Jan smit heeft een tattoo van Jolanthe laten zetten en die zit er nu dus nog terwijl het uit is. Of voor Jolanthe ofzo. Weet ik veel. Een tattoo die hem doet denken aan Jolanthe. Of moet dat met een Y?
Advertentie
19-05-2009, 13:34
Verwijderd
Geen idee, ik vind dat je het prachtig hebt uitgelegd! Maar ik ga nu niet meer op je pm antwoorden want ik moet werken en dan ben ik anders te laat.
Ik antwoord wel vanavond, want ik vind je wel tof!
I forgot to say out loud
How beautiful you realy are to me
I can't be without
You're my perfect little punching bag
And I need you
I'm sorry
please, please don't leave me
:hartje:
Ik zei het meer in het algemeen, omdat het toch je bedoeling was je mening te geven over die baby's. En ik vond het een rotbaby. Een baby van niks. Baby's moeten wat mij betreft gewoon in hun box liggen en knuffels in hun mond steken en mensen in hun neus knijpen, niet naar Sky Radio luisteren.
aw dat is kut
maar Amsterdam heeft vast weer heel andere selectiecriteria dan Arnhem dus je kunt best voor het ene worden afgewezen en bij het andere wél door gaan!
aw dat is kut
maar Amsterdam heeft vast weer heel andere selectiecriteria dan Arnhem dus je kunt best voor het ene worden afgewezen en bij het andere wél door gaan!
Jamaar Amsterdam heeft waarschijnlijk gewoon veel zwaardere criteria!