Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De Paella wordt niet goed gerekend. Deze opdracht levert jullie dus 450 euro op.
|
Ik had trouwens echt in de allerlaatste seconde nog een aanpassing gemaakt voor ik de eerste pm verstuurde dus nu weet ik niet meer zeker of ik nu drie of 4 vormen in had gestuurd
![]()
|
Verwijderd
|
Nja ik als buitenstaander vind het dus al eeuwig duren
![]() ![]() |
![]() |
|
Nou, ik heb de mijne ingestuurd. Hoop dat ik de goede heb gekozen. Maar sowieso is het een pareltje geworden. Spannend.
Oh en jammer dat Bas eruit is. *uitzwaai* Altijd jammer wanneer een goede speler eruit gaat. ![]()
|
Ik wacht tot 17:00 met de opdracht, mocht kmk nog komen opdagen.
edit: Opdracht 9.3 Bijna alle vlaggen en landsnamen zijn binnen. Dit is het laatste deel van opdracht 9. Hieronder staan de vlaggen en de landen. Wie heeft volgens jou welke vlag getekend? Zet de juiste vlag bij het juiste land. Dit doe je individueel zonder overleg. Elke juiste combinatie is 50 euro waard. Elke foute combinatie kost 25 euro. Je eigen vlag wordt niet meegerekend natuurlijk Dus heb je 6 goed, win je 300 euro. 4 goed, win je 150 euro. 3 goed, win je 75 euro. 2 goed, win je 0 euro. 1 goed, verlies je 75 euro. 0 goed, verlies je 150 euro. Pm je antwoorden naar de mollerator. In deze pm geef je ook aan welke vlag je de mooiste vindt en welke de minst mooie. Stemmen op je eigen vlag kan niet. Je hebt tot (dinsdagavond) 21:00. De vlaggen post ik om 17:00.
Laatst gewijzigd op 10-03-2009 om 15:50. |
![]() |
|
Jullie mogen uiteraard ook nu niet overleggen.
De vlaggen die meedoen (een aantal bewerkt vanwege herkenbare teksten): ![]() vlag 1 ![]() vlag 2 ![]() vlag 3 ![]() vlag 4 ![]() vlag 5 Landen: Kalifaat Boertent Emiraat Eröpsia Keizerrijk Fridgemania Kanaat Kazetonië Sultanaat Wingez Gediskwalificeerd Kopmuntkip (Koninkrijk); niet op tijd ingeleverd. Laisve (Kshatra('s) De Verenigde Vrije Landen); overtreden regel niet overleggen.
Laatst gewijzigd op 10-03-2009 om 16:19. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wie is de mol? #2.1 Biertank 52 | 4 | 19-04-2009 22:42 | |
De Kantine |