
|
Verwijderd
|
Vanmorgen was het gelukkig een stuk minder druk in de trein. Er bleven wel mensen achter op 't station, maar we bleven niet een kwartier stilstaan. Ik was zelfs als eerste bij 't college
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Oke, (uiteraard) moet ik mijn woorden terugnemen
![]() ![]() Het overenthousiaste meisje was een beetje getemd en de mensen die de studie 'zomaar' hadden gekozen waren er niet. En de rest bleek toch niet zo contactgestoord, alleen een beetje verlegen haha. Dus heb me goed kunnen vermaken met iedereen. Er zit alleen een meisje bij wat vréselijk veel op het zusje van een vriendin lijkt waardoor ik haar telkens de naam van dat zusje wil geven hehe. Vanochtend toen ik wilde vertrekken was mijn band lek, een of andere grapjas heeft gelúkkig het ventiel losgedraaid want als hij echt lek-lek was dan had ik iemand moeten vinden die mijn band kon plakken ![]() Kreeg vanmiddag ook nog een smsje van vriendje, waarin hij duidelijk maakte dat hij me mist en misschien zelfs nog vanavond na zijn werk (rond een uur of 11 dus) nog naar Utrecht wil komen (L).
|
Hehe, ik blij dat ik niet naar die spelletjesdag ben geweest
![]() ![]()
|
Nee precies, dat hadden wij dus ook. Sommige groepjes deden heel serieus mee en gingen een yell verzinnen en dat soort onzin en wij vroegen ons alleen maar af wanneer we in hemelsnaam weg mochten
![]() Maar goed, ik heb net mooi mijn band opgepompt, fiets ik aan -bobbelbobbelbobbel-, fiets dus nog steeds kapot. Volgens mij is het geen slag in mijn wiel maar fatsoenlijk fietsen is het dus niet. Dus dat wordt vanavond restjes eten van gisteren en mijn huisgenoten lief aankijken of ze even naar mijn fiets willen kijken. Ik snap er echt níks van, dit weekend zijn er nog twee nieuwe banden opgelegd, hoe is het dan mogelijk dat er iets mis is met de band?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien kun je zo'n constructie maken? Citaat:
![]() Wou dat ik dat ook kon ![]() OT: Ja, dus. Vanochtend was een redelijk drama. Het duurde een eeuwigheid voordat ik aangekleed en klaar om weg te gaan was (bijna 2 uur ofzo), en toen ik eindelijk in de UB was heb ik 3 uur lang voor me uit zitten staren en een beetje geinternet en destructieve dingen gedacht. Niks zelfstudie. En volgens mij alleen maar omdat ik zo waanzinnig gespannen was voor het gesprek van vanmiddag. En in de loop van het gesprek zakte de spanning dus weer af. En nu heb ik zoiets van 'waarom heb ik m'n dag wéér hierdoor laten verpesten'. Het gaat ook steeds hetzelfde ![]() Ik moet dit eens onthouden ofzo... |
![]() |
|
@ Dith: er zit een fietsenmaker op de uithof hoorde ik vandaag
![]() @ Andijvie: hartstikke knap van je!! OT: Die spelletjes dag was inderdaad echt vreselijk (hoewel wij wel alles gewonnen hebben).. ![]() En vanavond Dirty Dancing! ![]()
||
Citaat:
![]() Het ene moment voel ik me best goed en denk ik:'Ach, ik moet gewoon even wennen aan dit hele gebeuren' maar andere momenten (en die zijn er héél veel) voel ik me gewoon rot en eenzaam. Ik houd er gewoon niet van dat hier niks van jezelf is, niet zozeer mijn kamer want die voelt wel als "thuis" maar gewoon het hele huis; geen eigen badkamer, geen eigen keuken, geen eigen meubels...pff. Ik heb meer het idee dat ik op vakantie ben en dat ik donderdag gewoon weer mijn leven terugkrijg. Blegh, ik had dit echt niet verwacht van mezelf.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Simple-Art Topic Cherry Springs | 500 | 11-10-2008 14:31 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #134 Missy1234567890 | 4 | 08-09-2008 09:44 | |
De Kantine |