Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar er zijn nu in mijn klas twee mensen die 15 zijn, ik en iemand die eind december 16 wordt. En in februari wordt er al iemand 18 (!), en voor de rest is iedereen nu zo'n beetje 17 aan het worden. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Maar bij uni is het net zo als je niet voor eind juli geboren bent. Maar dat is dan maar een maand, tenminste als je niet extreem jong bent.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat bedoel je met 18/19/20? Wat bedoel je met de 13e? En wat bedoel je met 12 en 13 vwo? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zit op een vrije school. Groep 3 is klas 1 en je telt door tot de 13e. Maar dat wil de overheid niet meer, dus nu is het de 12e, het eindexamenjaar. En de havo duurt bij ons net zo lang als het vwo. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Tentamen WB2407 [082] WB2407 Bewegingsbesturing van de mens 12-01-2009 14:00 - 17:00 Aangemeld
Tentamen ET4130 [082] ET4130 Bioelectricity 29-01-2009 14:00 - 17:00 Aangemeld Tentamen ET4363 [082] ET4363 Medical Technology I (Diagnostic devices) & Health 27-01-2009 14:00 - 17:00 Aangemeld Tentamen IN4085 [082] IN4085 Pattern Recognition 20-01-2009 14:00 - 17:00 Aangemeld Ik ga denk ik kijken of ik een essay mag schrijven voor Bioelectricity, dat scheelt weer een tentamen. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar onze school had eerst geen havo/vwo, dat is pas een tijdje. Tien jaar ofzo, maar onze school is heul langzaam ![]() Gekke school hoor! Maar heel fijn, heel vertrouwd. Een soort grote fammilie. Er zitten maar 400 leerlingen ofzo en alle leraren kennen je bij naam ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bijna alle leraren kenden mijn naam ook, dat zegt niks. ![]()
||
Citaat:
Ik had graag drama gedaan, maar dat mocht niet van mijn vriendje. ![]() Maar ik doe beeldende vorming dus. En dit soort drama is niks voor mij, monologen enzo ![]() |
![]() |
|
|