Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2009, 21:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Durf jij te kijken naar je studieschuld ?
Nee ik schrik me altijd halfdood als ik weer zo'n ibg-brief krijg

Citaat:
Ik dacht dat je het nooit zou vragne

We zijn allebei 5 jaar lid vandaag.
Jezus Lisa, heb je toch mooi de aandacht op jezelf gevestigd
Oud 15-05-2009, 21:02
Verwijderd
Mmmmm een lekkere studieschuld Nomnom.
Oud 15-05-2009, 21:03
Verwijderd
ik deed dansen, doet jorrit

AAAH MIJN LIEFJE DENKT DAT ZE KAN DANSEN HAHAHAHHA
Oud 15-05-2009, 21:04
Verwijderd
Oud 15-05-2009, 21:04
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Maar wel in de Bijlmer. Nu is het wel zo van Bijlmer > Groningen, maar toch.

Hoewel we eigenlijk allemaal wel kunnen ophouden met opscheppen, want niemand kan op tegen het optrekje van Uice. Een heel appartement in zo'n typisch Amsterdams huisje, in de Pijp, op 30 seconden lopen van de Albert Cuyp, praktisch gratis want anti-kraak. Nja
Ik zit 2 stappen van de drukste uitgaansstraat in Groningen, 3 van de grote markt en 4 van de supermarkt en uitzicht op een drukke winkelstraat en toch slaap ik 's nachts. Eet dat ! In een Gronings grachtenpandje.
Oud 15-05-2009, 21:05
Verwijderd
De Bijlmer is een supergave buurt, met fantastische buren.
Verwijderd
ik laat hem schrikken met mijn perfecte kalkoenimitatie
Verwijderd
Citaat:
Nee ik schrik me altijd halfdood als ik weer zo'n ibg-brief krijg

Jezus Lisa, heb je toch mooi de aandacht op jezelf gevestigd
Ik feliciteer kazet elk jaar, elk jaar doet ie iets van /care

Als ik zelf aandacht wilde zei ik wel direct oh ik ben 5 jaar lid

Jij post je eigen grapjes opnieuw met het commentaar dat je hem zelf zo leuk vond
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Haha mensen die zomaar lenen haha.
Ja zeg, ik kan niet werken + ik wil niet dat m'n ouders nóg meer moeten dokken.

Citaat:
Maar wel in de Bijlmer. Nu is het wel zo van Bijlmer > Groningen, maar toch.

Hoewel we eigenlijk allemaal wel kunnen ophouden met opscheppen, want niemand kan op tegen het optrekje van Uice. Een heel appartement in zo'n typisch Amsterdams huisje, in de Pijp, op 30 seconden lopen van de Albert Cuyp, praktisch gratis want anti-kraak. Nja
1. Groningen > Bijlmer. Lijkt me duidelijk.
2. Omg dat wilikooook!

Citaat:
/ uice neerknuppelt in zijn slaap, huis steelt en in breda wegzet
*Ecnelis neerknupelt en huis in Groningen neerzet*
Verwijderd
Haha ik heb 500000m2

Nee, ik weet het eigenlijk niet. Een kamer van 20m2 is het wel denk ik en echt gratis
Oud 15-05-2009, 21:06
Verwijderd
Alleen jammer dat er soms mensen voor m'n voordeur worden doodgeschoten. Dat is slecht voor de prijs van het huis.
Oud 15-05-2009, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Ja zeg, ik kan niet werken + ik wil niet dat m'n ouders nóg meer moeten dokken.

2. Omg dat wilikooook!

*Ecnelis neerknupelt en huis in Groningen neerzet*
Euh je kan in groningen makkelijk een kamer krijg van onder het geld van de ibgroep dus dan hoef je niet te werken of extra geld tevragen van je ouders, dat was een beetje mijn punt.
Oud 15-05-2009, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Haha ik heb 500000m2

Nee, ik weet het eigenlijk niet. Een kamer van 20m2 is het wel denk ik en echt gratis
ja lief snotjong maar jij zit vast aan je ouders
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Euh je kan in groningen makkelijk een kamer krijg van onder het geld van de ibgroep dus dan hoef je niet te werken of extra geld tevragen van je ouders, dat was een beetje mijn punt.
Geinponem, waar denk je dat studiefinanciering voor is ? En daar is het al niet eens genoeg voor
Verwijderd
Citaat:
ik deed dansen, doet jorrit

AAAH MIJN LIEFJE DENKT DAT ZE KAN DANSEN HAHAHAHHA
Haha hij past ook wel echt perfect bij je he
Oud 15-05-2009, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Geinponem, waar denk je dat studiefinanciering voor is ? En daar is het al niet eens genoeg voor
Ja maar ze had eerst een kamer van meer dan 25 vierkante meter. Als ze er een van 12 nam, waar veel studenten in zitten, hoefde ze vast niet bij te lenen, dat was mijn mening. Punt.
Oud 15-05-2009, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Ik zit 2 stappen van de drukste uitgaansstraat in Groningen, 3 van de grote markt en 4 van de supermarkt en uitzicht op een drukke winkelstraat en toch slaap ik 's nachts. Eet dat ! In een Gronings grachtenpandje.
/care want Groningen.

Citaat:
2. Omg dat wilikooook!
Stelling #1 is in directe strijd met stelling #2.

Citaat:
Alleen jammer dat er soms mensen voor m'n voordeur worden doodgeschoten. Dat is slecht voor de prijs van het huis.
Oud 15-05-2009, 21:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Tja, wat al niet kan. Dan woon je echter wel in één of andere fucking studentenflat in een buitenwijk met duisent huisgenoten. Dat heb ik er niet voor over.

Citaat:
Jij post je eigen grapjes opnieuw met het commentaar dat je hem zelf zo leuk vond
Oja daar heb je me.
Oud 15-05-2009, 21:10
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Ja maar ze had eerst een kamer van meer dan 25 vierkante meter. Als ze er een van 12 nam, waar veel studenten in zitten, hoefde ze vast niet bij te lenen, dat was mijn mening. Punt.
Ja maar even nog een keer, je moet je studie ook betalen he. Dat is ook 2000 per jaar. Of 170 euro per maand.
Oud 15-05-2009, 21:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
En boodschappen.
Oud 15-05-2009, 21:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Je kan gewoon per definitie niet collegegeld + huur + boodschappen betalen van studiefinanciering betalen.
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat je het nooit zou vragne

We zijn allebei 5 jaar lid vandaag.
Hoera!
Verwijderd
studeren is stiekem gewoon heel erg duur, wat stom
Verwijderd
Citaat:
2. Omg dat wilikooook!
Je weet niet wat is niau. Lijkt me duidelijk.
Verwijderd
Citaat:
Ja maar even nog een keer, je moet je studie ook betalen he. Dat is ook 2000 per jaar. Of 170 euro per maand.
Citaat:
Tja, wat al niet kan. Dan woon je echter wel in één of andere fucking studentenflat in een buitenwijk met duisent huisgenoten. Dat heb ik er niet voor over.

Oja daar heb je me.
Ze kan het dus wel maar kiest ervoor het niet te doen.

En daarop zeg ik 'haha mensen die zomaar schudlen opbouwen haha'

Maar goed DAT IS MIJN EIGEN PERSOONLIJKE MENING>
Laisve
Laisve is offline
En nieuwe kleren, kadoos en uitgaan enzo. Dus. Ook al huurde je alleen een wc heb je aan stufi niet genoeg
Oud 15-05-2009, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Hoera!
Zeg Reageer eens wat kazetteriger.
Oud 15-05-2009, 21:12
Verwijderd
Ik heb nu geen studieschuld. Zeeuw + Profiteren = Win!
Oud 15-05-2009, 21:13
Verwijderd
Citaat:
En nieuwe kleren, kadoos en uitgaan enzo. Dus. Ook al huurde je alleen een wc heb je aan stufi niet genoeg
Dat snap ik best maar mijn punt is al gemaakt want je inkomsten zijn niet alleen die van de ibgroep. Ook je ouders en als die weinig kunnen betalen krijg je weer meer van de ibgroep en ik vind het ook redelijk logisch dat je in je jeugd wat spaargeld opbouwt voor noodgevallen.
Oud 15-05-2009, 21:13
Verwijderd
ik zou ook wel duizend geld willen lenen want oei oei oei lenen is zo lekker soepel en makkelijk maar ik vind het een beetje zonde om als een van de veel te veel illustrators in nederland met schuld te beginnen. Het is niet alsof nederland met een illustrator tekort zit.
Oud 15-05-2009, 21:14
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Dat snap ik best maar mijn punt is al gemaakt want je inkomsten zijn niet alleen die van de ibgroep. Ook je ouders en als die weinig kunnen betalen krijg je weer meer van de ibgroep en ik vind het ook redelijk logisch dat je in je jeugd wat spaargeld opbouwt voor noodgevallen.
Lolwat, in je jeugd sparen ? Mijn zakgeld was niet florissant en van het ahloon kon ik net op vakantie.
Oud 15-05-2009, 21:14
Laisve
Laisve is offline
Maar ik snap je punt wel hoor
Oud 15-05-2009, 21:15
Laisve
Laisve is offline
Ik probeer het alleen voor mezelf goed te praten, en ik geloof nu nog in. De kater komt later !
Oud 15-05-2009, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Lolwat, in je jeugd sparen ? Mijn zakgeld was niet florissant en van het ahloon kon ik net op vakantie.
Oud 15-05-2009, 21:16
Verwijderd
Als je ouders niet betalen krijg je meer van de ibgroep? Dat is toch alleen zo als ze aangeven geen contact met je te hebben?
Oud 15-05-2009, 21:17
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Als je ouders niet betalen krijg je meer van de ibgroep? Dat is toch alleen zo als ze aangeven geen contact met je te hebben?
Er wordt verwacht van je ouders dat zij bijdragen, maar geen haan die er naar kraait als ze het niet doen en dan ben je de sjaak.
Oud 15-05-2009, 21:17
Verwijderd
Nee ik zeg als ze weinig kunnen betalen.

Als ze wel kunnen (ook volgens gegevens van de ibgroep) maar niet doen, zijn het asociale losers.
Oud 15-05-2009, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Nee ik zeg als ze weinig kunnen betalen.

Als ze wel kunnen (ook volgens gegevens van de ibgroep) maar niet doen, zijn het asociale losers.
dat zijn er nog flink wat geloof ik
Oud 15-05-2009, 21:18
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Nee maar is toch zo
Oud 15-05-2009, 21:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
He verdorie Lisa, ik wil gewoon gelijk hebben
Verwijderd
Mijn vader betaalt mijn collegegeld en mijn moeder betaalt de ziektekostenverzekering.
Verwijderd
communist quiz
Philosophy
Philosophy is offline
Mijn ouders sparen al voor me sinds mijn geboorte, dus ik heb echt een gigantisch bedrag op mn spaarrekening, aangezien ik er zelf ook vaak wat op zet.
Oud 15-05-2009, 21:20
Verwijderd
Ja, m'n vader zou mij op papier met €300,- per maand steunen, maar een verjaardagscadeau is 'm al teveel.
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
communist quiz
Ik ben supergoed in quizzen, ik doe mee
Verwijderd
Citaat:
He verdorie Lisa, ik wil gewoon gelijk hebben
Ja je hebt gelijkt chickie van me

Het leven bestaat uit prioriteiten stellen!

Ik wilde per se deze studie doen enzovoorts dus ik boet er ook voor door een kamer van 14 te hebben voor bijna 400 euro.

Nu wel nog, over een paar maanden hopelijk niet meer.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben supergoed in quizzen, ik doe mee
het is een sketch
Oud 15-05-2009, 21:21
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
het is een sketch
Deceptie.
Oud 15-05-2009, 21:21