Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zo'n meisje had ik ook in de klas. Het was dat ze alles behalve in het gooi woonde, maar dat gedrag, die kleren.. alles had ze. Vreselijk. Ze heeft ook geen bijbaantje, want papa betaalt alles. :r
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik mis het relaxen met edwin
ik mis de lange gesprekken met de videotheek eigenaar ik mis de lekkerste mango ijs ik mis de nutteloze opmerkingen van merijn ik mis hett vroege vissen aan de dode dinkel met jelle ik mis de meest geweldige droge humor van jasper ik mis mijn fijne kamer ik mis Baloe ik mis mijn klei en schildergedoetjes ik mis jasmijn en haar droge humor ik mis jasmijn en het gevoel dat ze me soms geeft ik mis de gesprekken met jasmijn ik mis de ruzies met jasmijn ik mis het zoenen en fysiek-gedoetjes en datjes met jasmijn ik ben het zat hier ik ga nooit weer cola over mijn laptop gooien (per ongeluk) ik wil weer langer kunnen tekenen dan maar 5 minuten ik wil mezelf bewijzen dat ik naar school , werk kan gaan en het kan volhouden + op kamers ik wil met mijn vriendin en vrienden een kampvuur maken ik wil weer kunnen voetballen in de hitte van zon ik wil weer zonder rolstoel kunnen gaan shoppen in enschede ;( ik heb gewoon een baaldag |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Assosaaitietopic #598 Neko* | 497 | 09-05-2009 22:55 |