Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat wel, zolang ik niet mijn rug/knieën teveel belast. Maar stiekem houd ik niet zo heel erg van andere sporten, dus had het wat mij betreft wel andersom mogen zijn.
Precies. Dit weekend krijg ik door vriendje gebakken poffertjes en vers geperste jus d'orange als ontbijt. En daarna gaan we de hele dag Lost kijken. Heeeeerlijk. ![]()
|
Nouuu... niet met finger waving waarschijnlijk, daar is mijn haar gewoon te lang voor. Maar ik heb al wel een mooi bandje voor om m'n hoofd (nog geen veer) en ik steek het wel mooi strak op ofzo. Komt helemaal goed
![]()
|
Verwijderd
|
nee, dat snap ik. ik moet eigenlijk nog even de stad in, want ik moet plakband hebben om een pakketje wat op de post moet dicht te plakken, maar het is koud buiten en ik moet om 12.46u ook de trein hebben en ik heb geen zin in haasten, dus stel ik het maar uit de hele tijd, waardoor ik straks nog minder tijd heb. stupid me.
|
![]() |
|
Dat is inderdaad niet zo heel handig. Maar kan je niet via de stad naar het station gaan dan, of ligt dat niet op de weg? Want anders is het ook een beetje nutteloos om een uur van te voren naar de stad te gaan, en daarna NOG een keer naar buiten in de kou om naar het station te gaan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
De motor saait, de baby huilt, de dag begint en de snelweg suist. #505 Verwijderd | 500 | 24-01-2009 03:08 |