Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb samen met mijn snurkende bedgenoot tot in de middag lui geweest. Daarna onder de douche gegaan en mijn fiets opgehaald die al bijna 3 weken op Rembrandtplein stond. Wonder boven wonder was hij nog helemaal intact, dus kan er fijn meer naar de Flexbar fietsen waar Peaches vanavond draait. En OMGZ de MDKZ komen
![]() ![]() ![]()
|
Gisteravond een feestje gehad in een café met resultaat dat ik me had verslapen vanochtend, stond op 8:15 op en moest om 9:00 werken.. Normaal gaat de wekker dan om 7:30 maar die ging vandaag dus niet
![]() Verder gewerkt tot 18:00 en net gegeten, dus weinig boeiends vandaag ![]()
|
Nou, mijn LP-speler was nog steeds niet binnen dus toen ging ik langs bij de winkel. Helaas waren de mensen-die-daarover-gaan niet aanwezig, want die zijn natuurlijk nooit aanwezig als het er op aankomt. Maar ik zou de dag daarna teruggebeld worden. Vijf dagen later was ik echter nog steeds niet gebeld, dus ging ik stampij maken. Toen moesten er wat telefoontjes over en weer en bleek dat het model dat ik besteld had op zijn vroegst pas weer in december leverbaar was. Ik vond natuurlijk van niet, en na wat gezeur krijg ik nu deze week nog een duurder model voor dezelfde prijs. Dat deze week nog neem ik vrij letterlijk, als zij dat niet doen ga ik nog meer herrie schoppen en een gratis home cinema eisen.
![]() ![]() En voor de rest ben ik vroeg opgestaan om te bellen of er werk voor me was, maar nu hoef ik pas om half twee te werken dus ik had me nog wel tweehonderdvijftig keer kunnen omdraaien. ![]() ![]()
|
![]() |
Mijn voorwiel is uit mijn fiets gestolen
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Gisteren uit eten geweest met m'n werk. Nou ja, ik zeg m'n werk, maar er kwamen maar 6 mensen opdagen, waaronder 3 n00bies. Het was hoe dan ook errug gezellug en de 3 gangen maaltijd + brood + koffie + likeur was zelfs mij bijna teveel, maar ik heb 'm overwonnen. Uiteindelijk was ik pas kwart over 12 thuis, dus die studie dingetjes die ik moest doen heb ik maar links laten liggen.
Vandaag is er ook erg weinig van terecht gekomen, want ik herontdekte een serie van vroegah die ronduit geniaal en bizar is (Get A Life, over de oudste en domste krantenjongen ooit), dus ik heb even mooie herinneringen opgehaald. Net nog even de allersimpelste opdracht van m'n stapels huiswerk gemaakt en nu zit ik te stressen omdat ik ook nog andere opdrachten moet doen, duizent boeken moet lezen en 2essays moet schrijven in 3 dagen tijd. Ooooh, damn you studieweek!
|
vandaag naar de dutch design week in eindhoven geweest en tering, wat is dat wereldje toch kut. allemaal hippe vogels met enge schoenen en smerige brillen. Ik kreeg er gewoon de slappe lach van. en net afgesproken om met een stel vrienden naar weekend of horrors te gaan in bottrop, gaan we die filmshizz representen aaiight. en verder heb ik zin in het weekend want dan ga ik weer allemaal leuke dingen doen heeehihihihi.
|
Ik was gister op de Vice Party en er was geen gratis drank mijezus.
Uiteindelijk heb ik alles bij elkaar gejat en stond ik opeens een interview af te leggen voor de camera, gezien mijn dronkenheid was dat een vrij genant gebeuren ![]() Ow, en ik zag Avant Garde en hij was spang!
||
Citaat:
Ja, ik ben brak van een avondje wijn drinken en slechte spelletjes (risk? komopzeg) spelen en slapen in een huis zonder verwarming. En vandaag werken, slechte verhalen van friends en een boze huisbaas. Dat is beduidend slechter dan gisteren.
|
vanmorgen had ik tentamen op het roeterseiland en damn ik wil daar ook mijn faculteit zeg, veel leuker dan waar ik zit. daarna biertjes gedronken in kriterion en de stad in geweest voor kleren en nog meer biertjes
![]() ![]()
|
![]() |
Vandaag ben ik brak want gister ging ik met Reverend naar een huisfeest waar we uit verveling teveel alchohol nuttigden. DIt alles zonder Avant-Garde want die was lame maar belde wel op een onchristelijke tijd of het alsnog de moeite waard was. Dat was het niet, al waren er meisjes verkleed als konijntjes. Hoogtepunt van de avond was.. uh. Dus.
Nu luister ik Dave Brubeck.
|
Net rock band gespeeld bij mn huisgenoot en dat was echt de moeite waard. Toen heb ik voor old times sake mn basgitaar gepakt om te kijken of ik dat dan ook nog kon, maar ik heb gruwelijk gefaald. Straks nog even aan mn mooie essay, lekker eten en s'avonds een film kijken want ik moet uitrusten van de grootste huisschoonmaak ik tijden.
|
oh shit ik ben weer slachtoffer geworden van het hele zomertijd/wintertijd fiasco. stond om, dat dacht ik althans, 10 uur klaar om naar de bieb te gaan maar dat was dus 9 uur. dus nu moet ik nog een uur koffie drinken totdat die open gaat...
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
gisteren kwam m'n lover me ophalen van stage en toen viel iedereen stil en vrouwelijke collega's gingen blozen
![]() |
![]() |
|
Godverdomme wat een uitputtingsslag was gisteren zeg. Fucking harde avond die begon met Subhumans en eindigde met meer drank dan me lief was. Onder andere vebleven we in een kraakpand vol crusten zonder stroom, een kroeg die geen rookverbod kent vol met mensen die ik in eeuwen niet zag en een huis vol half dode mensen. Nu kijk ik 6 feet under en snak ik naar, geen idee eigenlijk wat.
|
Verwijderd
|
alllltijd als ik mijn fiets tegen die hekjes aan grachten neerzet denk ik ohnee straks gooi ik mijn sleutels er in en vannacht zijn echt mijn sleutels+slot in de amstel gevallen
![]() |
![]() |
|
Gister naar de bieb geweest omdat ik nu toch echtechtecht iets aan de studie moest gaan doen, maar natuurlijk was m'n beste 'din er ook, dus daar kwam weinig van terecht.
we zijn maar gaan shoppen, in een cafeetje gaan lunchen, bij haar thuis Ghost World gekeken en foute TV en daarna naar LVC, want daar speelde Kraak & Smaak en een vriend van ons wou dat we kwamen. Alhoewel hij lullig deed hebben we ons goed vermaakt, want de muziek was cool en de DJ's erna draaiden ook goeie shizzle en we hebben nieuwe, dronken vrienden gemaakt in het rookhok. Vandaag weer het plan om te gaan 'studeren', maar toen ik langs beste 'dins huis ging omdat m'n boeken er nog lagen, bleek dat zij ook nog geen hol had uitgevoerd en hebben we weer stomme shit zitten kijken. meh. Nu begin ik een beetje te stressen, want nu heb ik nog 2 dagen om een essay te schrijven, waarvan ik nog steeds niet precies weet waar het over moet gaan. *slik*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Beschrijf een moment van je dag flyaway | 10 | 31-01-2016 23:14 | |
De Kantine |
Wat saai zeg topicreeks wordt vervangen door Hoe was je dag? Missy | 0 | 30-04-2010 14:59 | |
De Kantine |
Geef je dag een cijfer. Missy | 94 | 18-12-2009 10:54 | |
Psychologie |
Je dag/een gebeurtenis laten zien door een plaatje #1 I-alone | 73 | 10-07-2004 00:47 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. # 2 Fantôme | 500 | 27-01-2004 16:01 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. (mix cijfer-voor-je-dag & steekwoorden) Quiana | 493 | 08-01-2004 14:10 |