Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2009, 09:07
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Citaat:
binnenkort toch maar een nieuwe piercing laten zetten denk ik
Heb je al enig idee wat je wilt?
Oud 23-05-2009, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Heb je al enig idee wat je wilt?
Ik twijfel tussen (jaja creatief) clithood, neusringetje en tongpiercing. :')
Oud 24-05-2009, 12:48
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Haha, daar zit nogal een verschil tussen! Maar allemaal leuk

Ik denk dat een neuspiercing je heel leuk staat, de rest kan ik niet zo goed beoordelen
Oud 24-05-2009, 18:15
Verwijderd
JA, echt? oooh dankjewel ik heb nog een beetje aanmoediging nodig want pffff. Maar dit maakt de keuze al ietsje makkelijker
Oud 24-05-2009, 18:41
Verwijderd
ik denk ook dat een neusringetje leuk staat. van tongpiercings ben ik niet zo'n fan en een clithood vind ik ook mooi (en een christina erbij nog mooier)
Oud 25-05-2009, 15:37
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Clithood en christina lijken me ook erg mooi, maar daar moet je maar net de goede 'onderkant' voor hebben vind ik.
Tongpiercings vind ik wel heel gaaf maar ik heb veel te vervelende dingen meegemaakt wat betreft piercings in je mond om het iemand anders aan te raden. Maar dit verschilt wel per persoon denk ik.

Een ringetje in je neus vind ik heel stoer staan! Heb de mijne vanaf m'n 18e en ik denk dat er binnenkort een tweede bijkomt
Oud 25-05-2009, 19:44
Verwijderd
Oeh ik ben overtuigd jongens. binnenkort een afspraak maken
Oud 25-05-2009, 21:06
Verwijderd
en, wat wordt het?
Oud 26-05-2009, 12:40
Verwijderd
Neusringetje
Oud 27-05-2009, 09:18
tuttebel
tuttebel is offline
jaaa neusringetje inge!

ikzelf wil ook weer wat nieuws, maar ik vind een clithoodpiercing weer wat te ver gaan. en ik wil niets in mn gezicht, want ik denk dat dat mij niet staat..dus ik ben aan t denken aan n tattoeage...hmm
ik weet de plekjes al: of op de achterkant van mn nek of een soort van bloemenstrengen over mn heup,dij,buik. maar eer ik dat echt goed bedacht heb zijn we een paar jaar verder.

iemand ervaring met een surfacepiercing op de achterkant van je nek trouwens?
Oud 27-05-2009, 14:21
Verwijderd
Nape! Dat ziet er zo vet uit <3 Maar volgens mij is de uitgroei-rate nogal hoog.. Heb m zelf ook overwogen, nog voor mn lippiercing

Tatoeage is vet <3
Oud 27-05-2009, 14:25
Verwijderd
kben benieuwd naar je neusringetje! ik ben de laatste tijd redelijk verslaafd en ik zit steeds aan iets in mn gezicht te denken. heb al eens een lippiercing gehad aan de zijkant, wil er nu eigenlijk een in t midden of een neuspiercing idd. maar ik durf niet zo goed in mn gezicht... met toekomstig werk en dat soort dingen..
Oud 27-05-2009, 15:06
Verwijderd
Hmmm ja dat is wel lastig natuurlijk.. Ik heb de mazzel dat mijn werk nooit moeilijk deed, en nu werk ik vanuit huis. Maar goed, je hebt altijd retainers, en als het er echt om hangt kun je piercings (hoe zonde soms ook) gelukkig gewoon uitdoen.
Oud 27-05-2009, 15:54
Verwijderd
ja dat is ook wel zo, voor mijn werk zou ik het dan wel uit kunnen doen. Maar ik weet nog niet echt waar ik ga werken, en het moet eerst wel een tijdje erin zitten voor het eruit kan Ik ben zelf ook wel n beetje lastig hoor, want ik weet dat mijn ouders het er niet mee eens zijn, en ik woon nog thuis en dan krijg ik steeds opmerkingen. En ik heb er pas 2 laten zetten, dus voorlopig is het ook wel even genoeg (: maar toch wil ik
Oud 27-05-2009, 15:59
Verwijderd
Heh herkenbaar. Mja, ik ben net het huis uit maar krijg waarschijnlijk ook rotopmerkingen als ik straks op visite ga maar ja, mijn lijf blabla.

Het is verslavend he?
Oud 27-05-2009, 16:05
Verwijderd
jaa het is zeker verslavend!! als ik uit huis ga, ga ik vast helemaal los dan weet ik dat ik weer naar huis kan en maak ik me minder druk erom, en mijn ouders vast ook.

ga je echt een neusringetje of een knopje doen?
Oud 27-05-2009, 16:25
Verwijderd
ringetje, ik ben niet zo van de knopjes denk ik.
Oud 27-05-2009, 16:59
Verwijderd
ik heb geen problemen met mn piercings (tong en lip zijn zichtbaar) en ik werk in de horeca, en idd als mensen klagen heb je altijd nog retainers of transparante balletjes alleen is dat meestal zichtbaarder dan een piercing en als je er niet van die pingpong ballen opdraait is er niks aan de hand meestal
Oud 27-05-2009, 19:49
metallica
metallica is offline
surface in de nek is <3, ik had toendertijd dreads en dat was niet zo'n goede combinatie met een nekpiercing. Maar als je 'm goed verzorgd en een beetje oplet, dan valt het wel mee met het uitgroeien. Een betere optie is natuurlijk het zetten van "iets dat lijkt op implantaten, geen idee hoe het precies heet" Dat is een stuk duurder, maar het geneest een stuk beter, omdat er twee kleine gaatjes worden gemaakt ipv een tunneltje onder je huid voor het staafje
Oud 27-05-2009, 19:55
Ellesdee
Ellesdee is offline
Citaat:
"iets dat lijkt op implantaten, geen idee hoe het precies heet"
micro dermal/surface anchor ?
Oud 27-05-2009, 20:37
Verwijderd
Citaat:
ringetje, ik ben niet zo van de knopjes denk ik.
Ik wil eigenlijk al sinds mijn vijftiende een neusringetje maar ik doe het maar niet. Ik geloof dat mijn neus niet de goede vorm heeft of zo.
Oud 27-05-2009, 20:52
Verwijderd
haha aach hij kan er ook weer uit misschien staat het me wel heel slecht, weet ik veel al denk ik van niet.
Oud 27-05-2009, 21:57
Verwijderd
Citaat:
haha aach hij kan er ook weer uit misschien staat het me wel heel slecht, weet ik veel al denk ik van niet.
Mja, weet ik. Maar het feit dat iedereen die van dit idee hoort zeg ''neee, bij jou toch niet?!'' schrikt me genoeg af. En je houd natuurlijk ook een gaatje hč, 't groeit niet zomaar dicht.
Oud 01-06-2009, 09:15
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Als je piercing fatsoenlijk gezet is zie je het gaatje bijna niet.

Tweede neuspiercing zit erin
Oud 01-06-2009, 10:52
Verwijderd
Foto!

Ik weet nu wanneer mn piercer aanwezig is, moet alleen ff een afspraak maken nog. Even afwachten wat hooikoorts deze week goed, ik ga wel op een dag met regen
Oud 02-06-2009, 16:12
Mara
Mara is offline
Vanmiddag naar de shop geweest, wilde een daith maar dat kon niet met mijn oor helaas. Heb d'r nu wel een conch bij
Oud 03-06-2009, 07:55
Ellesdee
Ellesdee is offline

Oud 03-06-2009, 14:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nice.
Mooie kleuren en dat rupsje is schattig.
Oud 03-06-2009, 16:26
pixie
pixie is offline
Is die van jou?

Ik vind het rupsje juist jammer, om eerlijk te zijn, maar op zich is het hele ontwerp redelijk cartoony, dus dan past het er wel weer bij. Mooi kleurgebruik idd, maar ik vind de stijl niet zo.
Oud 03-06-2009, 21:21
EvilConduct
EvilConduct is offline
Even een vraag waarop ik eigenlijk het antwoord al weet: moet je echt een tijd wachten met zoenen als je een tongpiercing hebt gezet?
Oud 03-06-2009, 22:27
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Volgens mij staat een neusringetje bij jou echt heel leuk!
Oud 03-06-2009, 22:31
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Volgens mij staat een neusringetje bij jou echt heel leuk!
Hahahaha, ik dacht even dat je het over mij had.
Oud 03-06-2009, 22:44
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Hahahaha, ik dacht even dat je het over mij had.
Hehe, nee.
Oud 04-06-2009, 08:16
Verwijderd
Wat een leuke reacties allemaal Volgende week ga ik een afspraak maken!
Oud 04-06-2009, 09:58
Ellesdee
Ellesdee is offline
Citaat:
Nice.
Mooie kleuren en dat rupsje is schattig.
Dankje.
Ben er echt heel erg blij mee.
Citaat:
Is die van jou?

Ik vind het rupsje juist jammer, om eerlijk te zijn, maar op zich is het hele ontwerp redelijk cartoony, dus dan past het er wel weer bij. Mooi kleurgebruik idd, maar ik vind de stijl niet zo.
Yeps, die is van mij.

Ik wilde t ook een beetje cartoony houden, dus hij is erg goed gelukt.
Oud 04-06-2009, 10:17
Dith
Dith is offline
Mooi gezet. Waar heb je het laten doen?

Ik vind de plek alleen niet mooi maar ik vind geen enkele tatoeage op benen mooi, dus dat ligt puur aan mij.
Oud 04-06-2009, 10:20
Ellesdee
Ellesdee is offline
In den haag, door Mercedesz van Endless Art.

Kwestie van smaak Ieder zn ding.
Oud 04-06-2009, 16:50
xxChange
xxChange is offline
Ik wil al een hele tijd (zo'n 2 jaar) een tattoeage van een elfje op m'n rug. Binnenkort wordt ik 18 en vind ik mezelf ook wel 'oud en wijs genoeg' om em te laten zetten. Weet iemand een goede plek om em te laten zetten ergens in het noorden van NL?
Oud 04-06-2009, 17:13
pixie
pixie is offline
Welke stijl wil je? Wil je hem in zwart/wit of met kleur?

(niet dat ik dan weet waar je hem het beste kunt laten zetten, maar het zijn wel een soort van relevante vragen )

Krijg ik vandaag mijn pakketje binnen van BAF, zijn ze mn bioplast labret vergeten.
Máár... de dingen die ik wel heb gekregen zijn echt fucking mooi. En snel! Ik heb echt nog geen week geleden besteld!
Oud 04-06-2009, 22:28
metallica
metallica is offline
Niet mijn stijl, maar mooi gezet
Oud 05-06-2009, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Even een vraag waarop ik eigenlijk het antwoord al weet: moet je echt een tijd wachten met zoenen als je een tongpiercing hebt gezet?
behalve als je graag wondvocht/bloed in je bek wil, een vette onsteking of ruzie met t te lange staafje zou ik t niet doen nee
Oud 05-06-2009, 15:25
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Ik wil al een hele tijd (zo'n 2 jaar) een tattoeage van een elfje op m'n rug. Binnenkort wordt ik 18 en vind ik mezelf ook wel 'oud en wijs genoeg' om em te laten zetten. Weet iemand een goede plek om em te laten zetten ergens in het noorden van NL?
Hoe noordelijk?

Citaat:
behalve als je graag wondvocht/bloed in je bek wil, een vette onsteking of ruzie met t te lange staafje zou ik t niet doen nee
Gay.
Oud 05-06-2009, 16:32
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gelul, ik lag de zelfde avond nog een chick te beffen en heb nergens last van gehad.
Oud 05-06-2009, 16:49
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Gelul, ik lag de zelfde avond nog een chick te beffen en heb nergens last van gehad.
Kijk, dát zijn de betere antwoorden!
Oud 05-06-2009, 18:58
xxChange
xxChange is offline
Citaat:
Hoe noordelijk?
Zeg maar tot en met de kop van Flevoland.

Ik wil em hoogstwaarschijnlijk in het zwart/wit trouwens.
Oud 05-06-2009, 20:31
Verwijderd
kan idd dat je nergens last van krijgt maar kan ook dat t nogal naar is, als t niet gaat merk je t vanzelf wel!
Oud 08-06-2009, 06:39
Verwijderd
Afspraak voor dinsdag
Oud 08-06-2009, 13:51
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
^ Spannend!

Ik zal binnenkort een foto van m'n neus maken (wat klinkt dat gek! ) maar eerst even wachten totdat er een ringetje in kan. Nu ziet het er een beetje raar uit
Oud 09-06-2009, 12:04
Verwijderd
Zenuwen
Oud 09-06-2009, 17:43
Cheryl
Cheryl is offline
Heb weer piercings laten zetten, kon de verleiding niet weerstaan! De lippiercing ben ik tevreden mee, wanneer het genezen is een iets kleinere ring nemen wel.
De neuspiercing weet ik nog niet. Het huidige ringetje heeft een balletje en dat vind ik niet zo mooi, dus wanneer het genezen is ga ik er een kleiner ringetje indoen zonder balletje, hopelijk is t dan mooier want nu is t wel overkill met dat balletje.

Regels voor berichten