Advertentie | |
|
![]() |
|
^ succes/veel plezier morgen avond!
Volgens mij heb ik gevoelens voor iemand anders ![]() Hij is zoo knap en heeft allemaal knappe meisjes om zich heen en hij zei wel dat ik mooi was maarja ik ben natuurlijk niet echt in de buurt en ow ow. En ik weet niet of ik iets moet sturen of niet, draaama! |
![]() |
|
Ja goed. Ofwel briljant. Hij was met me mee naar Enschede dit weekend en mijn zusje bleek de dag daarna de hele klas rondgebazuind te hebben hoe leuk m'n nieuwe vriendje wel niet was.
![]() ![]() En sowieso, ook zonder al die andere mensen, is het helemaal fijn. Ik moet steeds zomaar plotseling bijna janken omdat ik zo gelukkig ben. ![]()
|
Goed, erg goed!
Binnenkort mijn verjaardag. Ze zegt iets gehaald te hebben waarvan ik zeker weet dat ik het leuk ga vinden, maar ze wil niet zeggen wat ( ![]()
|
exvriend mailde met de vraag hoe het met me ging.
ik merk aan mezelf dat ik hier nog niet aan toe ben. (mailcontact) en heb hem dat ook gemaild. pfff wel moeilijk allemaal ![]()
|
![]() |
Nu net iets meer dan twee maanden sinds ik nog bij hem was. Ik mis hem ineens weer erg. Komt ook daardat ik via via weer van alles hoor over wat hij aan het doen is. Dan wordt ik weer zo jaloers dat hij daar allemaal leuke dingen doet en ik hier mezelf echt zit te vervelen. Ik hoop nog steeds dat hij snel naar huis komt en me dan toch nog wil zien maar die kans zal niet groot zijn vrees ik. Ook zou ik hem het liefst iedere dag mailen maar ik weet gewoon dat hij daar niet op zit te wachten. Anyway, ik moet er maar eens over heen zien te komen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Gaat nog steeds hardstikke goed. Ik ben nog even gek op hem als in het begin en alle problemen hebben we nu wel zo'n beetje uit de weg gewerkt en dat hebben we toch hardstikke goed gedaan
![]() Ik begin alleen over anderhalve week aan mijn stage, wat inhoudt dat ik 4 dagen per week om 5.00 mijn bed uit moet en er dus heel vroeg in moet. Samen naar bed gaan en samen opstaan is er dan de komende 5 maanden niet meer bij. Ook moet ik om het weekend stagelopen en dan zie ik dus hem en zijn zoontje nog maar de helft van de weekenden. Baal er behoorlijk van, maar het is niet anders. Gelukkig is hij er wel heel begripvol over, maar hmpf.
|
Verwijderd
|
Bored now! Moet binnenkort toch maar eens ergens een date opscharrelen. Hmmm morgen uit *plotplot* En dan heb ik het nog niet eens over de appetijtelijke jongens in de sporthal rondlopen, maar daar dates scoren is lastig omdat ik de sociale activiteiten met hen een beetje uit de weg ga omdat het imo toch een beetje het terrein van de ex is. Aan de andere kant ben ik niet zo naïef meer dat ik de waarderende blikken daar niet opmerk. Tja, 't is een feit, klimjongens en -meisjes zijn leuk, daar moet wederzijdse interesse van komen
![]() Maar goed, om eerlijk te zijn zie ik veel jongens die er leuk uitzien en met wie ik leuk kan praten en lachen, maar met geen van allen moet ik eraan denken om er 's ochtends naast wakker te worden. Net zo min als met welke ex dan ook, trouwens. Mijn god, ik ben terruggekeerd naar mijn instelling van voor de eerste ex... ofwel jongens zijn leuk voor een avondje vozen, maar toch zeker niet om mee handjes vast te houden en verliefd aan te staren ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Morgen even helpen met Rob's cadeau ![]() Ontopic: Gebeurt weinig, maar ik kan me er steeds minder druk om maken. Ik zie het wel allemaal ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zie m'n ex vanavond weer, en ik ben zzzzenuwachtig. hij smste net dat hij er over 2 uur al is, maar volgens mij klopt dat niet, en anders maar wel. eng dus, maar ik heb zo veel zin om hem weer te zien! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() OT: drukke weken de komende weken. veel verjaardagen, uit met vrienden ben nog steeds dol op mijn nichtje... ze begint nu zo heerlijk te kirren als je haar aan het lachen maakt... verdorie waar is die walging voor kinderen gebleven
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ok, ik ga mn huisgenoot nu definitief uit mn hoofd zetten, afgelopen nacht heeft zn vriendin voor het eerst weer hier geslapen, dus dat wordt niks. Ik vraag me af of hij het haar verteld heeft, ik hoop het wel voor haar, maar de twee keer dat ik haar (enorm kort) gezien heb deed ze niet raar ofzo. Nu nog even dat uit mn hoofd zetten in de praktijk brengen, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
Gister tijdens het uitgaan een leuke jongen ontmoet, maar toen ging ie zn vrienden zoeken en we dachten dat we elkaar nog wel zouden zien en dat gebeurde dus niet meer ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder had ik vannacht bezoek en dat was toch wel erg gezellig, chaos in mijn hoofd. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jezus, 2009 is nog maar even bezig, maar het is al hard onderweg een klotejaar te worden
![]() En ik vind het stom dat hij niet smst. Niet dat ik aandacht wil. Maar ja, eigenlijk toch ook wel. Verdien ik dat nu niet een beetje? Ik hou het er maar op dat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Met die ene vriend is het trouwens ondertussen een beetje meisjes(/jongens) plagen, kusjes vragen geloof ik, helemaal met een fles wijn erbij. Ondertussen zeiken we elkaar niet alleen af maar lopen we ook fysiek te knooien. Ik moet écht iemand vinden om even mee te daten want anders gaat dat mis geloof ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En het is hier hartstikke leuk hoor, maar ik vind het nou wel tijd worden om terug te gaan! |
![]() |
|
Verwijderd
|
nouuu volgens mij is het allemaal met een sisser afgelopen, want hij is net weer naar huis?
![]() ![]() |
![]() |
|
hij is me niet vergeten
![]() ![]()
|
Hmm.. Mijn vriend werkt tegenwoordig 6 dagen per week (al sinds november) omdat er personeelstekort is. Áls hij toevallig een dagje vrij heeft moet ik werken dus ik heb al tijden geen gezellig dagje samen gehad..
Maar binnenkort is het carnaval en daarna gaan we een weekendje naar Disneyland Parijs (zijn we 4 jaar samen! ![]() Maar nu baal ik er wel een beetje van eerlijk gezegd.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Ik ben ook hebberig
![]() ![]() Ot: wel goed geloof ik. Gister raar gesprek, soms heb ik het idee dat ik hem teleurstel en dat hij echt boven me staat ofzo. Terwijl ik weet dat hij dat helemaal niet wil, maar ja op 1 gebied verschillen we gewoon..Maargoed, je kunt niet overal precies hetzelfde in denken toch? En oja ik wil dat hij een sensor krijgt zodat hij voelt wanneer ik me niet lekker voel. En dat ie dan ontzettend lief voor me is en me belt en opbeurt. Zonder dat ik dat moet vragen ![]() Verder stuurt ie vandaag hele lieve smsjes, maar toch wil ik eigenlijk dat ie me belt. Klote-afstand. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Zo'n zin in dat Qimm hier straks is ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |