Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2008, 15:53
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Boze smiley.
Waarom dan niet gewoon:
Oud 25-09-2008, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Waarom dan niet gewoon:
Omdat zo cool is!!!1111~
Oud 25-09-2008, 15:55
Lethe
Lethe is offline
Oh!

Oud 25-09-2008, 15:57
Swlabr
Swlabr is offline
Hallo!
Oud 25-09-2008, 15:57
Verwijderd
Dag, Ahmed de Pahmed.
Oud 25-09-2008, 16:00
TopDrop
TopDrop is offline
Ik ga misschien vanavond een forumster spotten. Als ik zin heb.
Oud 25-09-2008, 16:01
Swlabr
Swlabr is offline
Hoe gaat het met jou, Elmer de Belmer?
TopDrop
TopDrop is offline
En morgen ga ik er bij eentje thuis eten
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Is er kans op hanky-panky?
Oud 25-09-2008, 16:02
Verwijderd
Citaat:
De laatste 10 bezoekers van deze pagina waren:

1. Barabas
2. eatdrumseatcym_
3. Fieneke
4. Ford Prefect
5. Lucky Luciano
6. miekiej10
7. Missy
8. uuuf
9. zeehond23+
10. ~~Fantôme~~

Hij stond er bij mij laatst ook tussen
Oud 25-09-2008, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Je hebt geen zin.
Oud 25-09-2008, 16:05
Verwijderd
annelynn! B0bk3 eatdrumseatcym_ FA hasseltboy m!ke Mobius Spelleider Uice+ zeehond23
Oud 25-09-2008, 16:05
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Is er kans op hanky-panky?
Lijkt me niet

Citaat:
Je hebt geen zin.
Oud 25-09-2008, 16:06
Lethe
Lethe is offline
Sponziebob!
Oud 25-09-2008, 16:06
TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb trouwens het ouderejaarsprogramma Ik kan precies lezen wat er allemaal gaat gebeuren
Oud 25-09-2008, 16:07
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Je hebt tegenwoordig weer het kleine huisje op de prairie op de tv. Dat keek ik vroeger echt altijd. Ik vind het nog steeds leuk om te kijken.
Qft
Oud 25-09-2008, 16:08
Missy
Missy is offline
Citaat:
Qft
Dan ben ik gelukkig niet de enige!
Oud 25-09-2008, 16:10
Missy
Missy is offline
En ik ging vandaag even de stad in om een tandenborstel te halen, kom ik thuis met een shirtje, trui, broek, schoenen, broodjes. Dat was helemaal niet de bedoeling.

En nu heb ik nog geen nieuwe tandenborstel.
Oud 25-09-2008, 16:12
Lethe
Lethe is offline
Sjee. Het lukt mij nooit om zo spontaan van alles te kopen.
Oud 25-09-2008, 16:12
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Sjee. Het lukt mij nooit om zo spontaan van alles te kopen.
Mij ook niet
Oud 25-09-2008, 16:13
TopDrop
TopDrop is offline
Ah, ok, ik heb iemand geregeld. Vanavond ga ik naar utrecht
Oud 25-09-2008, 16:14
TopDrop
TopDrop is offline
En morgen heb ik een tentamen. Dus misschien moet ik maar eens wat gaan doen dan.
Oud 25-09-2008, 16:15
Lethe
Lethe is offline
Hoeft niet.
Oud 25-09-2008, 16:16
TopDrop
TopDrop is offline
Ok, als jij het zegt
Oud 25-09-2008, 16:17
Lethe
Lethe is offline
Hebben jullie ook weleens dat iemand iets vraagt en dat iemand anders dan reageert maar voor je gevoel te snel reageert, dus dat het lijkt alsof diegene de vraag helemaal niet tot zich door heeft kunnen laten dringen?

Spoiler
Oud 25-09-2008, 16:19
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Hebben jullie ook weleens dat iemand iets vraagt en dat iemand anders dan reageert maar voor je gevoel te snel reageert, dus dat het lijkt alsof diegene de vraag helemaal niet tot zich door heeft kunnen laten dringen?

Spoiler
Had je dat net?
Oud 25-09-2008, 16:19
Lethe
Lethe is offline
Nee, niet net. Ik weet ook niet hoe ik er zo ineens aan dacht. Ik heb het ook niet over het forum trouwens, maar ik het echt.
Oud 25-09-2008, 16:21
TopDrop
TopDrop is offline
Je bedoelt dat iemand dan keisnel antwoord geeft, nog bijna voordat je klaar bent met de vraag stellen?
Oud 25-09-2008, 16:25
Lethe
Lethe is offline
Ja. Nou, dat is dan in feite niet zo. Maar voor je gevoel wel. Alsof je hersens even stil gestaan hebben.
Oud 25-09-2008, 16:26
TopDrop
TopDrop is offline
Ik had net wel een gesprek met een paar mensen, en toen onderbrak ik iemand even, en toen wilde hij verder gaan met zn verhaal, en toen zijn we echt 5 minuten bezig geweest om te bedenken waar het ook alweer over ging Dat was echt vaag. Gewoon een compleet blanco stuk in je geheugen dat je het gewoon echt niet meer weet waar het een halve minuut geleden over ging.
Oud 25-09-2008, 16:28
Lethe
Lethe is offline
Ja, dat is ook gek.
Oud 25-09-2008, 16:29
TopDrop
TopDrop is offline
Dat heb ik wel vaker trouwens. Ook bij colleges. Of dat ik de slides pas begin te lezen als ze alweer naar de volgende gaan ofzo ;x
Oud 25-09-2008, 16:49
Verwijderd
spore lijkt me toch eigenlijk een saai kutspel. met kutreclames.

Citaat:
Wel in de film en muziekindustrie, maar in het geval van games gaat er volgens mij vaak veel naar de publisher en blijft er weinig over voor de developpers. Trust me; games ontwerpen schijnt geen vetpot te zijn.

Anyway, ik vind jouw redenering net zo krom. Het is ook mogelijk niet voor een fiets te betalen. Je kunt er gewoon een jatten bij het station.
ik vind het allemaal diefstal, net als zwart rijden. ik download eigenlijk enkel de cd's die ik niet kan krijgen hier in nederland. en soms series, maar bij dat soort dingen kan het me niet zo veel schelen of de makers pindakaas of kaviaar op hun brood smeren.
Oud 25-09-2008, 16:50
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Dat heb ik wel vaker trouwens. Ook bij colleges. Of dat ik de slides pas begin te lezen als ze alweer naar de volgende gaan ofzo ;x
Dat is weer iets anders.

Ik heb er spijt van dat ik vorig jaar mijn haar zo kort heb laten knippen. Anders was het nu echt lang geweest.
Oud 25-09-2008, 16:52
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat is weer iets anders.

Ik heb er spijt van dat ik vorig jaar mijn haar zo kort heb laten knippen. Anders was het nu echt lang geweest.
Maar het is nu toch best lang?
Oud 25-09-2008, 16:53
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Maar het is nu toch best lang?
Maar er zitten allemaal dode punten aan.
Oud 25-09-2008, 16:54
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Maar er zitten allemaal dode punten aan.
Snel! Pak de reanimatie kit!
Oud 25-09-2008, 16:55
Verwijderd
Haai! M'n internet deed het gisteren en vandaag niet, maar ik ben er weer
Verwijderd
dode punten schmunten
Lethe
Lethe is offline
Hoi Stefenootje! We hebben verloren.
Oud 25-09-2008, 16:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ben eigenlijk van mening dat de makers van het spel beloond horen te worden voor hun inzet om dat spel te maken, mits ik dat spel gebruik natuurlijk. Maar als ik hun anti-piracy beleid zie begin ik te twijfelen of ik daar misschien toch niet vanaf moet stappen
Ik ben ook van mening dat je een spel gewoon moet kopen, maar EA laat je het spel niet kopen, je koopt het recht om het spel vijf keer te installeren op je pc. Het is dus meer huren, en dat vind ik voor die prijs niet netjes. Als ik een spel koop wil ik het ook nog kunnen spelen als ik mijn computer een aantal keren heb geformatteerd, en ik wil al helemaal niet dat DRM mijn pc ontregelt. EA straft de legale gebruikers ipv de illegale gebruikers.
Citaat:
Nou ik trust je niet Ik denk dat ze alsnog minimaal 5 keer modaal verdienen, iets wat niet nodig is volgens mij.
Ik denk niet dat de gemiddelde gamedesigner heel veel verdient hoor. Een collega van mij heeft stage gelopen bij zo'n bedrijf; het zijn enorme groepen mensen die aan een game werken, een paar mensen verdienen meer dan "normaal", de meesten hebben een "gewoon" salaris.
Citaat:
Jaja. Wel lezen maar nooit reageren he.
Oud 25-09-2008, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Hoi Stefenootje! We hebben verloren.
Ik heb het gezien ja. Winnen de wolven ooit weleens eigenlijk?
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Ik heb het gezien ja. Winnen de wolven ooit weleens eigenlijk?
Het schijnt van wel.
TopDrop
TopDrop is offline
In zo'n supermanfilm he, daar hingen ze zo'n gewicht van 1000 kilo ofzoiets aan 1 haar van superman. En soms als ik een haar te pakken heb, denk ik, ja! supermancheck! maar dan knapt ie gewoon meteen, en dan he, weer niet
Oud 25-09-2008, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook van mening dat je een spel gewoon moet kopen, maar EA laat je het spel niet kopen, je koopt het recht om het spel vijf keer te installeren op je pc. Het is dus meer huren, en dat vind ik voor die prijs niet netjes. Als ik een spel koop wil ik het ook nog kunnen spelen als ik mijn computer een aantal keren heb geformatteerd, en ik wil al helemaal niet dat DRM mijn pc ontregelt. EA straft de legale gebruikers ipv de illegale gebruikers.
net als de strippenkaarten duurder maken, omdat er te veel wordt zwart gereden. :/
Oud 25-09-2008, 16:59
Verwijderd
Omg, ik ben gisteren gaan verven in m'n nieuwe kamer (of nou ja, m'n ouders, en ik keek vooral toe) maar ik heb van m'n nieuwe huisgenootjes een doos vol met cadeautjes gekregen als welkom!
Er zaten flesjes wijn in, chocolade, een tweepersoons-chocoladefondue-set, Minke naamzoek. Tijdschrift, een pakketje om cakejes mee te maken. Superaardig!
Oud 25-09-2008, 17:01
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
net als de strippenkaarten duurder maken, omdat er te veel wordt zwart gereden. :/
Ja, idd. Dat artikel dat een paar pagina's terug gelinkt werd laat duidelijk zien dat zulke vergaande anti-piraterij maatregelen het alleen maar erger maken. Ze moeten gewoon eens proberen te gaan zakken met de prijs van de games.
Oud 25-09-2008, 17:02
Lethe
Lethe is offline
BIG. Branden is goedkoper.
Oud 25-09-2008, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Omg, ik ben gisteren gaan verven in m'n nieuwe kamer (of nou ja, m'n ouders, en ik keek vooral toe) maar ik heb van m'n nieuwe huisgenootjes een doos vol met cadeautjes gekregen als welkom!
Er zaten flesjes wijn in, chocolade, een tweepersoons-chocoladefondue-set, Minke naamzoek. Tijdschrift, een pakketje om cakejes mee te maken. Superaardig!
o dat is zeker aardig!
Oud 25-09-2008, 17:03
TopDrop
TopDrop is offline
Ik las ook in zo'n metro-achtig krantje dat, ik geloof een minister, van mening was dat we de ov chipkaart nog best in konden voeren. Want ja, geen enkele technologie is waterdicht. Dit en dat. Er moet alleen gezorgd worden dat ie niet te vaak gekraakt wordt, en dan kan het best. Ofzoiets. Terwijl alle andere betrokken partijen zoiets hadden van, ja, dikke vinger :')
Topic gesloten

Regels voor berichten