Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2008, 18:57
Verwijderd
ik moet nog steeds je octokattendingetje bekijken die je stuurde maar ik overstroom qua dingen die voor moeten gaan enzo
Advertentie
Oud 22-10-2008, 18:57
Verwijderd
waarom zou je eigenlijk ook in oktober al na gaan denken over de nieuwjaarsduik? dat beslis je toch gewoon op 1 januari als je heel dronken en nog wakker bent. dat je dan denkt: "goh, laat ik lekker even gaan zwemmen"
Oud 22-10-2008, 18:59
Verwijderd
Citaat:
ik moet nog steeds je octokattendingetje bekijken die je stuurde maar ik overstroom qua dingen die voor moeten gaan enzo
Ik blijf je er wel gewoon aan herinneren tot je 'm kijkt
Oud 22-10-2008, 19:00
Verwijderd
wtf, we krijgen een schoolborrel omdat avans goede resultaten behaalde in de elsevier?
Oud 22-10-2008, 19:01
Verwijderd
Hier is de tutorial voor de autoraamtruuk, voor wie nieuwsgierig is. Het is best raar, die tutorials. Als je er genoeg kijkt dan snap je opeens allemaal special effects bij films, hoe ze dat precies doen.
Oud 22-10-2008, 19:04
Verwijderd
Het is ook vrij belachelijk hoe enorm veel tijd er gaat zitten in best simpele dingen. Terwijl andere dingen, die heel effectvol lijken - zoals auto-ongelukken waarbij je echt iemand geraakt ziet worden bijvoorbeeld - juist best makkelijk te maken zijn.
Oud 22-10-2008, 19:22
Verwijderd
ik heb dat programma echt al heel lang maar ik heb het nog nooit open gehad

nggnngg topics openen is eng, zelfs op artistiek
Oud 22-10-2008, 19:26
Verwijderd
Man.

Ik had helemaal gezond gekookt en alles en toen had ik veel teveel dus ik in bakje doen en toen bakje in koelkast zetten en toen floep over mijn broek en schoenen.

Oud 22-10-2008, 19:26
Verwijderd
Haha ik schrok trouwens vna mijn naam daar zo.
Oud 22-10-2008, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Man.

Ik had helemaal gezond gekookt en alles en toen had ik veel teveel dus ik in bakje doen en toen bakje in koelkast zetten en toen floep over mijn broek en schoenen.

Oud 22-10-2008, 19:30
Verwijderd
Citaat:
ik heb dat programma echt al heel lang maar ik heb het nog nooit open gehad

nggnngg topics openen is eng, zelfs op artistiek
Hij is ook gewoon eng, met miljoenen knopjes en tabellen. Maar als je eenmaal een beetje doorhebt wat waar zit dan is het een kwestie van klooien met de instellingen tot je iets leuks bij elkaar geprutst hebt Het lijkt op zich best op Photoshop, alleen werk je veel meer met masks.

Niet dat ik dat zelf allemaal al snap en uit mezelf kan, maar ik kan de tutorials in elk geval al enigszins volgen
Oud 22-10-2008, 19:32
Verwijderd
Ik helemaal snel naar ARTistiek om het nieuwe topic van ecnelis te bekijken, is 'ie er helemaal niet Ga eens maken, Manon. Als er getalanteerde mensen bestaan dan hoor jij daar echt wel bij.
Oud 22-10-2008, 19:35
Verwijderd
Haha ja nou.

Maar toen had ik wel niet meer véél teveel, nu nog twee grotige porties Wat handiger uitkomt want ik eet alleen morgenavond nog thuis.

En lalala Ik heb weer echt internet.
Oud 22-10-2008, 19:35
Verwijderd
ik heb niet zo veel zin om een topic te maken ofzo
Oud 22-10-2008, 19:37
Verwijderd
Als ik het open op jouw account (even wachtwoord pmen!), doe je het dan wel vullen?
Oud 22-10-2008, 19:38
Verwijderd
Citaat:
ik heb niet zo veel zin om een topic te maken ofzo
Wil je soms in een donker hoekje in je eentje zitten prutsen met inkt en potloden en dan je tekeningen bij elkaar knuffelen en achterdochtig giechelend om je heen kijken of er niemand aankomt die ze per ongeluk kan zien?

Hoewel dat eigenlijk nog best aangenaam klinkt.
Verwijderd
nou ik heb de internetverbinding gemaakt, die idioot van m'n huisgenoot had een of ander programma op z'n computer staan dat gewoon 0,5 MB/s verbruikte. Zonder dat hij het zelf wist, wat een nerd
Verwijderd
Ik vind die tutorial best intrigerend eigenlijk.
Oud 22-10-2008, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Als ik het open op jouw account (even wachtwoord pmen!), doe je het dan wel vullen?

Citaat:
Wil je soms in een donker hoekje in je eentje zitten prutsen met inkt en potloden en dan je tekeningen bij elkaar knuffelen en achterdochtig giechelend om je heen kijken of er niemand aankomt die ze per ongeluk kan zien?

Hoewel dat eigenlijk nog best aangenaam klinkt.
Komt in de buurt. Maar oké, ik trek wel wat dingetjes bij elkaar voor een topic
Oud 22-10-2008, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Ik vind die tutorial best intrigerend eigenlijk.
Ze hebben er best veel op die site en ze zijn verslavend.

Ik heb bij al die dingen eerst iets van 'whooooooooooooo dat ziet er gaaf uit', maar als ze uitleggen hoe het moet is het opeens veel minder indrukwekkend.
Oud 22-10-2008, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Komt in de buurt. Maar oké, ik trek wel wat dingetjes bij elkaar voor een topic
Hoera!
Oud 22-10-2008, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Ze hebben er best veel op die site en ze zijn verslavend.

Ik heb bij al die dingen eerst iets van 'whooooooooooooo dat ziet er gaaf uit', maar als ze uitleggen hoe het moet is het opeens veel minder indrukwekkend.
Ik ga ook maar op niet in op de behoefte om meer te kijken, dan blijf ik kijken.
Oud 22-10-2008, 19:49
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Hier is de tutorial voor de autoraamtruuk, voor wie nieuwsgierig is. Het is best raar, die tutorials. Als je er genoeg kijkt dan snap je opeens allemaal special effects bij films, hoe ze dat precies doen.
videotutorials <3

Citaat:
Man.

Oud 22-10-2008, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Ik ga ook maar op niet in op de behoefte om meer te kijken, dan blijf ik kijken.
En wat is daar mis mee, he?
Oud 22-10-2008, 19:51
Verwijderd
Citaat:
En wat is daar mis mee, he?
Het feit dat ik straks nog een half uur van m'n kostbare tijd verdoe
Oud 22-10-2008, 19:52
Verwijderd
Oud 22-10-2008, 19:53
Verwijderd

Oud 22-10-2008, 19:54
Verwijderd
Citaat:
videotutorials <3
Ja

Hoewel deze niet uitzonderlijk leuk zijn. (Maar wel heel informatief en boeiend, dat wel.) Ik moet even een site zoeken met zo'n animatienerd die tot diep in de nacht videotutorials bij elkaar zit te smeden en allemaal kutgrapjes maakt tussendoor. Of eentje met een raar accent, of iemand die belachelijk enthousiast is, of iets in die richting. Het grote voordeel van videotutorials en dingen leren in je vrije tijd - je kunt een rare docent zoeken
Oud 22-10-2008, 19:55
fransieman13
fransieman13 is offline
wat is dit een slow chat
Oud 22-10-2008, 19:56
Verwijderd
ik heb ook als een kwijlend kind die tutorial gekeken en hihi wat leuk. en intimiderend want gepriegel en engelengeduld zijn niet mijn ding helaas ;x
Oud 22-10-2008, 19:57
Verwijderd
Citaat:
wat is dit een slow chat
:wink:
Oud 22-10-2008, 19:57
Verwijderd
Citaat:
wat is dit een slow chat
Nee, een snelchat!
Oud 22-10-2008, 20:01
Verwijderd
Sjonge.
Oud 22-10-2008, 20:08
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja [afbeelding]

Hoewel deze niet uitzonderlijk leuk zijn. (Maar wel heel informatief en boeiend, dat wel.) Ik moet even een site zoeken met zo'n animatienerd die tot diep in de nacht videotutorials bij elkaar zit te smeden en allemaal kutgrapjes maakt tussendoor. Of eentje met een raar accent, of iemand die belachelijk enthousiast is, of iets in die richting. Het grote voordeel van videotutorials en dingen leren in je vrije tijd - je kunt een rare docent zoeken
Maar sowieso, videotutorials. Je kunt fijn onderuitgezakt luisteren en geintrigeerd kijken naar iemand die even snel voordoet ipv naar een groot wit scherm met tekst te turen en dat ene knopje proberen te vinden waar ze het steeds over hebben maar het niet kunnen vinden omdat je 3 pagina's terug die ene modus niet hebt aangezet en je na een uur van frustratie je computer uit het raam wilt gooien
Oud 22-10-2008, 20:09
Verwijderd
Hahaha ja, exact
Oud 22-10-2008, 20:18
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Ja. Ik heb er al drie gehad! Het gaat best goed.
Oh wat leuk! Vooral de eerste tien lessen vond ik het heel gaaf. En daarna vond ik het niet heel gaaf meer, maar gewoon gaaf.
Oud 22-10-2008, 20:22
TopDrop
TopDrop is offline
Ik had zo'n tiendaagse rijcursus. Er zat ook een dag bij met 7 uur rijles. Aan het eind van die dag vond ik het even niet zo gaaf meer :')
Oud 22-10-2008, 20:23
Lethe
Lethe is offline
Dat kan ik me voorstellen.
Oud 22-10-2008, 20:25
Lethe
Lethe is offline
Het zusje van Ludo leeft nog.
Oud 22-10-2008, 20:25
TopDrop
TopDrop is offline
Kut. Ik moet het wwspelverhaal schrijven terwijl ik dacht dat ik dat vanavond niet hoefde!
Oud 22-10-2008, 20:27
Verwijderd
*proest* whahahaha

oww wat hou ik toch van firefly :hartje:
Oud 22-10-2008, 20:28
Lethe
Lethe is offline
'Once there was (...)
And they lived happily ever after.'

Domme wolfjes, ze hebben een medewolf opgegeten. De beurt gaat over naar de dorpelingen, die, wanneer zij een wolf ophangen, winnen! Succes.
Oud 22-10-2008, 20:31
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
'Once there was (...)
And they lived happily ever after.'

Domme wolfjes, ze hebben een medewolf opgegeten. De beurt gaat over naar de dorpelingen, die, wanneer zij een wolf ophangen, winnen! Succes.
Schrijf jij anders het verhaal
Oud 22-10-2008, 20:32
Lethe
Lethe is offline
Ik heb het verhaal niet meer zo gevolgd sinds ik eruit lig.
Oud 22-10-2008, 20:33
Verwijderd
In beide stripjes een taalfout!
Oud 22-10-2008, 20:34
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik heb het verhaal niet meer zo gevolgd sinds ik eruit lig.
Oud 22-10-2008, 20:36
Verwijderd
joehoegh
Oud 22-10-2008, 20:45
Verwijderd
Het was weer een dolle boel bij m'n mams. Gelukkig ben ik weer thuis.
Oud 22-10-2008, 20:49
Lethe
Lethe is offline
.

Ik ben de naakte waarheid aan het kijken, de man van de vrouw die meedoet helpt haar niet echt met haar negatieve zelfbeeld. :')
Oud 22-10-2008, 20:51
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
.

Ik ben de naakte waarheid aan het kijken, de man van de vrouw die meedoet helpt haar niet echt met haar negatieve zelfbeeld. :')
Huhu, ik las eerst 'ik ben de naakte waarheid..', en toen dacht ik, 'oh echt? '. En toen pas las ik verder

Maar ik heb al de eerste zin van het verhaal hoor!!1
Topic gesloten

Regels voor berichten