Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2009, 13:32
tuttebel
tuttebel is offline
haa tis wel fijn om even onbezord een errm "friend with benefits" te hebben. al wil ik hem ook niet te vaak zien, en niet te ver gaan, aangezien mijn hoofd nog steeds bij kieran in belfast is...
maar afleiding is goed.
Oud 13-03-2009, 16:14
Verwijderd
Oh bah ik heb me zo verheugd op het weekend en dan zit hij gewoon nog te werken en me te negeren. Nou ja, werk gaat voor, dan voortaan maar later komen. En nu ga ik ophouden met zeuren en doorbijten en leuk doen.
Oud 13-03-2009, 17:02
Verwijderd
ik was afgelopen tijd een beetje chagrijnig tegen hem omdat het op school wbt stage het me echt tegen zat. nu heb ik sinds vandaag ineens een super interessante stageplaats, en ik ben zo opgelucht en blij en hij merkte het meteen zei hij
Oud 13-03-2009, 17:42
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Oh bah ik heb me zo verheugd op het weekend en dan zit hij gewoon nog te werken en me te negeren. Nou ja, werk gaat voor, dan voortaan maar later komen. En nu ga ik ophouden met zeuren en doorbijten en leuk doen.
leuk doen is helemaal niet leuk toch?
Oud 13-03-2009, 17:46
Verwijderd
Citaat:
ik was afgelopen tijd een beetje chagrijnig tegen hem omdat het op school wbt stage het me echt tegen zat. nu heb ik sinds vandaag ineens een super interessante stageplaats, en ik ben zo opgelucht en blij en hij merkte het meteen zei hij
ahh je hebt hem gekregen, gefeliciteerd! super!
Oud 13-03-2009, 17:47
Verwijderd
Citaat:
hij mag wel even smsen of bellen en laten weten wat hij vindt
Nou dat heeft hij laten weten.

Kloteklote dit wordt een jankweekend.
Oud 13-03-2009, 21:45
indigo
indigo is offline
@forever: aw wat rot, sterkte .

OT: jeeeezus hij liet me echt schrikken net en wat is het moeilijk om iets uit hem te krijgen soms. *verhaal* Pfft maar nu is hij gelukkig weer lief maar gaan we elkaar geloof ik alsnog pas zondag zien. Crisis hee.

Laatst gewijzigd op 13-03-2009 om 22:54.
Oud 14-03-2009, 00:10
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Waarom moet ik als het over mij of samenwonen of weetikwat maar gewoon aannemen dat hij enthousiast is "want ja ik toon het nu eenmaal niet zo snel", oke, dat is ook prima. Maar dan wel superenthousiast zijn over een concert ofzo. Hallo, dan mag je dat ook wel over samenwonen zijn, want je kúnt het dus wel.

Jaaa onredelijk ik weet het. Maar GRRR.
Dat zijn ook helemaal dingen die niet te vergelijken zijn, dus best mogelijk dat hij over 't ene wel enthousiast kan doen, maar op 't andere vlak niet.
Oud 14-03-2009, 00:11
Verwijderd
Citaat:
ahh je hebt hem gekregen, gefeliciteerd! super!
nouja, dit was een andere stageplaats haha. ik had hier geen brief naartoe gestuurd, maar ik kwam gewoon even kijken wat het precies was om een beeld te krijgen, en het leek me echt geen ZAK aan. maar tegen alle verwachtingen in dacht ik meteen: dit is het! en ik hoef niet eens meer te solliciteren omdat ze een hele goede indruk van me hadden terwijl ik daar niet eens m'n best voor deed.

ot: hij belde me vanavond toen ik bij vriendinnetjes was, en hij zei de hele tijd dat hij zoveel zin had om me morgen weer te zien (L)
Oud 14-03-2009, 16:45
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Sidhe: ik herken het wel hoor. Ik heb sinds gisteren een eigen huisje en het was een soort ongeschreven plan dat als ik een huisje kreeg we niet direct echt samen zouden gaan wonen maar hij gewoon wel vaak bij mij zou zijn en z'n spullen zou hebben enzo. Ik vond hem aan de telefoon steeds wel heel enthousiast maar in real life niet zo en dat vroeg ik vanmorgen en toen zei hij 'het is voor mij ook allemaal nieuw' en dat is ook gewoon waar. Ik heb ook m'n momenten gehad dat ik er heel erg aan twijfelde of ik het echt wel wilde enzo en dat is ook normaal denk ik. Ik merk alleen aan zijn reacties naar anderen dat hij het echt wel tof vind, hij heeft er al dingen voor afgezegt en ronselt z'n vrienden of ze komen helpen enzo dus ik denk dat het nog wel komt
Oud 14-03-2009, 16:54
justhanna
justhanna is offline
behoefte aan intimiteit...
Oud 14-03-2009, 17:41
Verwijderd
Ze is leuk maar ik ben nog niet hyperverliefd ofzo. Ik doe het lekker rustigaan, maandje bezig nu en het gaat prrrrima.
Oud 14-03-2009, 19:46
Verwijderd
Jaa hij is lieflieflief. En ik heb lieve vriendjes en de combi vriendje & vriendjes is helemaal fijn

En ik tel de dagen af tot april want dan gaan we als voor mijn verjaardags een nachtje weg
Oud 14-03-2009, 20:19
Verwijderd
Citaat:
nouja, dit was een andere stageplaats haha. ik had hier geen brief naartoe gestuurd, maar ik kwam gewoon even kijken wat het precies was om een beeld te krijgen, en het leek me echt geen ZAK aan. maar tegen alle verwachtingen in dacht ik meteen: dit is het! en ik hoef niet eens meer te solliciteren omdat ze een hele goede indruk van me hadden terwijl ik daar niet eens m'n best voor deed.
super !
Oud 14-03-2009, 20:27
Roosje
Roosje is offline
Tadatada. De bijna-relatiecrisis is opgelost.
Grapje -

het was helemaal geen bijna-relatiecrisis. En ook geen ruzie. Ik weet niet wat het wel was. Ik was zo kwaad en boos en bang en alles door elkaar en vooral niet gelukkig maar dan keek ik naar 'm en dacht ik Jaa ik kan ook helemaal niet zonder jou. (Aan de andere kant zint dat me niet.) Maar gisteren heb ik de sprong genomen (? zoiets) en nu is het weer veel beter.
Over gisteren gesproken, ik was mee naar z'n papamama. En ze zijn leuk! Die papa echt.

Morgen komen m'n mokkel én m'n beste vriendinnetje van hier én m'n beste vriendje van hier allemaal eten tegelijk en het zijn helemaal geen mensen die echt met elkaar omgaan maar natúúrlijk kennen ze elkaar en het wordt vast superleuk. <3 Ik ben wel content met het leven dat ik in utrecht heb opgebouwd, ik ben bijna een sociaal wonder geworden. (-:
Oud 14-03-2009, 21:45
Verwijderd
Ik heb mezelf de laatste jaren heerlijk weten te isoleren van elk contact, en dan vind ik het gek dat ik mezelf contactgestoord begin te voelen? hmmm.
Oud 14-03-2009, 21:49
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Ik heb mezelf de laatste jaren heerlijk weten te isoleren van elk contact, en dan vind ik het gek dat ik mezelf contactgestoord begin te voelen? hmmm.
Als je dat isoleren zelf hebt gedaan, kan je dan weer niet beginnen met het ongedaan maken? Dus rustig aan weer contact met mensen maken...
Oud 14-03-2009, 21:51
wup
wup is offline
Citaat:
Over gisteren gesproken, ik was mee naar z'n papamama. En ze zijn leuk! Die papa echt.

Ow tof. Voor het eerst? Ik wil ook heeel graag naar zijn papamama, maar vrees niet dat dat er snel inzit

OT: Pfff, ik mis hem gewoon een beetje. En kan vanacht niet naar hem toe, want morgen vroeg staat zijn zus op de stoep en das niet praktisch. Morgen moet ik de hele dag werken... bluh.
Vandaag de hele dag tussen broers en zussen gezeten en dat was tof.
Oud 14-03-2009, 22:00
Nalah
Nalah is offline
Ik wéét echt wel dat hij een enorme regelaar is, maar waarom wil ik hem dan nog steeds? Pfff, vind het echt zó lastig!
Gelukkig gaat alles met vriendinnen/vrienden wel supergoed, ben blij dat ze er zijn om me af te leiden!
Oud 14-03-2009, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Als je dat isoleren zelf hebt gedaan, kan je dan weer niet beginnen met het ongedaan maken? Dus rustig aan weer contact met mensen maken...
Op zich wel. Maar ik ben (ruim anderhalf jaar geleden) verhuisd naar een stad waar ik niemand ken, en zo sociaal en extrovert ben ik niet.
Oud 15-03-2009, 10:52
wup
wup is offline
Ik hoefde ineens niet meer te werken gister, dus ben dronken geworden met hem en zijn muziekmatties. Erg gezellig! Voel me nu kut, maar het was het waard
Vanavond misschien weer gezellig lopen doen en anders sowieso maandag, want dan gaan we met mijn collega en vriendin van hem naar een kroegquiz

woei, tis leuk!
Oud 15-03-2009, 14:03
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Op zich wel. Maar ik ben (ruim anderhalf jaar geleden) verhuisd naar een stad waar ik niemand ken, en zo sociaal en extrovert ben ik niet.
Wat doe je in die stad, is dat iets waarbij je mensen leert kennen?

Er zijn genoeg redenen om geen contact te maken... maar als een gebrek aan sociaal contact je dwarszit zul je toch echt mensen op moeten zoeken en contact maken. Ook al vind je dat misschien moeilijk, ongemakkelijk of wat dan ook.
Oud 15-03-2009, 15:38
Roosje
Roosje is offline
@ Wup: ja ik had ze nog nooit eerder gezien, maar het viel dus behoorlijk mee. En hoezo niet? Weten ze dat je bestaat? Zo ja, wat vinden ze ervan dat je zo jong bent (in vergelijking)? *nieuwsgierig*
Oud 15-03-2009, 15:39
Verwijderd
Ga sporten bij een club, of gewoon zelf. Kans is groot dat je daar wat contacten opdoet!

OT: Hij stuurde deze week twee lieve smsjes. Uit zichzelf. Hm. Leuk, maar te achterlijk blij moet ik er nou ook niet van worden.

Verder vertrekt begin deze week m'n beste vriendinnetje voor een half jaar en das kut
Oud 15-03-2009, 18:35
ST*R
ST*R is offline
Hm van de ene jongen weer leuk smsje, en van de ander snap ik he-le-maal niks. Maargoed, verder heb ik echt zulke leuke mensen in mn leven en al bijna terug!!
Oud 15-03-2009, 19:08
Verwijderd
Ik voel me een verliefde idioot. Ik denk de hele tijd aan hem, ik droom over hem, ik luister voortdurend zoetsappige liefdesliedjes en zit dromerig voor me uit te staren, en tegelijkertijd heb ik onzettende veel zin om te springen te dansen en te zingen en ik wil zo graag dat het weer vorige week is want nu zal ik hem waarschijnlijk heel lang niet zien en het was zo fijn, afgelopen maandag.. Daarnet kreeg ik een mailtje van hem en nu ben ik weer superblij en morgenavond gaan we weer bellen, maar ik leef nu wel een beetje van het ene naar het andere moment toe dat ik hem zie of spreek en daar tussenin gebeurt er niet zo veel.. Maar toch. Verliefd zijn is leuk.
Oud 15-03-2009, 19:51
Signy
Signy is offline
Citaat:
Ik voel me een verliefde idioot.
pffff lijkt me ook weer eens leuk, ik wil dit dus!
Oud 15-03-2009, 19:56
Verwijderd
kweenie
Oud 15-03-2009, 20:31
Verwijderd
Het gaat z'n gangetje.
Oud 16-03-2009, 04:34
Verwijderd
Aaaaah ik ben echt hopeloos verliefd en dat is echt lang lang lang geleden.
Oud 16-03-2009, 06:30
justhanna
justhanna is offline
Ik maak het voor mezelf zeker niet gemakkelijker op deze manier
Oud 16-03-2009, 07:53
indigo
indigo is offline
Pfft, wat een weekend.

Vrijdag had ik hem aan de telefoon, heel lang gepraat en toen ik vroeg of het eigenlijk wel goed ging (hij klonk zo afwezig) vertelde hij dat hij het 'allemaal niet meer wist'. Dus ik zwaar geschrokken, ook al zei hij dat het echt niet aan mij lag. 's Nachts droomde ik dat hij het uitmaakte, dus dat was een geweldig begin van de zaterdag . En hij liet maar niets van zich horen, ook niet na mijn sms'je. 's Avonds belde hij om half 12 ofzo, ik zat toen nog film te kijken en hij was in 't café. Na de film ging ik naar boven, even leren en tandenpoetsen. Toen kwam ik m'n kamer in en toen stond hij daar ineens! Jezus, ik schrok me echt rot . Maar het was wel ontzettend ontzettend gaaf want toen hoefde ik niet nog door te leren en de volgende ochtend pas naar hem te gaan. Hij had de laatste trein naar mij gepakt, want uitgaan was toch niet zo leuk vond hij. Gister nog geleerd met hem erbij, daarna naar hem toe en vanochtend hem op de trein gezet naar Duitsland, waar hij de komende week is. Nu ga ik de dagen/nachtjes aftellen.

Ergo conclusio: eerst klote, toen zeer goed en nu ook goed (maar ver weg).
Oud 16-03-2009, 09:01
Joehoedith
Joehoedith is offline
Ah gisteravond was echt übergezellig
Oud 16-03-2009, 09:20
Verwijderd
ik heb dit weekend z'n familie ontmoet en buiten alle "oeh ik maak foto's van je want ik ken je van tv"- momenten om was het echt vet leuk leuke familie! en z'n opa en oma (L) daarna heeft z'n moeder ons weer naar m'n kamer gataxied en toen hebben we dvds gekeken en uren gepraat over ons. dat het nog lang niet uit gaat.
Oud 16-03-2009, 10:36
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ah gisteravond was echt übergezellig
Zeker! Lekker voetjevrijen!
Oud 16-03-2009, 10:58
Qimm
Qimm is offline
Oud 16-03-2009, 10:58
wup
wup is offline
Citaat:
@ Wup: ja ik had ze nog nooit eerder gezien, maar het viel dus behoorlijk mee. En hoezo niet? Weten ze dat je bestaat? Zo ja, wat vinden ze ervan dat je zo jong bent (in vergelijking)? *nieuwsgierig*

Haha, nee, ze weten ( nog) niet dat ik besta. Maar mijn ouders weten ook nog neit dat hij bestaat. We zijn eigenlijk beide wel een beetje bang ervoor, juist door het leeftijdsverschil.
Mijn ouders zien me aankomen, eerst godsverslaafde, toen een wietverslaafde 30er en nu een 40er... Hmm. Maar ik ga het niet lang meer voor me houden.

We zijn al 3 dagen samen en het is nog steeds gezellig. Nou ja, 3 avonden, want verder hebben we het natuurlijk druk. Hij is lief. Hij ging gister een vriendin uit Duitsland halen omdat hij vond dat ze niet in de trein moest in haar staat.. Haar vriend gaat dood en ik vind het tof om te zien wat hij voor haar doet
Oud 16-03-2009, 13:18
Dvine
Dvine is offline
Nu echt over, ik voel me zwaar naar de klote. Maar ik ben aan de andere kant ook weer blij.

Het is gewoon klaar.

Toch voelt het kut
Oud 16-03-2009, 13:55
Verwijderd
Twintig!

Gisteren was leuk familie was gezellig. Een neef waar ik heel lang goed contact mee heb gehad, kwam onverwacht langs. Hij heeft 2.5 jaar een vriendin gehad en zij heeft hem min of meer gedwongen om het contact met mij te verbreken. Nu is het uit en zoekt hij weer contact. Dat is leuk, want hij is tof
En twee vriendinnetjes waar ik wel van had verwacht dat ze zouden komen, kwamen niet omdat ze een of andere jongen belangrijker vonden. Maar nu waren we met z'n vieren en dat was maar goed ook, want vijf of zes was te veel geweest. Het was lekker zo, echt even nodig, dit. (L)
Oud 16-03-2009, 16:54
Verwijderd
het gaat super, heb elke dag + avond wel iets gaafs gepland met vrienden deze week dus ik zal me iig geen moment vervelen.
Oud 16-03-2009, 17:42
punkstar
punkstar is offline
ik ben echt nog steeds verliefd
Oud 16-03-2009, 17:50
Changshan
Changshan is offline
Best ok, er is dan wel geen vlam in mijn leven, maar ik heb het gevoel dat er zich heel spontaan en natuurlijk een trouwe en goede vriendengroep om mij heen aan het verzamelen is. Geen gezeik en met het oog op samen chillen en openheid wanneer iets je niet bevalt. En andere vrienden waar ik eigenlijk allang niet meer mee om zou moeten gaan, splitsen zich nu vanzelf af (goedschiks dan wel kwaadschiks).
Oud 16-03-2009, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Best ok, er is dan wel geen vlam in mijn leven, maar ik heb het gevoel dat er zich heel spontaan en natuurlijk een trouwe en goede vriendengroep om mij heen aan het verzamelen is. Geen gezeik en met het oog op samen chillen en openheid wanneer iets je niet bevalt. En andere vrienden waar ik eigenlijk allang niet meer mee om zou moeten gaan, splitsen zich nu vanzelf af (goedschiks dan wel kwaadschiks).
Oud 16-03-2009, 18:13
punkstar
punkstar is offline
Citaat:
Oud 16-03-2009, 18:29
justhanna
justhanna is offline
Ik heb het er mezelf door gisteren niet gemakkelijker op gemaakt... Pff.
Oud 16-03-2009, 19:01
Verwijderd
Zo, heftig weekend maar wel goed. Het is zo fijn om te weten dat niet alles meteen in elkaar stort als het even wat minder gaat, maakt ons toch sterker. Jay! Dus lekker chill doen nu, ontspannen.
Oud 16-03-2009, 20:35
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
ik heb dit weekend z'n familie ontmoet en buiten alle "oeh ik maak foto's van je want ik ken je van tv"- momenten om was het echt vet leuk leuke familie! en z'n opa en oma (L) daarna heeft z'n moeder ons weer naar m'n kamer gataxied en toen hebben we dvds gekeken en uren gepraat over ons. dat het nog lang niet uit gaat.

Gewoon veel foto's op dit forum posten en dan komen mensen straks naar jou toe, omdat ze jou herkennen!
Oud 16-03-2009, 22:41
Verwijderd
M'n matties zijn de beste <3 En ik werd ondanks alles vrolijk van hem. Mij bellen én te laat komen op training daardoor. Het komt ooit nog wel eens goed allemaal.
Oud 16-03-2009, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Gewoon veel foto's op dit forum posten en dan komen mensen straks naar jou toe, omdat ze jou herkennen!
dat gebeurt al omdat er ergens op internet (geen idee waar) foto's staan van ons samen in de supermarkt waar ik een grijze joggingbroek aan heb en er vet verrot uit zie haha.
Oud 16-03-2009, 23:38
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik heb het er mezelf door gisteren niet gemakkelijker op gemaakt... Pff.
Laat me raden: seks met je ex? /ervaringsdeskundige

Regels voor berichten