Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2009, 09:29
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik droomde dat mijn tanden zomaar opeens uitvielen, eerst eentje, een stukje maar, en toen opeens wiebelden ze bijna allemaal en dacht ik, misschien moet ik eens controleren of het een droom is. Nee, argh, mijn tanden vallen uit! Dus ik naar beneden om mijn vader te vertellen dat mijn tanden uitvielen en die zei, oh, moet je een glaasje hebben om ze in te doen, dan gaan we zo even langs de dokter.
Toen ging ik naar boven om te googlen op "teeth falling uit." Ik kwam op een pagina die ik niet helemaal kon lezen omdat er mensen op MSN tegen me gingen praten. Er stond iets over Jezusisme of Jezusitis ofzoiets. "Jezusitis komt voor bij mensen die gelijkenissen tonen met Jezus, waaronder schoonheden, prediken en uitvallende tanden."
Ik had een nieuw soort MSN waarmee je maar 3 vensters tegelijk open kon hebben. Ik zei 'hoi' tegen een vriend van me die ik al lang niet meer gesproken heb, iemand die Wesley heette zei hoi tegen mij, en ik dacht nog, goh, die heb ik lang niet gezien. Wesley is een denkbeeldige forumer waarover ik volgens mij al eerder wat had gedroomd. En nog een mocro-typetje, waarvan ik toen ook al niet wist wie het was of hoe hij aan mijn msn kwam. Op dit punt was ik zo'n beetje half wakker en toen dacht ik, hé, even mijn kaken op elkaar zetten, kijken of ik mijn tanden nog heb.

En toen werd ik wakker.
Oud 05-10-2009, 09:06
Verwijderd
Ik was in een oud huis wat een soort muziekwinkel was, maar er kwamen nooit klanten. Ik kon steeds mijn plas niet ophouden en plaste op de grond, wel een paar keer.
Het huis was plots op de bovenste verdieping van een heel hoog gebouw, mijn zusje was er ook. Het was heel erg tekenfilmachtig, er was een gemene man en mijn zusje probeerde hem van het dak te duwen. Plots kwam er een groot net vanuit de lucht en die viel over de man heen,werd omhoog getakeld en toen viel ie naar beneden. Ik durfde bijna niet over de rand heen te kijken omdat het zo hoog was.
Er kwamen ook nog mannen in onderbroeken die gingen abseilen van het gebouw.
Ik moest bewijzen dat ik bij de muziekwinkel hoorde, en mijn eigen huissleutel paste op het slot.
L. van flexwerk was er ook, ze gaf me een brief over een collega van haar die een miskraam had gehad, maar ik reageerde een beetje laconiek, ook omdat ik nog nooit van dat mens had gehoord.
Er was ook nog iets met een verzorgingshuis en mevr. B
Later zat ik in de tram 17, ik geloof ergens in rijswijk bij de steenvoordelaan, maar dan anders.

Laatst gewijzigd op 22-11-2009 om 20:50.
Oud 05-10-2009, 10:10
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik droomde dat mijn tanden zomaar opeens uitvielen, eerst eentje, een stukje maar, en toen opeens wiebelden ze bijna allemaal en dacht ik, misschien moet ik eens controleren of het een droom is. Nee, argh, mijn tanden vallen uit! Dus ik naar beneden om mijn vader te vertellen dat mijn tanden uitvielen en die zei, oh, moet je een glaasje hebben om ze in te doen, dan gaan we zo even langs de dokter.
Toen ging ik naar boven om te googlen op "teeth falling uit." Ik kwam op een pagina die ik niet helemaal kon lezen omdat er mensen op MSN tegen me gingen praten. Er stond iets over Jezusisme of Jezusitis ofzoiets. "Jezusitis komt voor bij mensen die gelijkenissen tonen met Jezus, waaronder schoonheden, prediken en uitvallende tanden."
Ik had een nieuw soort MSN waarmee je maar 3 vensters tegelijk open kon hebben. Ik zei 'hoi' tegen een vriend van me die ik al lang niet meer gesproken heb, iemand die Wesley heette zei hoi tegen mij, en ik dacht nog, goh, die heb ik lang niet gezien. Wesley is een denkbeeldige forumer waarover ik volgens mij al eerder wat had gedroomd. En nog een mocro-typetje, waarvan ik toen ook al niet wist wie het was of hoe hij aan mijn msn kwam. Op dit punt was ik zo'n beetje half wakker en toen dacht ik, hé, even mijn kaken op elkaar zetten, kijken of ik mijn tanden nog heb.

En toen werd ik wakker.
ik heb dat ook een keer gedroomd. nouja, het stukje van uitvallende tanden dan
het schijnt een heel veel voorkomend iets te zijn in dromen, misschien her ken je er iets in?

http://www.dream-interpretation.us/t...ing-dream.html
Oud 05-10-2009, 10:36
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Oke, komtie

Ik droomde over een schoolfeest in een van de kleinere discotheken in de stad. Het feest was nog niet begonnen, ik had mijn jas al aan de garderobe gegeven dus ik was wat aan het rondlopen. Toen ik eenmaal in het halletje naar de wc's stond, merkte ik een luikje op in de grond. Er stond een bordje bij, iets over dat Ronald McDonald erin zat voor een reclamestunt (Grappig, ik had gister nog RM gebruikt als voorbeeld voor M&O). Maargoed, die arme stakker moest daar het hele schoolfeest inzitten. Ik vroeg of ik het misschien even over mocht nemen en we wisselden van plaats. Als ik eruit wou moest ik een smsje sturen naar een bepaald nummer. Goed, de discotheek stroomde wat vol en op een gegeven moment begonnen mensen bier naar binnen te gieten. Ik wou niet dat mijn kleren nat werden, dus ik ving het op in glaasjes (die ineens binnen lagen). Toen ik 2 glaasjes vol had, begon ik er eentje leeg te drinken. Toen stuurde ik dat smsje, werd ik eruit gehaald, rende ik naar een vriendin toe en zei dat ik voor het eerst in mijn leven bier had gedronken, maar dat het echt niet erg was omdat het maar 1 glaasje was.
Oud 05-10-2009, 18:40
Verwijderd
Ik droomde dat ik heel veel, like 2000 rupsen om me heen had en wat ik ook deed, ik plette ze aan alle kanten en er zat dus heel veel groen slijm op me!
Oud 08-10-2009, 09:03
Verwijderd
Ik droomde dat opeens Tuba (oud klasgenootje) mijn kamer binnenkwam, het was blijkbaar mijn vriendin sinds een weekje. We gingen batsen maar kort, ze voelde zich ziekjes en ik was totaal niet verliefd or what so ever op d'r (wel heel erg aardig en knap meisje) Toen zei ze dat ze zwanger was! Wat voelde dat kut kut en nog eens kut.. We prate erover en blijkbaar was ze 1 weekje zwanger, toen zei ik meteen dat ik niet klaar was voor een kind, ik zou nu echt geen goede vader kunnen zijn, al zou ik m'n best doen. Volgens haar zou ik een goede vader zijn, "je bent heel lief!" maar dat heeft niet veel te maken of je dan een goede vader bent. Ze wou weglopen maar ik ging voor de deur staan en gelukkig gingen we gewoon verder praten ipv mevrouw helemaal boos ging doen en weglopen.

Toen deed ik 1 keer mijn ogen open en de droom was weg <3

ik droom terwijl ik wakker ben meestal..
Oud 08-10-2009, 10:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik droomde drie keer achter elkaar dat ik (om verschillende redenen) mijn zangles miste of veel te laat was: Een keer was ik in het ziekenhuis om bloed te laten prikken, een keer had mijn moeder mijn piano gerenoveerd (gemolesteerd met beitel en hamer - mijn mooie ivoren toetsen lagen overal en het zwart was niet zwart meer ) en de laatste keer kon ik het niet vinden.

En toen werd ik echt wakker en toen ging ik vet op tijd naar school omdat ik bang was dat ik echt te laat zou komen. Was mijn lerares vandaag ziek
Oud 08-10-2009, 20:18
Issun
Issun is offline
Ik zat in de klas en toen vertelde iemand mij dat een bepaalde jongen (P.) 14 jaar was. Dus ik draai me geschrokken om, opeens zit P. daar. '14 jaar?!'. Ik was om de één of andere reden helemaal geschockeerd dat P. 14 was. Volgens mij is het in het echt 16.

Volgens mij.
Oud 08-10-2009, 20:27
Philosophy
Philosophy is offline
Ik droomde dat ik een forumer moest neuken met een tandenborstel.
Oud 09-10-2009, 05:50
Verwijderd
Eerst was ik met elmer in de efteling, maar we hadden weinig tijd en wilden fietsen lenen zodat we sneller bij de atracties waren, maar dat kon niet dus gingen we maar weer weg.

Ik ging verhuizen naar het huis van jack, en daar had ik spijt van, maar ik was al bezig alles te verhuizen en er was geen weg meer terug. Ik had superveel grofvuil dat wegmoest en dat zette ik bij een winkelcentrum dat aan de overkant was. De muren waren rood geverfd in mijn huis. A. (van thomas) belde de politie maar die kwam niet.
Later was ik met elmer bij het winkelcentrum en had een heel sexy rood jurkje gekocht, maar elmer vond het lelijk.
Oud 09-10-2009, 09:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik droomde dat mijn vader en mijn vriendje me wakker kwamen maken en ze hadden een kadootje van de bodyshop voor me, een stuk zeep (precies het zeepje dat ik laatst heb gekocht bij de bodyshop ;x). Toen ik de verpakking eraf haalden, kwamen er echt 500 testertjes uitvallen en die waren ook echt heel mooi allemaal, maar volgensmij veel duurder dan dat stukje zeep. En papa en vriendjelief beloofden dat we zouden gaan shoppen op de markt.
En toen gingen we naar het huis van vrienden, die hadden vroeger heel veel badkamers en het was heel fijn allemaal maar toen ik boven kwam was daar een soort supermarkt met een kapperszaak in plaats van de bovenverdieping. En toen ging ik weer naar beneden en toen was het hele huis weg en ik kreeg te horen dat het afgebrand was. en tien seconden later liet de vrouw me de wederopbouw van het huis zien, zat een hele filosofie achter, en al het metselwerk had maar 150 pond gekost (ik dacht meteen IK LAAT OOK EEN HUIS BOUWEN!!). en ze vertelde steeds meer over de aannemen/bouwvakker die dat aan het bouwen was. En toen zag ik zijn foto overal in de muur zitten en overal afbeeldingen. En toen waren we in het wilde westen en reed die moeder weg met die bouwvakker, helemaal verliefd. En het dochtertje lag te tekenen tussen de nieuwe muren van het oude huis, in het zand. En ze keek me heel beschuldigend aan.
Oud 10-10-2009, 12:02
Verwijderd
ik droomde duizend dingen maar ik droomde ook dat ik een to-do list van mijn zus vond en daar stond op :'kamer van z0pje opruimen.'
Oud 11-10-2009, 07:07
Verwijderd
Ik was bij mijn ouders in het b.d.jongpark, op m'n moeder d'r slaapkamer. Ik ging naar een feestje en had rare kleren aan, maar ik vond het zelf wel leuk. Ik pakte mijn tas in en deed daar onder andere de laptop in. Op het bruggetje stond de vriendin van andy die zei dat ik een lelijke trut was.
Later was ik bij het huis van elmers vader en boorde op zijn verzoek gaatjes in de ruiten. Het glas brak niet maar ik voelde me schuldig, de winter komt eraan en dan zitten zij met gaten in de ruiten.
Elmer zei dat ik me niet druk moest maken. Ik was de hele droom onderweg maar ik bereikte nooit het feestje.
Oud 11-10-2009, 08:03
Missy
Missy is offline
Ik heb in maanden weer eens een droom gehad die ik heb kunnen onthouden. Ik ging met mijn twee zusjes naar de tatoeageshop. Blijkbaar ging ik een tatoeage laten zaten. Ik wou in mijn droom een klein vlindertje op mijn pols. Toen ik wakker werd uit de stoel, had ik een stuk of vijf sterretjes over mijn hele hand, plus nog een paar rare tekens. Een ander zusje was helemaal blij met haar sterretjes. De ander begon al over haar tatoeage weg laten halen, toen we uit de shop waren. Na wat googlen, kwam ik er achter hoe dat moest.

Toen werd ik wakker en ging ik als eerst mijn arm checken of er niks zat. Gelukkig niet.
Oud 11-10-2009, 17:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik droomde dat ik een heel suf verjaardagsfeestje had en het was in twee winkels en er waren helemaal geen leuke mensen en iedereen zeurde en niemand had kadootjes voor me en er was geen thema. En ik werd nog wel achttien
Oud 11-10-2009, 19:29
Verwijderd
Citaat:
ik droomde duizend dingen maar ik droomde ook dat ik een to-do list van mijn zus vond en daar stond op :'kamer van z0pje opruimen.'
oh dat zou ik wel handig vinden
Oud 12-10-2009, 06:41
Verwijderd
Ik was bij de hoek van de pr.hendrikstr. en daar had Irene van het sprookjespaleis een rommelwinkel. Ik kocht duizend dingen, waaronder skelters, fietsen, en een soort 'auto' waar je in moest fietsen en dan ging je omhoog en omlaag. Ze hadden er ook allemaal eten waaronder witte marsen, daar at ik er 3 van. Ze hadden ook heel veel soorten kazen maar geen oude kaas. En heel veel kleren kocht ik.
Toen ik moest afrekenen zag ik nog stripboeken van jan jans en de kinderen, maar daar vroeg ze 39 euro per stuk voor en dat vond ik te duur. Ik moest ik totaal 69,53 afrekenen maar ik kon er niet pinnen. Ging samen met elmer naar de pinautomaat.
Mijn moeder had ook een paar dingen uitgezocht. Ik zou het later die dag komen ophalen.
Ik ging met allemaal kinderen op die fietsen erheen. Toen ik aankwam zaten er allemaal stelletjes te wachten, een mevrouw kwam naar ons toe en vroeg wie er aan de beurt was. Ik riep keihard dat ik dat was en toen kreeg ik al die stelletjes over me heen.
Ik ging iets later toch naar binnen want ik had geen geduld meer. Ik vulde heel veel tassen met de spullen. De tafel die ik blijkbaar ook had gekocht zou ik later ophalen.

Laatst gewijzigd op 22-11-2009 om 20:52.
Oud 12-10-2009, 09:06
Verwijderd
Mijn man had het vroegah een keer uitgemaakt door me een enorme en raargevormde komkommer te geven en vervolgens te zeggen "ik moet je iets vertellen...". Mijn droom begon in een kroegje, alwaar hij me wederom een vreemde komkommer gaf. Ik wist dus meteen hoe laat het was en begon te huilen en op de grond te trappelen en te krijsen en smeken. Dat ging de rest van de droom zo door op verschillende lokaties. Oa een parkeergarage en een vreemd huis waar we woonden. Onze overbuurman was een knorrige veteraan wiens vrouw een tijdje terug was omgekomen. Dat stukje droom was in de stijl van Memento, dus de overleden vrouw zag ik pas op het laatst. Ze viel van het dak. Ook ging ik naar een soort verzorgingshuis, en dit was in een flasback, waar ik Mac van CSI ontmoette die een dikke laag schmink ophad om jonger te lijken (voor de flashback dus..) Toen zag je de tegenwoordige tijd, en was hij ouder en ... Batman. Toen vloog Batman weg door de woestijn en werd ik wakker.
Oud 12-10-2009, 15:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En heeft je man het uiteindelijk uitgemaakt in je droom?

Ik weet trouwens dat ik een keer droomde dat ik stond te praten met mijn vader en zijn vrouw en dat zijn vrouw zich (zoals ze heel vaak IRL doet) versprak, en dus iets zei wat erop leek dat ze wilde scheiden van mijn vader, terwijl ze het niet zo bedoelde. En toen begon ik echt rond te springen: JA JULLIE GAAN OOK SCHEIDEN TOCH? SCHEIDENSCHEIDENSCHEIDEN!!!!!! en ik ging vet rare dansjes maken. HM.
Oud 12-10-2009, 16:52
Verwijderd
ik ging net slapen en toen droomde ik het volgende :

ik moest bij de rossinilaan zijn, en toen ik daar kwam was op de begane grond een meisje die binnenkwam. ze zag er Indiaas uit en had een lange goudgele rok aan. Ze maakte een handstand tegen de deur. Ik ging naar boven en haar hond (een mega grote bruine st bernard) begroette mij enthousiast zodat ik bijna omviel. Hij was superzacht en lief. Ik raakte met het meisje aan de praat in het engels. Ik ging met d'r mee naar binnen en eigenlijk was ze gewoon nederlands, ze scheen mijn familie te kennen en haar ouders ook.
Ik ging met haar mee naar haar zolderkamer, dat kwam uit op een straat waar een hele kleine moskee stond, en er waren kinderen aan het spelen waaronder mijn zusje. Er was ook een dik autistisch debieltje die zand in iedereens ogen smeet, ik deed het terug maar voelde me toen schuldig.
Weer terug bij het meisje vond ik foto's van mijn zusjes aankomende verjaardag, mijn ouders hadden een rood/roze auto helemaal in folie laten inpakken met een strik erop. Ik gilde het uit van enthousiasme maar dat meisje zei dat ik het niet aan m'n zusje mocht laten zien.
Er was ook nog een stuk kamer dat leek op een van onze kamers in het b.d.jongpark en we bespraken hoe we het eventueel zouden inrichten als we die kamer zouden krijgen.
Ik had echt een vriendingevoel bij dat meisje, jammer dat ik wakker werd.
Oud 12-10-2009, 18:33
snoopy
snoopy is offline
Dat m'n man doodging
Oud 13-10-2009, 14:31
Verwijderd
er zat een roek op mijn hoofd, hij ging niet meer weg
Oud 15-10-2009, 15:35
Verwijderd
ik weet alleen nog dat het WEER over petra v. ging.
Oud 15-10-2009, 17:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik droomde gister dat ik tegen mijn wil seks had met het vriendje van mijn beste vriendin. En zijn piemel was echt wanstaltig groot.

En vandaag droomde ik dat er een slang rondkroop en die ging onder mijn kleren en eerst probeerde hij me te penetreren en daarna te wurgen. Heel eng en ik zat vastgebonden.

Wat is dit voor Freudgezeik.
Oud 15-10-2009, 18:22
Verwijderd
Ik droomde dat een ontzettend leuk kassameisje van een supermarkt me mee uit vroeg.

Ze zei tijdens het scannen opeens:
"Hoe laat ben je klaar met werken vrijdag?"
Ik: "Vijf uur."
"Heb je zin om wat te gaan drinken dan?"
Ik, nonchalant: "Ja, is goed."
"Okee, dan schrijf ik even mijn nummer op!"
Ik:

*Even later staan we beiden buiten, zij heeft een agenda bij zich*

"Bel me maar hoe laat je vrijdag wil afspreken!"
Ik: "Oke, je hoort wel van me."
*bladert door agenda* "Of weet je, misschien is dit weekend beter, want ik weet niet zeker of ik vrijdag kan!"
Ik: "Euh..."
"Oh nee, dit weekend kan ik ook niet! Dinsdag dan....Oh, nee, dan moet ik mijn moeder helpen in de kapsalon, want dat doe ik altijd op dinsdag, dus misschien komt woensdag beter uit, alhoewel...Anders volgende week als het lukt, maar..."
Ik: "Eh, weet je wat, ik bel morgen wel gewoon even, dan kan je er even rustig over n..."
"Maar volgende week dan...Neeneeeneee, ik wil dit NU duidelijk hebben! Ehm, even kijken...Volgend weekend, hmm, nee...."*blader blader*
Ik: ...
Oud 15-10-2009, 20:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
lekkere droom
Oud 17-10-2009, 14:30
Verwijderd
We waren 's avonds laat in een snackbar in Hilversum en we wilden gauw nog even wat halen en dan de laatste trein naar huis pakken.
Ik bestel een 'terracotta sandwich', een soort van broodje met een megadik stuk vlees of vis erin. De man wil hem in de magnetron doen, maar blijkbaar wordt ie niet zo vaak besteld, want hij moest navragen hoe deze ook weer moest worden klaargemaakt. Hij besluit eerst een stukje te testen, dus scheurt er een stuk vanaf. De test mislukt (kaas kon niet smelten ofzo) maar een halve sandwich kon nu niet meer worden geserveerd natuurlijk. Dus snel propt hij de driekwart sandwich zelf maar naar binnen. Hij verzekert mij dat een nieuwe sandwich zo snel mogelijk wordt klaargemaakt.

Ik ga buiten bij mijn vrienden wachten op het terrasje die allemaal al wat eenvoudigers hebben besteld en nu zitten te eten. Ik wacht, en wacht, en wacht, en 'ja, we moeten zometeen echt weg, want de trein komt eraan...', dus ik besluit te vragen waar mijn sandwich blijft. Hij komt naar buiten en zegt: "ja sorry, het is op, morgenochtend staat ie voor je klaar". Ik zeg: "maar morgenochtend kán ik hem helemaal niet ophalen!". Hij lacht wat en loopt weer naar binnen. Ik kijk verbaasd naar hem door het raam, hij staat achter een shoarma-grill en lacht terug. Ik denk: "Hm, vast een grapje." Maar 5 minuten later heb ik nog steeds niks. Ik loop naar binnen en vraag hoe het nou zit met mijn sandwich.
"Nee meneer, ze zijn écht op, morgenochtend heb ik er weer één voor je." Een steekvlam van de grill schiet mijn kant op. En toen werd ik wakker.
Oud 17-10-2009, 15:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
noodles, ik vind jouw dromen wel lekker ongecompliceerd en veel te realistisch en tof <3
Oud 17-10-2009, 15:36
Verwijderd
ik ben het weer vergeten, jammer. het was iets met sam.
Oud 17-10-2009, 17:08
Verwijderd
Ik droomde dat ik spiderman-web dingen kon schieten uit mijn handen, vet nice! Een schurk inelkaar gerost en op een gegeven moment was ik in een bos waar ik mijn spiderpower niet kon gebruiken
Oud 18-10-2009, 17:32
Verwijderd
Ik droomde over een enorme flat (had geloof ik al eens over die flat gedroomd) waar ik woonde. Ik had enorm hoogtevrees en ik woonde echt op een megahoge verdieping. Ik ging op het balkon staan en die ging heel hard naar beneden en weer omhoog. Ik moest ervan huilen zo eng was het. Later kwam er een grote kraan met zo'n sloopbal eraan mijn ruiten inslaan, het was een actie tegen mij gericht. Mijn voordeur werd eruit gehaald, marzjana van spangas hielp het ding weer terug zetten. Maar hij zat verkeerdom dus iedereen kon van buiten naar binnen en van binnen kon je niet naar buiten. Het waren dezelfde deuren als bij OWH.
Vera en die lul van een man van haar van de rossinilaan waren er ook, die man deed echt niet te harden lullig tegen me en keek me vol walging aan. Toen ik me verstopte in een parkeergarage kwam er een man in een auto heel gewelddadig doen.
bah, ik werd helemaal kut wakker.
Oud 18-10-2009, 18:03
Verwijderd
Ik droom best vaak dat ik booschappen doe in een grote/moeilijke winkel.
Oud 19-10-2009, 11:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik weet niet meer wat ik droomde, maar het was iets met Tink

Oja, en later droomde ik dat ik naar de AH ging om m'n ontbijt te halen (ik kwam er gisteravond achter dat ik geen eten meer had, en blijkbaar heeft dat grote indruk gemaakt, want ik droomde erover). Die winkel was ineens helemaal veranderd, en hij was ineens heeeeel groot. Het was de AH op de Vismarkt. En er waren ineens allemaal tuinen en loungehoeken en cafés enzo. En ik kon maar steeds de yoghurt en het brood niet vinden! Want die afdelingen waren helemaal raar en gedesigned met rare schappen (wel heel mooi en hip), en je moest trappen op en af, en ze hadden op een helling ergens van de banden die heel hard gingen rollen als je erop ging staan. Danmoest je je vasthouden aan een touw, anders viel je om. Oja, en ik kocht nog lekkere koffie, capuccino ofzo.
Oud 20-10-2009, 09:45
Dingaantouwtje
Dat de kleren van mijn leraar M&M weg waren na een voetbalwedstrijd, en dat hij bij mijn moeder kleren wou lenen maar die had niet, dus mocht hij mijn kleding wel lenen.. Ik ben zo lief
Oud 20-10-2009, 10:45
Verwijderd
Ik schoot een oude man op straat, overleed ter plekke, ik wou eigenlijk 2 mannen in 1 keer dood maken maar dat lukte niet, die droom duurde heel lang met achtervolgingen en bedreigingen.... uiteindelijk zat ik een spelletje te spelen met een politieagent in burger.
Oud 20-10-2009, 10:53
voussavez?
voussavez? is offline
Dat ik in me vaders auto reed (heb geen rijbewijs, in me droom ook niet) en dat ik eerst uit een parkeergarage moest rijden, dat lukte nog redelijk, maar toen ik eruit was ging ik voor welke reden dan ook steeds harder en gevaarlijker rijden en na een aantal flinke krassen op de auto veranderde de auto in een soort van auto met een propellor, waarmee ik dus kon vliegen. Het landschap leek een beetje op dat zoals je het ziet met Google Earth.

Oh ja, en gisteren droomde ik dat een paar schoenen afgeprijsd was tot 4 euro waar ik al een tijdje naar op zoek ben.
Oud 22-10-2009, 05:47
Verwijderd
dat ik me ziek meldde en dat een studentengroep corpsballen mijn kamer leeghaalde en ik heel boos werd.
Oud 22-10-2009, 07:18
snoopy
snoopy is offline
Dat ik meedeed aan het weerwolfspel
Oud 22-10-2009, 09:28
Dingaantouwtje
Dat ik met mijn stiefmoeder in mijn oude straat kwam, dat ze daar midden in de nacht (maar wel met zonlicht, dat waas normaal ofzo) appeltaart en cake enzo aan het maken waren. Wat ze klaar hadden lag dan te drogen op de muurtjes in de straat
Ik had een stukje geproefd maar dat bleek niet te mogen, dat was namelijk hun beste appeltaart. Maar ze zagen het niet.
Oud 22-10-2009, 13:30
Verwijderd
Ik dwaalde rond in een enorm overdekt winkelcentrum in verbouwing. Er stonden twee bordjes met pijlen die naar beneden wezen en op de ene stond iets met karamel. Ik volgde de bordjes maar ik kwam in een ondergronds dolfinarium waar nog geen water en dolfijnen inzaten maar alleen bordjes met de soortnamen van dolfijnen. Toen liep ik met mijn man een zandheuvel op want we moesten langs een scheefliggend vliegtuig om ons doel te bereiken. Het vliegtuig was like een kilometer lang en ik zag een restaurant binnen en een bibliotheek met gigantische encyclopedieen.

Later was ik een weekendje weg met de cast van 3rd rock we droegen witte badjassen en waren op een groot schip. Aan de ontbijttafel kwamen we erachter dat er niet betaald was. Ik had nog 36 euro en legde het op tafel.
Toen moest ik koken voor zes mensen. De pannen stonden op tafel en ik schepte een soort vissoep op, maar er was veel te weinig.

In de volgende scene moest ik series kijken in bed met mijn man en nog iemand anders en dat was erg gezellig. We lazen een krantenartikel waarin iets stond over die derde persoon.
Ook speelden we Virtual Villagers, ieder had een eigen tribe en iemand had een drieling gekregen.

Dan was er nog iets in dat winkelcentrum. Ik zocht oorbellen maar er waren alleen lelijke en overal hingen suffe vrouwenkleren.

Verder was ik in een gekke houten constructie van palen op water met een gammel dak erboven en daar moest ik wonen.
Oud 22-10-2009, 13:59
Verwijderd
Ik droomde iets over Robert Kranenborg. Toen werd ik wakker. Daarna droomde ik een aflevering van The Simpsons, waarin Kent Brockman incognito ergens wilde gaan dineren en zich daarom vermomde als rups.
Oud 23-10-2009, 03:41
Verwijderd
Ik droomde dat ik met de trein naar Rusland moest. In Polen moesten we overstappen, met aan de ene kant van het perron de trein naar Griekenland van 9:52 en de andere kant de trein naar Rusland van 9:48. Het was al 9:50, maar gelukkig had die trein vertraging dus we konden nog net instappen. Een van onze mensen rende gauw naar de trein van Griekenland, want hij 'moest nog werken vandaag, anders krijg ik geen salaris uitbetaald'. Hum oke.
Eenmaal in Rusland gingen we dineren langs het spoor, letterlijk. Er stond één tuintafeltje opgesteld in de buitenlucht, midden tussen twee treinsporen (4 m afstand) en veel braakliggend terrein en een supersnelweg hoog boven ons. We kregen Russisch eten van een typische Russische boerin, die moeite had met serveren omdat ze steeds struikelde over de rails. Om de 2 minuten denderende er met hoge snelheid een goederentrein voorbij, maar daar trokken we ons niets van aan. Ik trok me wel iets aan van het feit dat ik mijn gerechten niet kwijt kon op mijn bord, dus ik zat wat te puzzelen met een gegarneerde mozarellabol, die door mijn onoplettendheid aan de tafelrand bleef kleven.
Ondertussen probeerde iemand uit mijn groepje half onder de tafel mijn schoenen uit te trekken, wat ik ook niet zo kon waarderen.
Oud 23-10-2009, 05:48
Verwijderd
dat ik met sam naar een zonnig vakantieoord ging, en dat we moesten slapen in de schappen van een ah winkel.
Oud 24-10-2009, 13:41
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
appeltaart en cake
Oud 24-10-2009, 14:13
Verwijderd
ik weet alleen nog dat Robert Kranenborg er in voorkwam ;x
Oud 24-10-2009, 14:29
Verwijderd
Ohja en er was een kat die een nestje had, en in het restaurant krioelden piepkleine tabby en rode kittens!
Oud 24-10-2009, 14:35
Verwijderd
Haha Katje ik vind jouw fascinatie met Robert Kranenborg zo grappig
Oud 24-10-2009, 14:36
Verwijderd
:ontken:
Oud 24-10-2009, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Ik droomde iets over Robert Kranenborg.
Citaat:
ik weet alleen nog dat Robert Kranenborg er in voorkwam ;x