Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
@Vogelvrij: Prepare voor het grote gat zonder colleges of werkgroepen.
![]() OT: Gaat niet zo lekker de laatste tijd. Ik verveel me echt te pletter. Normaal doe ik 25 dingen naast mijn studie waardoor mijn weken eigenlijk altijd veel te vol zitten en ik eigenlijk te weinig tijd aan mijn studie besteed. Maar nu ik gestopt ben met besturen is er wel een last van me afgevallen en is dit een van de eerste blokken waarvoor ik alles kan voorbreiden, maar toch. Het is heel relaxed om mijn sociale leven weer wat aandacht te geven en ik heb allemaal afspraken staan, maar het is niet genoeg! Hockey, training geven en af en toe werken is gewoon saai. En van het niveau van de werkgroepen word ik ook niet vrolijk. Het zit me dwars dat maar weinig mensen (mijn vriend en een goede vriendin) snappen wat ik bedoel. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Verder weet ik niet wat ik van mn geschiedenistoets van vanmorgen moet denken. >.< |
![]() |
|
vanavond naar huis en morgen weer werken.
en mischien blijf ik dit weekend toch wel thuis. het ligt er maar net aan hoe het gaat. en me moeder vroeg vorig weekend al. of ik thuis wou blijven in het weekend. en ik denk dat ik anders alleen met die man hier op de afdeling ben. en dat waag ik er toch niet op want nou zit ie vaak mensen aan te staren. en ik vind hem nog steeds een engerd. en ik denk niet dat dat gevoel gauw zal veranderen. hopelijk is het dus wat rustiger thuis vanavond.
|
Bah, er komen vanavond mensen hospiteren en ik heb er echt zo geen zin in
![]()
||
Citaat:
Nou. Die foto is dus gemaakt, volgende week bespreken Het schijnt zwart-wit te zijn, dus dan vallen mijn littekens hopelijk ook niet op... Ik mag tot maandag niet destructief-doen. Ik heb het beloofd. Zij vecht, ik vecht. En nu is de drang hooggg en weet ik niet wat ik moet doen. Studeren, jeej. Slapen, dadelijk. Verdragen wat ik voel. De eenzaamheid, de pijn van oude herinneringen. Alle wat therapie vandaag weer opriep. Doorzetten, hoe hard de wereld ook niet meewerkt.
|
![]() |
GRRRRRRR
![]() ![]() Wat kon/kan ik wel door de grond zakken zeg! Ik heb nog nooooit zo slecht gespeeld. En dan die stomme trein waardoor ik DH-Gouda-DH-Schiphol-Utrecht moest, en dus vet te laat was voor de voorrepetitie. Ik schaam me echt heel erg. Eigenlijk durf ik ook gewoon niet meer, we hebben zaterdag en zondag nog een concert... Zo slecht...ik kan er niet over uit, totaal niet geconcentreerd was ik, komop! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: De baas van m'n voormalige stagebedrijf mailde gisteren, ze wil dat ik haar ondersteun in haar bezoek aan China begin mei. Dat is een fantastisch aanbod, en ik denk eigenlijk dat ze het ook vraagt omdat ze wil kijken of ik geschikt ben op hun kantoor hier te werken als dit schooljaar afgelopen is... Maar begin mei is net mijn vriend hier op bezoek. Dat komt dus precies weer niet uit. De eerste week dat hij hier is heb ik tentamens, de tweede week is zij er dus. Ik moet haar wel zeggen dat ik niets voor haar kan betekenen, verdomme. Als vriendjelief de halve wereld overvliegt om mij te zien moet ik er wel voor hem zijn. Stel dat ze me echt een baan hier aanbieden, dan is de chaos helemaal compleet. ![]() Eerst maar eens zien wat zij zegt. En wanneer de voet van de drummer helemaal genezen is en we weer af kunnen spreken.
|
Knuffel @ Yana, Ave, Kroot
@ Blurred: wow, klinkt wel echt als een enorme kans! Maar om daar inderdaad je vriend voor af te moeten zeggen.. En die drummer is dat nog steeds die jongen van de zwemdate? ![]() En voor alle mensen die gisteren een rotdag hadden: vandaag weer een nieuwe kans ![]() OT: Getver, ik word hier gewoon wakker van de mest/chemische lucht stank bleeegh maar ben iig wel snel uit m'n bed gekomen. Vandaag proberen om weer de hele dag te leren, ik wilde eigenlijk naar de UB maar dan moest ik wel erg vroeg op *lui* Gisteren eindanalyse voltooid, hopelijk haal ik die voldoende want inmiddels ben ik me ook al kapot aan het stressen over de tentamens die eraan komen, ik ben zó niet voorbereid. Dinsdag naar de begrafenis van de vader van J. die is afgelopen woensdag overleden.. we wisten het allemaal, het kwam eraan maar toch schrok ik. Het is ook gewoon niet eerlijk, ze zeiden 2-3 jaar en ineens ging het na een jaar al mis.. ![]() ![]() Hmpf en verder chaos. De zomer komt eraan enzo, gisteren met buurmeisje gaan winkelen en blegh, ik wilde op dat terrasje gewoon lekker in een shirtje zitten enzo en *(#$&@* frustraties. 'Het maakt me niet meer uit of mensen het zien' right. ![]() Vanmiddag weer therapie en ik zie er zo tegenop. Ik weet dat het goed is dat ik zoveel opener ben geworden, dat ik zo veel meer kan delen, maar het doet me pijn en het is zo slopend..
|
Verwijderd
|
Vanochtend hoorde ik weer geschreeuw en gebonk van zolder komen. Ik dacht serieus even dat er iemand in huis was die er niet hoorde te zijn, want het klonk echt als een zware mannenstem. Maar het was dus toch mijn broer, die zich ongelofelijk boos zat te maken. Ik ben er maar niet naar toe gegaan, maar later vroeg ik aan mijn moeder waar hij zich druk over maakte. En wat bleek: hij liep te schreeuwen omdat zijn pyjama volgens hem niet goed aan de waslijn hing.
![]() Maar goed, nu ga ik tekenen, want ik begin achter te lopen. Eerst weer een contourtekening, dan eentje met kleurpotlood en daarna houtskool, maar dan moet ik eerst even een kneedgum kopen. Vanmiddag weer naar school (om half twee gelukkig pas!) en daarna kan ik misschien aan die schetsjes beginnen, afhankelijk van hoe laat ik thuis ben. Morgen de kamer maar weer eens uitmesten en dat Meet&Greet-verslagje schrijven, en echt iets doen aan cultuurgeschiedenis. En zondag nog even schilderen. Gisteren was heel fijn, ik ben toen niet naar school gegaan omdat ik me die ochtend nogal beroerd voelde. 's Middags was dat echter helemaal over, en achteraf gezien had ik geen betere dag kunnen uitkiezen om niet naar school te gaan: wat een heerlijk weer. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
hahahaha http://vijftienapril.hyves.nl/ :'D !!
en ik heb een vriendinnetjeeeeeeeeeeeeee yay omg liefheid blijheid |
![]() |
|
![]() |
Goed dat mijn samenvatting bijna is uitgeprint (eh, nog 10 blaadjes maar dat is relatief weinig)... ik word zo ongelukkig van hyves.. Ik weet dat ik er niet moet kijken.
![]() Zo, en nu even anders: ik ga keiiiihard leren, want dat kan! ![]() |
![]() |
|
![]() |
@rare: zo'n ding heb ik ook gehad, 24 uur overleef je wel hoor.
![]() @vogelvrij: ik ben niet de goede persoon daarvoor nee. ![]() OT: Zo training geven. Lastig als je niet weet of er 8 of 28 komen en je vantevoren al weet dat er te weinig trainers zijn..
|
Oeh, ik moet echt nog veel doen... Maar samenvattingen zijn klaar, nu nog doorlezen voor maandag. en ik moet nog voor dinsdag vier enquetes afgenomen hebben, dus hopelijk helpen de mensen die ik bel even mee...
|
Verwijderd
|
Hm ik heb klasgenoten/vriendinnen gemaild om het uit te leggen, maar nu twijfel ik wel of dat de goede keuze was. Het is zo lastig, ik hoop dat ze het begrijpen maar het is zo moeilijk om niet te kwetsbaar of aanstellerig over te komen maar ook niet te doen alsof het niks is, want het is niet niks. Pff moet ik hier nou mee
|
![]() |
||
Citaat:
ot. ik had lange tijd niet meer zo'n angst gehad als gisterenmiddag. tot en met vanochend gisteren wist ik niet wat ik moest doen. ik drufde zelfs haast niet meer te bewegen. of net wat dan ook en hart kloppingen enzo. energie drank drink ik dus de eerste tijd niet. en vanochtend stond ik trillend op me benen op. het werken was wel fijn. en er kwam een jongen langs die lang bij ons gewerkt heeft. dat vond ik leuk om hem weer een uur te zien. verder was het heel warm zoals overal. en normaal werken we daar met zijn 50en. en vandaag had de helft vrij. dus nou werkten we maar met zijn 20e/ 25e. dus een stuk rustiger. waardoor ik en een paar anderen alleen aan tafel zaten. om kauwgom in te pakken. en sommige zaten gewoon met zijn 2e aan tafel. en die moesten er ieder 6 zakjes in doen. en ik moest er 12 in doen. en een anderen moest er 11 in doen. en er was er nog een en die moest er 14 in doen. we hadden het dus druk aan de lopende band. en nou ben ik thuis. en morgen ga ik met me moeder familie af. familie bezoekjes doen. en verder weet ik nog niet wat ik ga doen. in iedergeval wel even langer slapen.
|
Verwijderd
|
Ik heb mn tentamen weer niet gehaald.
![]() Dat betekend, scriptie en nog een keer dit vak leren. Jemig, ik ga dit echt niet trekken. Maar ik moet, ik moet, ik moet, ik moet. Anders heb ik een jaar studievertraging en dat kan ik al helemaal niet aan. Wat een ellende. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben zo blij dat ik hem gisteravond tóch gesmst heb. Heb het hem ook al drie keer gezegd, maar ik ben er écht blij mee. Hoe klef ook, het is echt zo alsof ik mezelf een beetje terug heb. Ik ben er blij mee dat het zo goed tussen ons gaat, ondanks al het gedoe dat tussen ons gespeeld heeft. Hoeraaaaaaaaaaaaa!
![]() ![]() En morgen ga ik lekkerrrrr hangen met mijn jongens, ik heb ze gemist en wil ze terug want ze zijn van mij. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() En van m'n stagebegeleidster heb ik nog niks gehoord, ik vraag me echt af wat ik voor haar zou kunnen doen en of een dagje ook zin heeft. Een dagje kan er makkelijk vanaf, een week echt niet. ![]() Citaat:
@ Darkfairy: mag ik vragen op wat voor afdeling je precies zit?
|
Er is me gewoon gezegt dat ze me waarschijnlijk na m'n afstuderen een baan willen geven
![]()
|
@marrel: Wat fijn
![]() OT: Hm, het gaat toch niet zo goed met mijn oma, ze ligt nog steeds in het ziekenhuis. Vind het wel zielig voor d'r, het leek eerst allemaal goed te zijn gegaan maar nu geneest de wond niet goed en mag ze niet eens meer haar bed uit, stom. Met mij gaat het verder wel goed (zolang ik niet aan essays denk), heb allemaal nieuwe kleren en daar word ik blij van, ik ben ineens materialistisch of zo ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Pf voelde me wel goed
![]() Wat heerlijk om hem te horen. Hij wordt over geplaatst, en het gaat gewoon allemaal beter. En dat mag ook, want hij hoort daar gewoon niet. Ik werd gisterenavond tijdens mijn werk opgebeld ik had ooit gesolliciteerd bij een supermarkt. Nu kon ik er aan het werk als kassajuffrouw. Een enorme uitdaging voor mij. Omdat ik het best wel eng vind ![]() Even kijken hoe het bevalt, en als het bevalt kan ik mijn andere werk opzeggen, en kan ik meer uren draaien. Dus meer geld ![]() Tentamens tot nu toe 6'jes. En daar mag ik best tevreden mee zijn. Maandag gesprek met psychiater en therapeut. Ik ben benieuwd. Wel raar het ging vandaag en gisteren echt goed sinds tijden, maar ik voel me niet euh ja heel blij ofzo? Ik hoop dat ik gewoon gericht met mezelf aan het werk kan, en dat alles weer goed komt. Laatst gewijzigd op 04-04-2009 om 15:57. Reden: beschamende spellingsfout |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben echt uitgeteld. En dat kan heus niet alleen van het werk zijn. Ik laat alles kletteren. Ik kom niet uit mijn woorden. Spreek 5 talen door elkaar heen en mijn hoofd voelt zo immens zwaar. Gatverdamme. Ik moet echt straks maar met een paracetamolletje of 2 richting bed verdwijnen. Ah, note to myself: homeopatische rustigmaakdruppels kopen. Dat werkt. Al ga ik daar wel onrustig van dromen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ot: ja, weg hier, hup leren! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |