|
|
Bekijk resultaten poll: Waar zou je op stemmen? | |||
CDA |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 1.49% |
PvdA |
2 | 2.99% |
SP |
3 | 4.48% |
VVD |
2 | 2.99% |
PVV/Wilders |
21 | 31.34% |
GroenLinks |
7 | 10.45% |
ChristenUnie |
3 | 4.48% |
D66 |
25 | 37.31% |
SGP |
0 | 0% |
Partij voor de Dieren |
1 | 1.49% |
Trots op Nederland/Verdonk |
0 | 0% |
Anders, nl.: |
2 | 2.99% |
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||||
Citaat:
It has now emerged that sharia courts with these powers have been set up in London, Birmingham, Bradford and Manchester with the network’s headquarters in Nuneaton, Warwickshire. Two more courts are being planned for Glasgow and Edinburgh. http://www.timesonline.co.uk/tol/new...cle4749183.ece Ook in Italië en Frankrijk zijn er al voldoende voorbeelden te vinden, uiteraard allemaal incidenten, kleine groep verpest het voor de grote groep. Citaat:
Citaat:
![]() Misschien moet men eens een licht opsteken bij de FA, die is het knap gelukt om de kleine groep hooligans te scheiden van de grote groep supporters en daar kunnen gezinnen weer gezellig naar het voetbal.
Laatst gewijzigd op 17-03-2009 om 19:08. Reden: Linkjes. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Überhaupt is dat een hele goede reden om PVV te stemmen. Niet zozeer de agenda van Wilders, maar meer dat de mensen die jou en mij dood willen hebben, in de gevangenis willen hebben, onze rechten willen ontnemen, ook een hekel hebben aan Wilders.
Een stem op Wilders is daarmee een stem tegen mensen die jou haten om wie je bent, wie je ook bent.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
|
Ach het demoniseren begint langzaam, het begint met een verdwaalde dwaas op een bankje:
http://www.dumpert.nl/mediabase/4385...zijn_ding.html
||
Citaat:
Ik denk niet dat het die man ook maar in het minst interesseert wat de PVV te melden heeft over de besteding van subsidies aan theatergenootschappen, hij baseert zijn stem op één ding: lost de partij waarop ik stem absurde taferelen zoals ik meemaakte op? Ook het concept van vervolging en opgesloten worden vanwege je mening weegt zwaar. Als er geen betere partijen waren die tevens pal staan voor de vrijheid van meningsuiting, dan zou ik al lang PVV stemmen. Er zijn namelijk heel wat mensen in dit land die mij willen vervolgen vanwege een hele hoop dingen aan wie ik ben en wat ik zeg. Wat er voor de rest mee gebeurd zou me dan ook niet al te veel interesseren; ik voel er gewoon weinig voor om opgesloten te worden omdat sommige mensen intolerant zijn. Dé manier om de bodem onder de PVV vandaan te slaan is dan ook het bevorderen van discriminatie en intolerantie die we de afgelopen jaren hebben gezien stoppen. Maar ja, met een minister van justitie die zelfs nog veel meer vervolging vanwege meningen wil, en een premier die ronduit een landverrader is op gebied van beschermen van zijn eigen mensen, is het onwaarschijnlijk dat dat voor 2010 gaat gebeuren. Laat ik trouwens als kleine voetnoot ook Albayrak en Spong noemen, ook grote stemmentrekkers van de PVV. Alaybrak doordat ze onvermoeibaar werkt om een constante instroom van nieuwe integratieproblemen op peil te houden. Spong doordat hij met zijn spongige optreden symbool staat voor de Nieuwe Onverdraagzaamheid.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Bij lage belasting kan je in principe volstaan met inkomen - belastingen = geld.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een voorbeeld dat ik eerder noemde: Wilders: Als de politie de controle over rellen verliest, dan moet het mogelijk zijn om gericht op benen van extreem gewelddadige relschoppers te schieten Halsema: Wilders wil Marrokanen laten doodschieten!11 De beeldvorming om Wilders heen is typisch een geval van als de leugen maar groot genoeg is, en vaak genoeg herhaald wordt, gaan mensen het vanzelf geloven. Wilders begrijpt dit zelf ook, en laat leugenaars als Halsema begaan. Dit omdat hij weet dat A sommige mensen beseffen dat ze liegen, en zijn politieke opponenten zichzelf dus beschadigen B velen de demonisering tevens aangrijpen als reden om Wilders te steunen C de verdraaide versie voor een deel gelooft wordt, en een klein aandeel verbitterde mensen Wilders op basis van de verdraaide versie zouden steunen. D Hij meer stemmen kan werven door de hysterische figuren onder zijn opponenten te negeren en zijn eigen acties uit te voeren, dan met hen in een gezamelijk moddergooien te belanden. Dat is ook Wilders als marketing genie: Hij voert zelf niet zozeer campagne, hij uit zich op een manier dat hij zijn tegenstanders campagne voor hem laat voeren.
||
Ja, ik wil best geloven dat dat kan in onze media. Maar, het is wel zo dat heel den haag zich vreselijk laat uitlokken, maar ik vind wilders eigenlijk ook intolerant doen als hij zelf aan het woord is. (toen bij de verkiezingsuitslagen aan tafel zat hij zich bijvoorbeeld ontzettend aan te stellen dat er toch niemand met hem wou praten, staat me bij. terrecht dat rutten toen zei van 'ja, dat zou je wel willen he, gedemoniseerd worden, maar doe maar liever je mond houden en gewoon mee onderhandelen') Ik moet wel toegeven dat ik hem verder niet veel op tv zie, vooral fragmenten kamerdebatten enzo. ze zouden hem eens bij zomergasten moeten zetten ofzo.
Citaat:
||
Citaat:
Om te beginnen moeten ze nog verkopen waarom ze deze hele kabinetsperiode niets aan het enorme begrotingstekort gaan doen. Zelfs over nepplannen voor de sier die buiten hun eigen regeringsperiode (2011) vallen kunnen ze het nog niet eens worden. Het modder gooien en de afkeuring die daarop zal volgen zal ze nog wel een zeteltje kosten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |