Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hele avond ruziemaken met vriendje is niet fijn
![]() Hij verwijt mij dat ik het eten nooit op tijd klaar heb Ik verwijt hem dat hij ook zelf eten kan maken en uberhaupt wel eens wat meer verantwoordelijkheid mag nemen Hij verwijt mij dat ik teveel tijd aan mijn bachelorscriptie besteed en niet aan hem Enz... Nouja, na een uitbarsting van mijn kant blijkt dat hij gewoon in de knoop zit met het feit dat hij volgend jaar weer wil gaan studeren en het niet aandurft. En dat ik ongesteld moet worden en nog voor het einde van dit jaar 16 studiepunten wil halen en daarom gestresst ben... Pfft, hoop dat het snel beter wordt...
|
Als ik ineens om een rare reden de tranen over mijn wangen heb lopen of chaggo loop te doen, weet die van mij ook meteen hoe laat het is
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ghehe, vriendlief merkt het wél als ik een tijd niet ongesteld ben geweest (pil doorgeslikt, ofzo). Dan gaat ie toch vragen hoe dat nou zit... Verder valt er aan mij niet te merken dat ik ongesteld ben, behalve dan dat het op seksueel gebied wat aanpassingen vergt
![]() OT: Ah, hij belde net om te vragen hoe het ging. Ik ben nogal moe de laatste dagen en nu komt daar misschien nog verkoudheid bij en ik ben me te druk aan het maken over school en... Bah. Maar goed, wel lief dat hij belde ![]()
|
Ja leuk hoor, gisteren met 'nieuw' vriendinnetje uitgeweest, was gezellig maar de mensen daar allemaal zo jong (lees: 20 jaar
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Gelukkig heeft mijn vriendje eiiindelijk een telefoon en kon ik vandaag eventjes zeuren. Ik wil vandaag gewoon een 4-jarig kind zijn dat mag drammen en zeuren en niks willen en dan tegen mama aanhangen
|
@Pannenkoekentrut: ah wat lief! Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt, het klinkt echt mooi
![]() Oh gos ik hou niet van klef gedoe op MSN maar hij ging me heel slinks en alles meevragen voor een concert morgen, echt heel tof! Dus nu ga ik hem morgen alsnog zien en daarna naar hem toe waarschijnlijk. Waah zoveel liefde na bijna een jaar, het wordt alleen maar meer <333. *ik* zegt: je bent zoooon liefie *hij* zegt: jij ook ![]()
|
Hij was vandaag even langsgekomen. Natuurlijk moest ik nog veel huilen, maar we hebben ook wel gelachen. Hij zei dat ie ook pas over een tijdje wist of ie wel de goede beslissing had genomen en daar klamp ik me dan helemaal aan vast natuurlijk als laatste beetje hoop. En we gingen stoeien, slecht idee natuurlijk, ik bracht zijn gevoelens weer in de war omdat ie dan weer me wilde zoenen en met me wilde vrijen zei ie en de korte termijn gevoelens enzo. Ik hoop zo dat dat weer lange termijn gevoelens worden. Stom ook allemaal, want het is gewoon een soort van troost voor mij dat ie me nog wel leuk vindt en ik wil 'm dan zo hard proberen te overtuigen zeg maar. Alleen ik weet wel dat het daar sowieso nog veel te vroeg voor is allemaal. Maar ik vind het zo erg en ik mis hem zo. Gelukkig had ik vanavond voorstellingen (ik help mee met een stuk organiseren) en ik moest het eten regelen en filmen en nog wat losse dingetjes, dat gaf wel afleiding. Ik was echt bang dat ik in huilen uit zou barsten zodra iemand iets vroeg over hem ofzo, maar dat gebeurde niet. Volgens mij weet ook nog bijna niemand het. Ik ga er ook niet over beginnen want dan ga ik zeker huilen. Een goede vriendin van hem speelt ook mee en haar vriend (zijn huisgenoot) was er ook en dan zijn ze zo lief samen en dan zie ik ze kijken en dan doet het me gewoon pijn want ik weet dat ze het weten en ik ben gewoon jaloers dat ik niet meer zo lief samen kan doen met hem. Verder ging mooi weer spelen me nog wel redelijk af, alleen voel ik het zo aan m'n lichaam, dat doet overal pijn en is zwakjes, moe en misselijk.
|
@ Tink*: Sterkte met alles! Vreselijk is dat ja, die pijn aan je lichaam als je je geestelijk zo slecht voelt.
OT: Hmmm oké als hij stom wil doen, moet hij dat vooral zelf weten maar ik ga me niet meer op hem richten. Hij vond het raar dat ik vroeg waarom hij afstandelijk deed want dat leek hem duidelijk, en bovendien was de vraag op zich ook weer te serieus. Dus daarmee heb ik het nog méér verpest. Aargh, dan niet hoor. Hij wilde wel volgende week wat leuks doen maar dan moet hij zelf maar smsen, ik ga me richten op mijn tentamen en op de opnamen van dit weekend, want ik ga niet als een hondje achter hem aanlopen als hij toch niet wil.. ook al is/was hij een suuuperleuke jongen. Ik zoen wel weer met 'm als ik 'm tegenkom ofzo ![]() Verder was gisterenavond superleuk en gezellig, terwijl ik eerst dacht dat ik me niet thuis zou voelen. Viel uiteindelijk reuze mee dus! Maar wel goed dat ik naar huis ben gegaan in plaats van ben gebleven, was anders niet goedgekomen met de drank enzo denk ik zo... ![]() Vriendinnetjes zijn superfijn, twee gaan er wel mee zaterdag en ik ben blij dat ik beter contact heb met dat meisje van de VU, we worden echt vriendinnen! |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Kitten: Gaaaaf! Leuk om te horen dat het zo goed gaat
![]() ![]() @Siorin: Sterkte ermee meisje, lijkt me niet niks... ot: Back from Bosnia! Waoh, mooie week met nog veel mooiere mensen. De woensdag voordat ik ging hebben we maar besloten dat we vriendje en vriendinnetje zijn, en nu doet hij ongeloofelijk stom. Daar baal ik wel écht van. Maar goed. |
![]() |
|
Oh, gister en vannacht was leuk
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ja ik vereenzaam met m'n scriptie en m'n computer zo overdag en ik vind dat hij spontaan langs moet komen, maar volgens mij is ie daar veel te druk voor en waarschijnlijk is ie al niet eens meer in town. En ik maak me een beetje zorgen om toekomstdingen die helemaal nog niet relevant zijn, wat suf is, maar ik ben een beetje voorzichtig geworden en vraag me dan af of het niet beter is dingen nu af te kappen voor het eventueel moeilijk of zelfs onmogelijk gaat worden. Maar dat wil ik helemaal niet
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Bi-zar
![]() Vet gezeik omdat ik hem volgende week zou zien, gigantische spanning. Vandaag hem een sms gestuurd ivm zijn verjaardag, krijg een sms terug. Twee uur later verschijnt hij doodleuk op mijn werk. Ik voel me echt totaaaaaaal in de war. We hebben twee uur zitten praten (lekker onder het werk ![]() Toch jammer dat het m'n ex is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Was het maar zo'n feest dat een relatie er nog in zat met mijn ex. Ondanks de gevoelens die er nog zijn van beide kanten (wat dus af en toe ontaardt in magisch onweer @ Freyja ![]() ![]()
|
![]() |
@ Tink*: wat ongelooflijk herkenbaar zeg. Vooral dat hoop halen uit alles wat ie zegt. Hoop dat het maar snel wat minder wordt..
en @ halflight: zoals al gezegd: als je het zo zegt, klinkt het idd niet echt alsof alleen jij het jammer vindt... En ik wou dat ik een relationeel gebied had om over te posten ![]() |
![]() |
|
@ Freyja: Klopt, hij vond het vast wel leuk me te zien maar inderdaad meer niet
![]() ![]() @ Siorin & Wup: Tja, hij heeft geen zin in een relatie dus dan kom je niet veel verder.. Wel jammer dat ik na negen maanden spontaan weer verliefd op hem wordt.. ![]() Zag hem net nog twee keer lopen toen ik op het terras zat, hij ging uit eten met zijn familie + aanhang en er was geen chick bij hem te bekennen dus hij heeft iig geen nieuwe vriendin, scheelt weer. Blaaaaaaaaaaaaaah, weggaan uit mijn hoofd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() de sexy jongen laatst weer op mn vereniging gezien maar niet gepraat, kreeg later nog een smsje maar omdat hij laatst niks terug gestuurd had ik zoiets van, bekijk het maar ik stuur ook niks terug. nou dat heb ik een dus een dag volgehouden, en nu stuurt hij weeer niks terug, grrr. gister leuk feestje en bij iemand geslapen die ik al paar keer gezien had, en dat was gezellig en komende week een date en eh ik begin het nu wel echt verwarrend te vinden, er zijn nu zoveel jongens in mn leven.. maar allemaal prima en ik hou van vrijgezel zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Overigens @ Spekkie: Ik ben ondertussen echt heel verliefd op het nieuwe vriendje (omg ja ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nog maar twee nachtjes
![]() En en en en en gisteren een tijd met mijn ex gebeld en dat was tof ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 20-06-2009 om 10:40. |
![]() |
|
Woow, heftig. Sterkte...
OT: Koken was leuk gisteren, we zijn goed samen. We waren gisteren samen chago, dus het wij tegen de wereld gevoel alom! ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
@ SA: sterkte!
Hier gaat het prrrrima! Soms een beetje ruzie, en hij had in zijn vorige relaties (2 jaar en 4 jaar) NOOIT ruzie. Dan kropte hij het op, of ze zorgden samen voor domme overeenkomsten. Hij is niet gewend dat iemand de strijd wel durft aan te gaan, en dat durf ik wel. Mijn relaties bestonden allemaal eigenlijk wel uit veel ruzies, dat is natuurlijk ook niet goed. Ik haat het wel echt om ruzie met hem te hebben, omdat ik gewoon heel koppig ben, en ik ook wel weer dat ik in ruzies heel onredelijk kan zijn. Maar uiteindelijk komt het altijd weer goed! Het gaat echt prima, ik zie mezelf uiteindelijk zelfs wel met hem samenwonen ![]() |
![]() |
|
Eigenlijk hebben wij ook nooit ruzie, als ik iets niets vind, merkt hij dat en vraagt hij ernaar, als hij ergens mee zit, trek ik het uit 'm, en dan praten we erover. Hooguit kibbelen we soort van, dat werkt ook
![]() ![]() OT: Gisteren kinky smsjes... Nice! ![]() ![]()
|
Bleh ik mis hem zo. Ik ga hem nu een tijdje niet zien, maar dat vind ik helemaal niet leuk. Ik ben bang dat ie dan vergeet hoe leuk ik ben en dat ie blij is dat ie nu zonder me is. En dat ik dan in mijn eentje ergens weg zit te kwijnen. Ik hoop nog zo dat ie me mist en dan heb ik van die horrorscenario's dat ie dat dan absoluut niet doet en al z'n gevoelens die er nog zijn afdoet als 'dat hoort bij het loslaten' ofzo. Ik hoop gewoon dat ie of opnieuw verliefd wordt of me mist en zich realiseert dat ie teveel verwacht van het gevoel van houden van ofzo en dat het genoeg is. Ik weet echt niet waar ik het moet zoeken van ellende want ik heb nergens zin in en wil alleen maar bij hem zijn. Soms is het besef dat het misschien ook niet meer goed kan komen er wel, maar dat wil ik zo erg niet. Ik ben er nog niet klaar mee en de liefde is nog niet op.
![]()
|
@ Changshan: hehe dankje
![]() @ Freyja: klopt inderdaad, zeer vervelend volk. Tragisch gegeven dat je ex nog steeds in je hoofd rondwandeld, maar zolang je er geen last van hebt en een leuke nieuwe kerel hebt ![]() OT: Even laten bezinken, was gewoon erg in de war omdat het het eerste normale gesprek was in een half jaar en het haast was als vroeger en gevoelens en gedachten allemaal door elkaar gingen lopen. Hmm, ik wacht zondag maar even af hoe het gaat lopen. Hoop dat ik me niet teveel laat meeslepen door gevoelens van nostalgie en lust ![]() |
![]() |
|
Ik zit het laatste half jaar zo nu en dan zo ontzettend met mn gevoelens in de knoop. Ik krijg gewoon niet duidelijk wat ik voel, wat ik precies wil, of ik nog wel verliefd ben. We zijn nu op het punt gekomen dat hij niet meer tegen mijn twijfels kan en duidelijkheid van mij wil. Maar ondertussen wil hij er nog wel voor vechten, terwijl ik niet weet of ik dat nog kan.
|
![]() |
|
Ja. Ja ja ja ja
![]()
||
Citaat:
Hmm ja, mijn vriend geeft totaal geen duidelijkheid over de toekomst (dat is ook lastig bij ons). En vindt het vervolgens beter als ik mijn twijfels voor me hou ("wel bewust van zijn, maar niet uiten" Ja euhm right)...
|
Ja, hmm. Er was dit weekend best wel een leuke jongen waar ik was. Maar het is zo vaag. Waarom geven mannen zulke mixed signals af? Ik weet dus niet wat ik er van moet denken. Hij heeft niets gezegd over een vriendin, dus ik denk dat hij die niet heeft (anders zou hij dat toch wel zeggen als je in het hele weekend uren met elkaar hebt zitten kletsen?). En hij vroeg of ik zeker wist of ik vrijdag kwam voor een bijeenkomst van dezelfde organisatie. Dus. Hmm.
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Jaaa, het is zo goed met hem <3. Vrijdag naar een concert geweest, veel toffer dan ik van tevoren had gedacht en hij was helemaal blij en enthousiast, het was echt heel gezellig. Vanmiddag pas weer daar weggegaan, we hebben onze vakantie geboekt en besproken en gepraat over hoe samenwonen nou zou zijn en of dat nu al wel kan en of we dat wel willen en wat we leuk vinden en wat eng en nouja huuu
![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|