Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn dag was behoorlijk 'vol' met allerlei leuke en minder leuke dingen...maar allemaal dingen die je erg bezig houden...van de leuke dingen is dat natuurlijk niet zo erg, maar van de minder leuke dingen...
@Yana: Ik vind niet dat je faalt, niet voor jezelf en niet voor de buitenwereld. Ik vind het getuigen van karakter dat je er voor kiest om aan jezelf te gaan werken en dat je daarnaast ook nog eens probeert om te blijven studeren (terwijl het inderdaad erg genoeg is om er mee te mogen stoppen). En ik denk dat je inderdaad niets verliest, maar alleen maar kan herwinnen. ![]() @Sassiefje en Nattigheid: Heel veel sterkte allebei! (}) |
![]() |
|
Daantje: gefeliciteerd!
Sterkte Nattigheid (}) Yana: ik vind het goed dat je voor jezelf kiest. Het is echt geen falen. (}) Ik ben weer thuis, bij mijn ouders. Ik weet niet wat ik nu thuis moet noemen, mijn kamer of mijn ouderlijk huis. Het levert soms wel grappige situaties op, als mijn studievriendinnetje en ik beide een andere plaats bedoelen en we dan echt langs elkaar heen praten ![]() Morgen 'vrij', ik heb geen les maar donderdag tussentoets en ik moet echt nog wel veel doen. Ik hoop dat dat lukt morgen. Ik typ altijd de hoorcolleges uit, maar achter de computer (en zeker achter deze, die op mijn kamer is wat minder snel dus ik heb minder schermen open) raak ik zo snel afgeleid. En ik kan niet al te lang achter elkaar zitten typen. Ik zit nu een half uur achter de computer en ik heb nu al last van mijn rug, dus anderhalf uur achter elkaar ga ik denk ik niet redden. Of het moet morgen een stuk beter gaan. Morgen naar de fysio. Lekker vroeg, dan doe ik 's ochtends tenminste nog iets. Ik hoop echt dat hij mijn spieren los gaat masseren, want ik word er nu zo moe van. Terwijl ik twee weken terug nog twijfelde of ik wel naar de fysio moest. Maar ik heb nu al sinds vorige dinsdag elke dag last. En het ergste vind ik nog wel dat ik niet kan trainen. Zondag heb ik het niet eens geprobeerd. Morgen ga ik ook wel heen maar ik denk dat ik het dan ook niet ga proberen. Morgen is fysiek het zwaarst, ik kan beter op zondag weer proberen dan meteen op een zware training. Mijn zus is allergisch voor honden. Dat was ze altijd al geloof ik, maar niet zo erg. We hebben ook gewoon een hond, al bijna drie jaar en ze had nergens last van. Nou heeft ze sinds een tijdje allemaal bultjes op haar been en dat komt dus door de hond. Wel vervelend voor haar, want de hond gaat het huis niet uit dus ze blijft er last van houden. Ik snap wel dat mijn ouders de hond niet wegdoen, maar het is toch vervelend. Ik ben beniewd wat de fysio morgen zegt en doet. En hoe pijnlijk het gaat zijn ![]()
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
OT: ik heb vanalles te zeggen, maar dat laat ik nu zitten, uit medeleven voor anderen. Nattigheid, Sassiefje, heel veel sterkte... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je hebt gelijk over mij, maar ik ga je nog pm-men. Ot nog? Ik weet niks meer. Ik ben moe, op. Gister was verwarrend, mijn oppaskindjes zijn lief, eten is niet lief. |
![]() |
|
Same here. Ik moet echt gaan slapen, maar dat ga ik dan ook wel doen. Ik ben ook al tijdenlang alles uit aan het stellen. Ik ben nu nét klaar met mijn DPF en wil nog oneindig veel samenvatwerk inhalen, van anderhalve week tijd, maar ik moet gewoon slapen. Ik moet morgen rond 8 uur eruit, en ik krijg anders gewoon echt niet genoeg slaap. =/
||
Dankje voor jullie lieve reacties & knuffels terug!
Citaat:
2. Nee, maar dit is qua ligging voor mij zo ideaal.. en ik denk dat ik het ook niet zó hard nodig heb dat ik niet kan wachten. Ze weten ook niet hoelang de wachttijd is, aangezien er geen "einddata" zijn voor de mensen van deeltijd. Die stoppen als ze "(ver) gevorderd" zijn, en wanneer dat is..geen idee. Ze kon me geen indicatie geven, zei ze. Kijk uit, meiske... de weg omhoog wordt alleen maar zwaarder hoe dieper je afdaalt..
|
@ Yana:
![]() Ben een paar dagen 'afwezig' geweest hier, omdat ik erg ziek ben. Vandaag ben ik voor het eerst in 3 dagen weer op en uit bed voor langer dan een uur. Voel me vreselijk beroerd en ga straks dan ook maar weer naar de huisarts. Grote kans dat ik (wéér) bronchitis heb en een flinke griep er bovenop. Ik ga ook (eindelijk) vragen of ik op ME getest kan worden. Het is nu lang genoeg geweest, ik heb er veel verschijnselen van en wil nu wel eens zekerheid hebben. Misschien slaat dit vermoeden wel nergens op en heb ik het helemaal niet, maar het komt me allemaal zo bekend voor. Liever dat ik het zeker weet dan dat ik blijf gissen naar wat er precies met me aan de hand is. Het voelt alsof ik aan het falen ben. Heb al dagen niets meer gelezen en ben ook alwéér niet naar de uni geweest, niet wezen sporten, niet naar theaterrepetitie gegaan, niet met vriendinnen afgesproken.. ik lig alleen maar in bed te slapen en als ik wakker ben is dat omdat ik vreselijk moet hoesten of omdat ik koortsdromen heb gehad. De colleges van vandaag kon ik nog missen, maar vrijdag moét ik naar college anders word ik uitgesloten van de cursus en ik weet niet of ik me vrijdag in staat voel om wel te gaan, ben lang niet meer zo ziek geweest *faal*.. Voel me ontzettend verslapt, terwijl ik wel redelijk goed kan eten, maar heb geen energie om langer dan 5 minuten rechtop te staan. Kortom, ik voel me geweldig en het wordt steeds beter. Joehoe! [/zeikmodus] Ik had geen energie om alles te lezen maar Daantje, gefeliciteerd met je geweldige 9!! En rare kwast, wees trots op jezelf en dat je het toch maar weer blijkt te kunnen! En voor Sonho e.a. die er behoefte aan hebben; een hele dikke knuffel!
||
Citaat:
![]() ![]() Iig gisteravond viel een beetje tegen in z'n algemeen, maar wel gezellig opzich. Net ff met m'n opdrachtgever gesproken en dat gaf me wel een goed gevoel. Ben wel wat brak na dat etentje van gister. Lag later in bed dan normaal en toen was 6 uur best vroeg vanochtend. Je moet er iets voor over hebben. NOg even nog even en ik ben klaar. Tel de weken af, zowel voor werk als stage. En dan afstuderen, in het weekend vrij zijn. Jeutje wat moet ik toch doen met m'n tijd ![]()
|
@ Nijn: ziek is ziek hè. Word nou eerst maar eens goed beter en sterk weer aan voordat je weer de hort op gaat. Jammer dan van die cursus van vrijdag, je gezondheid is toch veel belangrijker.
OT: het gaat wel, maar ik moet nog zoveel en ik ben bang dat ik het echt niet op tijd af ga krijgen. Waarom heb ik gvd maandag de hele dag zitten verlummelen. Ja, omdat ik me enorm kut voelde, maar dan had ik mezelf ook maar niet zo moeten triggeren. Ik kon me dat écht niet permitteren. En nu heb ik straks dus een probleem. M'n eigen deadline ligt rond een uur of half 4 vanmiddag, want m'n begeleiders wilden het uiterlijk woensdag hebben zodat ze er ook nog op woensdag even naar konden kijken. Moet ik het dus wel op tijd afhebben. En als het nou nog weinig was, paar bladzijden ofzo, maar nee, het is ook nog eens enorm lang (nu al) dus daar krijg ik ook vast enorm veel commentaar op. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan echt wel janken van ellende.
Ik zou nu in de drie uur die ik tijd heb mijn werkstuk afmaken, voor ik van 14.00 tot 21.30 ga werken. Maar nu ben ik het vergeten naar mezelf te mailen en kan ik dus niets doen, en vanavond ben ik pas half 12 thuis dus dan kan ik ook weinig meer doen en ikm oetnog zoveel doen en ik heb echt een hekel aan mezelf. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Nijn*: Overleg eerst met de docent over dat je echt ziek bent, meldt het desnoods aan degene die de chronisch zieke studenten begeleid (bronchitis is tenslotte een chronische ziekte), dan zijn er vaak best wat dingen mogelijk mbt verplichte vakken ed.
Iets anders: Op ME kan je toch niet echt getest worden...? ![]() En beterschap! |
![]() |
||
Citaat:
OT: Nu wil ik echt een 'nieuwe' computer! Dat stomme ding viel vanochtend weer uit (waarschijnlijk door de videokaart), zonder dat ik iets speciaals had gedaan. Vanavond even uit elkaar halen en schoonmaken, en anders wil ik echt een andere. Dit is zoooo niet handig! |
![]() |
|
Ooh jeetje Nijn en Yana ik zou heel veel tegen jullie willen zeggen, over dapperheid en voor jezelf zorgen en hoe trots ik op jullie ben maar ik kom er niet helemaal uit. Dus (}).
![]() @ Bas: Knuffel (f) Ontopic: jajajajaja. het gaat goed het gaat beter! & nee, ik kom niet uit mijn woorden vandaag, maar is er iemand die het erg vindt? Ik vermaak me wel. Ik moet lachen om mijn studiegenootjes, heb mijn tentamens tot nu toe dik gehaald, ga lekkere broodjes eten, word bijna achttien (over achttien dagen! - edit. <3
Laatst gewijzigd op 19-11-2008 om 15:26. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: mail is verstuurd. Toch maar voor de maandag gekozen, als het dan eerder af is, kan ik nog wat aan de rest van de hoofdstukken verbeteren. Ik maak het mezelf wel vreselijk moeilijk zo, maar hee, hoeveel tijd heb je nodig voor het maken van een inhoudsopgave, voorwoord en bronvermelding? *relativeert* Nu weer vol goede moed verder. Laatst gewijzigd op 19-11-2008 om 13:40. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
@ Leonoor: het testen op ME is inderdaad door andere dingen uit te sluiten ja. Bijv. door testen op bloedbeeld en door inderdaad naar ziektegeschiedenis te kijken e.d.
![]() De dokter is er vandaag niet, verdorie. Heb net ook maar m'n therapie afgebeld, erg zonde wel want was weer de eerste keer in anderhalve week, maar ja ik ga het niet trekken om morgen ook nog naar Amsterdam te reizen. Ga zo inderdaad maar even naar mijn tutor mailen en vragen wat er gedaan kan worden mbt opdrachten/colleges. Krijg wel hele lieve smsjes steeds van mijn studiegenootjes, echt fijn ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik heb morgen tussentoets maar ik kan me echt niet concentreren. En ik kan bijna niet zitten, in ieder geval niet al te lang.
De fysio heeft mijn (onder)rug gemasseerd en toen het klaar was en ik naar buiten liep dacht ik nog dat de pijn dit keer best wel meeviel. Maar toen zat ik op de fiets en toen begon de pijn toch wel te komen. Ik kan echt wel huilen nu ![]() Ik ben net even naar beneden gelopen en ik stond helemaal te trillen. Ik wil gewoon op bed liggen want dan heb ik iets minder last, maar ik moet nog zoveel leren en lezen. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb vandaag lekker toch de kleertjes gekocht die ik heel graag wilde hebben. Ik vind ze neutraal, waardoor het niet zoveel uitmaakt dat we nog niet weten wat het wordt.
![]() @Nijn*: Ik weet het, omdat ik die diagnose zelf ook heb, vandaar dat ik verbaasd was dat jij het over 'testen op ME' had. ![]() ![]() @Heksjuh: Aantekeningen uitprinten en op bed gaan liggen lezen en leren? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarre gefeliciteerd! Hoe lang al? Edit: ik zie dat ik niet de enige ben die iets heeft gemist...; |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ben idd blond! Maar je had om 9 uur in het ruppert en liep ook rond het middaguur nog door de gangen ![]() |
![]() |
|
Wat een vreselijke kutdag zeg! En ik kan niet eens precies aanwijzen hoe het komt, ik bedoel, vriendje was hier afgelopen nacht/ochtend, leuke werkgroep gehad, ik ga zo lekker eten maar toch...
Ik voel me gewoon belabberd, het huis begint me steeds meer te irriteren. Ik zou vandaag eigenlijk de badkamer moeten schoonmaken maar aangezien de jongen die het de andere weken hoort te doen het niet heeft gedaan én ik twee weken geleden niet thuis was, is de badkamer al zo'n 4 weken niet schoongemaakt. Echt héérlijk. Ik vertik het nu dus ook om het te doen want ik kan nu dus gewoon een uur of 2 staan schrobben. Ik snap gewoon écht niet waarom mensen niet hun eigen rotzooi kunnen opruimen achter hun reet ![]() En mijn vriendinnetjes hebben het ineens druk met allerlei studiegenootjes en andere bezigheden terwijl mijn studiegenootjes tja, gewoon studiegenootjes zijn? Ze zijn wel oke maar het zullen nooit vrienden worden. Mijn enige sociale leven bestaat op dit moment dus uit mijn vriendje en mijn "thuis-vrienden", blegh.
||
Citaat:
![]() Leren wordt niks meer. Ik heb wel een uurtje op bed gelegen en ik heb ook wel wat gelezen, maar ik ben mijn concentratie nu helemaal kwijt. Misschien dat ik in de trein nog iets kan doen, en morgenochtend in de bus en voor de toets want dan heb ik waarschijnlijk ook nog een uur. Gelukkig is het meerkeuze, misschien heb ik toch nog wat dingen onthouden en nog wat dingen goed gokken. Ik ga mijn spullen bij elkaar pakken en dan nog even op bed liggen tot het eten. Het is goed met die toets, ik zie het morgen wel. Het voelt als een smoes dat ik het zo slecht heb geleerd doordat ik me niet goed voel, maar het is niet anders.
|
GEFELICITEERD Leonoor
ik beperk me inderdaad erg in de topic's op scholieren ![]() en nog maar een positief bericht over mijn cijfers: ik had een 6 een 6 en een 6.5 voor mijn tekeningen maaaaaaarrrrrr een 8.5 voor beeldanalyse en stellingen een 9 voor mijn kindertekeningen ![]() ![]() een 8.5 voor mijn beeldaspecten map en een 7 voor 2 gemaakte lessen dat maakt een 7.4 ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iedereen lijkt wel zomaar opeens dood te gaan. Bah. Vandaag toch ondanks alles maar kadootjes voor mama gekocht samen met pap en mn zus. En dat was hartstikke gezellig. Ik denk dat we er alle drie even extra van genoten. Pap is geen prater, maar hij laat eindelijk heel duidelijk merken dat hij zich heel erg verdrietig voelt. En dat vind ik heel goed van hem. M'n vriendinnetje wordt op mijn mama's verjaardag begraven. Heel dubbel allemaal. Ik heb een tekst geschreven, en ga vragen of ik in de kerk iets mag voordragen. Om nog een keer te zeggen wat in de trein zo moeilijk was. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: vandaag op school eindelijk aan m'n stagedocent verteld wat er speelt in mijn 'thuissituatie' (ook al woon ik niet thuis meer). Zo stom, ik vertel het wel vaker aan mensen en dan voel ik er niet zoveel bij, en vandaag toen ik het wilde zeggen barstte ik ineens in huilen uit en kwam ik niet meer uit m'n woorden. Maar goed, ik heb het dan ook wel enorm lang lopen uitstellen om het te vertellen... M'n stagedocente wil nu graag dat ik voor mezelf een plan maak hoe ik mijn stage verder zou willen doen, wat ik nodig heb om het haalbaar te maken. Ik weet het niet. Of ja, ik weet het wel, ik heb er zeker ook wel ideeën over, maar ik mag van mezelf nog geen rust nemen, ik gun het mezelf niet, en ik wil eigenlijk gewoon geen vertraging. Ergens vind ik zelfs dat ik me aanstel. Maar als ik dan zie hoe anderen reageren wanneer ik kort vertel wat er allemaal speelt. Dan denk ik weer bij mezelf 'eigenlijk is dit helemaal niet normaal, en het is logisch dat het me bezig houd en dat het enorm veel energie van me kost'. Pff.
|
Nog twee stagebrieven verstuurd, want ik wil nu toch wel graag stage gaan lopen en er is natuurlijk best een grote kans dat het niet meteen bij het eerste adres lukt. En ik ben echt knullig met brieven versturen. Maar bellen durf ik niet, dus mja.
En het is zo maf, ik heb zolang zitten stressen over Engelstalige vakken, ik heb cursussen er zelfs op uitgezocht dat ze Nederlandstalig waren en zo, en nu heb ik dan eindelijk in het Engels college, allebei mijn vakken zelfs, en dan blijkt dat ik me druk heb gemaakt om niets ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |