Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het eerste plan is wel een stuk leuker. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Rebels hoor ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
gewoon hier chagrijnig doen, maar dan niet tegen mensen hier gericht, stefanie. misschien werkt dat een beetje? ik ga het namelijk ook doen, want mijn liefste vriendinnetje was vanaf dag één van sziget echt een egocentrische kuthoer en nu gaat ze er gewoon mee door. NOU DAN TOCH NIET? POEPWIJF! BLOEDHOER!
en ik ga niet in mn eentje naar t strand want dat suckt en t is echt lekker weer en ik weet dus nu al dat ik de hele dag binnen ga zitten, omdat ik geen zin heb om mensen te smeken iets leuks met me te gaan doen en ik niet alleen naar buiten ga als ik zo'n kuthumeur heb. *vloek vloek censuur duizend bommen en granaten piep* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je bent wel gemist hoor Paranoide!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had overigens aan mensen op het verjaardagsfeestje waar ik zo heen ga beloofd dat ik rond vijf uur van huis zou vertrekken.
![]() Maar ik moet nu in m'n eentje gaan fietsen en ik weet de weg niet want ik ben er pas twee keer geweest (met mensen die de weg wél wisten). Bovendien heb ik geen richtingsgevoel, behalve soms, maar in Slotervaart niet. Sowieso, Slotervaart. Hallo, ik wil een rokje aan, maar als ik zometeen verdwaal en om half elf 's avonds nog in m'n eentje ergens in een achterstandswijk rondfiets word ik vast honderd keer verkracht. Beter doe ik een skipak aan en ga met de metro ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je zou hier trouwens met gemak bolwerken, mocht je daar nog over twijfelen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Maar ik heb er eigenlijk totaal niet over nagedacht, het kwam net zomaar in me op. Terwijl het nog best een goed idee is. Ik zal eens gaan informeren of ze op de AHK nog mensen willen die drie jaar over hun propedeuse willen doen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |