Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2008, 18:35
Verwijderd
Ik ga voor CS, met de wegstreeptactiek blijven Allure en CS voor mij over voor misschien wolven, en dan vind ik CS toch het misschienst wolf.
En ik denk dat Mutsie een heks is, want ze speelde aan het begin erg voorzichtig, en ik stem liever gelijk de wolf eruit zodat we gewonnen hebben.
Advertentie
Oud 21-09-2008, 19:16
Daboman
Daboman is offline
Ik stem op mutsieprutsie
Oud 21-09-2008, 19:25
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik ga voor CS, met de wegstreeptactiek blijven Allure en CS voor mij over voor misschien wolven, en dan vind ik CS toch het misschienst wolf.
En ik denk dat Mutsie een heks is, want ze speelde aan het begin erg voorzichtig, en ik stem liever gelijk de wolf eruit zodat we gewonnen hebben.
wel goed van je dat je een eigen weg gaat, maar met alleen jouw stem op CS, bereik je natuurlijk niet dat CS er eerst uitgaat
nou, ik ben benieuwd wat het gaat worden zo (wat mutsie's functie was)
Oud 21-09-2008, 19:25
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik stem op mutsieprutsie
dat had ik nou niet verwacht
Oud 21-09-2008, 20:00
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Volgens mij ga ik zo dood
Oud 21-09-2008, 20:14
Lethe
Lethe is offline
Ik ben benieuwd!
Oud 21-09-2008, 20:30
Verwijderd
Citaat:
*vliegt met Kunst mee hemel in*
Dat kan niet, want jij bent dood en opgegeten door de wolven! Ik zweef omdat dat in het verhaal staat

*zorgt dat VeGs niet te pletter valt en op een wolk zet*

Hup! Dorpelingen! Hup!
Oud 21-09-2008, 21:03
Spelleider
Spelleider is offline
Mutsieprutsie kwam plotseling tevoorschijn van achter een boom en ging in haar luie stoel zitten met een goed glas welverdiende wodka. Ze had hard gewerkt in de afgelopen week. Zo was ze op haar werk voor Channel 6 met het voorstel gekomen een nieuwsprogramma te maken voor en door kinderen. Puur om economische redenen natuurlijk, want van kinderen moest ze zelf niets hebben. “I dream of an America with nudity and F-words on network TV. Where the whole world doesn't stop because a school bus did. Children are the future… today belongs to me!”, droomde ze. Maar zover was het nog niet. Ze zette haar televisie aan om naar het programma te kijken. Cherry Springs was voor een reportage afgereisd naar Zwolle, en stond voor een gezellig ogend rijtjeshuis. “They call her Katje. People say she’s crazy, just because she has a few dozen cats. But can anyone who loves animals that much really be crazy?”. Plotseling vloog de deur van het huis open en in de deuropening stond een klein dame die met een Tukkeraccent wartaal uitsloeg en Cherry Springs met diverse katten bekogelde. “Djaahaha hedje hedje”, riep Katje. Mutsieprutsie sloeg haar glas wodka in één keer achterover en besloot naar bed te gaan. Morgen zou ze meewerken aan de documentaire over de mysterieuze dood van de beroemde psychiater Light Fighter en de aan haar gewijde Light Fighter Memorial Hall. Met de gedachte aan het harde werk in het vooruitzicht viel te in slaap. Toen ging ze dood.

1. Absinthe (dorpeling)
2. Cherry Springs
3. AllureV
4. Sterrenmeisje (dorpeling)
5. Kazet Nagorra
6. Mr Soija (weerwolf) (geliefde)
7. Basjeeh
8. VeGs (dorpeling)
9. Mutsieprutsie (heks)
10. light fighter (weerwolf)
11. ~~Fantôme~~
12. Eye of Sauron (dorpeling) (geliefde)
13. Kunst (dorpeling)
14. Sherco (wolfsbane)
15. Daboman
16. kopmuntkip (verrader)
17. Flyaway (ziener)
18. Flowtje
19. Stefenootje (weerwolf)
20. Ford Prefect (dorpeling)
21. fizzle-fluffy (cupido)

blauw = opgehangen
rood = opgegeten
roze = gestorven aan liefdesverdriet

Eindelijk weer een meevaller voor de wolf!

Laatst gewijzigd op 21-09-2008 om 22:37.
Oud 21-09-2008, 21:14
Lethe
Lethe is offline
Jeetje, dit had ik niet verwacht. Sorry mutsieprutsie.
Oud 21-09-2008, 21:24
Daboman
Daboman is offline
Dit stinkt naar misdaad! Kazet durf ik nog wel te vertrouwen, die kwam als eerst met zijn theorie. Maar volgens mij is er weer een setje slechteriken bovenop gedoken zoals de vorige keer om het dorp weer bijna unaniem op 1 onschuldige te laten stemmen.
Oud 21-09-2008, 21:31
Lethe
Lethe is offline
Ja, en we kunnen nu niets uit het stemlijstje halen.
Oud 21-09-2008, 21:50
Verwijderd
Hmm, opvallend, ik dacht dat dit wel het einde van het spel zou zijn.
Oud 21-09-2008, 21:51
Verwijderd
Dan is de laatste wolf misschien AllureV. Zij stemde mee met light fighter op CS.
Oud 21-09-2008, 21:56
Daboman
Daboman is offline
Ok, en nu niet allemaal ineens naar kazet luisteren zonder zelf na te denken he
Oud 21-09-2008, 21:56
Lethe
Lethe is offline
Light Fighter stemde op CS naar aanleiding van mijn post, waarin stond dat CS ook zomaar wolf zou kunnen zijn, maar we niks uit haar stemmen kunnen afleiden, omdat ze niet stemde. Dus in feite stemde Light Fighter met mij mee. Ik weet niet of dat voor jouw verdachtmaking iets uitmaakt, maar ik wilde het toch even melden.
Oud 21-09-2008, 22:38
Spelleider
Spelleider is offline
Spelleiderfail! Mutsieprutsie was niet zoals eerder vermeld een dorpeling, maar de heks.
Oud 21-09-2008, 22:40
Verwijderd
Oud 21-09-2008, 22:42
Lethe
Lethe is offline
Oh! Dat is al beter.
Oud 21-09-2008, 22:45
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 21-09-2008, 22:59
Verwijderd
M.a.w. gefeliciteerd dorpelingen. Helaas wolf.
Oud 21-09-2008, 23:13
Daboman
Daboman is offline
Oh dat is goed nieuws. Maar toch, de wolf weet niet wie de heks is en kan het mutsieprutsie-stemmen gestimuleerd hebben in de veronderstelling dat het gewoon een dorpeling was.
Oud 22-09-2008, 08:34
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Bluh..ik was geen goede heks! Succes laatste wolf!!
Oud 22-09-2008, 09:18
Daboman
Daboman is offline
Aangezien de heks er nu uit is, is het tijd om dit even te herzien. Ik ben van gedachten veranderd over kazet, fantome, allureV en basjeeh.

CS, Allure, Kazet, Fantome, Daboman, Flowtje en basjeeh

En de overgebleven rollen: jager, 1 wolf, tovenaar, leerlingziener en 3 dorpelingen.

CS: vind ik een beetje stil. Misschien wolf, maar kan dus in mijn ogen net zo goed leerlingziener zijn. Zelfs voor dat ze op kamp ging vond ik haar al vrij stil.
AllureV: misschien toch de wolf. Ik zou het niet weten.
Flowtje: verdenk ik niet zo omdat ze in de ronde dat stefenootje het loodje legte op stefenootje stemde
Basjeeh: verdenk ik niet zo om dezelfde reden. Daarbij had ik bij m'n theorie over kunst ook al een reden om hem "vrijpleit punten" te geven, maar daarbij moet ik aantekenen dat ik die bij light fighter ook had.
Kazet: lijkt me geen wolf. Hij post sinds de dood van kunst soms exact wat ik ook denk. Verdenk ik niet echt, wat dus ook een beetje gebaseerd is op het feit dat ik van mezelf weet dat ik de wolf niet ben. Kan dus niet meer de heks zijn.
Fantome: Ben ik nog niet over uit eerlijk gezegd. Aangezien de heks er nu uit is, denk ik nu toch dat ze aan de goede kant staat. Ze maakt op mij een oprechte indruk dat ze het ook niet weet. Typisch heksentrekje (aangezien de heks geen reden heeft om actief goede theoriën te posten), maar de heks is er dus al uit en dus zal het wel oprecht zijn.
Daboman:Voor de volledigheid dan. Ik ben geen wolf. Maar ik viel openlijk kunst aan. De wolven hapten hier nogal op, maar ik heb de indruk dat dat bij de theorie over mutsieprutsie van kazet ook is gebeurd, ook al was ze de heks. Ik denk dat de wolf iemand anders voor heks aan zag.

Dus misschien dan toch een uit allureV en CS.

Laatst gewijzigd op 22-09-2008 om 09:27.
Oud 22-09-2008, 16:24
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Ik vond je best een goeie heks, gemene beheksert!
Oud 22-09-2008, 16:26
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
je hebt iig de bane behekst zodat die zijn krachten kwijt was
Oud 22-09-2008, 17:21
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
(...) En de overgebleven rollen: jager, 1 wolf, tovenaar, leerlingziener en 3 dorpelingen.
AllureV: misschien toch de wolf. Ik zou het niet weten.
Daboman:Voor de volledigheid dan. Ik ben geen wolf. Maar ik viel openlijk kunst aan. De wolven hapten hier nogal op, maar ik heb de indruk dat dat bij de theorie over mutsieprutsie van kazet ook is gebeurd, ook al was ze de heks. Ik denk dat de wolf iemand anders voor heks aan zag.

Dus misschien dan toch een uit allureV en CS.
Ik vond mutsieprutsie al eerder verdacht, voordat Kazet met een theorie kwam om haar te verdenken. Die ronde ging alleen niemand met mij mee, omdat iedereen met jou mee op Kunst stemde. Je zegt zelf al dat de wolven hier nogal op hapten.

Ik vind op dit moment CS het meest verdacht. Ze is stil, heeft een paar dagen niet kunnen stemmen waardoor we niets uit haar stemmen op konden maken en schaapte mee op Kunst. Ik heb al eens om deze redenen op haar gestemd en ga dat waarschijnlijk nu weer doen. Punt is ook dat ik echt niet weet wie anders wolf zou moeten zijn. Basjeeh, Daboman en Flowtje staan hoogstwaarschijnlijk aan de goede kant (anders zou Stefenootje niet weggestemd zijn), Kazet en Fantoom vertrouw ik en ik weet van mezelf dat ik geen wolf ben. Dan blijft CS over.
Oud 22-09-2008, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Ik vond mutsieprutsie al eerder verdacht, voordat Kazet met een theorie kwam om haar te verdenken. Die ronde ging alleen niemand met mij mee, omdat iedereen met jou mee op Kunst stemde. Je zegt zelf al dat de wolven hier nogal op hapten.

Ik vind op dit moment CS het meest verdacht. Ze is stil, heeft een paar dagen niet kunnen stemmen waardoor we niets uit haar stemmen op konden maken en schaapte mee op Kunst. Ik heb al eens om deze redenen op haar gestemd en ga dat waarschijnlijk nu weer doen. Punt is ook dat ik echt niet weet wie anders wolf zou moeten zijn. Basjeeh, Daboman en Flowtje staan hoogstwaarschijnlijk aan de goede kant (anders zou Stefenootje niet weggestemd zijn), Kazet en Fantoom vertrouw ik en ik weet van mezelf dat ik geen wolf ben. Dan blijft CS over.
Same here, alleen weet ik niet dat jij geen wolf bent dus twijfel ik tussen jou en CS.

Laatst gewijzigd op 22-09-2008 om 18:06.
Oud 22-09-2008, 18:02
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Same here, alleen weet ik dat jij geen wolf bent dus twijfel ik tussen jou en CS.
Je bedoelt dat je níet weet dat ik geen wolf ben, want als je dat wel zou weten, zou je niet hoeven twijfelen tussen mij en CS.
Oud 22-09-2008, 18:03
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Citaat:
Ik vond je best een goeie heks, gemene beheksert!
Ja dat was een goeie gok..
Oud 22-09-2008, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Je bedoelt dat je níet weet dat ik geen wolf ben, want als je dat wel zou weten, zou je niet hoeven twijfelen tussen mij en CS.
Oud 22-09-2008, 19:23
Fantôme
Fantôme is offline
om het de overwinning heel mooi voor ons te maken, had de wolfsbane er ook nog in moeten zitten
ben benieuwd wat de lonely wolf zometeen gaat doen....
Oud 22-09-2008, 19:35
Verwijderd
Denk niet dat deze ronde er zo veel toe doet, maargoed.
Even kijkend naar de volgende ronde: volgens mij gaan de meeste mensen richting AllureV en CS. Als je naar de stemlijstjes kijkt vind ik Allure het verdachtst. Stemde in de eerste twee ronden schaapachtig, ronde 3 niet, en ronde 4 als lonely-one op Mutsie, wat natuurlijk ook geen kwaad kan.
Oud 22-09-2008, 19:41
Spelleider
Spelleider is offline
Fantome had haar klas opgedragen als huiswerk een pakje boter te eten. “I fail to see the educational value of this assembly” merkte juf Hoover op. “Ah, it will be one of their few pleasant memories when they're pumping gas for a living” relativeerde Fantome. Ze besloot de kinderen een test te laten doen, want de educatieve video’s had ze allemaal al drie keer laten zien.
“These tests will have no effect on your grades. They merely determine your future social status and financial success.” Ze keek eens naar de kinderen in haar klas. “If any. Now, whose calculator can tell what seven times eight is?”
- “Oh! Oh! Low Battery?”
“Whatever” zuchtte Fantome geïrriteerd.
Op relationeel gebied stonden de zaken er ook al niet zo best voor. “Mrs. Fantome and Principal Daboman were in the closet making babies and I saw one of the babies and then the baby looked at me.” Dat was wat Basjeeh thuis aan zijn ouders had verteld. Zowel Fantome als Daboman kregen het flink te verduren van verschillende boze ouders, en dit had zijn weerslag op hun toch al instabiele relatie. Door Fantomes jammerlijke optreden als gastvrouw was hun laatste date ook al geen succes. “I don't entertain much. Usually it's just soup for one, salad for one, wine for three” had ze hem toevertrouwd. Dus deze avond was Fantome alleen thuis. En toen ze haar appartement kort verliet om een lege silo mosterd, gestolen uit de schoolkantine, bij het afval te gooien, voelde ze de hete adem van de wolf in haar nek. Dit wond haar eigenlijk best op. En toen was Fantome, die lieve Edna Krabappel, niet meer.

Deze nacht is Fantoom opgepeuzeld. Zij was de jager. Ze heeft tot morgen 20:30 de tijd om haar doelwit aan ons door te geven, er sterven morgen dus (waarschijnlijk) twee mensen.

1. Absinthe (dorpeling)
2. Cherry Springs
3. AllureV
4. Sterrenmeisje (dorpeling)
5. Kazet Nagorra
6. Mr Soija (weerwolf) (geliefde)
7. Basjeeh
8. VeGs (dorpeling)
9. Mutsieprutsie (heks)
10. light fighter (weerwolf)
11. ~~Fantôme~~ (jager)
12. Eye of Sauron (dorpeling) (geliefde)
13. Kunst (dorpeling)
14. Sherco (wolfsbane)
15. Daboman
16. kopmuntkip (verrader)
17. Flyaway (ziener)
18. Flowtje
19. Stefenootje (weerwolf)
20. Ford Prefect (dorpeling)
21. fizzle-fluffy (cupido)

blauw = opgehangen
rood = opgegeten
roze = gestorven aan liefdesverdriet
Oud 22-09-2008, 19:42
Fantôme
Fantôme is offline
naja, ik hoop iig dat onze llziener duidelijk gezegd heeft wie er nu uit moet (als diegene het al weet) voor het geval de wolf hem/haar heeft opgepeuzeld en als de jager wordt opgepeuzeld moet die natuurlijk wel weten wie te schieten. oja, of dat onze tovenaar heel goed weet wie hij moet beschermen deze ronde
Oud 22-09-2008, 19:42
Fantôme
Fantôme is offline
oww ik postte met de spelleider. maar nu ben ik dus dood
ik hoop dat ik een goede beslissing kan maken zodat mijn dood nut heeft!!
Oud 22-09-2008, 19:45
Verwijderd
Huh, wanneer komt jouw 'schot'? Bij de uitslag van morgenavond pas ofzo? Of zometeen?

Ikke snappe niks van!

Nevermind, morgen dus.

Nouja, als jij nou op Allure schiet en wij stemmen allemaal op CS, dan ben ik er 99% zeker dat we de goede te pakken hebben.
Oud 22-09-2008, 19:46
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Huh, wanneer komt jouw 'schot'? Bij de uitslag van morgenavond pas ofzo? Of zometeen?

Ikke snappe niks van!
ik mag voor morgen halfnegen stemmen. Ik mag dus tegelijk met jullie doorgeven op wie ik schiet. Hopelijk de laatste wolf dus *gaat weer dood zijn*
Oud 22-09-2008, 19:50
Verwijderd
Ik twijfel ook tussen AllureV en CS, ik denk dat ik toch maar voor AllureV ga.
Oud 22-09-2008, 20:14
Lethe
Lethe is offline
Dan hoop ik maar dat CS de wolf is.
Oud 23-09-2008, 13:34
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hmmz. Ik hoop dat de Jager de goede kant op schiet!
Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen. Of AllureV of Basjeeh. Ik heb me niet in ze verdiept, eigenlijk, maar ik vertrouw ze allebei niet helemaal.

Ik ga zo werken en dan heb ik het daarna nog heel erg druk dus ik stem nu maar meteen.
*iene miene mutte* Basjeeh dus.
Oud 23-09-2008, 13:37
Verwijderd
Hmm, ik ga maar voor CS, en dan mag de jager AllureV afschieten.
Oud 23-09-2008, 13:57
Daboman
Daboman is offline
Ik ga met kazet mee voor CS. Het moet haast wel allureV of CS zijn en op deze manier ontstaat er een duidelijke meerderheid zodat de jager AllureV kan afschieten. Hoewel, in theorie kan het dus nog kazet zijn, maar daar geloof ik niet zo in.
Oud 23-09-2008, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ik ga maar voor CS, en dan mag de jager AllureV afschieten.
Waarom ineens CS?
Oud 23-09-2008, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Waarom ineens CS?
Haar posts komen nogal gemaakt over. Bovendien probeert ze jou de hele tijd verdacht te maken, terwijl al vastgesteld is dat jij waarschijnlijk geen wolf bent. Dat, of ze is leerlingziener en ze probeert ons te vertellen dat jij toch wolf bent, maar daar komen we dan wel achter als ze dood is.
Oud 23-09-2008, 16:16
Lethe
Lethe is offline
Ik stem op CS. Ik weet vrijwel zeker dat zij wolf is. En wat jammer dat ik het spel waarschijnlijk niet ga overleven.
Oud 23-09-2008, 17:22
Flowtje
Flowtje is offline
Ik ga ook mee met CS, om de redenen die Daboman en Kazet opnoemen.
Oud 23-09-2008, 21:00
Lethe
Lethe is offline
Uitslaaaaag.
Oud 23-09-2008, 21:02
TopDrop
TopDrop is offline
Maar dan wel de uitslag van de stemronde. En niet uitslag op je huid ofzoiets. Want dat is naar.
Oud 23-09-2008, 21:02
Lethe
Lethe is offline
Ik geloof heus niet dat de jager mij gaat neerschieten. Nee, dat zou Fantoom nooit doen.
Oud 23-09-2008, 21:03
Verwijderd
een student met allergie naar zijn uitslag vragen....
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten