zoooo, wat er vandaag nou weer op mijn werk gebeurde!!
ik was een jongen van de zuivel op zijn kop aan het geven, omdat hij spullen van ons nogal grof opzij had gegooid. daar reageerde hij al heel bijdehand op met "en hoe is dat dan mijn probleem?", dus dat was al plezant, maar daarna... ik zei dat hij trouwens ook nog wel even bedankt mocht zeggen tegen mijn collega voor het feit dat hij heel haar scriptie had gebruikt bij het maken van zijn scriptie. zij heeft er een half jaar aan gewerkt en hij kreeg zo even alles in handen. begint die gozer opeens te schelden. "ja, die tyfushoer! ze wilde het niet eens naar me opsturen, ik moest alles zelf kopieren. gore tyfushoer. tyfushoer!"
ik was zo verbaasd dat ik hem gewoon weg heb laten lopen, maar daarna heb ik wel een klacht ingediend bij mijn leidinggevende. zo praat je toch niet over collegae? zeker niet met alle klanten erbij en zeker niet als je diegene eigenlijk zou moeten bedanken?
ik was daarna ook eigenlijk klaar en ik heb echt twee peuken gerookt voordat mijn handen stopten met trillen en de adrenalinekick weg was. ik wilde hem echt zo graag op zijn bek slaan!!
nu maar hopen dat ze hem flink aanpakken, want ik zou hem hiervoor gewoon ontslaan. en met minder dan een officiele waarschuwing ben ik eigenlijk niet tevreden.