Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2008, 17:44
Verwijderd
Nou, niet doen dan!
Advertentie
Oud 30-08-2008, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Oh mensen help me please, ik ga weer expres ruzies maken met mensen, en dat eindigt altijd in een huildrama en dood-willen.
Je mag wel ruzie proberen te maken met mij.
Verwijderd
Citaat:
perforations
Oké!
Verwijderd
Was het maar zo makkelijk. Echt, ik ben psychisch op zo'n moment echt niet helemaal 100.
Verwijderd
Citaat:
Nou, het is weer een gezellig weekend in huize Stefenootje. Ik heb de helft van het gezin suïcidaal gemaakt!
Ik stel voor dat je net als ik zegt van 'Tabee, gezin!' en uit zuipen gaat.

Citaat:
paranoide is op dreef
Ik zat een week zonder internet! En ik heb zin om op alle topics te reageren met heel flauwe kutantwoorden. Zoals - wat heb je allemaal in je tas zitten? - KRIJTJES EN POEP POEPKRIJTJES

Ookal heb ik helemaal geen krijtjes of poep in m'n tas. En al helemaal geen poepkrijtjes. Volgens mij bestaan die niet eens.
Oud 30-08-2008, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook ruzie gemaakt met iemand van mijn potentiele zuip-gezelschap, dus ik kan denk ik niet meer mee.
Verwijderd
Zo uit eten met een collega en zijn vrouw. Ik hoop niet dat het de bedoeling was dat ik ook iemand meenam.
Verwijderd
volgens mij kan je echter wel krijten met poep
Verwijderd
Citaat:
Oh, dit is een slecht plan als je expres ruzie aan het maken bent en dit ook weet van jezelf. In dat geval is een jaar of anderhalf aan intensieve zelfontdekking en mentale groei en communicatie met je slachtoffers misschien een beter idee. Zodat je erachter kunt komen waarom je dan ruzie wil maken met mensen.

Maar het eerste plan is wel een stuk leuker.
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:

Ik zat een week zonder internet! En ik heb zin om op alle topics te reageren met heel flauwe kutantwoorden. Zoals - wat heb je allemaal in je tas zitten? - KRIJTJES [afbeelding] EN POEP [afbeelding] POEPKRIJTJES [afbeelding]

Ookal heb ik helemaal geen krijtjes of poep in m'n tas. En al helemaal geen poepkrijtjes. Volgens mij bestaan die niet eens.

Rebels hoor
Oud 30-08-2008, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Zo uit eten met een collega en zijn vrouw. Ik hoop niet dat het de bedoeling was dat ik ook iemand meenam.
eeeh
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook ruzie gemaakt met iemand van mijn potentiele zuip-gezelschap, dus ik kan denk ik niet meer mee.
Je hebt maar één barbuddy nodig. Of eigenlijk geen, als het echt hoge nood is.
Verwijderd
Citaat:
Makkelijk, gewoon de poep koelen met vloeibaar stikstof.
Oud 30-08-2008, 17:49
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ach, je drinkt je er wel uit
Oud 30-08-2008, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Je hebt maar één barbuddy nodig. Of eigenlijk geen, als het echt hoge nood is.
Maar we rijden in dezelfde auto erheen.
Oud 30-08-2008, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Ja, nou je 't zegt. Sterker nog, ik was ooit in een museum waarin 'schilderijen' hingen die met die methode waren gemaakt.

Moderne abstracte 'kunst' :')
Verwijderd
Citaat:
Ach, je drinkt je er wel uit
Halal-restaurant, .
Verwijderd
Citaat:
Makkelijk, gewoon de poep koelen met vloeibaar stikstof.
Of meer vezels eten!
Verwijderd
gewoon hier chagrijnig doen, maar dan niet tegen mensen hier gericht, stefanie. misschien werkt dat een beetje? ik ga het namelijk ook doen, want mijn liefste vriendinnetje was vanaf dag één van sziget echt een egocentrische kuthoer en nu gaat ze er gewoon mee door. NOU DAN TOCH NIET? POEPWIJF! BLOEDHOER!

en ik ga niet in mn eentje naar t strand want dat suckt en t is echt lekker weer en ik weet dus nu al dat ik de hele dag binnen ga zitten, omdat ik geen zin heb om mensen te smeken iets leuks met me te gaan doen en ik niet alleen naar buiten ga als ik zo'n kuthumeur heb.
*vloek vloek censuur duizend bommen en granaten piep*
Verwijderd
Wat een kutgrappen allemaal, zeg.
Oud 30-08-2008, 17:51
Verwijderd
Citaat:
gewoon hier chagrijnig doen, maar dan niet tegen mensen hier gericht, stefanie. misschien werkt dat een beetje? ik ga het namelijk ook doen, want mijn liefste vriendinnetje was vanaf dag één van sziget echt een egocentrische kuthoer en nu gaat ze er gewoon mee door. NOU DAN TOCH NIET? POEPWIJF! BLOEDHOER!

en ik ga niet in mn eentje naar t strand want dat suckt en t is echt lekker weer en ik weet dus nu al dat ik de hele dag binnen ga zitten, omdat ik geen zin heb om mensen te smeken iets leuks met me te gaan doen en ik niet alleen naar buiten ga als ik zo'n kuthumeur heb.
*vloek vloek censuur duizend bommen en granaten piep*
Als het strand vlakbij is zou ik gewoon alsnog zelf gaan. Muziek en een leuk boek mee, hoppa
Oud 30-08-2008, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Halal-restaurant, .
Succes.
Verwijderd
Citaat:
Ja, nou je 't zegt. Sterker nog, ik was ooit in een museum waarin 'schilderijen' hingen die met die methode waren gemaakt.

Moderne abstracte 'kunst' :')
Hehe ja, die weddenschappen houden we ook nog weleens Het is echt wachten op het moment dat 't eerste poepschilderij ontstaat in de klas. We hebben echter al wel pindakaas en muesli schilderijen gehad.
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Halal-restaurant, .
Dan moet je maken dat je wegkomt
Oud 30-08-2008, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Als het strand vlakbij is zou ik gewoon alsnog zelf gaan. Muziek en een leuk boek mee, hoppa
Dat!
Verwijderd
Citaat:
de laatste trein terug gaat al om 21u, dus het heeft ook eigenlijk geen zin meer. en ik wil gewoon niet meer iets doen, ik wil alleen maar mensen doodmaken, columbine style.
Verwijderd
Ik zou graag met sterrenmeisje meegaan
Verwijderd
Ik kan de klere krijgen, volgens die vriendin.

Oud 30-08-2008, 17:54
Verwijderd
Citaat:

TopDrop
TopDrop is offline
Jeetje. Iedereen is wel hostile bezig hier eh. Zal ik ook maar dan? KLOTENEGERS!!! ALLEMAAAAAAL!!!!
Verwijderd
Je bent wel gemist hoor Paranoide!
Oud 30-08-2008, 17:55
Verwijderd
Citaat:

Is ze lesbisch? Dan is goedmaakseks ook een optie.
Oud 30-08-2008, 17:56
Verwijderd
Ik had overigens aan mensen op het verjaardagsfeestje waar ik zo heen ga beloofd dat ik rond vijf uur van huis zou vertrekken.

Maar ik moet nu in m'n eentje gaan fietsen en ik weet de weg niet want ik ben er pas twee keer geweest (met mensen die de weg wél wisten). Bovendien heb ik geen richtingsgevoel, behalve soms, maar in Slotervaart niet. Sowieso, Slotervaart. Hallo, ik wil een rokje aan, maar als ik zometeen verdwaal en om half elf 's avonds nog in m'n eentje ergens in een achterstandswijk rondfiets word ik vast honderd keer verkracht. Beter doe ik een skipak aan en ga met de metro
Oud 30-08-2008, 17:57
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik had overigens aan mensen op het verjaardagsfeestje waar ik zo heen ga beloofd dat ik rond vijf uur van huis zou vertrekken. [afbeelding]

Maar ik moet nu in m'n eentje gaan fietsen en ik weet de weg niet want ik ben er pas twee keer geweest (met mensen die de weg wél wisten). Bovendien heb ik geen richtingsgevoel, behalve soms, maar in Slotervaart niet. Sowieso, Slotervaart. Hallo, ik wil een rokje aan, maar als ik zometeen verdwaal en om half elf 's avonds nog in m'n eentje ergens in een achterstandswijk rondfiets word ik vast honderd keer verkracht. Beter doe ik een skipak aan en ga met de metro [afbeelding]
Oud 30-08-2008, 17:57
Verwijderd
Blijf daar dan pitten Paranoide!
Oud 30-08-2008, 18:00
Verwijderd
Nou, daar ga ik dan. Fijne avond nog.
Oud 30-08-2008, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Hehe ja, die weddenschappen houden we ook nog weleens Het is echt wachten op het moment dat 't eerste poepschilderij ontstaat in de klas. We hebben echter al wel pindakaas en muesli schilderijen gehad.
Je school klinkt echt leuk. Misschien moet ik voor de grap ook aan de kunstacademie gaan studeren, als tweede studie, alleen ga ik dan nooit naar colleges en doe drie jaar over de propedeuse. Als ik 'm al haal, maar als dat niet het geval is boeit dat ook niet. Collegegeld betaal je toch maar aan één instantie en ze hebben vast geen bindend negatief studieadvies en ik kan dan leuk klooien met leuke materialen in m'n vrije tijd

Citaat:
Je bent wel gemist hoor Paranoide!
Je wilde gewoon patsen met je grapje, he! Snoodaard.
Oud 30-08-2008, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Blijf daar dan pitten Paranoide!
Ik bedoelde op de heenweg.

De terugweg boeit niet, want ik kan daar inderdaad blijven slapen als ik wil. En zo niet dan gaan er nog mensen deze kant op, dus ik kan dan meefietsen.
Oud 30-08-2008, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Je school klinkt echt leuk. Misschien moet ik voor de grap ook aan de kunstacademie gaan studeren, als tweede studie, alleen ga ik dan nooit naar colleges en doe drie jaar over de propedeuse. Als ik 'm al haal, maar als dat niet het geval is boeit dat ook niet. Collegegeld betaal je toch maar aan één instantie en ze hebben vast geen bindend negatief studieadvies en ik kan dan leuk klooien met leuke materialen in m'n vrije tijd

Colleges? Welke colleges?
Je zou hier trouwens met gemak bolwerken, mocht je daar nog over twijfelen.
Oud 30-08-2008, 18:02
Verwijderd
Ik wil 'n strand in mijn achtertuihuihuihuin!
wie wil er van huis ruilen?
Oud 30-08-2008, 18:03
Verwijderd
He, dat witte werkt best goed
Oud 30-08-2008, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Hoezo, grapje?
Oud 30-08-2008, 18:08
Verwijderd
Citaat:
de laatste trein terug gaat al om 21u, dus het heeft ook eigenlijk geen zin meer. en ik wil gewoon niet meer iets doen, ik wil alleen maar mensen doodmaken, columbine style.
Hehe, eindelijk iemand op dezelfde golflengte als ik.
Oud 30-08-2008, 18:10
Verwijderd
Als jullie mensen willen doodmaken, er is in de straat een vervelende kinderen feestje aan de gang
Oud 30-08-2008, 18:10
Verwijderd
AIVD naamzoek.
Oud 30-08-2008, 18:13
Verwijderd
Wtf, ik zit op funda te kijken en 'n huis in de straat is verkocht voor 949.000 euro

Je zou maar 949.000 betalen en bij ons in de straat terecht komen :')
Oud 30-08-2008, 18:15
Verwijderd
Haha schitterend om te zien ook hoe ze er alles aan doen om de straat niet al te geestdodend lelijk te doen lijken
Oud 30-08-2008, 18:17
Verwijderd
Citaat:
AIVD
Citaat:
funda
Verwijderd
Citaat:
Hoezo, grapje?
Ik kan toch moeilijk zeggen dat je me naar je huis hebt gelokt met DVD's van Jan Švankmajer, me met bruut geweld onder je bureau hebt gewerkt en me vervolgens hebt vastgeketend aan de muur alwaar ik een weeklang heb moeten leven op een hongerdieet? Goed, eiwitten kwam ik niet tekort, maar verder.. Een hachelijke situatie, wat ik je brom. Je moet maar blij zijn dat ik aan het Stockholmsyndroom lijd, anders had ik je allang aangegeven.

Citaat:
Colleges? Welke colleges?
Je zou hier trouwens met gemak bolwerken, mocht je daar nog over twijfelen.
Nou, ik weet niet of ik überhaupt aangenomen zou worden, hoor. Sowieso heb ik amper 3D-werk, terwijl dat wel moet bij je toelatingdinges. En zo goed ben ik ook helemaal niet.

Maar ik heb er eigenlijk totaal niet over nagedacht, het kwam net zomaar in me op. Terwijl het nog best een goed idee is. Ik zal eens gaan informeren of ze op de AHK nog mensen willen die drie jaar over hun propedeuse willen doen
Verwijderd
: para:
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten