Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben bang dat ik dadelijk de kadootjes ga vergeten mee te nemen, want die zitten niet in/bij mijn surprise en die gooi ik dadelijk gewoon op de stapel met kadootjes. Die van mij valt op het moment niet uit elkaar, want ik heb er uit frustratie al een paar keer mee gegooid. Ik moet er alleen dadelijk nog allemaal dingetjes aan bevestigen die wel makkelijk eraf kunnen gaan.
||
Citaat:
![]() Haha, ik moet er niet aan denken ermee te gaan gooien, ik ben bang dat het dan niet goed komt. Het is allemaal bevestigd met plakband, omdat in een opruimbui alle lijmpotten en de nietmachine zijn weggegooid. En ik ben natuurlijk te lui om nieuwe te halen. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Plakband ziet er inderdaad niet echt mooi uit. Daarom ga ik 't ook nog schilderen. Mijn moeder heeft haar slaapkamer net geschilderd, dus keuze te over. Of nou ja, rood of zwart. Maar dat is beter dan niets.
![]() Wat dat betreft ben ik echt blij dat ik we het thuis niet meer doen, anders zou ik echt niet weten waar het allemaal te laten, en wanneer het allemaal te maken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan ben ik helemaal in mijn nopjes. |
![]() |
|
Ik heb de afgelopen dagen echt iedereen al gezien.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar tevergeefs. Ik val van mijn paard. Misschien helpen waves. ![]() ![]() ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
moet je hem nu nog niet zien. Dan voel je je alleen maar slecht, en vraag je je af waar je feestneus is, mien. Citaat:
Met kopjes, zonder kopjes. Voer voor de wormen, Doe eens even zonder dan ben ik in mijn nopjes. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Oh ja, ik wilde nog wat vragen aan Kazet.
Jij vindt het niet genant als je huisgenoten/vrienden je seks horen hebben, omdat het logisch is dat je seks hebt als een relatie hebt. Dat is ook wel zo, maar dan kan je ook zeggen dat het niet genant is om seks te hebben waar je vrienden bij zijn, 'want ze weten toch wel dat je seks hebt'.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
De motor saait, de baby huilt, de dag begint en de snelweg suist. #505 Verwijderd | 500 | 24-01-2009 03:08 |