Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2009, 16:35
zoef de haas
zoef de haas is offline

En al uw management issues!
Oud 18-05-2009, 16:38
Verwijderd

Voor al je medicatie. xD
Oud 18-05-2009, 19:19
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
[afbeelding]

in het geel nog wel ! <3
gaaf

Ps: iksadc
Oud 18-05-2009, 22:23
Wammus
Wammus is offline
Dat was een geslaagd weekend. M'n report komt morgen.
Oud 19-05-2009, 02:39
Wammus
Wammus is offline
Hoi. Ik zit stoned achter de computer.
Oud 19-05-2009, 08:42
Verwijderd
oh vet een report
Oud 19-05-2009, 09:06
Verwijderd
de hele collectie
Oud 19-05-2009, 10:17
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
JimJim, aan het werk jij, luie donder
Oud 19-05-2009, 10:20
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
report idd wel vet. Denk dat een report er echt niet in zit, te wazig, alleen alle hoofdjes die uit vierkante blokjes bestonden stond me nog echt goed bij, samen met het complete gebrek aan tijd. 'Waarom is iedereen hier eigenlijk, ze zijn niet echt hier om hier te zijn, ze zijn hier toevallig allemaal op een doorreis die het leven heet'

en lame:

Citaat:
http://www.petities.nl/petitie/het_i..._in_nederland/

voor de mensen die willen ondertekenen en doorsturen, zou heel lief zijn
Oud 19-05-2009, 10:32
Verwijderd
Gedaan!

Enn pff "hoe organiseer je zoiets!"

Volgende keer ga ik die uitspraken opschrijven xD Ik denk dat een report van mijn kant er ook niet echt inzit, behalve dan dat ik zo hard heb gelachen en dat alles zo wazig was, en het huis scheef.
Oud 19-05-2009, 17:28
Verwijderd
mrboot hoe gaan je examens?
Oud 19-05-2009, 18:09
Verwijderd
Citaat:
mrboot hoe gaan je examens?
oh ik heb alleen nog maar nederlands gehad gisteren en hoewel het klachten regende bij het laks over de moeilijkheid vond ik het niet makkelijk maar wel te doen, als ik het nakijkmodel zo even bekeek heb ik minimaal een 5 en dat is ruim boven wat ik moet halen, dus zit wel goed ^^

verder nog niets gehad, morgen heb ik natuurkunde en dat wordt denk ik de meest lastige, moet ik ook het hoogst voor halen (een 5.5)...ik hoop dat ik mazzel heb met de vragen maar als er veel komt over een paar bepaalde hoofdstukken ben ik fucked.
Oud 19-05-2009, 19:42
Verwijderd
Citaat:
oh ik heb alleen nog maar nederlands gehad gisteren en hoewel het klachten regende bij het laks over de moeilijkheid vond ik het niet makkelijk maar wel te doen, als ik het nakijkmodel zo even bekeek heb ik minimaal een 5 en dat is ruim boven wat ik moet halen, dus zit wel goed ^^

verder nog niets gehad, morgen heb ik natuurkunde en dat wordt denk ik de meest lastige, moet ik ook het hoogst voor halen (een 5.5)...ik hoop dat ik mazzel heb met de vragen maar als er veel komt over een paar bepaalde hoofdstukken ben ik fucked.
n12? ja dat is altijd zuur sterkte ermee!
Oud 19-05-2009, 20:04
Verwijderd
ach op zich valt het wel mee het is wel te doen maar ik heb het hele jaar geen fuck uitgevoerd bij natuurkunde, dat is het meer. en wij hebben een deel zogeheten moderne natuurkunde....verschrikkelijk vaag gezwets over subatomaire deeltjes (bosonen fermionen leptonen hadronen quarks energieniveau's grondtoestanden constante van planck enz enz enz) en daar snap ik geen kut van.

maja, hoop dat ik daar niet veel over krijg, dan lukt het miss nog wel. thx
Oud 19-05-2009, 20:26
Verwijderd
Citaat:
ach op zich valt het wel mee het is wel te doen maar ik heb het hele jaar geen fuck uitgevoerd bij natuurkunde, dat is het meer. en wij hebben een deel zogeheten moderne natuurkunde....verschrikkelijk vaag gezwets over subatomaire deeltjes (bosonen fermionen leptonen hadronen quarks energieniveau's grondtoestanden constante van planck enz enz enz) en daar snap ik geen kut van.

quantum sheit
Oud 19-05-2009, 22:41
Verwijderd
Mooie materie
Oud 19-05-2009, 23:20
Wammus
Wammus is offline
Dit is de eerste post die ik met m'n nieuwe laptop maak en hij is ontopic.
Oud 20-05-2009, 03:05
Wammus
Wammus is offline
Ik ga nog een laatste joint roken en South Park kijken.
Oud 20-05-2009, 08:46
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
laplaplaptop, goeie zaak wim, pic?
Oud 20-05-2009, 08:46
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
O ja, gelukkig niet ontopic
Oud 20-05-2009, 09:44
Verwijderd
Citaat:

succes kerel
Oud 20-05-2009, 12:23
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Mooie materie
dit ook:

http://gigapica.geenstijl.nl/2009/05...bble.html#more

O en succes met je aankomende tentamens mrboot
Oud 20-05-2009, 13:33
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
laplaplaptop, goeie zaak wim, pic?

Klik
Oud 20-05-2009, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Dit is de eerste post die ik met m'n nieuwe laptop maak en hij is ontopic.
Hallo ik bied je een tientje voor je oude
Oud 20-05-2009, 15:38
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Hallo ik bied je een tientje voor je oude
Is goed. De accu is alleen stuk dus hij werkt alleen aan de netstroom. Ook ben ik er tot op heden niet in geslaagd de wachtwoorden te kraken dus tenzij dat je lukt heb je er niets aan.
Oud 20-05-2009, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Is goed. De accu is alleen stuk dus hij werkt alleen aan de netstroom. Ook ben ik er tot op heden niet in geslaagd de wachtwoorden te kraken dus tenzij dat je lukt heb je er niets aan.
Ik schroef de HDD eruit en dan installeer ik er via een andere PC windows op met alle goede drivers plus een bios passwd cracker
Oud 20-05-2009, 16:40
Verwijderd
Oh Wim! Ik ga even met Psychopath overleggen of hij niet zin heeft om een keer een roadtrip te maken naar Amsterdam en Haarlem. Dan heb je je Aqvarium.
Oud 20-05-2009, 18:05
Verwijderd
Citaat:
succes kerel
Citaat:
dit ook:

http://gigapica.geenstijl.nl/2009/05...bble.html#more

O en succes met je aankomende tentamens mrboot
thx natuurkunde ging maar net...ik had ruim voldoende tijd dus kon m'n antwoorden nog op een kladblaadje schrijven, en als ik dat nu zo bekijk kom ik op 41 punten terwijl ik er nodig 39 heb maar ik ga maar niet te vroeg juichen, misschien geef ik mezelf ergens teveel punten voor en is het epic fail maar geloof dat het wel goed zit ^^
Oud 20-05-2009, 20:16
Verwijderd
Citaat:
thx natuurkunde ging maar net...ik had ruim voldoende tijd dus kon m'n antwoorden nog op een kladblaadje schrijven, en als ik dat nu zo bekijk kom ik op 41 punten terwijl ik er nodig 39 heb maar ik ga maar niet te vroeg juichen, misschien geef ik mezelf ergens teveel punten voor en is het epic fail maar geloof dat het wel goed zit ^^
Succes ermee!
Oud 20-05-2009, 20:21
Verwijderd
duimen ik hoop dat je het gehaald hebt, al is het maar net !
Oud 20-05-2009, 20:26
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ik schroef de HDD eruit en dan installeer ik er via een andere PC windows op met alle goede drivers plus een bios passwd cracker
Ok. Ik neem hem voor je mee op je verjaardag.

Citaat:
Oh Wim! Ik ga even met Psychopath overleggen of hij niet zin heeft om een keer een roadtrip te maken naar Amsterdam en Haarlem. Dan heb je je Aqvarium.
Is goed. Ik hoor wel wanneer het uit komt.
Oud 20-05-2009, 20:43
Verwijderd
*steekt jointje op* aaaaah
Oud 20-05-2009, 21:54
HTID
HTID is offline
Well, it was about that time that I notice that girl scout was about eight stories tall and was a crustacean from the protozoic era
Oud 20-05-2009, 22:40
wann
wann is offline
I gave him a dollar.
- You gave him a dollar!? Well no wonder he's gonna keep coming back, you give him a dollar he's gonna think you've got more.
Oud 20-05-2009, 22:41
wann
wann is offline
Oh lord he was angry
- Damn right I was angry
Not you, the Loch Ness monster. He was about to kick your ass
Oud 20-05-2009, 22:43
wann
wann is offline
And this one time, Chef came running up to me with his little chefs hat and all, and I asked him what do you want my boy? And guess what he said? "I need about tree fiddy." Well it was about that time that I got suspicious. I asked him why do you need tree fiddy. "My imaginary friend Goo Goo the dinosaur wants it"
Oud 21-05-2009, 10:59
De Veroorzaker
All right. Right now, I'm gonna be totally serious, dude. Okay? If you call me piggy one more time, I'm gonna leap out of this chair and rip your god-damned nuts off with my bare hands!
Oud 21-05-2009, 12:02
capibara
capibara is offline

Tof bandje, Crack Sabbath Grungejazz o.i.d.
Oud 21-05-2009, 20:23
De Veroorzaker
Kent iemand dat gevoel dat je hebt wanneer je tript en je kijkt naar een van je eigen ledematen?

en nee, beter kan ik het niet uitleggen.
Oud 21-05-2009, 20:58
Verwijderd
Eeeh ja ik ken wel het gevoel wat ik erbij krijg, maar weet niet of dat hetzelfde is? xD
Oud 21-05-2009, 21:45
Wammus
Wammus is offline
Daar heb ik me niet echt bewust mee bezig gehouden dus nee ik zou het niet weten.
Oud 21-05-2009, 21:54
Wammus
Wammus is offline
Het is tijd voor een volgende joint en heel veel Black & White 2.
Oud 21-05-2009, 22:30
wann
wann is offline
Citaat:
Kent iemand dat gevoel dat je hebt wanneer je tript en je kijkt naar een van je eigen ledematen?

en nee, beter kan ik het niet uitleggen.
Een van je eigen ledematen, maar eigenlijk ook weer niet? Een deel van jouw lichaam dat onder jouw controle staat, maar tegelijkertijd zo'n eigen leven lijdt? Iets dat zo lang lijkt te zijn, zo ver weg lijkt te strekken, maar aan de andere kant ook zo dichtbij is? Iets waar je minuten lang verbijsterd naar kunt staren om vervolgens te ontdekken dat je het ook kunt bewegen? Iets met dualiteit erin?
Oud 22-05-2009, 02:17
Wammus
Wammus is offline
Tijd om nog meer stoned te geraken.
Oud 22-05-2009, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Well, it was about that time that I notice that girl scout was about eight stories tall and was a crustacean from the protozoic era
Citaat:
I gave him a dollar.
- You gave him a dollar!? Well no wonder he's gonna keep coming back, you give him a dollar he's gonna think you've got more.
Citaat:
Oh lord he was angry
- Damn right I was angry
Not you, the Loch Ness monster. He was about to kick your ass
Citaat:
And this one time, Chef came running up to me with his little chefs hat and all, and I asked him what do you want my boy? And guess what he said? "I need about tree fiddy." Well it was about that time that I got suspicious. I asked him why do you need tree fiddy. "My imaginary friend Goo Goo the dinosaur wants it"
Citaat:
All right. Right now, I'm gonna be totally serious, dude. Okay? If you call me piggy one more time, I'm gonna leap out of this chair and rip your god-damned nuts off with my bare hands!

i love you guys
Oud 22-05-2009, 10:40
Verwijderd
nomnom
Oud 22-05-2009, 13:52
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Zelf nooit gehad, dacht dat het vooral iets was met keta, en dan vooral trippers in combi met keta. Maja, zelf ook nooit echt iets gehad met in de spiegel kijken, is voor sommige mensen ook het meest extreme wat ze hebben meegemaakt
Oud 22-05-2009, 13:59
Verwijderd
spiegel is raar inderdaad maar niet ZO weird dat ik er helemaal van van slag ben ofzo.
Oud 22-05-2009, 14:16
Wammus
Wammus is offline
Van een spiegel heb ik niet zo veel. Ik vond vooral het lampje in de keuken heel vet. M'n tripreport gaat hem waarschijnlijk niet worden want ik ben ondertussen de helft alweer vergeten.
Oud 22-05-2009, 14:23
Verwijderd
Ja same here, wel vlagen maar echt niet genoeg om een samenhangend tripreport te maken Ik heb wel zo moeten lachen om jou en je tas
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten