Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2012, 18:37
Frankvw
Frankvw is offline
Citaat:
dat onderzoek bewijst helemaal niks. Het bewijst alleen dat mannen die hun school hebben afgemaakt het beter doen op hun intelligentietest vergeleken met mannen die geen opleiding hebben afgerond, en dat terwijl de testosteronlevels in beide groepen niet significant van elkaar verschillen.
Daarnaast suggereren ze dat mensen met een normaal testosteronniveau het beste af zijn wat betreft iq. maar omdat hun resultaten niet significant zijn kunnen ze niks anders doen dan suggereren.

en daarnaast doe je nu alsof vrouwen de bron van al het kwaad zijn, terwijl dat natuurlijk onzin is.
Lieve jongen of meisje. IQ tests zijn zo gemaakt dat je geen opleiding nodig hebt om ze te doen.

Het gaat er juist om dat je geen voorbereiding nodig hebt.

En nee ik vind vrouwen niet de bron van alle kwaad want ik zeg ook constant onbewust tussendoor. Je bent wie je bent daar kun je niks aan doen maar je kunt wel forceren om jezelf te veranderen. Je erbij neerleggen en je eerste instinct volgen is niet perse de juiste keuze.

Ik kan nog uren doorgaan over al het kwaad wat mannen doen maar 1 onderwerp tegelijk is al moeilijk genoeg.

Laatst gewijzigd op 28-07-2012 om 18:43.
Oud 28-07-2012, 18:38
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Lieve jongen of meisje. IQ tests zijn zo gemaakt dat je geen opleiding nodig hebt om ze te doen.

Het gaat er juist om dat je geen voorbereiding nodig hebt.
meisje graag, en je moet zowel mijn post als dat onderzoek nog maar eens lezen want je begrijpt het kennelijk niet.

en misschien moeten we ook maar eens terug ontopic over wat we wél aantrekkelijk vinden aan mannen.
Oud 28-07-2012, 18:41
Frankvw
Frankvw is offline
Citaat:
meisje graag, en je moet zowel mijn post als dat onderzoek nog maar eens lezen want je begrijpt het kennelijk niet.

en misschien moeten we ook maar eens terug ontopic over wat we wél aantrekkelijk vinden aan mannen.
Ja ik begrijp het niet..

Stop maar lekker je kop in het zand.
Oud 28-07-2012, 18:41
Frankvw
Frankvw is offline
Citaat:
Maar goed, ik heb nog steeds je wetenschappelijk bewijs niet gezien.

En ik interpreteer die zin anders dan jij, dus, TythorZeth, hoe bedoelde je je zin?
Ik zou wel graag nu jouw reactie willen horen.

Ben zeer benieuwd.
Oud 28-07-2012, 18:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Mijn ervaring is juist dat intelligente mannen het vrij goed doen tegenwoordig. Maar misschien moet je intelligent zijn om dat ook te kunnen ervaren.
Oud 28-07-2012, 18:54
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nee.
Oud 28-07-2012, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Ik zou wel graag nu jouw reactie willen horen.

Ben zeer benieuwd.
Mijn excuses dat ik niet mijn hele leven doorbreng op internet om te reageren op dit soort topics. Sommige mensen doen nog wel eens wat buiten internet .

Verder, wat Pluis zegt. Ik vind de onderzoeken nou niet echt direct wetenschappelijk te noemen.

Verder, uiteraard kan ik alleen voor mezelf en deels voor mijn omgeving spreken, vallen de vrouwen die ik ken eerder op intelligente mannen en niet op spierbundels. Ook dat zie ik trouwens nergens terugkomen in je "wetenschappelijke" onderzoeken. Dat vrouwen meer geneigd zijn om voor domme spierbundels te kiezen.

En om nog even mijn eigen ideeën erover te vermelden, persoonlijk denk ik dat het eerder soort zoekt soort is. Mensen met een lager opleidingsniveau zullen (denk ik) eerder geneigd zijn een relatie te beginnen met iemand van hetzelfde niveau. En natuurlijk zullen mensen met een hoger niveau ook kiezen voor mensen met hetzelfde niveau. Niet om het een of ander, maar persoonlijk zou ik nooit kiezen voor een man die alleen maar spieren maar geen intellect heeft. Bij voorkeur, uiteraard, allebei, maar dan gaat intellect toch echt voor.

Wat ik overigens het meest aantrekkelijk vind bij mannen is zelfvertrouwen.
Oud 28-07-2012, 19:00
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Wat een walgelijk MRA-biotruths gezeik, je moet je schamen want het slaat nergens op.
Oud 28-07-2012, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, ik heb nog steeds je wetenschappelijk bewijs niet gezien.

En ik interpreteer die zin anders dan jij, dus, TythorZeth, hoe bedoelde je je zin?
Zoals jij 'm geïnterpreteerd had
Oud 28-07-2012, 20:24
Frankvw
Frankvw is offline
Citaat:
Mijn excuses dat ik niet mijn hele leven doorbreng op internet om te reageren op dit soort topics. Sommige mensen doen nog wel eens wat buiten internet .
Zo bedoelde ik het niet. Ik vroeg om je reactie je mag best de tijd nemen van mij hoor..

Citaat:
Verder, wat Pluis zegt. Ik vind de onderzoeken nou niet echt direct wetenschappelijk te noemen.
Mja vandaar dat het op de site van US National Library of Medicine National Institutes of Health staat in de ene link en in de andere link is het een compilatie van informatie die gewoon vrij verkrijgbaar is en algemeen bekend..

Realiseer je ook dat ik 3 minuten gezocht heb en dit al gevonden. Je hebt inmiddels genoeg informatie gekregen om zelf uit te zoeken of wat ik zeg waar is. Je kunt het allemaal zelf opzoeken als je het echt wilt weten.

Citaat:
Verder, uiteraard kan ik alleen voor mezelf en deels voor mijn omgeving spreken, vallen de vrouwen die ik ken eerder op intelligente mannen en niet op spierbundels. Ook dat zie ik trouwens nergens terugkomen in je "wetenschappelijke" onderzoeken. Dat vrouwen meer geneigd zijn om voor domme spierbundels te kiezen.

En om nog even mijn eigen ideeën erover te vermelden, persoonlijk denk ik dat het eerder soort zoekt soort is. Mensen met een lager opleidingsniveau zullen (denk ik) eerder geneigd zijn een relatie te beginnen met iemand van hetzelfde niveau. En natuurlijk zullen mensen met een hoger niveau ook kiezen voor mensen met hetzelfde niveau. Niet om het een of ander, maar persoonlijk zou ik nooit kiezen voor een man die alleen maar spieren maar geen intellect heeft. Bij voorkeur, uiteraard, allebei, maar dan gaat intellect toch echt voor.
Ja, zeg eens eerlijk.

Wordt jij geil van intelligentie??

Want wat ik altijd weer zie is dat het mondje links praat zoals jij nu doet maar dat dan het broekje rechts doet..

En dan ben jij misschien een uitzondering.. Ik ken je niet. Maar dan ben jij nog steeds een uitzondering en ik heb het hier over het overgrote deel van de mensen. Niet de uitzonderingen.

Laatst gewijzigd op 28-07-2012 om 20:53.
Oud 28-07-2012, 23:29
Verwijderd
Misschien is wat Apate zegt toch waar?

Oud 29-07-2012, 02:29
Frankvw
Frankvw is offline
Citaat:
Misschien is wat Apate zegt toch waar?

[filmpje]
Ik ken dat filmpje.

Dat waren wel heel kleine meisjes hoor die van het VWO. Die zijn nog helemaal niet eens klaar om seks te hebben. En dat MAVO meisje die het woord deed had duidelijk ervaring en die andere was een meeloper die haar mening overnam.

De slimmere blijven altijd langer kind. Dus als al die meisjes ongeveer even oud zijn maar met een blijkbaar groot iq verschil dan zou de minder intelligente lichamelijk verder ontwikkeld zijn en dus zich meer aangetrokken voelen.

Dit is niet een subtiel voorbeeld omdat ja.. Die gast ziet er inderdaad uit als een pooier. Niet alle mannen die al die "testosteron eigenschappen" hebben zien er uit als een pooier.
Oud 29-07-2012, 08:15
Verwijderd
Citaat:
Niet alle mannen die al die "testosteron eigenschappen" hebben zien er uit als een pooier.
Vrijwel iedere man/jongen zal Victoria Justice/Nina Dobrev aantrekkelijk vinden en vrijwel iedere vrouw/meisje zal Ian Somerhalder aantrekkelijk vinden. Al zouden beide mensen geen celebrities zijn, maar hun aantrekkelijke factoren nog steeds behouden, dan zou de aantrekkingskracht niet verdwijnen.

Waar Apate het denk ik over heeft is het starten van een relatie met een dergelijk persoon.

Laatst gewijzigd op 29-07-2012 om 09:09.
Oud 29-07-2012, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Wordt jij geil van intelligentie??
Nou, pure intelligentie echt niet. Maar het lijkt me dat niemand dat wordt, ook mannen niet. Als het gaat om alleen maar pure aantrekkingskracht gaat het wat mij betreft om zelfvertrouwen. Uiteraard speelt uiterlijk wel een rol. Alsof mannen niet naar het uiterlijk kijken, en gewoon maar alles pakken wat loopt. Maar het is inderdaad wat Hunterlife zegt, ik zou nooit met iemand een relatie beginnen als diegene niet ongeveer hetzelfde niveau heeft.

Overigens zou ik wat mij betreft ook geen seks hebben met iemand die niet hetzelfde niveau heeft.
Oud 29-07-2012, 09:59
Vowel
Vowel is offline
Er is natuurlijk ook een erg groot verschil tussen iemand aantrekkelijk vinden (uiterlijk) en iemand relatiemateriaal vinden (combinatie van uiterlijk en innerlijk). Er lopen genoeg mannen rond met een mooi uiterlijk waar veel vrouwen geen relatie mee zouden willen hebben omdat ze bijvoorbeeld heel dom zijn.

Ik vind het ontzettend beledigend van Frankvw dat hij suggereert dat het "onze" eigen schuld is als we worden verkracht omdat we niet aan iedere man evenveel aandacht geven. Of dat het "onze" schuld is dat we evolutie tegenhouden (?), of dat "we" allemaal ontzettend oppervlakkig zijn en alleen maar spierbundels willen zonder hersenen. Niet alleen is het beledigend, het slaat ook werkelijk nergens op.

Apate heeft gelijk. Het gaat niet om het uiterlijk (of in ieder geval niet als doorslaggevende factor); mensen zoeken iemand die op hetzelfde niveau zit. Het is nogal logisch dat je je aangetrokken wilt voelen tot iemand, maar dat wil niet zeggen dat iedere aantrekkelijke idioot een potentiële partner is.

Al dit gezeur van Frankvw klinkt mij vooral in de oren alsof hij zelf nogal veel pech heeft met de vrouwen en nu ontzettend gefrustreerd is. Frank, ben jij soms zo'n self-proclaimed intelligente man aan wie vrouwen meer aandacht zouden moeten geven?
Oud 29-07-2012, 11:08
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Wij snappen hem gewoon niet joh, Hij is echt super lief en intelligent en DIE HOEREN gaan steeds de fout in door met van die populaire types om te gaan, snappen die domme wijven dan niet dat ze de verkeerde genen nageslacht geven.
HIJ is juist enorm aandachtig en lief en geweldig maar die DOMME mutsen zien dat niet omdat ze altijd met simon-sixpack omgaan.
Als iedereen zo lief en aardig als hij was zou er wereldvrede zijn, maar het komt door die stomme vrouwen met hun domme keuzes.
Een man is een JAGER en een vrouw is er voor kinderen, maar omdat er niet meer gejaagd moet worden kunnen die mutsen beter een intelligente man kiezen zoals hijzelf.
Zien ze die mutsen dan niet in dan HIJ er altijd is voor hen? (Hoewel hij misschien gewoon de sexappeal van een zak aardappels heeft) waarom gaan ze altijd voor van de vreemde types, en dan nog klagen als ze verkracht worden.
Hij snapt het niet, vrouwen met een eigen wil en smaak. Die domme mutsen moeten aan het verspreiden van ZIJN SUPERIEURE INTELLIGENTE MENS genen denken, niet aan natuurlijke aantrekkingskracht.
*Voeg hier misandry, ladder theorie, PickUpArtist gezeur in*

Ik vind het bovenstaande walgelijk btw, maar ik heb al genoeg op het internet gezien om te weten dat er mensen zijn die echt zo denken.
Oud 29-07-2012, 11:12
Verwijderd
Innerlijk is eigenlijk best belangrijk.

Als je bijvoorbeeld kijkt naar dit meisje, dan zou je (tenminste ik) in eerste instantie denken 'goeie genade, wat een schoonheid, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten". Echter - en denk even met je hersens na -, wellicht is ze heel narcistisch of egoistisch of zo dom dat elk woord wat uit haar mond komt gewoon stupide is.
Een one night stand, sure, maar een relatie? Meh..... Ligt echt aan de persoonlijkheid.

Er zijn natuurlijk uitzonderingen!

Vrouwen vallen volgens mij ook meer op zelfvertrouwen. Je hoort vaak mensen zeggen 'hoe kan het dat [vul vrouwelijke naam in] met hem een relatie heeft?' of 'hoe kan het dat [vul mannelijke naam in] met haar een relatie heeft?.

Dat komt dus echt door persoonlijkheid. Uiterlijk zegt niet alles, maar dat weten natuurlijk veel mensen al.

Edit:

Was het trouwens niet, Fres = massa * versnelling ?

Laatst gewijzigd op 29-07-2012 om 11:25.
Oud 29-07-2012, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Innerlijk is eigenlijk best belangrijk.

Als je bijvoorbeeld kijkt naar dit meisje, dan zou je (tenminste ik) in eerste instantie denken 'goeie genade, wat een schoonheid, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten". Echter - en denk even met je hersens na -, wellicht is ze heel narcistisch of egoistisch of zo dom dat elk woord wat uit haar mond komt gewoon stupide is.
Een one night stand, sure, maar een relatie? Meh..... Ligt echt aan de persoonlijkheid.
Misschien is ze dat ook niet. En hetzelfde kan je zeggen over lelijke dikke chicks. Beetje dom voorbeeld dus.
Oud 29-07-2012, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Misschien is ze dat ook niet. En hetzelfde kan je zeggen over lelijke dikke chicks. Beetje dom voorbeeld dus.
*Yawn* Verveel je je op "Nieuws & Achtergronden" Reverend? Awwww. Foei.
Oud 29-07-2012, 11:53
Verwijderd
Ik vermaak me kostelijk met jou op je gebrek aan logica te wijzen. Maakt niet uit welk subforum.
Oud 29-07-2012, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Ik vermaak me kostelijk met jou op je gebrek aan logica te wijzen. Maakt niet uit welk subforum.
Awesome!
Oud 29-07-2012, 12:00
Em.
Em. is offline
Overigens dacht ik me te herinneren dat vrouwen wel op rijkere mannen vielen, dat er onderzoeken waren waaruit duidelijk bleek dat dezelfde man in een dure auto en duur pak veel meer succes zou hebben dan dezelfde man in een goedkope auto en alles. Dat is evolutionair helemaal oké, toch? Want die zijn momenteel het meest succesvol.

Verder: je kan helemaal niet tegen de evolutie ingaan, gekkie. Evolutie zegt niet 'zij gult de nobelste/intelligenste daten!' maar zoiets als 'wie de meeste kindjes krijgt geeft de meeste genen door, en waar meer genen van zijn, daar zullen er meer op lijken!' en meestal is degene met de meeste kindjes iemand die a. überhaupt z'n kindertijd wist te overleven b. succesvol was in bijvoorbeeld kinderen opvoeden/eten vinden (dat meestal voor het vrouwtje) dan wel de meeste vrouwtjes wist te imponeren/het grootste territorium had/het best kon vechten en dus goede genen, een goede gezondheid en genoeg te eten had. (mannetje).

En de enige waar ik écht verliefd op was, was echt geen spierbonk en ook nogal klein. Wel was ie intelligent en sociaal. Hoe lang z'n piemel was weet ik helaas dan weer niet, maar dat zou sowieso geen invloed gehad hebben of ik wel of niet verliefd op 'm zou zijn (want ik wist en weet dus van niets! hij had zelfs geen piemel hóeven hebben).

Edit: oh jee, er waren veel meer posts. Nou ja, het is vast nog wel ergens relevant.
Oud 29-07-2012, 15:19
Verwijderd
Citaat:
(want ik wist en weet dus van niets! hij had zelfs geen piemel hóeven hebben).
Wat bedoel jij hiermee?
Oud 29-07-2012, 15:39
Em.
Em. is offline
Citaat:
Wat bedoel jij hiermee?
Zoveel als dat ik mijn crush van destijds nooit naakt gezien heb en dat de lengte van zijn piemel (of het überhaupt bestaan ervan ) dus totaal geen invloed had op mijn verliefdheid!
Oud 29-07-2012, 21:29
Frankvw
Frankvw is offline
Citaat:
Ik vind het ontzettend beledigend van Frankvw dat hij suggereert dat het "onze" eigen schuld is als we worden verkracht omdat we niet aan iedere man evenveel aandacht geven. Of dat het "onze" schuld is dat we evolutie tegenhouden (?), of dat "we" allemaal ontzettend oppervlakkig zijn en alleen maar spierbundels willen zonder hersenen. Niet alleen is het beledigend, het slaat ook werkelijk nergens op.
Weet je wat beledigend is? Als je over straat loopt en praktisch elke vrouw, die je vanuit je ooghoek naar je ziet kijken, draait vervolgens snel der hoofd weg op het laatste moment zodat je het kunt zien. Om een statement te maken dat je niet aantrekkelijk genoeg bent.

Beledigend is als je een liefdesbrief schrijft en wordt uitgelachen.

Ik zoals heel veel mannen kunnen ons niet voorstellen dat een vrouw geil wordt van ons. Omdat we nooit die positieve aandacht hebben gehad. Dus moet je je even voorstellen wat er dan gebeurt met je sexuele fantasie. Nou probeer is. Dan gaat het al snel richting forceren, machtsmisbruik etc.

Een normaal aantrellijke man die wordt gewoon geil van het feit dat jij geil van hem wordt. Dat geld dus voor het psychologische gedeelte van sex. Maar onaantrekkelijke mannen krijgen alleen maar die afkeurende blikken. En dan gaat je fantasie een andere kant op.

Je verdraait mijn woorden trouwens wel een beetje. Ik zeg niet dat jullie spierbundels willen zonder hersenen. Ik zeg dat jullie iemand willen die net sterk genoeg is om je te verdedigen. En net dom genoeg (kan dus nog steeds best slim zijn want het gemiddelde IQ is laaaag) om niet te begrijpen dat ie wordt gemanipuleerd.

Ik kan me zo goed een scene herinneren uit Fawly Towers.. Die vrouw (Sibil) van de eigenaar.. Basil.. zeikt altijd tegen hem aan en demigreerd en degradeerd hem compleet toch? In 1 van de episodes wordt er ingebroken. Het eerste wat ze zegt is dat hij naar beneden moet in zijn onderbroek.. Zogenaamd een sterke vrouw maar als puntje bij paaltje komt mag het mannetje de klappen vangen.

Waarom denk je dat de hele wereld wordt geleid door mannen, waarom denk je dat praktisch alle uitvindingen worden gedaan door mannen? Waarom denk je dat er praktisch alleen mannen in het leger zitten. Omdat vrouwen meestal niet bereid zijn om hun normale leven op te offeren op die manier. Er zijn uitzonderingen. Maar dat is de voornaamste reden. We zijn even slim dus daar ligt het niet aan. Het is een kwestie van mentaliteit. En historie spreekt voor zichzelf.

Hey maar begrijp me niet verkeerd ik heb een teringhekel aan de meeste mensen en daarbij maak ik geen onderscheid tussen geslacht of ras. Er zijn maar heel weinig mensen waar ik goed mee op kan schieten. Maar ze bestaan..

Laatst gewijzigd op 29-07-2012 om 22:36.
Oud 29-07-2012, 22:36
Verwijderd
Whahaha jij hebt echt een pessimistische blik op de wereld

Citaat:
Waarom denk je dat de hele wereld wordt geleid door mannen, waarom denk je dat praktisch alle uitvindingen worden gedaan door mannen? Waarom denk je dat er praktisch alleen mannen in het leger zitten. Omdat vrouwen meestal niet bereid zijn om hun normale leven op te offeren op die manier. Er zijn uitzonderingen. Maar dat is de voornaamste reden. We zijn even slim dus daar ligt het niet aan. Het is een kwestie van mentaliteit. En historie spreekt voor zichzelf.
Dit meen je niet? De wereld wordt geleid door mannen omdat mannen beter leiding kunnen geven. De meeste uitvindingen worden door mannen gedaan omdat mannen technischer zijn. Er zitten vooral mannen in het leger omdat het een mannending is (het is een testosteronbaan). En dus niet vanwege jouw vreemde reden.
Oud 30-07-2012, 01:03
DAH
DAH is offline
Sorry, maar ik vind je een eikel... Oke, jij bent niet populair bij de dames, maar dat betekent niet dat alle meiden alles behalve jou willen hebben. En met zulke ideeen zullen ze afhaken voordat ze je beter leren kennen... Ik ken meer dan genoeg meiden die helemaal verliefd zijn op niet bijster sportieve maar wel intelligente types. Ik vind je 'bewijzen' erg subjectief...
Oud 30-07-2012, 01:05
DAH
DAH is offline
En de meeste uitvindingen zijn gedaan door mannen omdat vrouwen tot in de jaren 20 amper de kans hadden om dergelijke dingen te doen. Vrouwen werden niet toegelaten in de meeste legers tot na de tweede wereldoorlog.
Oud 30-07-2012, 07:27
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Je beseft je toch wel dat nog geen 100 jaar geleden vrouwen minderwaardig aan mannen werden behandeld, dat ze hebben moeten vechten om het huisvrouw-rolpatroon te doorbreken.
De eerste en tweede golf van feminisme over gelijkwaardigheid en waardering gaan helemaal aan je voorbij? Het zogenaamde glazen plafond voor vrouwelijke professionals? De nog steeds aanwezige sociale druk voor vrouwen om toch meer op het gezin te richten dan op de eigen carrière?

Je gebruikt enorm vrouwonvriendelijke redenen om voor jezelf goed te praten dat je minder geluk hebt in de liefde. Juist deze houding is je probleem.Wat een walgelijke mening.
Oud 30-07-2012, 08:39
Verwijderd
Lieve schat, ik denk dat het voor jou serieus tijd is om eens met een psycholoog te praten. Dat jij een soort minderwaardigheidscomplex hebt is geen reden om vrouwen maar overal de schuld van te geven.

En Fawlty Towers is een comedy. Dat zou ik amper een bron noemen.
Oud 30-07-2012, 11:03
Verwijderd
Mannen hebben wel grotere hersenen dan vrouwen. Dat verklaart ook een hoop.
Oud 30-07-2012, 11:06
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Je verdraait mijn woorden trouwens wel een beetje. Ik zeg niet dat jullie spierbundels willen zonder hersenen. Ik zeg dat jullie iemand willen die net sterk genoeg is om je te verdedigen. En net dom genoeg (kan dus nog steeds best slim zijn want het gemiddelde IQ is laaaag) om niet te begrijpen dat ie wordt gemanipuleerd.
Toch opmerkelijk dan dat onder mijn mannelijke collega's (natuurkundigen) praktisch niemand vrijgezel is (en ik ook niet). Denk je dat natuurkundigen i.h.a. "net dom genoeg" zijn?
Oud 30-07-2012, 11:08
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Weet je wat beledigend is? Als je over straat loopt en praktisch elke vrouw, die je vanuit je ooghoek naar je ziet kijken, draait vervolgens snel der hoofd weg op het laatste moment zodat je het kunt zien. Om een statement te maken dat je niet aantrekkelijk genoeg bent.

Beledigend is als je een liefdesbrief schrijft en wordt uitgelachen.
Eh, ja dat is heel jammer maar iedereen heeft mensen die hij/zij niet aantrekkelijk vindt. Wat moeten vrouwen dan doen? Doen alsof ze iedereen aantrekkelijk vinden? Jij hebt het nu trouwens alleen over uiterlijk, want als je iemand ziet lopen ken je die persoon helemaal niet.

En uitgelachen worden als je een liefdesbrief schrijft. Ja, dat is kut. Maar denk je dat alleen mannen worden uitgelachen in dit leven? Weet je wel hoe kut mannen kunnen zijn? Denk je dat lelijke vrouwen het makkelijker hebben?

Citaat:
Ik zoals heel veel mannen kunnen ons niet voorstellen dat een vrouw geil wordt van ons. Omdat we nooit die positieve aandacht hebben gehad. Dus moet je je even voorstellen wat er dan gebeurt met je sexuele fantasie. Nou probeer is. Dan gaat het al snel richting forceren, machtsmisbruik etc.
Dus het is de schuld van vrouwen dat jij vrouwen wilt forceren tot seks? Maak het even mooi. Jij moet even hulp zoeken voor je echt iemand verkracht en dan denkt dat het niet jouw schuld is.

Citaat:
Een normaal aantrellijke man die wordt gewoon geil van het feit dat jij geil van hem wordt. Dat geld dus voor het psychologische gedeelte van sex. Maar onaantrekkelijke mannen krijgen alleen maar die afkeurende blikken. En dan gaat je fantasie een andere kant op.
Heb je een bron dat dit bij alle mannen gebeurt of heb je het nu over je eigen fantasie? Dat zijn twee verschillende dingen. Dat jij bitter bent omdat je jezelf lelijk vindt en niet genoeg aandacht krijgt van vrouwen is één ding, maar dat je dit dan in de schoenen schuift van vrouwen is erg triest. NIEMAND kan er iets aan doen dat er lelijke mannen zijn. Vrouwen gaan niet tegen hun zin met onaantrekkelijke mannen seks hebben. Dat is toch logisch?

Citaat:
Nu beledig je me weer. En mijn vriend trouwens ook. Ik heb mijn vriend niet uitgekozen omdat hij "sterk" is en "dom genoeg" om te manipuleren. Mijn vriend is heel intelligent en heeft nog nooit een sportschool van binnen gezien. Vrouwen zoeken hun partner niet uit op die eisen. Vrouwen denken niet "hmm, hem kan ik niet manipuleren, ik zoek wel iemand anders."

Citaat:
Ik kan me zo goed een scene herinneren uit Fawly Towers.. Die vrouw (Sibil) van de eigenaar.. Basil.. zeikt altijd tegen hem aan en demigreerd en degradeerd hem compleet toch? In 1 van de episodes wordt er ingebroken. Het eerste wat ze zegt is dat hij naar beneden moet in zijn onderbroek.. Zogenaamd een sterke vrouw maar als puntje bij paaltje komt mag het mannetje de klappen vangen.
Nou als al je andere bronnen ook zo goed zijn kunnen we jouw hele betoog wel negeren, hè? Overigens vergeet je dat er twee kanten aan zitten. Vrouwen willen misschien graag een man die hen beschermt, maar mannen hebben ook zelf heel erg te neiging om territoriaal en beschermend te zijn. Is dat soms óók te schuld van vrouwen?

Citaat:
Ja hallo. Vrouwen hebben heel lang geen gelijkwaardigheid gekend. En in veel landen hebben ze dat nog steeds niet. Hoe hadden vrouwen uitvindingen moeten doen toen ze niet naar school mochten (of alleen naar de huishoudschool werden gestuurd)? Hoe hadden vrouwen dingen kunnen veranderen, toen ze geen deel mochten nemen aan politiek? Hoe konden vrouwen in het leger gaan wanneer dat niet was toegestaan? Je snapt wel dat al die stomme regels door mannen waren bedacht, hè? Pas in de vorige eeuw is dat langzaamaan veranderd, maar vrouwen hebben helemaal niet altijd rechten gehad hoor en dat kwam door "jullie".

Citaat:
Hey maar begrijp me niet verkeerd ik heb een teringhekel aan de meeste mensen en daarbij maak ik geen onderscheid tussen geslacht of ras. Er zijn maar heel weinig mensen waar ik goed mee op kan schieten. Maar ze bestaan..
Het is geen wonder dat er maar weinig mensen zijn met wie jij kunt opschieten als je zo'n nare blik hebt op de wereld/het leven. Jouw houding slaat werkelijk nergens op.

Laatst gewijzigd op 30-07-2012 om 11:20.
Oud 30-07-2012, 15:25
Frankvw
Frankvw is offline
Citaat:
Whahaha jij hebt echt een pessimistische blik op de wereld
Dat heb ik vaker gehoord.

Citaat:
Dit meen je niet? De wereld wordt geleid door mannen omdat mannen beter leiding kunnen geven
Dat komt omdat mannen zogenaamd beter met hun emoties kunnen omgaan. Maar dat is een denkfout die de meeste mensen maken. Mannen hebben NET ZOVEEL EMOTIES als vrouwen. Maar vrouwen huilen sneller, hebben meer zelfmedeleiden. Mannen die slikken hun tranen in vrouwen laten ze lopen. Dat is niet omdat vrouwen zogenaamd meer pijn lijden en daardoor sneller gaan huilen. Heeft allemaal te maken met zelfmedeleiden. Dat is de reden waarom kinderen snel huilen omdat ze zichzelf verschrikkelijk zielig vinden.

Ik persoonlijk huil regelmatig en het lucht heel erg op. Soms een paar keer per week. En inderdaad ik ben geen goede leider. Maar hey zielig zijn is een hele slimme overlevingstechniek in een maatschappij waar iedereen een leider of/en een held wilt zijn...

Citaat:
De meeste uitvindingen worden door mannen gedaan omdat mannen technischer zijn.
Het heeft te maken met interesse. Vrouwen willen gewoon over het algemeen geen stoffige wetenschapper zijn... Geen boekenworm. Veel liever aantrekkelijk. Reken maar dat ze het zouden kunnen als ze het zouden willen.

Citaat:
Er zitten vooral mannen in het leger omdat het een mannending is (het is een testosteronbaan). En dus niet vanwege jouw vreemde reden.
Vrouwen zijn net zo dodelijk als mannen alleen vrouwen moeten het minder hebben van brute kracht en meer van het element van verassing en snelheid. Want Kracht = Massa x Snelheid. Niet je verschuilen achter je lichaamsbouw want elk nadeel heeft een voordeel.

Citaat:
Sorry, maar ik vind je een eikel...
Ben ik ook. Een enorme eikel.

Citaat:
De eerste en tweede golf van feminisme over gelijkwaardigheid en waardering gaan helemaal aan je voorbij?
Hier wil ik graag even op inhaken. Feministen vechten absoluut niet voor gelijkwaardigheid. Feministen vechten alleen maar voor vrouwen en haten vaak mannen.

Citaat:
Het zogenaamde glazen plafond voor vrouwelijke professionals? De nog steeds aanwezige sociale druk voor vrouwen om toch meer op het gezin te richten dan op de eigen carrière?

Je gebruikt enorm vrouwonvriendelijke redenen om voor jezelf goed te praten dat je minder geluk hebt in de liefde. Juist deze houding is je probleem.Wat een walgelijke mening.
De wereld is walgelijk. Wij zijn walgelijk. Zelfs kinderen zijn walgelijk. Ik heb laatst een test gezien waarin een 2 jarig kind mag kiezen uit 2 soorten eten en moet kiezen welke hij het lekkerst vind. Daarna laat de onderzoeker twee teddyberen met verschillend gekleurde pakjes elk van de bordjes eten. Ze lieten de blauwe teddybeer eten van het bordje wat de baby ook het lekkerst vond en daar deden ze alsof die teddybeer heel vies vond met overdreven stemmetjes erbij enzo en andersom vond deze teddybeer het andere bordje wel lekker. Daarna kwam de roze Teddybeer en die vond hetzelfde bordje als de baby had uitgekozen heeerlijk en die andere heeeel erg vies... Dus de roze teddybeer en de baby hadden dezelfde smaak en keuze.

Vervolgens mocht de baby 1 teddybeer uitkiezen. Hij kiest natuurlijk de roze maar dat was niet alles. De blauwe teddybeer mocht niet eens meer in de beurt zijn. Die werd verbannen. En gepest.

Begrijp je. Dat is waar rassenhaat vandaan komt. De behoefte om bij een groep te horen en een andere groep af te stoten. Dat zijn mensen. Niet goed in de basis maar slecht. Je begint al slecht en dan moet je je best doen om goed te worden. Ja babys zien er lief uit. Maar dat is het probleem met mensen. we willen ook alleen maar de diersoorten redden die er lief uitzien. Een kat vermoorden is verschrikkelijk in onze ogen.. maar een koe of een varken wat maakt et uit.. Als er iemand niet subjectief is dan ben ik het wel. Voor mij is er geen onderscheid.

Ik heb 2 weken geleden het leven van een spin gered. Die zat opgesloten in een emmer en ik was daar voor het laatst 2 weken daarvoor.. Dus hij zat er al een hele tijd maar leefde nog steeds. Ik ben best wel bang voor spinnen maar heb een papiertje over de rand van de emmer geklemd vlakbij hem zodat ie het relief kon gebruik van het papier om uit de emmer te klimmen.

Walgelijk vind je niet..

Citaat:
Lieve schat, ik denk dat het voor jou serieus tijd is om eens met een psycholoog te praten. Dat jij een soort minderwaardigheidscomplex hebt is geen reden om vrouwen maar overal de schuld van te geven.
Been there. Ik geef niet vrouwen overal de schuld van hoor. Ik hou van vrouwen en ik wil het liefst goed zien. Praktijk is helaas steeds anders. Het liefst leef ik in een droomwereld.

Citaat:
En Fawlty Towers is een comedy. Dat zou ik amper een bron noemen.
Mja ok fictie maar zitten natuurlijk wel levenslessen in verpakt soms.

Citaat:
Mannen hebben wel grotere hersenen dan vrouwen. Dat verklaart ook een hoop.
FOUT! De grootte van je hersens staan in verhouding met de grootte van je lichaam. Neanderthalers hadden grotere hersenen dan wij.. Ja echt waar zoek maar op. Maar die waren niet slimmer hoor. Onze hersenen kunnen niet groter worden dan ze zijn. Omdat het teveel energie kost. We zitten al een tijdje op de max. Bovendien kunnen vrouwen niet verder open dus het hoofd kan niet groter worden... Dus eigenlijk houden vrouwen op die manier ook de evolutie tegen! Nee geintje! sjonge jonge.

Citaat:
Toch opmerkelijk dan dat onder mijn mannelijke collega's (natuurkundigen) praktisch niemand vrijgezel is (en ik ook niet). Denk je dat natuurkundigen i.h.a. "net dom genoeg" zijn?
Het gemiddelde IQ is 87 ofzo.. Een natuurkundige zit zwaar boven dat gemiddelde (waarschijnlijk 120+) wat betekend dat die behoren tot de minderheid en ik heb het over de meerderheid.

Citaat:
Eh, ja dat is heel jammer maar iedereen heeft mensen die hij/zij niet aantrekkelijk vindt. Wat moeten vrouwen dan doen? Doen alsof ze iedereen aantrekkelijk vinden? Jij hebt het nu trouwens alleen over uiterlijk, want als je iemand ziet lopen ken je die persoon helemaal niet.
De gemiddelde vrouw zoekt een man in het uitgaansleven. Of tegenwoordig in de Albert Heijn.. Dan loop je dus steeds tegen hetzelfde soort aan. Het soort man wat erop uitgaat mogelijk in zijn eentje om een vrouw te zoeken in een bar etc. En ja dat is dan toch echt het minder intelligentie doe type. Die eigenlijk gewoon sex wilt en niet genoeg fantasie heeft om in zijn eentje tot een bevredigend hoogtepunt te komen. Dus meer dat lichamlijke contact nodig heeft en erop uit gaat om dat te vinden. Als je in het uitgaansleven een man ontmoet is het toch overwegend dat type.

Citaat:
En uitgelachen worden als je een liefdesbrief schrijft. Ja, dat is kut. Maar denk je dat alleen mannen worden uitgelachen in dit leven? Weet je wel hoe kut mannen kunnen zijn? Denk je dat lelijke vrouwen het makkelijker hebben?
Ja ik weet het. Mannen zijn een stelletje gewenteloze egoistische machtsmisbruikende leugenachtige thievuslijers over het algemeen.

Citaat:
Dus het is de schuld van vrouwen dat jij vrouwen wilt forceren tot seks? Maak het even mooi. Jij moet even hulp zoeken voor je echt iemand verkracht en dan denkt dat het niet jouw schuld is.
Nee ik wil alleen maar knuffelen en kussen. Maar ik kan me niet voorstellen dat een meisje dat met mij wilt doen. En ik heb nog nooit iemand geforceerd of willen doen. Dat is alleen maar fantasie. Ik kan alleen nog maar opgewonden raken van extreme dingen maar als de vrouw in kwestie echt geforceerd wordt tegen haar wil dan vind ik het ook niet meer leuk. Het is wel een spelletje zeg maar. En dat kan ook als je er allebij geil van wordt toch.

Ik snap dat je dat zegt maar.. Geloof me ik ben de laatste die zich zal vergrijpen aan iemand.

Kijk even om je heen. Ga naar een willekeurige porno site. Zal niet lang duren voordat je een scene ziet waarin een vrouw behandeld wordt alsof ze verkracht wordt. Ik ben niet de enige hoor mevrouw. Niet zo schijnheilig. Ik heb al verteld dat we als grotbewoners onze vrouwen verkrachtten. Dat is de basis van onze hersenchemie. Dat is waarom mensen verkrachting etc nog steeds geil vinden. Tuurlijk durft niemand dat zeggen. Maar kijk maar is om je heen. 70% wordt er geil van, durf ik zo te zeggen.

Alleen zijn maar weinig mensen zoals ik die, in plaats van populair willen zijn en algemeen geaccepteerd worden, echt hun ziel bloodgeven.

Kijk maar is naar Japan. Daar stikt het van de zogenaamde verkractings porno. En moet je is kijken naar hoeveel vrouwen er werkelijk verkracht worden in Japan? Veel minder in verhouding met Amerika. Dus conclusie. Je kan het veel beter gewoon eerlijk toegeven dan op te kroppen. Want als je net gaat doen alsof je dat soort fantasieën niet hebt.. Dat is wanneer er echt enge dingen gebeuren. Misschien wel machtsmisbruik in het echte leven in plaats van fantasie...

Je moet je gevoel een plek geven. Als je je gevoel ontkent dan kropt het alleen maar op. En bovendien ben je dan een schijnheil.

Dus precies het tegenovergestelde is waar.

Als je een groep van 100 mannen hebt en 1 van die mannen zegt dat ie van verkrachtings-scenes houdt.. en de andere 99 mannen zeggen dat ze er niet van houden. Dan moet niet die ene man naar de psychiater, maar ongeveer 70 van die 99 mannen moeten naar een psychiater want dat zijn me toch een stelletje hypocrieten.

Citaat:
Dat zijn twee verschillende dingen. Dat jij bitter bent omdat je jezelf lelijk vindt en niet genoeg aandacht krijgt van vrouwen is één ding, maar dat je dit dan in de schoenen schuift van vrouwen is erg triest. NIEMAND kan er iets aan doen dat er lelijke mannen zijn. Vrouwen gaan niet tegen hun zin met onaantrekkelijke mannen seks hebben. Dat is toch logisch?
Het gaat mij helemaal niet persee om sex. Het gaat mij om liefde, aandacht, iemand die met je mee denkt en met je mee leeft en overal bij betrokken is geinterreseerd is. En ik ben 7 keer verliefd geweest en al die keren heb ik toch de moed bij elkaar verzameld om het te zeggen. En 7 keer afgewezen en nooit op een aardige manier. En hoeveel keer denk je dat een meisje naar mij toe is gekomen om te zeggen dat ze verliefd is op mij? Nog nooit.

Jullie vrouwen laten alles op je afkomen en zelfs als ik die verantwoordelijk neem is het steeds niet goed genoeg.

Citaat:
Nu beledig je me weer. En mijn vriend trouwens ook. Ik heb mijn vriend niet uitgekozen omdat hij "sterk" is en "dom genoeg" om te manipuleren. Mijn vriend is heel intelligent en heeft nog nooit een sportschool van binnen gezien. Vrouwen zoeken hun partner niet uit op die eisen. Vrouwen denken niet "hmm, hem kan ik niet manipuleren, ik zoek wel iemand anders."
Mijn excuses ik bedoel niet jou persoonlijk.. Voor de zoveelste keer ik praat over het algemeen. Zeg maar 70% van de vrouwen. Het grootste deel en het domste deel.

En jullie komen niet dom over op mij.

Citaat:
Nou als al je andere bronnen ook zo goed zijn kunnen we jouw hele betoog wel negeren, hè? Overigens vergeet je dat er twee kanten aan zitten. Vrouwen willen misschien graag een man die hen beschermt, maar mannen hebben ook zelf heel erg te neiging om territoriaal en beschermend te zijn. Is dat soms óók te schuld van vrouwen?
De meeste vrouwen willen dat mannen stoer zijn. Daarom overschreeuwen mannen hun onzekerheid.

Omdat apen, grotbewoners en uiteindelijk mannen toch indruk moeten maken zodat een vrouw de beste uit kan kiezen. Daar komt het vandaan.

Maar ja nu verder of blijven hangen of.. zeg et maar.

Citaat:
Ja hallo. Vrouwen hebben heel lang geen gelijkwaardigheid gekend. En in veel landen hebben ze dat nog steeds niet. Hoe hadden vrouwen uitvindingen moeten doen toen ze niet naar school mochten (of alleen naar de huishoudschool werden gestuurd)? Hoe hadden vrouwen dingen kunnen veranderen, toen ze geen deel mochten nemen aan politiek? Hoe konden vrouwen in het leger gaan wanneer dat niet was toegestaan? Je snapt wel dat al die stomme regels door mannen waren bedacht, hè? Pas in de vorige eeuw is dat langzaamaan veranderd, maar vrouwen hebben helemaal niet altijd rechten gehad hoor en dat kwam door "jullie".
Omdat vrouwen graag in die rol stappen.. Omdat vrouwen graag het vuile werk door mannen laten opknappen van begins af aan. En dan heb ik het niet over de keuken schoonmaken. Dan heb ik het over bloed vergieten en je leven in de waagschaal leggen. Beslissingen nemen waarmee je je ziel verkoopt aan de duivel voor het beste resultaat.

Vroeger bleef de vrouw graag, heel erg graag thuis want buiten was het moord en doodslag, sneeuw en ijs of woestijn. En nu is het dan wat dat betreft een stuk aangenamer buiten.

Vrouwen hebben nu al heel lang nagenoeg gelijke rechten. Maar kijk om je heen. De meeste vrouwen zijn niet bereid om hun leven op te offeren. Zelfs als je dus de vrijheid hebt om die keuze te maken. Vrouwen willen hun leven meestal alleen opofferen voor haar kinderen.

Vrouwen hadden dan misschien geen gelijke rechten maar dat kwam omdat er voor elke vrouw of meisje een man moest zijn om ze te beschermen. Dus de man had de verantwoordelijkheid niet alleen voor zichzelf maar ook voor alle vrouwen en meisjes in zijn nabije omgeving.

Vandaag de dag is er veel minder gevaar op straat maar vroeger was dat wel anders en moesten vrouwen echt beschermd worden.

Het is toch zo dat je als vrouw veel liever mooi bent dan sterk. Dus ja. Dan heb je dus altijd een man nodig om je beschermen. Maar je zit er niet persee aan vast. Je kan ook sterker worden. Je kan jezelf forceren om te veranderen en na verloop van tijd zal dat genetisch gezien zo zijn uitwerking hebben.

Citaat:
Het is geen wonder dat er maar weinig mensen zijn met wie jij kunt opschieten als je zo'n nare blik hebt op de wereld/het leven. Jouw houding slaat werkelijk nergens op.
Nou.. er zit vast wel een kern van waarheid in.

Laatst gewijzigd op 30-07-2012 om 18:21.
Oud 30-07-2012, 15:33
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Het heeft te maken met interesse. Vrouwen willen gewoon over het algemeen geen stoffige wetenschapper zijn... Geen boekenworm. Veel liever aantrekkelijk. Reken maar dat ze het zouden kunnen als ze het zouden willen.
Het heeft voor een groot deel te maken met het feit dat je voor een wetenschappelijke carrière vaak (tijdelijk) in het buitenland moet werken, en dat is lastig te combineren met het stichten van een gezin. Er zijn behoorlijk veel vrouwen die promoveren in de natuurkunde, maar een relatief klein deel daarvan gaat verder in de wetenschap.
Citaat:
Want Kracht = Massa x Snelheid.
Nee, kracht = massa * versnelling.
Citaat:
Het gemiddelde IQ is 87 ofzo.. Een natuurkundige zit zwaar boven dat gemiddelde (waarschijnlijk 120+) wat betekend dat die behoren tot de minderheid en ik heb het over de meerderheid.
Eh? Je beweert toch dat intelligente mannen moeilijk aan een vriendin kunnen komen? Nonsens.
Citaat:
De gemiddelde vrouw zoekt een man in het uitgaansleven. Of tegenwoordig in de Albert Heijn..
Hoe kom je hier in hemelsnaam bij?
Oud 30-07-2012, 15:40
Verwijderd
Hoezo zoekt de gemiddelde vrouw inderdaad een man in het uitgaansleven of de Albert Heijn ? Die verhalen hoor ik nooit in ieder geval en met 5 vrouwelijke huisgenootjes (plus mezelf, maar ik heb geen relatie. En ik ben zeker niet op zoek tijdens het uitgaan of in de Albert Heijn) en 6 mannelijke huisgenoten (Die vriendinnen ook niet zo hebben leren kennen) kan ik toch best iets zeggen over waar het wel gebeurt lijkt me .
Oud 30-07-2012, 15:44
DAH
DAH is offline
Hoezo wil geen enkele vrouw jou? Is het puur en alleen op het uiterlijk gebasseerd? Misschien val je op het verkeerde type vrouw, die inderdaad alleen om hompen spier en testosteron geven, maar dat betekemt lang niet dat alle vrouwen zo zijn. Hoe goed kende je hen waar je verliefd op bent geweest uberhaupt? Als ze je alleen kennen van je uiterlijk is het niet verrassend dat ze je niet te serieus nemen. Als ze je wel heel goed kennen en je altijd een aardige vent bent die gewoon zijn uiterlijk niet mee heeft, is het een ander verhaal.
Oud 30-07-2012, 15:56
Vowel
Vowel is offline
Frankvw, ik heb geen zin meer om op alles te reageren, want ik heb het idee dat het niet uitmaakt wat mensen tegen je zeggen.

Maar serieus, je hebt een ontzettend verkeerd beeld van vrouwen én mannen. En zoals je ziet vertellen mannen én vrouwen je dat in dit topic. Ik twijfel er niet aan dat je vervelende ervaringen hebt en dat het heel erg oneerlijk voelt als meisjes je gemeen behandelen, maar dat zijn eerder de uitzonderingen dan de regel. Ik ken geen enkele vrouw die haar vriend/man heeft uitgekozen op de manier die jij beschrijft (ook al geloof ik best dat ze bestaan, maar dat is niet het "merendeel" van de vrouwen). Volgens mij zit je vooral met jezelf in de knoop en projecteer je jouw eigen onzekerheden op de rest van de mensheid. Misschien moet je eens met iemand gaan praten (professioneel) om van deze issues af te komen, want deze houding gaat je zeker niet helpen.
Oud 30-07-2012, 18:45
Frankvw
Frankvw is offline
Citaat:
Nee, kracht = massa * versnelling.Eh?
Eh ja Kracht = massa * snelheid in het kwadraat

Citaat:
Je beweert toch dat intelligente mannen moeilijk aan een vriendin kunnen komen? Nonsens.Hoe kom je hier in hemelsnaam bij?
Minder aantrekkelijke intelligente mannen. En dat gaat vaak samen.

Maar wat vind je intelligent dat is de vraag.

Als je bedoelt de intelligenten onder de aantrekkelijke mannen dan is dat gemiddeld een stuk lager dan bij intelligente en onaantrekkelijke mannen want als je heel erg in je hoofd leeft en niet zo extravert bent maar meer een denker dan wordt je nou eenmaal vanzelf minder mooi.

Citaat:
Hoezo zoekt de gemiddelde vrouw inderdaad een man in het uitgaansleven of de Albert Heijn ?
Ja dat zie ik vaak op datingsites. Omdat dat 1 van de weinige plekken is waar we nog vreemde mensen kunnen ontmoeten. Omdat we het allemaal zo druk hebben met werken.. en slapen.

Citaat:
en met 5 vrouwelijke huisgenootjes (plus mezelf, maar ik heb geen relatie. En ik ben zeker niet op zoek tijdens het uitgaan of in de Albert Heijn) en 6 mannelijke huisgenoten (Die vriendinnen ook niet zo hebben leren kennen) kan ik toch best iets zeggen over waar het wel gebeurt lijkt me .
wow wat voor gigantisch huis is dat dan. Of is het juist heel knus?

Citaat:
maar ik heb geen relatie
Ga met mij uit dan? Ik moet toch wel een goeie indruk gemaakt hebben inmiddels

Citaat:
Hoezo wil geen enkele vrouw jou? Is het puur en alleen op het uiterlijk gebasseerd? Misschien val je op het verkeerde type vrouw, die inderdaad alleen om hompen spier en testosteron geven, maar dat betekemt lang niet dat alle vrouwen zo zijn.
Ja uiterlijk voornamelijk. Dat ze gewoon niet met jou over straat wil. Of dat ze nooit in het openbaar met je zou kussen ofzo. Maar het dan wel zien gebeuren met een jongen die duidelijk een knapper gezicht heeft. En dat keer op keer wordt heel pijnlijk. Het is een visieuze circel verweven in een neerwaardse spiraal. Omdat je gevoel steeds bevestigd wordt.

Citaat:
Hoe goed kende je hen waar je verliefd op bent geweest uberhaupt? Als ze je alleen kennen van je uiterlijk is het niet verrassend dat ze je niet te serieus nemen. Als ze je wel heel goed kennen en je altijd een aardige vent bent die gewoon zijn uiterlijk niet mee heeft, is het een ander verhaal.
De laatste was een meisje die zelf op mij gereageerd had op een datingsite en ze vond mij te enthousiast..

Daarvoor was mijn huisgenote. Die is echt keihard geweest en die spreek ik nooit meer.

Alles daarvoor is een beetje te ver teruggraven in een deel van mijn geheugen waar ik liever niet kom.

Citaat:
Frankvw, ik heb geen zin meer om op alles te reageren, want ik heb het idee dat het niet uitmaakt wat mensen tegen je zeggen.
Jawel! Dat maakt alles uit. Ik waardeer jullie antwoorden vooral omdat ik het gevoel dat ik niet alleen maar uitgespuugd wordt maar dat er toch enigszins serieus op ingegaan wordt.

Citaat:
Volgens mij zit je vooral met jezelf in de knoop en projecteer je jouw eigen onzekerheden op de rest van de mensheid. Misschien moet je eens met iemand gaan praten (professioneel) om van deze issues af te komen, want deze houding gaat je zeker niet helpen.
Daar heb je een punt. Deze houding gaat mij persoonlijk niet helpen. Wat mij persoonlijk zou helpen is als ik mij aanpas en conformeer aan wat andere mensen bij mij willen zien.

Ik kan het wel hoor. Precies dat doen waarvan ik weet dat mensen het zullen waarderen.

Laatst gewijzigd op 30-07-2012 om 19:10.
Oud 30-07-2012, 19:08
Verwijderd
Het is een heel normaal studentenhuis waar ik in woon ? Zo raar is dat toch niet? Oh, en ik ie net pas dat ik een fout maakte, het is 7 huisgenootjes om 8 huisgenoten. En ik natuurlijk!

En nee, ik zie nieuwe mensen ontmoeten juist niet in de supermarkt of tijdens het uitgaan gebeuren. Ik ontmoet nieuwe mensen via mijn studie, vanwege de verenigingen waarbij ik eventueel ga, via mijn vrienden die hun vrienden meenemen. Cursussen die ik doe, dat soort dingen.
Oud 30-07-2012, 19:43
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Hier wil ik graag even op inhaken. Feministen vechten absoluut niet voor gelijkwaardigheid. Feministen vechten alleen maar voor vrouwen en haten vaak mannen.
Sommigen wel ja, maar feminisme gaat vooral om gelijkwaardigheid.
Beantwoord mijn vraag eens: Geloof jij in misandry en men's right's activisme?

Je teddyberen verhaal komt trouwens enorm discriminerend over.
Oud 30-07-2012, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Was het trouwens niet, Fres = massa * versnelling ?
Citaat:
Het heeft voor een groot deel te maken met het feit dat je voor een wetenschappelijke carrière vaak (tijdelijk) in het buitenland moet werken, en dat is lastig te combineren met het stichten van een gezin. Er zijn behoorlijk veel vrouwen die promoveren in de natuurkunde, maar een relatief klein deel daarvan gaat verder in de wetenschap.Nee, kracht = massa * versnelling.Eh? Je beweert toch dat intelligente mannen moeilijk aan een vriendin kunnen komen? Nonsens.Hoe kom je hier in hemelsnaam bij?
Thank God. Ik dacht dat hij natuurkunde studeerde ofzo en dat een nieuwe formule was, lmao.

Laatst gewijzigd op 30-07-2012 om 20:28.
Oud 31-07-2012, 02:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Beste Frankvw,

Ik heb geen zin om al je posts door te lezen, want werkelijk alles wat je zegt is nonsens. Misschien moet je je eens niet zo negatief op stellen en gewoon eens naar buiten gaan zonder de gedachte dat alle vrouwen kut zijn en je toch wel zullen haten. Daar vallen 'de vrouwtjes' idd niet op, nee. Op trollen ook niet.

Overigens is jouw beeld van feminisme net zo fout als het beeld dat alle mannen bekrompen pummels zijn die alleen maar denken met hun pik, maar gelukkig ben jij niet representatief voor het mannelijke geslacht.

Groetjes,
een mannen-liefhebbende feministe.
Oud 31-07-2012, 08:44
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Als je bedoelt de intelligenten onder de aantrekkelijke mannen dan is dat gemiddeld een stuk lager dan bij intelligente en onaantrekkelijke mannen want als je heel erg in je hoofd leeft en niet zo extravert bent maar meer een denker dan wordt je nou eenmaal vanzelf minder mooi.
Voor veel vrouwen zijn onintelligente mannen per definitie niet aantrekkelijk. Je rare mening over wat mannen en vrouwen willen zal liggen aan je sociale milieu. Ga eens naar een plek waar mensen hun genderideologie niet puur op sitcoms baseren.
Oud 31-07-2012, 13:11
Verwijderd
Ben je Schenkstroop van FOK?
Oud 31-07-2012, 18:09
Frankvw
Frankvw is offline
Citaat:
Sommigen wel ja, maar feminisme gaat vooral om gelijkwaardigheid.
haha dat geloof je toch zelf niet. Feminisme gaat om vrouwen niet om gelijkwaardigheid. Anders zou het geen FEMinisme heten. Dan zou de helft van die naam mannelijk moeten zijn als het om gelijkwaardigheid gaat.

Citaat:
Beantwoord mijn vraag eens: Geloof jij in misandry en men's right's activisme?
Nee hoor ik hoor nergens bij. Ik ben gewoon mezelf. Probeer me niet in een hokje te stoppen want dat lukt toch niet.

Citaat:
Je teddyberen verhaal komt trouwens enorm discriminerend over.
Heb ik niet bedacht. Dat heb ik uit een documentaire om precies te zijn "through the wormhole" van Stephen Hawking.

Ik verzin dat niet.

Citaat:
Beste Frankvw, Ik heb geen zin om al je posts door te lezen, werkelijk alles wat je zegt is nonsens
Als je mijn posts niet gelezen hebt hoe kun je dan zeggen dat het allemaal nonsens is haha. En jou moeten we nu wel serieus nemen na zo'n domme uitspraak?

Citaat:
Misschien moet je je eens niet zo negatief op stellen en gewoon eens naar buiten gaan zonder de gedachte dat alle vrouwen kut zijn en je toch wel zullen haten. Daar vallen 'de vrouwtjes' idd niet op, nee. Op trollen ook niet.
Ik haat niet alle vrouwen heb ik nooit gezegd. Je moet niet dingen verzinnen en dan zeggen dat ik dat ben. Je moet afgaan op feiten.

Citaat:
Overigens is jouw beeld van feminisme net zo fout als het beeld dat alle mannen bekrompen pummels zijn die alleen maar denken met hun pik, maar gelukkig ben jij niet representatief voor het mannelijke geslacht.
Verander de naam feminisme naar FeManisme en dan praten we verder. Als je onder de naam feminisme werkt gelooft niemand dat je man en vrouw als gelijkwaardig ziet. Ga lekker jezelf voor de gek houden.

Citaat:
Voor veel vrouwen zijn onintelligente mannen per definitie niet aantrekkelijk. Je rare mening over wat mannen en vrouwen willen zal liggen aan je sociale milieu. Ga eens naar een plek waar mensen hun genderideologie niet puur op sitcoms baseren.
Is makkelijk gezegd maar niet helemaal waarheid.

Een aantrekkelijk iemand krijgt veel sneller het voordeel van de twijfel. Terwijl een lelijk iemand juist niet het voordeel van de twijfel krijgt. Je kan wel links praten maar de praktijk is Aantrekkelijkheid > Intelligentie. Er wordt wel gezegd intelligentie is belangrijk, maar der wordt steeds niet eerlijk bijgezegd dat dat alleen geld voor de intelligente mannen die ook toevallig aantrekkelijk zijn.

Wat van wat ik zeg is op een sitcom gebaseerd?? behalve die ene opmerking over Fawly Towers.

Laatst gewijzigd op 31-07-2012 om 18:20.
Oud 31-07-2012, 18:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Als je mijn posts niet gelezen hebt hoe kun je dan zeggen dat het allemaal nonsens is haha. En jou moeten we nu wel serieus nemen na zo'n domme uitspraak?
Als je logisch had kunnen redeneren had je zelf ook wel begrepen dat ik een aantal posts heb gelezen, dat die allemaal onzin zijn en dat ik daarna niet de moeite heb genomen om je domme gelul nog verder door te spitten. Je bent kortzichtig en je luistert naar niemand en daar heb ik geen zin in. Dit is dan ook het laatste wat ik tegen je zeg.
Oud 31-07-2012, 18:48
Frankvw
Frankvw is offline
Citaat:
Als je logisch had kunnen redeneren had je zelf ook wel begrepen dat ik een aantal posts heb gelezen, dat die allemaal onzin zijn en dat ik daarna niet de moeite heb genomen om je domme gelul nog verder door te spitten. Je bent kortzichtig en je luistert naar niemand en daar heb ik geen zin in. Dit is dan ook het laatste wat ik tegen je zeg.
Jij zegt dat alles onzin is dat zijn jouw woorden. Blijkbaar begrijp je er dus geen zak van.

Het is niet allemaal onzin. Het is allemaal gebaseerd op persoonlijke ervaring of wetenschap. Je kent me niet.
Oud 31-07-2012, 19:14
Lente
Lente is offline
mooie mensen hebben het idd makkelijker en daar kun je niks aan veranderen. boehoe. Maar het betekent natuurlijk niet dat minder mooie en lelijke mensen ongelukkig zijn omdat sommige dingen wat minder vanzelf gaan. Stop met zeuren en maak wat van je leven

Laatst gewijzigd op 31-07-2012 om 19:33.
Oud 31-07-2012, 19:24
Macrador
Macrador is offline
Waarom zijn intelligentie en aantrekkelijkheid twee tegenover elkaar staande dingen bij jou?
Ik kan iemand heet vinden ja, maar als ze oerdom is daalt mijn interesse heel snel als ik naar relatiemateriaal zou zoeken. Het is toch het totaalplaatje?

Feministen willen gelijke rechten krijgen voor vrouwen en mannen. Er zitten er inderdaad tussen van het type "alle mannen zijn uitschot en alles waar ze aan denken is sex en mij objectiveren" maar dat zijn ze niet allemaal. Waarom struikel je in godsnaam ook over het woord feminisme zelf al dat is mierenneukerij ten top.

Er zijn wel een paar waarheden die je spijtig genoeg vergroot. Mooie mensen krijgen volgens bepaalde onderzoeken inderdaad sneller een goeie baan etc etc.

Ik denk dat je inderdaad een serieus verkeerd beeld hebt van mannen en vrouwen en het hele sociale gebeuren.

Regels voor berichten