Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm wij discussierden altijd over dingen als de doodstraf enzo. Ik weet nog wel waar mijn eindmondeling over ging, toevallig over Joran van der Sloot, alleen toen was hij nog helemaal niet aan de orde, alleen dat zij verdwenen was enzo.
![]()
|
je moet gewoon een redelijk bekend, maar niet uitgemolken, en enigszins specifiek onderwerp kiezen dat je zelf ook wel leuk vindt. en daar wat artikelen en informatie over lezen en er een leuk verhaaltje van maken om te vertellen. en dan komt het allemaal prima in orde.
|
Hmm. Ik kan ook een presentatie doen waarin ik fatsoenlijk uitleg waarom George Bush niet zo'n goede president was en waarom mensen dat graag zo loos roepen terwijl ze er eigenlijk maar heel weinig van weten.
Of radicale christenen. Of sociaal Darwinisme. Of de gevolgen van genetische manipulatie. Of het geven van creationisme op scholen. Of over Engels als wereldtaal. Of de doodstraf. Of iets dat in verband staat met dystopie of het individu tegenover de maatschappij omdat dat ook het thema is voor onze orals over de literatuur die we moeten lezen. Maar daar weet ik niet zo veel over te bedenken dat presentatie-geschikt is.
|
Yez
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Toen ik over de hypotheekrenteaftrek begon werd ik een communist genoemd. Maar het was sowieso de slechtste discussie ooit. De onderbuik werd flink geleegd. "Ja, het was wel weer toevallig dat de twee mensen die wél werken Nederlanders zijn!" en meer van dat soort ongein.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
De grootste diarree kwam van een meisje dat ik niet ken, en dan vind ik het ook zo slecht voor de sfeer om haar af te kraken, maar ze maakte het wel verleidelijk. "Ja, die uitkeringen moeten ze gewoon stopzetten. Dan gaan mensen tenminste aan het werk!", waarop ik haar er maar even op wees dat dat economische zelfmoord is op dit moment. Dat begreep ze niet.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel handig om dit soort cijfers in je hoofd te hebben dan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het een goed idee om de armeren te helpen, zolang het niet hun eigen schuld is, maar de uitvoering ervan vind ik matig. Maar dat vind ik bij wel meer overheidsideëen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |