Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Allebei dus! Maarrr, je kan toch ook als bijlage de foto's posten, dan kunnen alleen wij lieve forummers het zien ( en de mensen die het zo graag willen zien, dast ze een naam aanmaken) En om het ontopic te houden: Geen partner, dus geen foto's |
![]() |
||
Citaat:
Oh nee, detail.... 't Was een soort verkapte manier van zeggen dat ik hem leuk vind om te zien ![]() Wat een eng idee dat mensen hier mij kennen, ik dacht dat ik hier zo sporadisch postte...
||
Citaat:
Snurk je? ![]() Ik had net besloten dat ik dan toch maar eens ontopic zal posten toen ik bedacht dat mijn relatie zo'n ingewikkeld verhaal is dat het geen beginnen aan is. Ik hou het dus maar bij: alles prima ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() @ Fosca: Ik snurk bijna nooit, als ik anderen moet geloven. En inderdaad, zocht even op je posts om te kijken of ik iets gemist had, het lage aantal verbaasde me ook nogal. Je bent toch best bekend, kennelijk... Ik hoef verder niet ontopic te gaan, aangezien dit over mijn relationele status gaat. ![]()
||
Verwijderd
|
Offtopic:
Citaat:
![]() Okee iemand weer foto's posten... |
![]() |
|
Omg, ondertussen wordt er een halve pagina lang over mij geluld. 't Is nu wel goed, wie in is voor een date PM't me maar. En Bartezz, je mag er ook wezen hoor.
![]() Poging tot ontopic, al is het 'slechts' een goede vriend (die kun je ook als partner zien natuurlijk): ![]()
|
|