Advertentie | |
|
![]() |
|
En meisje uit mijn klas heeft ook altijd heel veel foundation op. En dat is heel raar want ze heeft niet zo'n beste huid en dan ziet ze er heel egaal gekleurd uit met allemaal van die putjes en bultjes erop.
![]() EDIT: Oh, dit was vorige pagina nog even een klein beetje relevant. Nouja.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ben wel ooit een keer bij een concert van jan vayne geweest. dat was wel heel gaaf. maar hij speelde ook allemaal rare nummers. en er zat een violist bij. telt apocalyptica als klassieke muziek? |
![]() |
|
Verwijderd
|
De Noorderlingen
Komisch filmdrama Surrealistische film over de bewoners van de enige straat in een nooit afgebouwde nieuwe wijk in 1960. Thomas is een jongen van twaalf die zich verkleed als een neger en zich Lumumba noemt. Zijn ouders, de slager en zijn vrouw Martha, hebben onoverkomelijke seksproblemen. Zij wijst hem steeds af. Bij de boswachter Anton en zijn vrouw Elisabeth speelt iets anders. Zij verlangt hevig naar een kind, maar hij is onvruchtbaar. Thomas raakt bevriend met de postbode. De postbode is een manipulator die geobsedeerd is door de privélevens van de bewoners van de wijk, en voor hij de post bezorgt, leest hij die eerst zelf. okay deze film moet ik echt zien, 23:25 op Nederland 2 ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar waarschijnlijk was het dan toch een roddel op de mid delbare school.
|
Verwijderd
|
De jurk was tof, en Ober vond ik ook wel aardig. En in het theater heb ik De verschrikkelijke moeder en Wees ons genadig, in zijn regie, gezien. Vooral die eerste was briljant. En Kaatje is verdronken heb ik twee keer in de regie van een student van de academie gezien, was ook tof. En Welkom in het bos is helemaal een briljant stuk, ook een keer van een andere regisseur gezien.
Tot zover mijn kennis over Van Warmerdam. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Beetje heel erg late reactie, maar:
sterrenmeisje zegt: Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |