Citaat:
Ik vind het absoluut geen hechte groep en ik heb niet het gevoel dat jij ergens buitenvalt want ik kan niet bedenken wat binnenvallen betekent. Ik heb juist eerder het idee dat je op onzin maandenlang moet hebbne gepost voordat je een beetje garantie krijgt dat je niet om niks wordt afgezeikt terwijl het wordt getolereerd door forumbazen, die zelf ook af en toe meedoen.
|
Een hechte groep is misschien ook niet het goede woord, het is voornamelijk een ons-kent-ons sfeertje waarbij het voor andere mensen lastig is om in te schatten wat wel of niet op DK kan. Daardoor lijkt het misschien alsof voornamelijk de topics van niet-DK'ers worden gesloten, terwijl er genoeg topics te vinden zijn die niet zouden kunnen volgens het DK-beleid. Wat dat betreft zijn ook de FB's van DK hier en daar wat coulant.
Citaat:
De 'popuairdere' onzinners worden niet zovaak gebasht, terwijl nieuwelingen best vaak gebasht worden.
Maar dat is gewoon een kwestie van wennen imo.
|
In mijn hele forumcarrière ben ik nog nooit 'gebasht'. Zelfs op Onzin niet
Citaat:
Niemand kijkt je raar aan als je hier in drie topics reageert, bijvoorbeeld wat je kan waarderen of waar je tussen zou kiezen bij twee opties of wat er in je tas zit.
Op onzin word je wel raar aangekeken (ja, het gaat juist om hetgebash waar je volgens jou tegen moet kunnen) als je opeens in willekeurige topics iets zegt.
|
Natuurlijk is hangt er op Onzin ook een ons-kent-ons-sfeertje en daarnaast is er ook de nodige rivaliteit ten opzichte van DK, omdat er blijkbaar een groot aantal topics als kantinetopics worden bestempeld die eigenlijk helemaal niet op DK thuis horen. Al met al denk ik dat een DK'er net zo raar wordt aan gekeken op Onzin, als een onzinner op DK.