Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil een keertje een échte leuke droom, waarbij ik een heel groot monster ben die de hele stad terroriseert, compleet met gebouwtjes omgooien enzo. En dat dan het hele leger uitrukt met bommenwerpers enzo maar dat niemand me kan tegenhouden.
En aan het einde neem ik natuurlijk een mooi meisje mee naar mijn schuilplaats, want ja dat is de buit van de dag he. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil dat mijn cijfer voor ideeontwikkeling online komt, dat die 96 plaatjes zichzelf uitknippen en in een boekje plakken, dat ik met hele interessante verhalen voor in mijn dummy kom en dat maandag alles perfect gaat, dat alles wat ik vandaag en gisteren heb opgehangen dan nog precies zo hangt, ik die dag op wonderbaarlijke wijze geweldig uit mijn woorden kan komen en unaniem een 9 krijg. En dat mijn studieloopbaancoach vindt dat ik al zo veel heb gedaan dat ik dat theoretische werkstuk van 20 pagina's mag vergeten en zonder meer een dikke voldoende krijg. En verder wil ik dat A. vroeger kan komen en dat het maandag heel mooi weer is zodat ik mijn mooie rok aan kan, maar op dit moment wil ik alleen maar slapen en dat mijn voeten ophouden met pijn doen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wik dat die vieze dikke bromvlieg uit m'n kamer verdwijnt en dat het sjonnie en anita fest op het pleintje voor m'n huis is afgelopen. Ik heb nog nooit zoveel scooters bij elkaar gezien in dit dorp. wtf.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Hoi, ik ben stoned. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ik wil #3 freezer | 1 | 17-02-2010 17:52 | |
Studeren |
help, ik wil toch naar de havo 17-12-1992 | 6 | 12-12-2009 18:49 | |
Psychologie |
Ik wil niet terug naar mijn oude situatie, wat moet ik doen? trophus | 11 | 25-07-2007 18:20 | |
Algemene schoolzaken |
Ik wil weer naar school! Lotske | 1 | 14-07-2007 15:13 | |
Films, TV & Radio |
Ik wil nu een film gaan kijken... °o.O LuV O.o° | 4 | 01-08-2002 11:19 | |
Psychologie |
Weet niet meer wat ik wil enzow met lang verhaal eraan vast geknoopt. Black Sugar | 2 | 26-04-2002 22:58 |