Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Nou wij namen om kwart voor tien de trein en toen was ze er iig nog niet.
![]() Oh en ik heb helemaal geen afscheid genomen, alleen per sms want ik moest naar de trein ergens op een ander perron. Ik zag de rest overigens nog wel langsrijden. ![]() Gepraat en filmpjes gekeken van andere meets. En nee, geen foto's. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik stapte in Gouda helemaal voorin in de trein. Echt waar! En toen reed ie naar Utrecht. En toen reed ie dezelfde kant het station weer uit als waar ie erin reed. Dus toen zat ik helemaal achteraan ![]()
|
Oh, heus wel. Ik zag ze staan toen ik een telefoontje kreeg en even je woonkamer doorbanjerde. Ik heb ze alleen niet heel uitvoerig bekeken, nee, daar heb ik niet meer aan gedacht. Dan moet ik maar een keer terugkomen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Toe maar, vertel ons maar wie je al gemeet hebt! hasseltboy | 251 | 14-09-2020 12:50 | |
De Kantine |
Oldskool DK-meet met pietsaai en wat niet al #785 Verwijderd | 502 | 29-12-2009 00:18 | |
De Kantine |
DK-meet # 6 Verwijderd | 500 | 25-08-2007 20:47 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M Ray | 500 | 18-09-2006 16:24 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
DK Meet 2004 @ Utreg Machiavelli | 431 | 24-10-2004 21:34 |