Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Idd handiger als je meerdere quotes uit één boek gebruikt.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb trouwens vanmiddag een gesprek met die collega-bitch en de zorgmanager. niet echt heeeel veel zin in moet ik zeggen
![]() H. heb ik met je mail geconfronteerd en zij is zich voor het grootste deel niet bewust van haar doen en laten richting jou. Ze wil het ook graag ophelderen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
oh ja, jij en kunst hadden het erover in het ambetanttopic, mijn kat heeft wat kale plekken rondom zijn nek, heeft ie een paar jaar geleden ook al gehad, toen moest ik een bepaald voer zelf maken met rijst en lam (waar hij niet naar omgekeken heeft) en toen was ik ook 60 euro lichter. Dus ws is ie nu ook ergens allergisch voor maar ik weet niet of ik wel naar de DA moet gaan want het is weer kkduur voor ws niks?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ja rond zijn nek, hij krijgt ieder jaar zomer onder zijn kin een wondje, geen idee hoe het komt maar het gaat altijd weer vanzelf weg, maar nu is hij dus kaal in zijn nekje (rondom), had eerst ook een wondje maar die is weg nu. En verder lijkt er niks mis met hem? Hij doet gewoon zoals altijd en nog mooier is dat ie al maanden niet gepist heeft.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
vlooien doe ik wel regelmatig. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Helemaal klaar om te gaan? Citaat:
![]() Maar het is nog wel een zooi. En nog niet alles is in elkaar gezet, en de dozen zijn nog niet uitgepakt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel raar eigenlijk, dat ik mn beste vrienden al uitgezwaaid heb en vanavond met wat kennissen doorbreng. ![]() |
![]() |
|
|