Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2009, 18:13
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
@Dith: Houd er wel rekening mee dat je binnen tien jaar na het beginnen van een studie een studie moet hebben afgerond, wil de stufi een gift worden. Dat is het nu dus nog niet.
Nee dat weet ik inderdaad, maar ik heb nog 9 jaar te gaan en mag toch wel hopen dat ik op mijn 30e toch wel klaar ben .

Citaat:
@ Dith: ik ben afgestudeerd en ik sta nog t/m augustus ingeschreven en daardoor heb ik dus ook nog OV. Niemand die mij dwingt om mij uit te schrijven hoor. (Liever had ik het wel gedaan, maar dan stond ik nog bij een 2e universiteit ingeschreven waar ik geen diploma behaald heb en die wilde niet meewerken met tussentijds uitschrijven. Dus helaas betaal ik nu nog een kwartaal teveel collegegeld, maar wel met behoud van OV-kaart dus. Stufi heb ik al jaren geen recht meer op).

Wat ga je volgend jaar precies doen?
Mja, ik krijg dus geen collegegeld terug voor zover ik weet. Als ik voor februari was gestopt dan wel, maar nu niet dus nou ga ik gewoon genieten van mijn stufi en ov.

Ik ga volgend jaar lerarenopleiding maatschappijleer doen in Tilburg. En iedereen die ik het vertel zegt:'Dat is écht iets voor jou', dus dat vind ik wel fijn, maakt me wat zekerder van mijn zaak haha.
__________________
wat een heerlijkheid
Advertentie
Oud 30-05-2009, 18:27
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:


Mja, ik krijg dus geen collegegeld terug voor zover ik weet. Als ik voor februari was gestopt dan wel, maar nu niet dus nou ga ik gewoon genieten van mijn stufi en ov.
waarschijnlijk weet je het wel, maar even voor de zekerheid: je krijgt maar 4 jaar stufi he, dus je komt bij je nieuwe opleiding een jaar te kort. als je nu gaat werken, zou ik overwegen om je stufi voor de laatste maanden toch stop te zetten, scheelt weer bij je nieuwe studie.
Oud 30-05-2009, 18:34
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik krijg maar een thuiswonende basisbeurs dus dat stelt niets voor naar mijn mening.
Daarnaast mag ik aanspraak maken op een extra jaar stufi ivm chronisch ziek, als ik geen verkorte opleiding kan doen (kan blijkbaar heel vaak als je vwo-hbo gaat doen, moet ik nog even navragen). Dus die paar maanden 90euro maken dan niet zoveel uit .
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 30-05-2009, 18:54
Verwijderd
Hoeveel rust het ook geeft, ik raak er ook onwijs van in de war. Zeker op een bijna perfecte dag als vandaag. Godsamme hee.
Oud 30-05-2009, 20:13
xxceline
Avatar van xxceline
xxceline is offline
Wachten op de eindexamen uitslag is zo NIET leuk!
Heb nu echt het gevoel dat ik na dit jaar in een groot 'zwart' gat val. Bah.
Oud 30-05-2009, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg maar een thuiswonende basisbeurs dus dat stelt niets voor naar mijn mening.
Maar als je van plan bent om in de toekomst op kamers te gaan, dan scheelt het dan wel weer. (Want dan krijg je die paar maanden die je anders niets zou krijgen een uitwonende beurs.)
Oud 30-05-2009, 20:42
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Mijn hoofd is een beetje gaar
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 30-05-2009, 21:26
Verwijderd
Ik zit weer te eten als een beest. Idioot.
En ik zit op internet info te zoeken over wat me gezegd is, en ik herken zoveel, terwijl ik dat iets heel bizars vindt. Andere mensen hebben dat en zijn zo, ik niet. Ik hoop zo dat er binnenkort meer duidelijk gaat worden.
Oud 31-05-2009, 06:46
Verwijderd
Ik heb er nog eens goed over nagedacht en gisteren - na een zoveelste huilbui - besloten dat dit niet de manier is waarop ik mijn propedeuse wil halen. Als ik wel voor die propedeuse zou gaan dan moet ik volgende week dat dossier afhebben, wat in theorie zou moeten lukken, maar praktisch onhaalbaar is zonder dagelijkse paniekaanvallen en huilbuien. Bovendien moet ik dan veel tijd gaan steken in iets wat ik eigenlijk geen eens belangrijk vind en kom ik in tijdnood met de dingen die voor mij wel hoge prioriteit hebben, dus waar ben ik dan mee bezig? Dat dossier maak ik dan maar voor de herkansing. Dan kan ik mijn tijd nu vooral gaan stoppen in de tekeningen en schilderijen, want daar gaat het me om.
Dat wil ik gewoonweg fantastisch doen, en ik weet dat dat met genoeg tijd ook gaat lukken. Dat ik mijn propedeuse dit jaar niet haal staat dan al vast, want als ik het dossier bij de herkansing inlever moeten de cijfers al zijn ingevoerd, maar het zij zo. Volgens mij ga ik doordraaien als ik op deze manier blijf doorwerken, en dit is juist een geweldig jaar. Zo wil ik het ook afsluiten. Bovendien schijnt het (bij mijn opleiding tenminste) heel gebruikelijk te zijn om niet meteen het eerste jaar je propedeuse te halen, dus waarschijnlijk eis ik gewoon weer eens te veel van mezelf. Ja, zo is het beter, denk ik.
Oud 31-05-2009, 09:51
Verwijderd
nou ja, vrienden die je publiekelijk voor schut te zetten en je steeds maar (onbedoeld?) kwetsen zijn niet echt vrienden zal ik maar zeggen
Oud 31-05-2009, 10:19
Sens.
Sens. is offline
@ Rasmusje: Ik vind het heel sterk van je dat je zo een beslissing kan nemen en dat je luistert naar je eigen lichaam. Een vriendin heeft vorig jaar hetzelfde besluit genomen en bij haar bleek ook dat dat het beste was. Nog veel succes verder!
Oud 31-05-2009, 11:30
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
gelukkig was ik vandaag een heel stuk eerder wakker.
al om 10:30 dat is nou gelukkig wat eerder.
en ik ben er blij mee
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 31-05-2009, 12:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik krijg maar een thuiswonende basisbeurs dus dat stelt niets voor naar mijn mening.
Daarnaast mag ik aanspraak maken op een extra jaar stufi ivm chronisch ziek, als ik geen verkorte opleiding kan doen (kan blijkbaar heel vaak als je vwo-hbo gaat doen, moet ik nog even navragen). Dus die paar maanden 90euro maken dan niet zoveel uit .
Ik heb ook HBO gedaan na het VWO (wel een andere studie dan jij) en dat kon toen idd in drie jaar. Moet je wel zelf achteraan gaan om dat allemaal te regelen maar dan is het wel erg fijn vond ik
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 31-05-2009, 13:26
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Slowly I take the fall

Waar ben ik allemaal mee bezig? wat ben ik nu allemaal aan het doen..?
ja onwijs aan het SOGgen, dat is een ding dat zeker is.
Er komt niets uit mijn handen, het gaat weer helemaal fout.
Waarom moest ik dan ook falen (zakken) voor die fucking stage
de motivatie is op.. het enige dat niet gebeurt is mijn bed niet uitkomen zoals bij de vorige studie en dat is alleen maar omdat mijn ouders dat in de gaten houden
argh,


----------------------------


oproep: heeft er misschien iemand een kant en klare oplossing voor mijn 'probleem'?
graag reacties op de pm
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 31-05-2009 om 14:57.
Oud 31-05-2009, 15:36
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik kom net terug met me ouders.
van nistelrode want daar was een braderie.
en het was wel gezellig.
ik kwam een paar mensen van de middelbare school tegen.
maar daar heb ik maar niks tegen gezegd.
en volgens mij herkende ze me ook niet.
en ik heb een nieuwe tas gekocht.
want in me andere tas zit aan de buitenkant een groot gat.
maar die laat me moeder nog maken.
die ik nou heb is een stuk groter en hij is roze met zwarte ruitjes erop.
en die zijn dan ook in dezelfde kleur.
en ik heb nieuwe ring oorbellen gekocht en nog een nieuwe navelpiercing.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 31-05-2009, 16:47
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hmm 2 avonden friet op.
daar kom je vast van aan.
gelukkig heb ik op de braderie geen softijs gepakt.
goed dat me moeder dat zei van niet doen.
en ik pak dadelijk maar een waterijsje.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 31-05-2009, 17:08
Verwijderd
@ darkfairy, patat is niet eens zo heel ongezond als avondeten, wel als je het als tussendoortje doet, en daarnaast nog gaat avondeten

---
Tentfeest was toch wel leuk. Maar bijna een uit de hand lopende ruzie.
Al een schop verkocht, maar oei ik was boos. Het punt is dat ik helemaal niet meer weet waarover.
Iig iets dat ik belachelijk werd gemaakt.
Oud 31-05-2009, 17:22
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
^ we eten ook niet elke dag friet.
ik heb vanochtend 2 sneetjes brood met kaas op.
en of ik straks dat water ijsje nog pak zie ik nog wel.

en wat is het tentfeest?.
traden er allemaal mensen op?.
en fijn dat het leuk was.
op die ruzie na dan.
en belachelijk gemaakt worden is ook vervelend *knuffel*.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 31-05-2009, 18:48
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
@ Rasmusje: Ik vind het heel sterk van je dat je zo een beslissing kan nemen en dat je luistert naar je eigen lichaam.
Ik vind het ook knap dat je zo'n beslissing neemt, volgens mij is het best een stap om te maken

Knuffel voor Rare kwast (})
en wie er verder eentje kan gebruiken

Het gaat goed Ik ben nog steeds een beetje verkouden. Ik heb nu al een week veel hoofdpijn, vooral 's ochtends als ik wakker word. Ik word vaak een uur voor ik moet opstaan wakker en dan kan ik niet meer slapen van de hoofdpijn. Ik sta nu al meer dan een week elke dag vroeg op zonder uitslapen (want werk, school, hoofdpijn of schilders die je 's morgens wakker maken) maar ik ben over mijn vermoeidheid heen, zelfs 's avonds kan ik tv kijken zonder in slaap te vallen Mijn dagritme is in de war door Pinksteren en mijn tijdritme is ook in de war, want het voelde vanmorgen al of het midden op de dag was. Ik heb stress door school en ik werk op de dagen dat ik eigenlijk aan school zou moeten zitten waardoor mijn planning mislukt, maar toch heb ik bedacht dat ik dinsdag ook wel kan werken in plaats van zorgen dat ik helemaal bijloop. Maar door werk en het bericht dat de tussentoets komt te vervallen is alle stress van me afgevallen. Ik ren me rot met werken, ik heb zere benen, de laatste keer dat ik een echte vrije dag heb gehad zonder werk en school kan ik me niet herinneren, de laatste dag dat ik niet voor half acht ben opgestaan ook niet.
Maar ik voel me gelukkig. Ik hou van mijn werk
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 31-05-2009, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Ik zit weer te eten als een beest. Idioot.
En ik zit op internet info te zoeken over wat me gezegd is, en ik herken zoveel, terwijl ik dat iets heel bizars vindt. Andere mensen hebben dat en zijn zo, ik niet. Ik hoop zo dat er binnenkort meer duidelijk gaat worden.
Is er een diagnose bij je gesteld, ofzoiets? Klinkt een beetje onwerkelijk, maar misschien geeft het ook rust? iig virtuele support ervoor

OT: Zooo bizar wat er allemaal gebeurd is. En ik mag het niet vertellen. Eventually moet toch iemand het horen, voor ik zomaar besluit alles te verwijderen, maar bepaalde personen zijn al uitgesloten en ehh, dit is best lastig. Gelukkig, gelukkig mag ik er zo lang over doen als ik wil. Ik ga er dus ook absoluut niet over nadenken vóór ik zomervakantie heb.
Vakantie... nog maar een paar tentamens en de über-praktijk-toets van me verwijderd. Morgen ga ik daar weer keihard voor oefenen, ook in de auto even wat leren. En dan nog even cardio/neuro bestuderen, als het allemaal lukt ook nog snel samenvatten en slapen. Pffiej! Nog 7 weken!
Oud 31-05-2009, 21:42
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Dat ik niet zo goed raad zou weten met liefde had ik wel verwacht, maar waarom tref ik dan uitgerekend zo'n situatie met iemand die ver weg woont. Het geeft me zon enorme drempel nog bovenop het feit dat ik niet weet wat ik ermee moet. Ik wil niet blokkeren, ik wil gewoon gelukkig zijn.
Help
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 31-05-2009, 22:29
Alyssia
Alyssia is offline
Hm, ik heb mn rustige dagje gehad, eindelijk, en toch ben ik nog niet helemaal.. rustig en ontspannen. Bleh, vervelend gevoel is dat.
Gisteren was overigens nog wel leuk. We gingen volksdansen in Utrecht Lunetten, of nouja, het heet balfolk. Gewoon los dansen met folk invloeden, zeg maar. Mijn vriend lukt het al steeds beter, hij is namelijk echt geen danser. Nu durf ik me al wat meer te laten leiden, dat is wel positief. Misschien kunnen we nu op het examengala ook wel dansen en de show stelen. Lijkt me leuk ^^"
En verder had ik gisterochtend nog wel last van die andere jongen, zeg maar. Het was zo raar, ik was de yoghurtschappen aan het vullen en er kwam iemand een pak weetikwat halen. En ik wist gewoon zeker dat hij het was, want hij rook precies hetzelfde.. maar toen ik omkeek was hij het toch niet.
Maar het herinnerde me aan zijn geur..<3 Een beetje vanille en vooral heel veel zoets maar toch zo mannelijk en omg. It makes me want him. Zo erg. Ik wil hem weer zien.
Ik was vrijdag met hem nog naar Utrecht geweest want we gingen cd's kijken omdat de boudisque gaat verhuizen en dus veeeeel kortingen heeft. Dat was gezellig. En die avond waren we nog uit geweest, met mijn vriend en een vriendin er nog bij. Dat was ook leuk.
Ik vond het wel fijn dat mijn vriend me gewoon vertrouwde toen ik met die andere jongen naar Utrecht ging. Hij is vrij jaloersig (niet echt op een irritante manier) dus het betekende best veel voor me dat ie me gewoon plezier wenste enzo. Ik bedoel, ik vind die jongen ontzettend leuk en alles, maar er zou toch niets gebeuren. A) omdat hij mij waarschijnlijk niet op die manier leuk vindt en B) omdat hij toch niks zou durven. Dusja.

En ik was terug in de tijd aan het praten.
Morgen gaan we thuis barbecuen en dinsdag heeft mijn vriend zijn laatste examen, dan ga ik hem ophalen. En woensdag heb ik nog een frans examen, maar dat moet lukken En nu slapen.
Oud 01-06-2009, 08:19
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Geez. Vannacht droomde ik dat ik Toets A niet had gehaald (met herkansing) wat betekende dat ik mijn hele vak volgend jaar opnieuw moet doen. (nog) Nergens voor nodig, want die toets heb ik een paar weken geleden al gehaald , maar nu moet ik morgenavond tentamen B doen en dat vind ik heel erg moeilijk & eng. Maar oké, die jankbui in mijn droom zorgt nu wel voor meer motivatie om aan de slag te gaan. Tijd om hard te werken, want ik wil het echt halen. Moet maar zo bedenken: nog 26 dagen en dan heb ik m'n tentamens, papers, presentaties achter de rug en heb ik vakantie (hopelijk..!)
Gisteren mijn vakantie geboekt, we gaan naar Portugal, heel gaaf daar ben ik nog nooit geweest en volgens mij is het heel mooi daar! En we gaan tien dagen, wat betekent dat ik tussen mijn twee vakanties in nog kan werken en wat geld kan verdienen.
Hmpf, oke en nu aan de slag en even verstand op nul, die stomme gedachtes uit m'n hoofd verbannen.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 01-06-2009, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Is er een diagnose bij je gesteld, ofzoiets? Klinkt een beetje onwerkelijk, maar misschien geeft het ook rust? iig virtuele support ervoor
neenee, geen diagnose ofzo. Maar er is iemand die een aantal dingen voor me heeft bevestigd. Ik kan het niet uitleggen, er moet eerst even meer..eh..gebeuren. zeg maar.
Oud 01-06-2009, 08:47
Verwijderd
Citaat:
Gisteren mijn vakantie geboekt, we gaan naar Portugal, heel gaaf daar ben ik nog nooit geweest en volgens mij is het heel mooi daar!
Waar in Portugal ga je naar toe? *Gaat ook naar Portugal*
Oud 01-06-2009, 09:52
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Wat een weekend. Vrijdag eerst dat bruiloftsfeest, dus na mijn werk heb ik mijn spullen gepakt en ben ik in de auto gestapt. Ik mocht mee-eten bij mijn ouders, was me beloofd, maar toen bleek dat ik dus moest koken. Lekkere ouders heb ik... Het feest was wel oke, ik ging er al naar toe met de insteek dat 't (bijna) allemaal boeren zijn daar... Op tijd naar (logeer-)huis lukte niet echt, toen dus anderhalf uur slapen en op-en-neer naar Schiphol om mijn schoonouders op te gaan halen, toen even bijkletsen en een uur autorijden naar huis. De hele dag ben ik een beetje duf geweest (goh), heb zelfs nog even geslapen voor ik ging koken. En dan moet ik nog koken ook, ik snap dat niet. *zucht* 's Nachts als een blok geslapen, toen weer dat uur in de auto naar de verjaardag van een oom van mijn vriend. Hij gaf een tuinfeest, was best gezellig. En 's avonds weer terug, nog even tv kijken en slapen.
Nu heb ik net mijn tijd besteed aan het schrijven van de sollicitatiebrief die straks nog de deur uit moet. Wel maf, want ik weet al dat ik op gesprek mag komen. Maar toch, dan nog wil ik dat het een goede brief is. Ik wil daar graag werken! En aan de andere kant hoop ik stiekem ook dat die school waar ik woensdag ga praten niet zo strikt gelovig is, want die functie zou eigenlijk nog veel leuker zijn...

En ik ga vandaag proberen geen ruzie meer te maken.
Oud 01-06-2009, 12:39
wup
wup is offline
Bah. Ben steeds zo negatief en dat wil ik helemaal niet. Ben klaar met mijn kamer, heb meer nodig dan 18m²! Alles is een troep en alles is vies en kwijt, maar opruimen heb ik geen zin in, want binnen een dag is het toch weer een bende..
Voel me alleen... juist met dit weer. Wil gezellig in het park liggen met mensen. Mis iemand die me fantastisch vindt.
Oud 01-06-2009, 13:15
Verwijderd
Citaat:
neenee, geen diagnose ofzo. Maar er is iemand die een aantal dingen voor me heeft bevestigd. Ik kan het niet uitleggen, er moet eerst even meer..eh..gebeuren. zeg maar.
Okee, je hoeft het ook niet uit te leggen hoor. Succes ermee!

OT: yeah yeah honey.. WORK!
Oud 01-06-2009, 14:12
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik voel me zo alleen de laatste tijd. Ik vraag me af of ik wel echte vrienden heb. Ik heb hele goede relaties, vooral met een vriend van me, maar die heeft een vriendinnetje en heeft het gewoon heel druk. Ik heb ook nog een beste vriendin, en die zegt ook de hele tijd dat we beste vriendinnen zijn, maar gedraagt zich er niet bepaald naar. Ik heb het gevoel dat ze meer voor gezelligheid gaat, dan voor mij. Nou kan ik wel met hun gaan praten, maar ze hebben gewoon geen tijd. Mijn beste vriendin ook, ze heeft alles al vol geplant.
Ik wil gewoon, iemand vinden die ook zo van mij houd als ik van hem.. Ik wil verliefd worden. Maar ik wil het zo graag, en ben zo ongeduldig.. ik word helemaal gek van het wachten.
__________________
mijn handtekening
Oud 01-06-2009, 14:34
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
oke waarom doet mijn hotmail het alsmaar niet en geeft hij aan dat het certificaat niet goed is boven doet ie het wel gewoon.. klote ding

verder heb ik weer een klein beetje werk verzet.. gaat weer goed.
ben ook weer eens medicijnen aan het afbouwen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 01-06-2009, 14:47
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik kwam vanmorgen met mijn duim tussen de la waar het geld in zit Vlak voor we open gingen, dus ik heb het heel kort onder de koude kraan gehouden en een pleister erop gedaan zodat het irritant kloppende gevoel ophield. Ik had er verder met werken niet zoveel last van, want ik heb bijna geen kassa gedraait vandaag. Maar nu zit ik een tijdje achter de computer en het trekt door mijn duim door mijn hele arm. Echt een handige actie vanmorgen
Maar verder gaat het nog steeds goed.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 01-06-2009, 14:53
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Veeg mij maar op..
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 01-06-2009, 14:56
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Veeg mij maar op..
Ja, dat een beetje. Ik snap niet eens waar ik zo moe van ben, maar vrolijker word ik daar ook niet door.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 01-06-2009, 15:27
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Ik bedoel, ik vind die jongen ontzettend leuk en alles, maar er zou toch niets gebeuren. A) omdat hij mij waarschijnlijk niet op die manier leuk vindt en B) omdat hij toch niks zou durven. Dusja.
Jij vindt dit de juiste redenen waarom je niet vreemd zou gaan...?

OT:
SMS nou teru-hug... maar anderzijds: hij laat me wel merken dat hij me op z'n minst áárdig vindt door me steeds te willen zien.
Oeioeioei, ik moet me echt op andere dingen richten... Maar hij is wel echt leuk!
Oud 01-06-2009, 15:46
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik begin nu pas last te krijgen van een kredietcrisis. Ik wil zó graag werken, en ik ben ook echt een enorm harde werker maar door mijn leeftijd word ik gewoon NERGENS aangenomen. Zeer frustrerend want ik wil zo graag werken en ook gewoon voor het minimumloon pff.

Komende week maar weer wat sollicitatiebrieven de deur uit doen want ik heb gewoon vast werk nodig nu.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 01-06-2009, 20:00
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
@ Dith: zoek je een baan in een specifieke sector dan? Want er moet toch wel ergens aan een baantje te komen zijn, desnoods in de thuiszorg of bij een callcenter? Zeker nu de vakantieperiode weer begint, zou ik denken. (ik ben sinds vorige week ook weer actief op zoek naar een baan en kan sowieso in de thuiszorg aan de slag maar dat wil ik zelf eigenlijk niet )
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 01-06-2009, 20:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben echt kapot Zaterdag veel in huis gedaan, naar m'n vriend en 's avonds een barbecue en de verjaardag van het zusje van m'n vriend voor de familie en laat naar bed. Zondagochtend vroeg op omdat zusje jarig was en we kadootjes gingen geven. Toen de hele dag in de tuin in de zon gezeten en 's avonds weer gebarbecued voor haar verjaardag. Vandaag wéér vroeg op om te gaan klussen bij een vriend in Apeldoorn. En ontbijt op bed gemaakt voor m'n schoonouders. In de auto veel geslapen. Net terug met de trein en nog een stuk met de bus omdat er geen treinen reden. Ging allemaal wel goed. Ik ga zo echt slapen, ben doodop en moet morgen weer werken. Het is hier alleen nog zo warm
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-06-2009, 20:20
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ben weer terug in boekel.
en ik ben al de hele dag onrustig enzo.
en nou word het ook al paniekerig en angstig.
en dat weer om alles en dat is gewoon nog vervelender.
ik probeer wel gewoon positief te denken.
ik neem tot het eind van de week geen energiedrank meer.
zometeen maar even tegen de verpleging zeggen.
en dan maar in bed tv kijken.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-06-2009, 21:30
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Jij vindt dit de juiste redenen waarom je niet vreemd zou gaan...?
Nee, ik wíl ook helemaal niet vreemd gaan, maar dat zijn de redenen waarom hij niets bij mij zou proberen (+ dat ie natuurlijk gewoon een vriend van mij en mijn vriend is en dan doe je zoiets niet). Stond een beetje raar in de context, verder niet.
Het is gewoon ik een ENORM zwak voor hem heb. Ik wil ook helemaal niets seksueels ofzo, maar ik ben gewoon heel erg graag bij hem omdat hij me goed laat voelen. Bluh.

Verder was vandaag gezellig, ik heb fijn in de zon gezeten met een boekje en mijn vriendje en mijn moeder en we hebben gebarbecuet. Morgen nog een lekker rustig dagje en dan de dag erna nog een examen en klaaaar!
Oud 01-06-2009, 21:34
Verwijderd
Ik faal. Ik heb vandaag uitermate hard gefaald, met als gevolg dat ik nu niks meer kan doen om het allemaal toch te halen. Ik heb het gewoon opgegeven. Of niet gewoon, ik heb keihard opgegeven. Alleen maar omdat mijn hoofd gewoon niet wil. Ik was en ben zo boos op mezelf. Nou ja. En op zich is er geen man overboord, want ik kan het gewoon volgend jaar of het derde jaar overdoen enzo, als het weer beter met me gaat, en ik mag gewoon naar het tweede jaar. Maar oh...wat voelt dit zwak. Hoe zwak om toe te moeten geven dat je hoofd niet doet wat je zelf wil. zucht. Ik moet me niet verder de put in praten, want dat helpt niet. Ik moet me nu neerleggen bij de beslissing die ik gemaakt heb en met opgeheven hoofd doorgaan.

en verdomme waarom smste hij nou zoiets liefs? Hij snapt toch wel dat dat het allemaal niks makkelijker maakt?
Oud 02-06-2009, 03:22
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
SMS nou teru-hug...
Dat! Zeg ik verdorie voor het eerst iets in de trend van: "Ik denk ook aan jou" (als reactie op dat hij dat zei), en dan krijg ik gewoon niks meer terug! Ik vind dat sms-en de communicatie tussen mensen eigenlijk alleen maar ingewikkelder maakt, niet zozeer gemakkelijker.

Citaat:
Ik moet me nu neerleggen bij de beslissing die ik gemaakt heb en met opgeheven hoofd doorgaan.
Dat is een goede instelling. Maar het is nu eenmaal niet gemakkelijk om iets op te geven of te beslissen dat je het op gaat geven, en daarom is het ook helemaal niet verkeerd om jezelf toe te staan even boos of neerslachtig te zijn. "Falen" (zoals je het zelf noemt) is immers menselijk.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 02-06-2009, 06:26
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Sonho: Ik ga naar Albufeira, helemaal in het zuiden.. jij?
@ Dith: kan je niet via een uitzendbureau werken dan, zij hebben toch wel wat voor je in de aanbieding? Of idd via de thuiszorg, in de horeca, volgens mij is daar genoeg plek, misschien minder leuk dan je in gedachten hebt, maar het verdient wel geld.

OT: Pff, vandaag wordt bikkelen. Zo eerst therapie, daarna met S. in de UB studeren en dan vanavond tentamen. Heb er nog niet bijster veel vertrouwen in moet ik zeggen, gisteren wel hard gewerkt enzo, maar heb ook het gevoel dat het nog lang niet genoeg is en ik nog heel veel moet. Hmpf. Voel me ook heel erg chaotisch, moet van alles doen maar ik heb geen overzicht meer, weet niet waar ik moet beginnen, wat de hoogste prioriteit heeft. Tja, maar gewoon stap voor stap dan, hoewel ik echt niet de puf heb om nog door te gaan.. Maar oke, deze week nog en hopelijk wordt het dan wat rustiger en heb ik drie volle weken om mijn papers te schrijven (haha, right). *zenn*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 02-06-2009, 08:31
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Over een half uur ga ik weg, 2,5 uur treinen en dan ben ik er als het goed is veel te vroeg. Maar ik ga maar geen risico nemen, dan word ik daar weer gestresst van. Ik vermaak me daar wel denk ik. Dan de taaltoets, het zal wel gaan. Gister nog even het Groene Boekje doorgebladerd, maar daar werd ik alleen maar zenuwachtig van. Ik kan het beter op gevoel doen.

Zo nog even het werk bellen dat ik vanmiddag niet kan werken. Is ook wel beter voor m'n stem, hoewel het nu wel helemaal over is. Maar ik denk dat het terugkomt, zodra ik weer ga bellen.
Oud 02-06-2009, 08:55
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Succes met de taaltoets Missy, hoop dat het goed is gegaan. En niet denken dat het meteen weer terugkomt morgen, want dan komt het veel eerder terug dan als je jezelf inprent dat je stem weer helemaal beter is

OT: Ik heb nu alweer genoeg van deze dag.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 02-06-2009, 09:08
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Nou, dat was bepaald geen makkelijke keuze om met een WO bachelor aan het werk te gaan. Maar het ging gewoon niet langer, ik liep continu achter de feiten aan en dat leidde meerdere malen tot vervelende psychische problemen. Ik had misschien beter HLO kunnen doen

Ik zat in een diep dal omdat ik niet wist wat ik waard was. Maar ik mag toch regelmatig op gesprek en dat pakt regelmatig positief uit en nog steeds zit er een stijgende lijn in. Nu een bedrijf zien te vinden dat me een kans wil bieden de achterstand in werkervaring in te halen of een beetje bij te spijkeren/omscholen via cursussen en dan komt het helemaal goed Er blijkt ook zoveel meer te zijn dan masters aan universiteiten
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 02-06-2009, 09:10
Verwijderd
Waarom kunnen wij alleen 's nachts ruziemaken, waardoor we dus nu allebei kapot zijn en ik zo tentamen heb ?

Oh men en nu heeft de vriend van mijn vriendinnetje hun relatie ook nog beeindigd, dus die is helemaal over de zeik terwijl zij ook vanmiddag tentamen heeft .

Laatst gewijzigd op 02-06-2009 om 09:15.
Oud 02-06-2009, 10:27
Verwijderd
Pinkpop is weer voorbij. 3 dagen lang leuk gehad. Ik heb wel bij mijn ouders geslapen maar voor de rest ben ik daar geweest. Nu ben ik weer terug op de groep. Hopen dat ik de week een beetje goed door kom.
Oud 02-06-2009, 12:49
Verwijderd
@Nijn*: Cool! Ik ga naar een klein dorpje op de hoogte van Lissabon maar dan 100 km het binnenland in.

Drie hoog onder een plat dak is warrrrrm. Maar gelukkig heb ik een ventilator al staat ie nu wel heel hard. En verder pfft. Donderdag moet ik mijn zelfevaluatie inleveren, volgende week dinsdag mijn scriptie. Allemaal heel leuk en ik krijg het denk ik wel af maar chronisch vermoeid zijn als je veel moet doen is niet tof. En genieten van dit weer zou ook wel eens leuk zijn.
Oud 02-06-2009, 15:08
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Het moeilijke aan sms, MSN en dat soort toestanden is dat je het gebruikt omdat het gemakkelijk en leuk is, maar dat het de communicatie soms ingewikkelder maakt. Waarom kunnen mensen wel via sms zeggen dat ze beseffen dat ze gemeen tegen je zijn geweest of iets fout hebben gedaan, maar niet als je gewoon bij elkaar bent? En waarom zeggen mensen op MSN allemaal mooie dingen en sturen ze van die maffe, dubbelzinnige "winks", maar komt er op dat gebied geen zinnig woord uit als je elkaar IRL spreekt? Dat is toch allemaal veel te gemakkelijk. Als je echt ballen hebt (m/v) dan kun je dat soort dingen ook recht in iemands gezicht zeggen.

Vind ik.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 02-06-2009, 15:11
Verwijderd
Wat een ongelofelijk kutdag.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37.