Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een kamerdebat, de leukste soap op de Nederlandse televisie!
Wat gedraagt Agnes Kant zich als een vervelend kreng zeg! Prima dat je op een duidelijke manier je punten voor het voetlicht wil krijgen, maar bah, telkens dat kwade lelijke gezicht van haar! Dat gedrag gaat de SP volgens mij echt zetels kosten, als partij met een liev&sagt imago en ome Jan Marijnissen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik sta verder ook niet achter de SP hoor. En, ik hoop niet dat deze domme actie van de PVV hen nóg meer zetels oplevert. Op den duur hoeft Geert maar een scheet te laten of de zetels schieten als paddestoelen uit de grond.
Hij heeft heus weleens gelijk, maar om nou weg te lopen in plaats van je best te doen voor je achterban. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Door weg te lopen heeft ie zichzelf alleen maar belachelijk gemaakt. Wat van Geel ook zegt, de Kamer bepaalt. Dat er 'weinig ruimte voor de oppositie' is, is een gevolg van een democratie. De meerderheid in de kamer bepaalt, en als de meerderheid het eens is met het plan, heeft Blondie maar pech.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, gewoon heel die discussie die er telkens gevoerd wordt, dat er geen ruimte is voor aanpassingen door de oppositie. Die mensen hebben hartstikke hard gewerkt, dat geloof ik best, en als je dan eindelijk een goed plan hebt, dan is het toch logisch dat je dat niet weer helemaal om gaat gooien omdat de SP nog een puntje had.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Assosaaitietopic #598 Neko* | 497 | 09-05-2009 22:55 |