Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk niet dat het zo zinvol is om nu Soija eruit te stemmen, hij zal nu geen (al dan niet slechte) invloed hebben op het spel en dan kunnen we IMO beter iemand eruit stemmen die het spel wel negatief kan beïnvloeden. Als Soija deze ronde overleefd dan lijkt het me tevens beter om een vervanger voor hem te zoeken, als hij een hele week niet meestemt dan mist ie dus vier hangrondes, da's toch wel veel.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Dat ja.
Ik stel voor dat we verder geen woorden vuilmaken aan de Soijakwestie (braaf volgens de forumregels). Stemmen voor een gebande speler gaat niet door, dan moet je maar zorgen dat je niet geband wordt.
||
Citaat:
|
Oké, na driftig overleg tussen Katje de kille bureaucraat en Juice, het geweten van het spelleidersduo, zijn we tot het volgende besluit gekomen: de dorpelingen mogen stemmen over het lot van Soija. Voor 20:30 vanavond PM je naast je keuze voor de hangronde ook of je vindt dat Soija
1. in het spel blijft, maar tijdens zijn ban niet meer actief deelneemt, zodat hij dus zelf niet kan stemmen, maar anderen wel op hem, of 2. vervangen wordt, waarschijnlijk door iemand die mee wilde doen maar te laat heeft gereageerd.
Laatst gewijzigd op 11-09-2008 om 13:01. |
![]() |
||
Citaat:
Desondanks stem ik vandaag wel op Soija. Hij is nog steeds de meest verdachte in mijn ogen (maar we zijn nog maar net begonnen, dus het is natuurlijk alleen maar speculatie), maar mocht hij geen wolf zijn, dan vind ik het eerlijk gezegd nog niet heel erg dat hij er dan uit is. Ik vind dat hij vervelend reageerde op mijn theorieën. Als je zo reageert op iemand die je beschuldigt, kan je denk ik beter maar niet meedoen met het spel. Edit: ik had de laatste post van de spelleider nog niet gelezen. Een vervanger is natuurlijk ook prima, als er nog iemand is die graag mee wil spelen? Heeft iemand zich daar al voor aangemeld, spelleider? TopDrop? Als er een vervanger is ben ik wel voor die optie. En dan stem ik nog wel een ronde random.
|
TopDrop kan sowieso niet invallen, omdat hij weet wie de geliefden zijn.
Als er een vervanger is, ben ik voor die optie. Als er geen vervanger komt, heb ik Soija er liever uit, omdat ik dan wil weten wat zijn rol is. Als hij een belangrijke rol heeft, heb ik liever dat die er uit is, dan dat ik er drie rondes rekening mee houdt dat die rol er in zit, terwijl die dan niet meespeelt. Maar omdat ik niet verwacht dat CS bij het stelletje hoort en ik haar verder niet verdacht vind spelen, stem ik liever sowieso op Mr. Soija, omdat ik hem wel voor verrader of heks aanzie. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ah, oké. Ik vind het toch gevaarlijk dat we een week lang zijn mening niet horen en dat hij daarna weer meespeelt, het lijkt me handig om hem er binnen die week uit te stemmen. En omdat ik niet op CS wil stemmen (ik ga er vanuit dat fizzle geen 'hint' heeft gegeven), stem ik op Soija.
|
![]() |
|
Ik overweeg te gaan stemmen op allureV of kunst, omdat zij de beslissende stemmen uitbrachten bij de dood van fizzle. Deze theorie, die ik al eerder postte, is natuurlijk flinterdun, maar de kans dat een van hen dacht "oeh, als ik nu zeg op fizzle te gaan stemmen lijkt het een on-overbrugbare meerderheid te gaan worden,waardoor de wolven buiten schot blijven" is er natuurlijk wel. De ervaring leert toch wel dat wolven daar happig op zijn.
Dan rest natuurlijk nog de vraag wanneer wordt een overbrugbare meerderheid on-overbrugbaar? Ik denk dat het aan de situatie ligt. Ik denk ik voor allureV ga, omdat de meerderheid met haar stem van 2 naar 3 stemmen steeg en ik denk dat daar gemiddeld genomen de grens ongeveer ligt. Heeft iemand anders misschien een andere mening over waar die grens ligt?
Laatst gewijzigd op 11-09-2008 om 15:06. |
![]() |
|
Ik heb besloten van mijn stem op Cherry af te zien. voorlopig.
iemand zei iets over de edit die Fizzle had gedaan en daardoor lijkt het me idd onwaarschijnlijk dat zij aan het hinten was. ik twijfel of ik op mr. soija zal stemmen of op totaal iemand anders. Bijv. Daboman's theorie om op AllureV of Kunst te stemmen. Verder heb ik wel een keer met ford gespeeld en ook een keer gespelleid toen hij meespeelde. hij is een gevaarlijke slechterik vind ik en daarom iemand om in de gaten te houden dit spel ![]() en ik heb onderbuikgevoelens bij ons basjeeh. geen idee waarom en dat zou ook geen reden zijn om op hem te stemmen ofzo... bij de rest heb ik totaal nog geen idee...
|
![]() |
Toen ik stemde waren er drie mensen die op Soija hadden gestemd en zes mensen die op Fizzle hadden gestemd. Als ik voor Soija was gegaan, zou ik vast beschuldigd worden van het in de hand werken van gelijkspel. Een random stem op iemand had weinig zin, dus ben ik maar meegegaan met de Fizzle-stemmers.
|
Nogmaals: jullie moeten ook stemmen wat er met Soija gaat gebeuren: of hij vervangen wordt door een andere speler, gewoon in het spel blijft maar niet actief speelt tijdens zijn ban.
||
Citaat:
![]() Heeft iemand zin om een lijstje te maken met wie op wie stemt? Ik niet namelijk. Ik ga nu op Soija stemmen, in de veronderstelling dat er geen vervanger komt.
||
Citaat:
én ze moedigt aan niet te schapen (maar wolven willen natuurlijk dat we met hen meeschapen) en verder beschuldigd ze hier soija. Hierdoor neig ik dan weer wel meer naar soija even niet uitgaande van 100x reverse enzo Verder staat Soija ook in het lijstje van Fizzle. dat waren de volgende mensen: Mr Soija, mutsieprutsie, flowtje, EOS, Kunst, AllureV en Basjeeh Basjeeh verdenk ik niet, maar ik heb wel onderbuikgevoelens bij hem. Verder vind ik niet dat hij inhoudelijk post + hij gaat in op posts van mij en draait ze net verkeerd zodat het lijkt dat ik iets niet logisch bedenk, terwijl dat niet was wat ik had gezegd (ik gaf bijv. aan dat er vast een aantal wolven in het fizzle lijstje zitten waarvan max. 3 waarop hij reageert dat het heus niet zo hoeft te zijn dat de laatste drie mensen wolf zijn. nee, tuurlijk niet! dat had ik ook helemaal niet gezegd). Mr. soija zou ik nog wel op willen stemmen om wat ik hierboven zei. Kunst maakte op het laatste moment een rare move met haar stemwijziging. Flowtje verdenk ik op dit moment niet. ze is meestal stil en post nu volgens mij wel af en toe wat. Denk niet dat zij wolf is. mutsieprutsie is me eerlijk gezegd totaal niet opgevallen (wat misschien ook zorgwekkend is ![]() hmm.... [edit] ik zeg eerst basjeeh niet te verdenken maar als ik mn post teruglees vertrouw ik hem eigenlijk voor geen meter ![]()
||
Citaat:
VRAAG: Hoe staan jullie tegenover gelijkspel creeeren in dit stadium van het spel? hebben we dan meer info, of haal je er nog niks uit en is het verspilling van kostbare goedzakken?
Laatst gewijzigd op 11-09-2008 om 17:28. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #51 #2 TopDrop | 500 | 26-09-2008 09:53 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #34 Verwijderd | 500 | 06-06-2007 22:17 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
en? wat vind jij nou van de persoon boven jou? Myuki | 500 | 27-09-2004 15:41 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #2 AlopiA | 500 | 11-04-2004 19:10 |