Advertentie | |
|
![]() |
||
report idd wel vet. Denk dat een report er echt niet in zit, te wazig, alleen alle hoofdjes die uit vierkante blokjes bestonden stond me nog echt goed bij, samen met het complete gebrek aan tijd. 'Waarom is iedereen hier eigenlijk, ze zijn niet echt hier om hier te zijn, ze zijn hier toevallig allemaal op een doorreis die het leven heet'
en lame: Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ach op zich valt het wel mee het is wel te doen maar ik heb het hele jaar geen fuck uitgevoerd bij natuurkunde, dat is het meer. en wij hebben een deel zogeheten moderne natuurkunde....verschrikkelijk vaag gezwets over subatomaire deeltjes (bosonen fermionen leptonen hadronen quarks energieniveau's grondtoestanden constante van planck enz enz enz) en daar snap ik geen kut van.
maja, hoop dat ik daar niet veel over krijg, dan lukt het miss nog wel. thx ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() http://gigapica.geenstijl.nl/2009/05...bble.html#more O en succes met je aankomende tentamens mrboot ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
And this one time, Chef came running up to me with his little chefs hat and all, and I asked him what do you want my boy? And guess what he said? "I need about tree fiddy." Well it was about that time that I got suspicious. I asked him why do you need tree fiddy. "My imaginary friend Goo Goo the dinosaur wants it"
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat: