Advertentie | |
|
![]() |
|
En in het kader van stomme bedrijfsvoering: ik was vandaag met mn vriend kussentjes gaan kopen in een woonwinkel. Dus wij met vier kussens bij de kassa, op het belletje gedrukt want er was niemand, en maar wachten. Uiteindelijk staan er drie personeelsleden op zo'n tien meter van ons gewoon te staan, ze maken totaal geen aanstalten om ons te helpen, en staren ons gewoon aan. Na dat wij een minuutje of 3 terug hebben gekeken, verbaasd om het gebrek aan initiatief, hebben we de kussens maar boos teruggelegd. We liepen gewoon langs die mensen, ze keken ons aan, maar ze hebben totaal niks gezegd. Echt, onbeschoft flutpersoneel, ik ga nooit meer naar die winkel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Wel jammer van die Burger King.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() stomme mensen dan ![]() |
![]() |
|
De laatste 10 bezoekers van deze pagina waren:
Deze pagina is 84 keer bezocht Verwijderde users krijgen een streepje door hun naam ofzoiets? ![]()
|
Verwijderd
|
Dat is wel kut, ik had een cd aan haar verkocht op V&A, en die had ik pas vrij laat op de post gedaan (had ik haar ook laten weten), maar nu kreeg ik laatst een PM op m'n oude account, dat 'ie nog steeds niet was aangekomen. Ik zag die PM net pas, omdat ik niet iedere dag inlog op MadameMinke ofzo. Maar dat is dus best vreemd, want ik had hem nu toch echt al een paar dagen eerder op de post gedaan. En nu ze haar account verwijderd heeft, kan ik niet meer van haar horen of ze hem heeft ontvangen of niet.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb een computervraag! Ik heb een headset gekocht en die wil ik aanlsuiten. Ik heb een roze en een groen uiteinde, achter bij mijn computerkast is nog één aansluiting vrij, moet ik dan die van de boxjes er gewoon uithalen en die van de headset erin doen?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |