Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had net wel een gesprek met een paar mensen, en toen onderbrak ik iemand even, en toen wilde hij verder gaan met zn verhaal, en toen zijn we echt 5 minuten bezig geweest om te bedenken waar het ook alweer over ging
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb er spijt van dat ik vorig jaar mijn haar zo kort heb laten knippen. Anders was het nu echt lang geweest.
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
In zo'n supermanfilm he, daar hingen ze zo'n gewicht van 1000 kilo ofzoiets aan 1 haar van superman. En soms als ik een haar te pakken heb, denk ik, ja! supermancheck! maar dan knapt ie gewoon meteen, en dan he, weer niet
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Omg, ik ben gisteren gaan verven in m'n nieuwe kamer (of nou ja, m'n ouders, en ik keek vooral toe) maar ik heb van m'n nieuwe huisgenootjes een doos vol met cadeautjes gekregen als welkom!
![]() ![]() Er zaten flesjes wijn in, chocolade, een tweepersoons-chocoladefondue-set, Minke naamzoek. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik las ook in zo'n metro-achtig krantje dat, ik geloof een minister, van mening was dat we de ov chipkaart nog best in konden voeren. Want ja, geen enkele technologie is waterdicht. Dit en dat. Er moet alleen gezorgd worden dat ie niet te vaak gekraakt wordt, en dan kan het best. Ofzoiets. Terwijl alle andere betrokken partijen zoiets hadden van, ja, dikke vinger :')
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |