Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
@forever: aw wat rot, sterkte
![]() OT: jeeeezus hij liet me echt schrikken net en wat is het moeilijk om iets uit hem te krijgen soms. *verhaal* Pfft maar nu is hij gelukkig weer lief maar gaan we elkaar geloof ik alsnog pas zondag zien. Crisis hee.
Laatst gewijzigd op 13-03-2009 om 22:54. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: hij belde me vanavond toen ik bij vriendinnetjes was, en hij zei de hele tijd dat hij zoveel zin had om me morgen weer te zien (L) |
![]() |
|
@ Sidhe: ik herken het wel hoor. Ik heb sinds gisteren een eigen huisje en het was een soort ongeschreven plan dat als ik een huisje kreeg we niet direct echt samen zouden gaan wonen maar hij gewoon wel vaak bij mij zou zijn en z'n spullen zou hebben enzo. Ik vond hem aan de telefoon steeds wel heel enthousiast maar in real life niet zo en dat vroeg ik vanmorgen en toen zei hij 'het is voor mij ook allemaal nieuw' en dat is ook gewoon waar. Ik heb ook m'n momenten gehad dat ik er heel erg aan twijfelde of ik het echt wel wilde enzo en dat is ook normaal denk ik. Ik merk alleen aan zijn reacties naar anderen dat hij het echt wel tof vind, hij heeft er al dingen voor afgezegt en ronselt z'n vrienden of ze komen helpen enzo dus ik denk dat het nog wel komt
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Tadatada.
![]() Grapje - het was helemaal geen bijna-relatiecrisis. En ook geen ruzie. Ik weet niet wat het wel was. Ik was zo kwaad en boos en bang en alles door elkaar en vooral niet gelukkig maar dan keek ik naar 'm en dacht ik Jaa ik kan ook helemaal niet zonder jou. (Aan de andere kant zint dat me niet.) Maar gisteren heb ik de sprong genomen (? zoiets) en nu is het weer veel beter. Over gisteren gesproken, ik was mee naar z'n papamama. En ze zijn leuk! ![]() ![]() Morgen komen m'n mokkel én m'n beste vriendinnetje van hier én m'n beste vriendje van hier allemaal eten tegelijk en het zijn helemaal geen mensen die echt met elkaar omgaan maar natúúrlijk kennen ze elkaar en het wordt vast superleuk. <3 Ik ben wel content met het leven dat ik in utrecht heb opgebouwd, ik ben bijna een sociaal wonder geworden. (-:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ow tof. Voor het eerst? Ik wil ook heeel graag naar zijn papamama, maar vrees niet dat dat er snel inzit ![]() OT: Pfff, ik mis hem gewoon een beetje. En kan vanacht niet naar hem toe, want morgen vroeg staat zijn zus op de stoep en das niet praktisch. Morgen moet ik de hele dag werken... bluh. Vandaag de hele dag tussen broers en zussen gezeten en dat was tof. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik hoefde ineens niet meer te werken gister, dus ben dronken geworden met hem en zijn muziekmatties. Erg gezellig! Voel me nu kut, maar het was het waard
![]() Vanavond misschien weer gezellig lopen doen en anders sowieso maandag, want dan gaan we met mijn collega en vriendin van hem naar een kroegquiz ![]() woei, tis leuk! |
![]() |
||
Citaat:
Er zijn genoeg redenen om geen contact te maken... maar als een gebrek aan sociaal contact je dwarszit zul je toch echt mensen op moeten zoeken en contact maken. Ook al vind je dat misschien moeilijk, ongemakkelijk of wat dan ook.
|
Verwijderd
|
Ga sporten bij een club, of gewoon zelf. Kans is groot dat je daar wat contacten opdoet!
OT: Hij stuurde deze week twee lieve smsjes. Uit zichzelf. Hm. Leuk, maar te achterlijk blij moet ik er nou ook niet van worden. Verder vertrekt begin deze week m'n beste vriendinnetje voor een half jaar en das kut ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik voel me een verliefde idioot. Ik denk de hele tijd aan hem, ik droom over hem, ik luister voortdurend zoetsappige liefdesliedjes en zit dromerig voor me uit te staren, en tegelijkertijd heb ik onzettende veel zin om te springen te dansen en te zingen en ik wil zo graag dat het weer vorige week is want nu zal ik hem waarschijnlijk heel lang niet zien en het was zo fijn, afgelopen maandag.. Daarnet kreeg ik een mailtje van hem en nu ben ik weer superblij en morgenavond gaan we weer bellen, maar ik leef nu wel een beetje van het ene naar het andere moment toe dat ik hem zie of spreek en daar tussenin gebeurt er niet zo veel.. Maar toch. Verliefd zijn is leuk.
![]() |
![]() |
|
Pfft, wat een weekend.
Vrijdag had ik hem aan de telefoon, heel lang gepraat en toen ik vroeg of het eigenlijk wel goed ging (hij klonk zo afwezig) vertelde hij dat hij het 'allemaal niet meer wist'. Dus ik zwaar geschrokken, ook al zei hij dat het echt niet aan mij lag. 's Nachts droomde ik dat hij het uitmaakte, dus dat was een geweldig begin van de zaterdag ![]() ![]() Ergo conclusio: eerst klote, toen zeer goed en nu ook goed (maar ver weg).
|
Verwijderd
|
ik heb dit weekend z'n familie ontmoet en buiten alle "oeh ik maak foto's van je want ik ken je van tv"- momenten om was het echt vet leuk
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Haha, nee, ze weten ( nog) niet dat ik besta. Maar mijn ouders weten ook nog neit dat hij bestaat. We zijn eigenlijk beide wel een beetje bang ervoor, juist door het leeftijdsverschil. Mijn ouders zien me aankomen, eerst godsverslaafde, toen een wietverslaafde 30er en nu een 40er... Hmm. Maar ik ga het niet lang meer voor me houden. We zijn al 3 dagen samen en het is nog steeds gezellig. Nou ja, 3 avonden, want verder hebben we het natuurlijk druk. Hij is lief. Hij ging gister een vriendin uit Duitsland halen omdat hij vond dat ze niet in de trein moest in haar staat.. Haar vriend gaat dood en ik vind het tof om te zien wat hij voor haar doet ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Twintig!
Gisteren was leuk ![]() ![]() En twee vriendinnetjes waar ik wel van had verwacht dat ze zouden komen, kwamen niet omdat ze een of andere jongen belangrijker vonden. Maar nu waren we met z'n vieren en dat was maar goed ook, want vijf of zes was te veel geweest. Het was lekker zo, echt even nodig, dit. (L) |
![]() |
|
Best ok, er is dan wel geen vlam in mijn leven, maar ik heb het gevoel dat er zich heel spontaan en natuurlijk een trouwe en goede vriendengroep om mij heen aan het verzamelen is. Geen gezeik en met het oog op samen chillen en openheid wanneer iets je niet bevalt. En andere vrienden waar ik eigenlijk allang niet meer mee om zou moeten gaan, splitsen zich nu vanzelf af (goedschiks dan wel kwaadschiks).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Gewoon veel foto's op dit forum posten en dan komen mensen straks naar jou toe, omdat ze jou herkennen! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|